@MoallemYariR6 هدیه آبان ماه پاسخنامه (2).pdf
2.51M
پایه ششم|
🔺 کاربرگ آبان ماه هدیه ششم ابتدایی با پاسخنامه
🔹 #پاسخنامه دارد
📆👈 آزمون میان نوبت اول
🔸 ویژه آبان
❤️👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : هدیه ,
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
@MoallemYariR6 علوم آبان ماه پاسخنامه (1).pdf
2.92M
پایه ششم|
🔺 کاربرگ آبان ماه علوم ششم ابتدایی با پاسخنامه
🔹 #پاسخنامه دارد
📆👈 آزمون میان نوبت اول
🔸 ویژه آبان
❤️👈 #سری1
🔸 هشتگ ها : #علوم ,
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
@MoallemYariR6 علوم آبان پاسخنامه (01).pdf
1.25M
پایه ششم|
🔺 آزمون آبان ماه علوم ششم با پاسخنامه
🔹 #پاسخنامه دارد
🔸 ویژه ی آبان ماه
❤️👈 #سری2
🔸 هشتگ ها : #علوم
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
@MoallemYariR6 علوم آبان ماه پاسخنامه (2).pdf
2.23M
پایه ششم|
🔺 کاربرگ آبان ماه علوم ششم ابتدایی با پاسخنامه
🔹 #پاسخنامه دارد
📆👈 آزمون میان نوبت اول
🔸 ویژه آبان
❤️👈 #سری2
🔸 هشتگ ها : #علوم ,
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
کانال فصل ششم.pdf
375.9K
پایه ششم|
📚 آزمون ماهانه هدیه
🔴 آبان ماه درس ۱تا۶#
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
کانال فصل ششم.pdf
339.2K
پایه ششم|
#آزمون مداد کاغذی آبان ماه
#فارسی_ششم
(درس اول تا پایان درس پنجم )
طراح : خانم #حسینی از اهواز
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
کانال فصل ششم.pdf
404.2K
پایه ششم|
آزمون فارسی آبان ماه
ارسالی از آقای محسن زاده ( اذرشهر .تبریز)
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
کانال فصل ششم.zip
4.13M
پایه ششم|
🔷 آزمون های آبان ماه هدیه ششم بصورت فشرده ،
👈 آبانماه
( شامل 15
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
کانال فصل ششم.pdf
403.6K
پایه ششم|
آزمون علوم- آبان ماه
از آقای لطفعلی نژاد
#ششم
➖➖➖➖➖
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar6
کانال فصل ششم.pdf
426K
پایه ششم|
📚 آزمون ماهانه انشاو#نگارش
🔴 آبان ماه ۱تا۵ فایل۲#
➖➖➖➖➖
نقاشی مقنعه برای معلم و دانش آموز
https://eitaa.com/joinchat/807404040C792f1756fa
ٖ
آزمون آبان ماه نگارش ششم- .pdf
426K
پایه ششم|
#آزمون_فارسی
#درس_یک_تا_پنج
➖➖➖➖➖
نقاشی مقنعه برای معلم و دانش آموز
https://eitaa.com/joinchat/807404040C792f1756fa
ٖ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقویم روزشمار کلاسی چهارشنبه ۲۱ آذر ماه 🙏🏻
طراحی و تهیه : شمسی یحیوی فرکوش 🙏🏻🌹
التماس دعا 🙏🏻🌹
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
47.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تقویم روزانه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۳🍁🍁🌹🌹 تهیه وتنظیم:مطهره شکوهی هریس التماس دعا🙏🙏
⏰کانال پرورشی ایران
حاوی مطالب آموزشی و فرهنگی 🧑💻
@Schoolteacher401
↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️↔️
@madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸🍃
تقویم روز چهار شنبه ۲۱آذر ۱۴٠۳🍂🌼
طراح: مینا قشلاقی🌱
التماس دعا🙏🌸🍃
🧑🎄جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید🧑🎄👌👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
@Schoolteacher401
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@koodaks
#کودک #قصه #بازی
دفتر قصه سه بعدی
تلفیق دروس هدیه های آسمان، فارسی ، هنر
دانش آموزان در کادر سفید داستانی کوتاه با موضوع نماز آیات بنویسند. حتما در نوشته خود چگونگی خواندن نماز آیات را ذکر نمایند.
─┅━◇━♧♧━◇━┅─
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
175_64180212857005.pdf
363.5K
بازی ریاضی
مبحث عدد مخلوط
این بازی به صورت گروهی انجام میشود.
─┅━◇━♧♧━◇━┅─
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
هدایت شده از تدریس یار پایه چهارم
220_64211240188206.pdf
309.6K
تکالیف بهعنوان ابزاری آموزشی در تقویت یادگیری دانشآموزان بسیار مؤثر است، اما حجم زیاد و یا تکالیف غیرهدفمند ممکن است نتایج معکوسی داشته باشد. برای اینکه تکالیف بتوانند به بهبود یادگیری کمک کنند، پیشنهاد میشود
۱.هدفمند بودن تکالیف: هر تکلیفی باید هدفی مشخص داشته باشد؛ بهتر است بهجای تکالیف متعدد، بر آن دسته از فعالیتها تمرکز کنیم که باعث ارتقای مهارتها و مفاهیم مورد نیاز درسی دانشآموزان میشود
۲. تناسب با سطح دانشآموزان: باید به میزان و سطح تکالیف توجه کنیم تا متناسب با توانایی و سن آنها باشد. این باعث میشود دانشآموزان احساس خستگی نکنند و انگیزه بیشتری برای انجام تکالیف داشته باشند
۳. زمانبندی مناسب: به جای اینکه تکالیف روزانه زیادی بدهیم، میتوانیم آنها را بهصورت هفتگی یا در قالب پروژههای کوچک طراحی کنیم تا دانشآموزان فرصت کافی برای استراحت و سرگرمی نیز داشته باشند.
۴.تشویق به خلاقیت: بهتر است تکالیفی ارائه دهیم که خلاقیت دانشآموزان را برانگیزد و بهصورت فعالیتهای عملی یا پروژهای طراحی شود. بهعنوان مثال، تحقیق و ارائه کوتاه در کلاس یا طراحی کاردستی مربوط به درس، میتواند جایگزین تمرینات تکراری شود.
۵. ارتباط با زندگی روزمره: تکالیفی که به زندگی روزمره مرتبط هستند، تأثیر بیشتری در یادگیری دارند. میتوانیم تکالیفی را طراحی کنیم که دانشآموزان را به بررسی و تفکر در محیط اطرافشان تشویق کند.
با رعایت این نکات میتوانیم فرآیند یادگیری را برای دانشآموزان لذتبخشتر و مؤثرتر کنیم.
یادمان باشد که هدف از تکلیف، یادگیری عمیقتر است، نه فشار و خستگی برای دانشآموزان.
هدایت شده از معلم یار
چگونه یک معلم ریاضی حرفه ای در مقطع ابتدایی باشیم؟
●محدود به یک پایه نباشیم.
چیدمان هوشمندانه و طولی کتاب های ریاضی ابتدایی، ما را ناگزیر به تسلط نسبی روی همه ی پایه ها و همه ی کتاب ها می کند. معلم های پایه های مختلف ابتدایی در درس ریاضی یا شروع کننده یک مبحث هستند یا ادامه دهنده و یا تکمیل کننده. بسیار بعید به نظر می رسد معلمی که روی آنچه دانش آموزش قبلا آموخته و آن چه که باید بعدا بیاموزد مسلط نیست بتواند در آموزشش موفق باشد. ما در ریاضی ابتدایی به هیچ وجه نباید در یک پایه و یک کتاب درسی محصور بمانیم.
●در قدم بعدی،نگاه سریع و کلی به کتاب های ریاضی ابتدایی داشته باشیم.به این منظور ،کتاب های اول تا ششم را تهیه کنیم و یا از طریق پایگاه کتب درسی دانلود نموده و ساختار کلی آن ها را بررسی کنیم. اینکه هر کتاب دارای چند فصل و چه حجم محتوایی است و ترتیب قرار گرفتن موضوعات به چه نحویست می تواند یک نمای کلی و مفید برای ما به همراه داشته باشد.
●یک شیوه ی موثر و راحت برای تسلط بیشتر روی مطالب ریاضی ابتدایی، بررسی موضوع محور و طولی مطالب کتب است.به عنوان مثال معلم ششمی که می خواهد مبحث تقسیم اعشار را آموزش دهد با بررسی کتب پایه های دیگر، کلیه ی مباحث مربوط به تقسیم را ببیند و تحلیل نماید.
●از کلاس معلمان دیگر بازدید کنیم.
بعید است وارد کلاسی شویم و از فرآیند تدریس و کلاس داری معلم کلاس، نکته ای یادنگیریم. به ویژه در شروع سال های معلمی بهتر است متواضعانه در کلاس درس معلم های دیگر حاضر شویم و از نکات مثبت آن ها بهره ببریم. یکی از راه های مهم پرورش خلاقیت در تدریس و افزایش کیفیت آن، تجربه کردن و قرار گرفتن در محیط یاددهی و یادگیری است زیرا خلاقیت، می تواند پرورش ایده های دیگران باشد.
●خود را در معرض تدریس قرار دهیم.
از فرصت های مختلف برای تدریس و تعامل با دانش آموز به سادگی عبور نکنیم. دیدگاه و روش تدریس خود را با قرار گرفتن در موقعیت یاددهی، سنجیده و اصلاح نماییم.بهتر است در شروع کار با چند دانش آموز به صورت انفرادی کار کنیم. نکاتی که در تجربه تدریس به آن دست پیدا می کنید در هیچ کتابی پیدا نخواهید کرد.
کار با دانش آموزان دارای ضریب هوشی متفاوت را امتحان کنیم و تفاوت ها کار با آن ها را احساس کنیم. از اشتباه کردن نترسیم، با دانش آموزانمان رشد کنیم و از آن ها یاد بگیریم. خیلی از روش های تدریس معلمان باتجربه از تعامل با دانش آموزان به دست آمده است.
●خود را در دام تقلید مطلق و تکرار نندازیم.
تقلید مو به مو از یک روش تدریس برای یک معلم حرفه ای توصیه نمی شود. شاید برای شروع و تجربه اول بتوان با این روش کنار آمد اما تقلید صرف از یک روش تدریس و یا تکرار محض یک فرآیند در هربار تدریس یک موضوع، اشتباهی مهلک برای هر معلم کارآمد است.
●کتاب های مبانی آموزش ریاضی معتبر بخوانیم.
از خواندن کتاب های روش تدریس و مبانی نظری غیرمعتبر به طور جدی دوری نماییم. بیان اشتباه و سلیقه ای مفاهیم در بعضی از این کتب که مبنای علمی ریاضی ندارند منجر به تضعیف پشتوانه علمی تدریس ما خواهد شد و به تبع آن دانش آموز با تدریس شما از هدف اصلی کتاب دور می شود.
●شناخت و مطالعه ی منابع معتبر برای یک معلم حرفه ای و اصلی بسیار ضروری است. علاوه بر شناخت منابع معتبر بایدتاحدامکان مبانی و مفاهیم صحیح را از خود مولف کتاب درسی و یا تیم دفترتالیف و یا اساتید خبره و متخصص دریافت نماییم.
استناد به نظرات عمدتا متعصبانه افراد فاقد تخصص کافی، لطمات جبران ناپذیری به ذهنیت معلمان و به تبع آن دانش آموزان خواهد زد. متاسفانه در بعضی از مواقع دوری از منابع معتبر و متخصصان، استناد به کتب غیراستاندارد و نظر افراد غیرمتخصص و ناآگاه لطمات جبران ناپذیری به تدریس ما معلمان وارد می شود. از یادگیری استقبال کنیم و از تصحیح اشتباهات خود حتی پس از سال ها نترسیم.
منبع سایت ریواس
ریاضی
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
🌈نکته های کلاس داری
🎉 جادوی تشویق و تمجید در کلاس درس! 🎉
آیا میدانستید که تشویق بهعنوان یک کلید طلایی، میتواند ذهن دانشآموزان را از قفلهای ناامیدی و تردید رها کرده و دریچههای یادگیری را به روی آنان بگشاید؟ 🌱
تشویق و تمجید نهتنها انگیزه آنان را دوچندان میکند، بلکه اعتماد به نفس و خلاقیت را در وجودشان پرورش میدهد.
🔹 روشهای خلاقانه تقدیر و تشکر از جمله طراحی کارتهای اختصاصی برای هر دانشآموز ✍️
🔹 برگزاری جشنوارههای شاد برای نمایش تلاشها و دستاوردهای دانشآموزان 🎉
🔹 استفاده از تابلوی افتخار برای قدرشناسی از دانشآموزان پرتلاش 👏
🔹 هدیه دادن نامههای تشویقی به دانشآموزانی که پیشرفت چشمگیری دارند 💌
🔹 واگذاری فرصتهای رهبری در کلاس به دانشآموزان مستعد 🌟
🔑 تشویق، کلیدی برای باز کردن دریچههای یادگیری 🔑
#تشویق_دانش_آموزان #انگیزه_تحصیلی #یادگیری_پویا #کلاس_پرتلاش
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
240_64246271629216.pdf
222.4K
#املای_خلاق
املای حدسی امتیازی
این املا برای هر درسی کاربرد دارد.
─┅━◇━♧♧━◇━┅─
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
هدایت شده از معلم یار
214_64246281189544.mp3
9.87M
🎙پادکست علمی - آموزشی
📌 موضوع: بازخوردهای فرایندی مجاز
⏰ مدت زمان: ۱۰ دقیقه
#پادکست_شماره_۲
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
239_64246280216112.mp3
5.77M
🎙پادکست علمی - آموزشی
📌 موضوع: مدیریت رفتار دانش آموزان
⏰ مدت زمان: ۶ دقیقه
#پادکست_شماره_۱
▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
❓ فهمیدن مساله ریاضی یعنی چه ؟
یعنی : 👇
1⃣ مسأله چیزی برای فهمیدن داشته باشد و اهمیت مسأله بودن آن مشخص باشد و دانش آموز بتواند خلاصه ی مسأله را بیان کند .
2⃣ دانش آموز بتواند داده ها وخواسته های مسأله را تشخیص دهد .
3⃣ دانش آموز بتواند مسأله را به عمل در آورد و اجرا کند . ( مثلاً نمایش اجرا کردن در مسائل مربوط به خرید وفروش )
4⃣ دانش آموز به شرط های مسأله آگاه باشد .
5⃣ دانش آموز بتواند مسأله را برای خود بیان کند .
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
182_64276302538528.pdf
1.82M
#کتاب_راهنما
📌 اختلالات یادگیری به زبان ساده
▪️از مجموعه کتاب های آموزشی هفت بیان (راهنمایی برای مربیان و والدین)
🔹معاونت آموزش ابتدایی استان یزد در راستای آشنایی بیش از پیش همکاران خود در مدارس ابتدایی و والدین با ویژگی های دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری و همچنین بیان راهبردهای درمانی ساده در جهت رفع مشکلات یادگیری آنان، کتابی را به صورت بسیار خلاصه و کاربردی تحت عنوان «اختلالات یادگیری به زبان ساده» ارائه نموده است که فایل این کتاب به اشتراک گذاشته می شود.
🔸امید آنکه مورد استفاده و بهره برداری همه همکاران قرار گیرد.
══════❁💠❁══
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان دکترقره داغی درخصوص برنامه امتحان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar