38969984504332.pdf
686.7K
درسنامه درس ششم فارسی
#درس6 : ای وطن
نکات دستوری درس ششم فارسی [ ندا و منادا ]
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38969973765063.pdf
207.6K
آزمون درس پنجم فارسی
هفت خان رستم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38969980530228.pdf
43.5K
پاسخنامه درس پنجم
هفت خان رستم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38969980003238.pdf
4.9M
توضیحات کامل درس ای وطن
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38969984853044.pdf
196K
تدریس و تکالیف پیشنهادی
درس ای وطن
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38969980837711.pdf
350.3K
نکات دستوری فارسی برا اطلاعات عمومی همکاران
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 کلیپ نماز
🌺جشنواره فجر تا فجر🌺
♦️ مناسب دوره های ابتدایی
#آموزش_و_پرورش_ناحیه۲
#استان_چهارمحال_و_بختیاری
🎤 گوینده: #زهرا_پورباقر🌺
ابتدایی دوره اول دبستان ولایت فقیه
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
هدایت شده از معلم یار
❌❌آنچه باید از پرسش مهر ۲۳ بدانیم ❌❌
💞پرسش از دانش آموزان:💞
#به نظر شما یک مدرسه خوب چه ویژگی هایی دارد؟#
⭕⭕ویژه دوره دوم ابتدایی( پایه های چهارم، پنجم، ششم)
⭕️⭕️ و دوره اول و دوم متوسطه
❣پرسش از فرهنگیان:❣
#برای افزایش بهره وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی باید انجام داد؟
💞دانش آموزان عزیز میتوانید آثار خود را در قالب یک ویدئو ۳ دقیقه ای درست کنید .💞
✅ویدیوارسالی باید ۲۵۰ مگابایت باشد _
(نام و نام خانوادگی - نام آموزشگاه_
،منطقه-استان_ خود را قید بفرمایید و حتما با لباس فرم مناسب یا فرم مدرسه و متعارف باشد و صدا و تصویر با کیفیت وبه صورت افقی ضبط شود✅
💥یا درقالب نوشتاری به صورت تایپ شده که قالب ایده را به صورت پی دی اف براتون بارگذاری میکنم.💥
✅فرهنگیان عزیز آثار ویدیویی شما مدت زمان ان باید ۵ دقیقه باشد و همچنین میتوانید به صورت تایپ شده و نوشتاری باشد.✅
🥳تجربه های موفق🥳
💥دانش اموزان:💥
یک یا چند ویژگی موفق مدرسه خود را با همکاری کادر اجرایی مدرسه در قالب یک ویدئو حداکثر ۵ دقیقه ای و به صفحه پرسش مهر در شاد که اعلام میشود ارسال نماید.
🥳تجربه های موفق🥳
💥فرهنگیان:💥
یک یا چند ویژگی تجربه های شخصی خود را که موجب بهره وری بیشتر در نظام تعلیم و تربیت شده در قالب یک ویدئو حداکثر ۵ دقیقه ای و به صفحه پرسش مهر در شاد که اعلام میشود ارسال نماید.
✅ویدیوارسالی باید ۲۵۰ مگابایت باشد _
(نام و نام خانوادگی - نام آموزشگاه_
،منطقه-استان_ خود را قید بفرمایید و حتما با لباس فرم مناسب یا فرم مدرسه و متعارف باشد و صدا و تصویر با کیفیت وبه صورت افقی ضبط شود
آزمون-انشا-و-نگارش-درس-1-تا-7-فارسی-(سری1)-ششم-دبستان_Biamoz.com.pdf
1.68M
آزمون انشا و نگارش درس ۱ تا ۷
#فارسی
پایه #ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
آزمون-فصل-4-تقارن-و-مختصات-ریاضی-(سری2)-ششم-دبستان_Biamoz.com.pdf
314.3K
آزمون فصل ۴ تقارن و مختصات
#ریاضی
پایه #ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38605622299972.pdf
3.25M
جزوه درس ۵ زمین پویا
#علوم
پایه #ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
نمونه-سوال-تشریحی-فصل-4-تقارن-و-مختصات-ریاضی-با-پاسخ-(سری1)-ششم-دبستان_Biamoz.com.pdf
305.9K
نمونه سوال تشریحی فصل ۴ تقارن و مختصات با پاسخ
#ریاضی
پایه #ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
38851879514037.pdf
305.6K
آزمون تستی درس ۱ تا ۷
#فارسی
#ششم دبستان
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
جزوه-درس-8-دریاقلی-فارسی-(سری1)-ششم-دبستان_Biamoz.com.pdf
246.3K
جزوه درس ۸ دریاقلی
#فارسی
پایه #ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
پیک آدینه آذر ماه کلاس ششم.pdf
645.5K
پیک آدینه هفته اول آذر
پایه #ششم
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
🔴 #کار_و_فناوری_درس_اول
☑️ درس اول (آشنایی با رایانه)
1) رایانه به ماشین حساب شباهت دارد.
▫️ صحیح ▫️ غلط
2) برای استفاده ی درست از رایانه و حفظ سلامتی خود ، بهتر است ارگونومی مناسب
را رعایت کنیم.
▫️ صحیح ▫️ غلط
3) ....... وسیله ای الکترونیکی است
که با اطلاعات کار می کند.
الف) رایانه
ب) تلفن
ج) ماشین حساب
د) چاپگر
4) ....... در رایانه معمولاً به شکل حروف، کلمات، اعداد یا تصاویر هستند.
الف) حافظه
ب) پرونده ها
ج) پوشه ها
د) اطلاعات
5) رایانه برای ذخیره اطلاعات به ......... نیاز دارد.
الف) کازه
ب) برق
ج) حافظه
د) اینترنت
6) به فشار دادن و رها کردن دکمه ی
موش واره ........ می گویند.
الف) تب
ب) کلیک
ج) راست کلیک
د) چپ کلیک
7) کدام یک از گزینه های زیر جزء لوازم
مربوط به رایانه نمی باشد؟
الف) کازه
ب) موش واره
ج) صفحه کلید
د) آنتن
8) تعریف زیر مربوط به کدام یک از لوازم رایانه است :
(از ابزارهای خروجی محسوب می شود
که داده ها و اطلاعات را نمایش می دهد
و کاربر می تواند آن ها را مشاهده نماید)
الف) چاپگر
ب) نمایشگر
ج) دسته بازی
د) بلندگو
9) کدام یک از گزینه های زیر جزء موارد "استفاده صحیح از رایانه" است؟
الف) چشم ها مایل به صفحه نمایش نگاه کنند ، بدون اینکه گردن خم شود
ب) انگشتان در حالت طبیعی
ج) آرنج ها با زاویه 90 تا 110 درجه قرار گیرند
د) سر مستقیم و در امتداد افق باشد
10) کدام یک از موارد زیر جزء
انواع حافظه نمی باشد؟
الف) فلش مموری
ب) لوح فشرده
ج) هارد اکسترنال (یا قابل حمل)
د) نمایشگر
#فناوری_نمونهسوال_فصلاول
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
🌷روش تدریس مبتنی بر ایفای نقش
ایفای نقش روشی است که می تواند برای تجسم عینی موضوعات و درس هایی که برای نمایش مناسب اند، به کار رود. در این روش ،دانش آموزان موضوعی را به صورت نمایش کوتاه اجرا می کنند. هر معلم بنا به موضوعی که تدریس می کند، می تواند از روش ایفای نقش بهره گیرد.در این روش لازم است که اموزگار دانش آموزان را لحظه به لحظه در جریان ایفای نقش همراهی کند.
ایفای نقش برای یادگیرندگان موقعیت یادگیری مبتنی بر تجربه ایجاد می کند.این باور در روش تدریس ایفای نقش برجسته است؛ چرا که می توان بین موقعیت واقعی زندگی و موضوع درسی قیاس کرد.
روش تدریس ایفای نقش ریشه در ابعاد شخصی و اجتماعی آموزش و پرورش دارد. در این روش تدریس ، افراد تلاش می کنند فهم دقیقی از خود و دانش خویش به دست آورند . چنین روندی در صورت همیاری افراد میسر می شود. روش تدریس ایفای نقش، از بعد اجتماعی برای دانش آموزان فرصتی ایجاد می کند تا به یاری یکدیگر به تحلیل موقعیت های اجتماعی بپردازند.
🔹مراحل روش تدریس مبتنی بر ایفای نقش
۱.انتخاب بازیگران
۲.اماده سازی بازیگران
۳.بیان اهداف برای دانش آموزان و آماده سازی آنان
۴.اجرای نمایش
۵.طرح سوال
۶. توضیح و تعیین تکلیف
🔹مزایای این روش تدریس
۱.ایجاد شور و شوق و انگیزه درونی در فراگیران.
۲. مشارکت و فعالیت دانش آموزان در کلاس درس .
۳.کسب نگرش های جدید و قبول ارزش های اجتماعی.
۴.تقویت قدرت مدیریت و سازماندهی افراد .
۵.ایجاد زمینه برای بحث گروهی.
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
🌻✨🌻✨🌻✨
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
#مارگيرواژدها_تفکر
روزي و روزگاري در زمانهاي قديم مارگيري زندگي ميكرد. مارگير به كوه و دشت و صحرا ميرفت، مار ميگرفت و آنها را به طبيبان ميفروخت تا از زهر مارها دارو بسازند. گاهي اوقات مارگير با مارهايي كه ميگرفت در روستاها و شهرها ميگشت، بساط خويش را ميگسترد و براي مردم نمايش ميداد. مردم هم پس از تمام شدن نمايش سكهاي به مارگير ميدادند و او با اين سكهها روزگار ميگذرانيد. روزي از روزهاي زمستان پر برف مارگير به سوي كوهستان راه افتاد تا مار بگيرد. در دل كوهستان پر برف راه ميرفت، ناگهان اژدهاي مردهاي را كه جثهاي عظيم داشت، ديد. نخست خيلي ترسيد و گمان كرد اژدها خواب است اما وقتي دقت كرد فهميد جان در بدن ندارد. همينطور كه اژدهاي مرده را نگاه ميكرد، با خود انديشيد و گفت اين اژدها جان ميدهد براي نمايش در برابر مردم. آن را در ميان مردم ميبرم و ميگويم آن را با همين دستهاي خودم كشتهام. آن وقت با ديدهي احترام به من خواهند نگريست و ميگويند عجب مارگير شجاعي. اگر ديو هم در برابرش سبز شود ذرهاي نميهراسد.
آري مارگير دلش را خوش كرد به كار بزرگتري كه انجام نداده بود. نفسنفسزنان اژدهاي بزرگ را در كوچههاي شهر به دنبال خويش ميكشيد و فرياد بر ميآوردكه: اژدهايي را كه در شكار كردنش خون جگرها خوردهام براي نمايش آوردهام. افسوس كه مارگير به سوي مرگ ميشتافت و خبر نداشت كه اژدها در زير سرما و برف منجمد شده بود و وقتي خورشيد سوزان بر او نور بيفشانَد زنده خواهد شد. مرد مارگير، در كنار شط كه جاي وسيعي براي اجتماع مردم بود بساطَش را گستراند، غلغلهاي در شهر افتاد. مردم دور مارگير جمع ميشدند اما مارگير روي اژدها را با پلاس و پرده پوشانده بود و منتظر بود مردم بيشتري جمع شوند تا پول بيشتري جمع كند. هنوز نمايش خود را شروع نكرده بود كه ناگهان متوجه شد پلاسها و پردهها تكان ميخورند، خوب كه دقت كرد متوجه شد اژدها ميجنبد. مردم نيز كمكم متوجه زنده شدن اژدها شدند و از هيبت اژدها پا به فرار گذاشتند در همين فرار كردنها عدهاي زيادي از مردم كشته شدند. از آنجا كه مارگير قبلاً ادعا كرده بود اژدها را كشته است نميتوانست عقبنشيني كند بههمين دليل به سوي اژدها رفت تا او را بكشد اما اژدها آن مارگير فريبخورده را همچون لقمهاي خورد.
🌻✨🌻✨🌻✨
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
ماکت توربین های بادی ،درس ۸ مطالعات ،استفاده از انرژی های تجدید پذیر ،از جمله تکالیف مهارت محور ،پایه ششم ،مدرسه حقیقت ،خانم پوست فروشان،درس مطالعات
┄┅┅✶🍃💡📚🌼🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
ماکت توربین های بادی ،درس ۸ مطالعات ،استفاده از انرژی های تجدید پذیر ،از جمله تکالیف مهارت محور ،پایه ششم ،مدرسه حقیقت ،خانم پوست فروشان،درس مطالعات
┄┅┅✶🍃💡📚🌼🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
#تفکر_زیرذرهبین
عنوان فعالیت: زیر ذره بین
مضمون: مشاهده، جمعآوری اطلاعات و ارائه
صلاحیتها: مشاهده، برقراری روابط، انتخاب و به کار گیری معیار
زمان:۴۵دقیقه
دانشآموزان روشهای مختلف جمع آوری اطلاعات در باره موضوع مورد پرسش را در گروه مورد بحث قرار می دهند و با کنارهم گذاشتن دادهها، بر روش مشاهده به عنوان یک شیوه نظام مند جمع آوری اطلاعات، معیارهای مشاهده نظام مند و رعایت تکات اخلاقی توافق می کنند.
· طرح پرسشهای مناسب و تشخیص مسئله
· شناسایی و تشخیص منابع و شیوههای مناسب جمعآوری اطلاعات
برنامهریزی برای دستیابی به پاسخ سؤالات خود
· پیشبینی نتایج و پیامدها و بروز رفتار خردمندانه
· استفاده از زبان صحیح و دقیق برای توضیح ایدهها و تصمیمهای خود
· سنجش اطلاعات، ارزیابی و به چالش کشیدن ایدهها و اعمال خود و دیگران
· همفکری با دیگران در حل مسائل و مشکلات
· ارزشمند دانستن مطالعه و پژوهش
انتظارات عملکردی مشترک
· بررسی پدیدهها و روابط بین آنها
· بروز عمل اخلاقی در مراودات روزانه خود
· استخراج معنا و مفهوم از تجارب خود
· شناسایی راههای چگونگی یادگیری خود
🌻✨🌻✨🌻✨
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
ماکت توربین های بادی ،درس ۸ مطالعات ،استفاده از انرژی های تجدید پذیر ،از جمله تکالیف مهارت محور ،پایه ششم ،مدرسه حقیقت ،خانم پوست فروشان،درس مطالعات
┄┅┅✶🍃💡📚🌼🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
4_6048736201123302538.pdf
1.35M
منابع ازمون آیین نگارش
┄┅┅✶🍃🌻🍃✶┅┅┄
✅جهت سفارش #تبلیغات #تبلیغ ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6