eitaa logo
تدریس یار پایه هفتم
10.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
4.8هزار ویدیو
13.5هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات ب
مشاهده در ایتا
دانلود
💜🍬 The morning has a message to send; that no darkness stays forever. صبح☀️ پیامی برای رسوندن داره؛ اینکه هیچ تاریکی ای تا ابد نمی‌مونه. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
💜🍬 میخوای معمولی باشی؟ فکر میکنی معمولی بودن کافیه؟🙃 مشکلی نیست. خیلی از آدمای خوب، معمولین😌♥️ اما اگر میخوای موفق باشی، به رشته دلخواهت برسی🏆، به رتبه و دانشگاه مورد علاقه ات برسی🎖، پولدار بشی💸، فلان ماشین رو بخری🚘، خونه بزرگتر داشته باشی🏡 و هرچیزی دیگه، باید براش با تمام وجود بجنگی! اما یادت باشه موفقیت راه راحتی نیست👊🏻 باید از فضای راحتت بیرون بیای تا موفق شی🥳 موفقیت آسون به دست نمیاد اما به دست میاد😎✋🏻 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
💜🍬 سرتو بنداز پایین کارتو انجام بده... خودتو مقایسه نکن... لحظه آخر ورق برمیگرده.. همه‌ى ما درونمون يك منه برنده و يك منه بازنده داريم. هميشه به نداى منه برنده‌ات گوش كن! وقتى هيچ‌كس باورت نداره، خودت‌رو باور داشته باش. بذار منه برنده كارش‌رو بکنه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 جعبه جادویی 🔸با وارد کردن هرجسمی با داخل این جعبه، جسم مورد نظر ناپدید می شود.😳 🔹چطور چنین چیزی ممکن است؟🤯🤔 ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لذت فیزیک‌ تفاوت صدای نی (یا فلوت) با پنفلوت در چیست؟ تفاوت نی و فلوت در این است که در نی همه سوراخ‌ها باز است و نوازنده تلاش دارد سوراخ‌های مورد نظر را با انگشت ببندد. در فلوت برعکس، سوراخ‌ها بسته‌اند و نوازنده آنها را به دلخواه باز می‌کند. نی(فلوت) لوله باز است. در نی به دلیل این که چند سوراخ همزمان باز می‌ماند، همزمان یک هماهنگ اصلی داریم که طول موج تولیدی دو برابر فاصله نزدیکترین سوراخ به دهان است ولی چند هماهنگ دیگر نیز همزمان نواخته می‌شود که به فاصله سوراخ‌های باز بعدی با دهان نوازنده مرتبط می‌شود. پن‌فلوت لوله بسته است. طول موج هماهنگ اصلی تولید شده در لوله بسته چهار برابر طول لوله بسته است. بنابراین طول لوله‌های پنفلوت از طول نی یا فلوت کوچکتر است. نکته دیگری که صدای پن‌فلوت را شاخص می‌کند تکفام(تک طول موج) بودن صدای پن‌فلوت است که به نظر خیلی صاف می‌آید، در حالی که در نی(فلوت) صدای شنیده شده برهم‌نهی(سوپرپوزیشن) چندین هماهنگ متفاوت است. با دقت در این کلیپ می‌توانید تفاوت تکفام بودن و ترکیبی بودن صدا رو احساس کنید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
روشهای خلاق تقویت انشانویسی 👇👇 ♦️انشای گسترشی :👇👇 در این روش معلم یک جمله را می گوید و دانش آموزان با استفاده از درک خود انشا را گسترش می دهند. به عنوان مثال :شیری در جنگل زندگی می کرد. ناگهان.... ادامه ی آن را دانش آموزان تعریف می کنند. ┄┅┅┄┄┅✶🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش کیسه ی جادویی : در این روش آموزگار اشیایی را درکیسه قرار داده واز سر گروه های دانش آموزان می خواهد که تعدادی ازاشیا را از کیسه خارج کرده و هر گروه با توجه به اشیایی که در اختیارشان قرار گرفته ابتدا جمله و سپس انشا بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️خلاصه کردن داستان: داستان کوتاهی برای دانش آموزان می خوانیم و از آن ها می خواهیم تا خلاصه ی داستان را در چند جمله بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش پازلی: تعدادی جمله را که در ارتباط با یک موضوع متفاوت هستند روی کارت هایی می نویسیم و به صورت تصادفی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم. سپس از آن ها می خواهیم کارت های مرتبط را پیدا کنند و در گروه انشایی بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️تصویر یابی: تصویری را روی تابلو می چسبانیم یا از تصویر کپی گرفته وبه تعداد دانش آموزان می دهیم. از آن ها می خواهیم هر چیزی را که در تصویر می بینند با یک خط به بیرون کشیده ونام آن را بنویسند. بعد از این که همه ی شکل های مربوط به تصویر نام گذاری شد ، با آن ها جمله و سپس متن بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش تداعی و شاخه بندی: به این صورت که از دانش آموزان می خواهیم تمام کلماتی را که در مورد یک موضوع به ذهنشان می رسد بیان کنند این کلمات براساس نزدیکی به یکدیگر در چند شاخه روی تخته سیاه نوشته می شود . حال می توان از دانش آموزان خواست با توجه به کلمات موجود ، انشای خود را بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️استفاده از موضوعات تخیلی: به دانش آموزان می گوییم داستان خیالی با اغراق زیاد بنویسن خودمان ابتدا یک داستان شگفت انگیز و عجیب و غریب را تعریف می کنیم مثلا یک شب خواب دیدم اندازه ی مورچه شدم...... ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش مسابقه ی جمله های ادبی: از دانش آموزان می خواهیم در مورد چند موضوع یا چند اسم مانند مادر ، آسمان ، خدا جمله های زیبا بنویسند. بعداز بین آن ها بهترین را انتخاب می کنیم و بچه ها با استفاده از آن جمله و جمله های خودشان در گروه انشا می نویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش خاطره نویسی: برای دانش آموزان یک خاطره تعریف می کنیم. بعد از تمام شدن خاطره ازآن ها می خواهیم آن چه را که در ذهنشان مانده بنویسند و در مرحله ی بعدی می خواهیم یک داستان یا خاطره از خود یا اقوامشان بنویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش تکمیل داستان: در این روش بچه ها چشمشان را می بندند و گوش های خود را آماده ی شنیدن می کنند ما داستانی را آغاز می کنیم و هر دانش آموزی که اسمش را صدا کردیم ، موظف است داستان ما را با یک جمله کامل تر کند تا زمانی که داستان تمام شود. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش خورشیدی: روش خورشیدی نوعی بازی با کلمات است. یک نفر یک کلمه می گوید و آن را درون خورشید می گذاریم . سپس چند کلمه ی مرتبط با آن کلمه بچه ها می گویند و در شعاع های خورشید می نویسیم. و بعد با استفاده از آن کلمه ها جمله و سپس متن می نویسند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش استفاده از کلمات : در این روش ما موضوع انشا را بیان می کنیم. سپس کلماتی را با توجه به موضوع روی تخته می نویسیم تا دانش آموزان در نوشتن انشا از آن ها استفاده کنند . دانش آموزان با توجه به کلمات داده شده جملاتی را می نویسند، سپس جمله هایی را که مرتبط با هم هستند در یک گروه قرار می دهند و در پایان آن ها را مرتب می کنند. ┄┅┅┄┄┅✶ 🌷 ✶┄┅┄┅┄ ♦️روش مشارکتی : موضوعی به دانش آموزان ارائه می شود و هر کدام از بچه ها به نوبت در مورد آن جمله ای می گویند. (البته چند دقیقه فرصت فکر کردن به بچه ها می دهیم.) مطالب بچه ها را روی تابلو می نویسیم و به کمک خودشان جملات را پس و پیش می کنیم تا به صورت یک انشای کامل درآید. 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
انواع املا : 👇👇 ♦️املای کل خوانی : معلم بهتر است متن را قبل از املا برای بچه‌ها بخواند ، ولی بچه‌ها چیزی ننویسند و تنها گوش دهند. بعد از املا هم باید متن مجدداً خوانده شود ، یعنی در هر املا ، کل متن باید سه بار خوانده شود. ♦️املای هوایی : می‌توان املا را به صورت شفاهی خواند و بچه‌ها واژه های دارای ارزش املایی را در هوا انگشت نویسی کنند. ♦️املای لمسی – حدسی : نوع دیگر املا ، بازی و املا است . بدین صورت که شاگرد پشت سری ، واژه ها را با انگشت روی پشت فرد جلویی می نویسد تا شاگرد جلویی از روش حرکت انگشت فرد عقبی بتواند واژه ها را حدس بزند و بنویسد. ♦️املای روزنامه ای : بچه‌ها می بایست روزنامه با خود به کلاس بیاورند و واژه ها را ببرند و از واژه های بریده شده یک بند املا برای ما درست کنند و بر روی ورقه بچسبانند. این روش می‌تواند به صورت گروهی هم در خانه انجام گیرد. ♦️املای تکمیلی : می‌توان املا را بدون نقطه ، بدون تشدید و یا به صورت واژه های ناقص تایپ کرده و به دانش‌آموزان داد تا آنها در جای مناسب نقطه بگذارند و یا تشدید قرار دهند یا واژه های ناقص را کامل کنند. ♦️املای غلط یابی : می‌توان املا را به صورت واژه های صحیح و غلط در کنار هم قرار داد تا بچه‌ها واژه ی غلط را خط بزنند . ♦️املای تصویری : بدین صورت که چندین شکل را به دانش‌آموزان بدهیم تا آنها املای صحیح نام آن شکل ها را بنویسند. ♦️املای گروهی : به این شکل که بچه‌ها را به گروه‌های ۵ یا ۶ نفره تقسیم می‌کنیم و در هر گروه ، هر خط را یک نفر از گروه می‌نویسد و در انتها امتیاز گروهی می‌دهیم و آن املا در پوشه کار گروه‌ها قرار می‌گیرد. ♦️املای انتخابی : هر گروه یک متن املا با کمک تمام اعضای گروه خود می‌نویسد و ما املای همه گروه‌ها را جمع‌آوری کرده و می‌خوانیم و سپس یا بهترین متن را به کل کلاس ، املا می‌گوییم و یا از هر گروه یک بند انتخاب کرده و املای تلفیقی تهیه کرده و به کل کلاس ، املا می‌گوییم. ♦️املای گروه به گروه : بچه‌ها را گروه‌بندی می‌کنیم و سپس هر گروه متن املایی را می‌نویسد و برای گروه دیگر می‌خواند تا آن گروه بنویسند. ♦️املای متن نویسی : بچه‌ها به گروه‌های ۵ یا ۶ نفره تقسیم می‌شوند. ۱۰ واژه ی دارای ارزش املایی از درس انتخاب می‌کنیم و از بچه‌ها در گروه‌ها می‌خواهیم که هر کدام جمله‌ای را در ارتباط با درس بنویسند و از واژه های مورد نظر استفاده کنند و هر گروه جملات خود را کنار هم گذاشته و یک متن کوتاه و زیبا بسازد. ♦️املای تقویت حافظه : بدین صورت که معلم متنی را روی تابلو می‌نویسد. بعد متن را برای دانش‌آموزان می‌خواند و سپس روی نوشته‌هایش روی تابلو پرده می‌کشد و بچه‌ها باید هر آنچه از متن فهمیده‌اند را بنویسند. سپس معلم پرده را از روی نوشته ها برمی‌دارد و بچه‌ها متن خود را با متن تابلو مقایسه ‌کرده و به خود امتیاز ‌می‌دهند. ♦️املای آینه‌ای : می‌تواند استفاده از آینه باشد بدین صورت که واژه ها را بر عکس روی تابلو بنویسیم و بچه‌ها با نگاه کردن به آینه درست آن را بنویسند و یا صحیح آن را بخوانند. ♦️املای آبکی : استفاده از آب و محیط حیاط مدرسه است. بدین ترتیب که بچه‌ها به صورت انفرادی و یا گروهی با خود آب‌پاش به مدرسه می‌آورند و با آب ، املا را روی زمین می‌نویسند و گروهی نوشته‌های هم را می خوانند . ♦️ املای ببین و به خاطر بسپار : در این املا تعداد مشخصی واژه توسط دانش آموزان گفته می شود و بر تابلوی کلاس در زمان معینی نمایش داده می شود و دانش آموزان باید واژه ها را به خاطر بسپارند و بعد از محو واژه ها هر تعداد از آنها را که می توانند بنویسند . هر چه تعداد کلمات درست نوشته شده بیشتر باشد امتیاز بیشتری کسب می کنند . ♦️املای نشانه گیری : در  این نوع املا ابتدا هر دانش آموز یک واژه از کتاب فارسی پیدا کرده روی تخته نوشته می شود . در مرحله ی بعد هر دانش آموز توسط توپ چسبونک یک کلمه را نشانه می گیرد و هدف قرار می دهد و بقیه ی بچه ها نیز آن واژه را می نویسند . در آخر هم واژه ها با توجه به تعداد هدف قرار گرفتن امتیاز بندی می شوند و دانش آموزی که آن واژه را انتخاب کرده به عنوان برنده معرفی می گردد . 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🖼. ✨✨✨🌈 📚روانشناس برجسته ای به نام هایم گینات می گه: وقتی دانش آموزی یه نقاشی می کشه و پیش من میاره من هیچ وقت نمی گم " خیلی خوب! عالیه!!و.."چون بالاتر از عالی چیزی نیست, این موجب می شه دانش آموز مجددا" آن نقاشی رو تکرار کنه. من به جای , نقاشی بچه ها رو می کنم : می بینم, یه خونه کشیدی,یه درخت کشیدی یه ماشین کشیدی!!! با اینگونه توصیف کردن عمدتا"کودک می گوید:الان میرم یه چیز دیگه هم می کشم. اینگونه قضاوت راه را بر پیشرفت کودک نمی بندد. نظرات "گینات"قابل تأملِ اینطور نیست؟! 🌼نظر من اینه که هم ارزیابی کنیم و هم توصیف. 🔺به به!!! می بینم که یه خونه کشیدی ! یه... 🔻آفرین !! یه خورشید قشنگ می بینم ! یه ابر کوجولو! یه بچه خندون....... ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
52307329542595.zip
558.9K
جهت استفاده در زنگ هنر ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
52307323764525.pdf
219.5K
فعالیت های پیشنهادی هنر (سالانه) ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @naghashi_ghese
52307325841229.pdf
2.29M
✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
26.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸 فرایند تحلیل محتوای کتابهای هدیه های اسمان ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 تحلیل محتوای درس حماسه آفرینان جاودان از هدیه های آسمان پایه ششم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺 روش تدریس هدیه های آسمان استاد سید سجاد طباطبایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌻 مبانی و روش مواجه با سوالات دینی دانش آموزان( قسمت اول) ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید @Schoolteacher401 ●●●●●●●●●●●●●●●●● @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 تحلیل محتوای درس مال مردم از هدیه های آسمان پایه پنجم ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 مبانی و روش مواجه با سوالات دینی دانش آموزان( قسمت دوم) ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید @Schoolteacher401 ●●●●●●●●●●●●●●●●● @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀 آسیب شناسی باورهای حاکم در ذهن معلمان در حوزه خداشناسی (استاد یاسین شکرایی) ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید @Schoolteacher401 ●●●●●●●●●●●●●●●●● @madrese_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 آسیب شناسی باورهای حاکم در ذهن معلمان در حوزه معاد ⏰جهت سفارش تبلیغ در مجموعه کانالهای بانوان و کودکان با ما در ارتباط باشید @Schoolteacher401 ●●●●●●●●●●●●●●●●● @madrese_yar
با چه نرم افزاری زیرنویس تمام ویدیو ها را ترجمه کنیم؟🤔 با این افزونه میتونید تماام زیرنویس های ویدیو هارو ترجمه کنید ؛ نیازی به فایل سابتایتل هم نیست و فقط و فقط با افزودن این اکستنشن میتونید این کار رو انجام بدید. ✅ زمانی که افزونه رو اضافه می‌کنید یه آیکون قطره کنار همه ویدیو هاتون در پلتفرم های مختلف از جمله یوتیوب و نت‌فیلیکس و... قرار میگیره که اگه رو اون کلیک‌ کنید زیر نویس ویدیو ترجمه میشه👌 📥 دانلود اکستنشن eJOY Movies ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
داستان سازی با هوش مصنوعی چگونه است؟🤔 🔸متن داستان رو توی bard و یا chatgpt بسازید 🔸طبق داستان براتون عکس تولید میکنه همچنین یک روای برای داستان میتونید انتخاب کنید برای تولید محتوا عالیه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
چه تعداد وب‌سایت در اینترنت فعالند؟🤔 🔹براساس اعلام Siteefy حدود ۱.۱۳ میلیارد وب سایت در اینترنت وجود دارد که ۱۸ درصد آنها فعالند، یعنی اکنون تقریبا ۲۰۰ میلیون وب‌سایت فعال وجود دارد. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرور های Vless رایگان با سرعت بالا را بگیریم؟🤔 نکته مهم : میتونید از داخل سایت از سه نقطه بالای سایت خروج بزنید و دوباره اکانت جدید بسازید و استفاده کنید روی تمام اپراتور ها وصل میشه سرعت بالا و خوبی داره و میتونید نامحدود اکانت بسازید و استفاده کنید ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
محدود کردن تایم استفاده از گوشی و اپلیکیشن چگونه است؟🤔 که میشه باهاش تعیین کرد بعد از مثلا 1 ساعت استفاده در روز اون اپلیکیشن رو بلاک کنه. برای مدیریت تایم عالیه و تقریبا همه چیز رو با هر جزییاتی میشه برنامه ریزی و بلاک کرد حتی بر اساس تعداد استفاده و... ➖➖➖➖➖➖➖➖ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
به بزرگترین مجموعه دانش‌آموزی در بپیوندید. 🌺دریافت ، و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇 کلاس اولی ها 👇👇👇 @tadriis_yar1 کلاس دومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar2 کلاس سومی ها 👇👇👇 @tadriis_yar3 کلاس چهارمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar4 کلاس پنجمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar5 کلاس ششمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar6 کلاس هفتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar7 کلاس هشتمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar8 کلاس نهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar9 کلاس دهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar10 کلاس یازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar11 کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇 @tadriis_yar12 کانال کلی برای معلمان @tadriis_yar کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات @ltmsme کانال ایده و نقاشی و داستان @naghashi_ghese
پکیج دوم تبلیغات با سلام و عرض ادب بنا به درخواست دوستان و همکاران و اولیا گروه درسی پایه های مختلف درسی تشکیل می‌شود. لینک را به همکاران گرامی بدهید . پایه اول دبستان https://eitaa.com/joinchat/2838561015C9b93b1c1bd پایه دوم دبستان https://eitaa.com/joinchat/2346058024C62b0905ada پایه سوم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2348548343Ccc7ed234f2 پایه چهارم دبستان https://eitaa.com/joinchat/3129409822C99b9231cd9 پایه پنجم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/4038852895C73efe08774 پایه ششم ابتدایی https://eitaa.com/joinchat/2426208538C231a05d739 پایه هفتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/3152085278Cb69fdb9dd1 پایه هشتم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2360607016Cd3b70332c6 پایه نهم متوسطه https://eitaa.com/joinchat/2469003546C8ef86ce53b برای رفاه حال همکاران عزیز گروه ضمن خدمت فرهنگیان نیز ایجاد گردید لطفا لینک را برای سایر همکاران نیز ارسال کنید https://eitaa.com/joinchat/4057465145C48dce29c89 گروه درسی پایه دهم https://eitaa.com/joinchat/2882535809C38eafe0144 گروه تبادل و تجربه رشته ریاضی پایه دهم https://eitaa.com/joinchat/1326056022Cbf9dab867d بنا به اصرار دوستان گروه پایه دهم مختص رشته تجربی https://eitaa.com/joinchat/4017357328C231f520f64 گروه پایه دهم مختص رشته انسانی https://eitaa.com/joinchat/3406234129Cbd8ec73677 گروه درسی پایه یازدهم https://eitaa.com/joinchat/2898329985Cdde9923434 گروه درسی پایه دوازدهم. https://eitaa.com/joinchat/2899509633Ca8a135c550 گروه هنر و ایده نقاشی و کاردستی https://eitaa.com/joinchat/1079640406C7505d58e34
پکیج سوم تبلیغات مجموعه کانالهای بانوان و کودکان مطالب مفید علمی و فرهنگی پرورشی و ایده های ناب مخصوص اولیا . دانش آموزان و همکاران فرهنگی @madrese_yar ✅ مجله کودکانه فیلم،قصه،کلیپ ومطالب جالب در مورد فرشته های کوچولو آنچه شما دوست دارید 🧑‍🎄 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @koodaks کلیپ های زیبای آشپزی ایرانی و خارجی ایده ها و ترفندهای خانه داری @ashpaziibaham یه کانال پر از ایده ها و مطالب جالب با ما خلاق شو @khalaghbashh هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور در کانال داستانکده ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @dastankadeh ✅ یه کانال پر از داستانهای صوتی کودکانه🧑‍🎄 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ghesehayekoodakaneeh
همزمان هفته کتاب؛ *💡عضویت رایگان و بخشودگی جرائم در کتابخانه های عمومی فارس اجرا می شود* 💠به مناسبت هفته کتاب و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، عضویت رایگان از 23 تا 25 آبان و بخشودگی جرائم از 23 تا 30 آبان ماه در کتابخانه های عمومی فارس اجرا می شود. 🌐www.farspl.ir ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه هفتم| 🎬👈 فیلم تدریس درس دوم # هفتم 🔹 : جَواهِرُ الْکَلامِ کُنوزُ الْحِکَمِ و کَنْزُ النَّصیحَةِ 🔹 : جواهر الکلام کنوز الحکم و کنز النصیحه 👀👈 👈 تدریس درس 2 # 👩🏻‍🏫👈 : عاطفه اکبری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پایه هفتم| 🎬👈 فیلم تدریس درس دوم # هفتم 🔹 : جَواهِرُ الْکَلامِ کُنوزُ الْحِکَمِ و کَنْزُ النَّصیحَةِ 🔹 : جواهر الکلام کنوز الحکم و کنز النصیحه 👀👈 👈 تدریس درس 2 # 👩🏻‍🏫👈 : عاطفه اکبری ✅جهت سفارش تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar7