eitaa logo
تدریس یار پایه هشتم
7.4هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
4.1هزار ویدیو
11.3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🍀Conversation A: Where were you last night? B: What time? A: At about 8:00. B: I was at home. Why? A: Because there was a great party at Celia's house. B: There was? Too bad I wasn't there? 🍀مكالمه الف: ديشب كجا بودى؟ ب: چه ساعتى؟ الف: حدود ٨ ب: خونه بودم. چطور؟ الف: يه مهمانى عالى خونه سليا بود. ب: واقعا؟ چه بد كه من نبودم. 🌱 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
ali.akbar.ghelich.live.like.ali(320).mp3
11.59M
Live like Ali 🎶 🎤از على قليچ متن مربوط به بخش انگليسى موزيک 👇 Wont you tell me of a memory, Wont you show me all that you have seen, Wont you give me a new way to breath, come, tell me of Ghadeer. All lost can be found through you, You are the master of servitude, Lead me and I will follow you, You are the truth and truth is you. Who, Father of the faith, partner of grace, Love above love, Ali... Who are you? And what is your name? Ever since I met you, My life’s not the same, Who are you? And where are you from? I’ve heard of your greatness, A star brighter than the sun Ali mola mola mola mola Ali mola mola mola mola Ali Ali mola, Live Like Ali melotext.ir 🌱 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar10
💥 برنامه کلاس های مدرسه تلویزیونی ایران ⚡️توجه : این برنامه در روز های فرد ثابت است. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
📍 شاهکار حضرت مولا علی«علیه السّلام» در پاسخ به سؤال تکراری! جمعیّت زیادی دور علیه السّلام حلقه زده بودند... 🌱مرد اوّل؛ یا علی! سؤالی دارم. علم بهتر است یا ثروت؟! مولا علی «علیه السّلام» در پاسخ فرمودند: علم بهتر است؛ زیرا علم میراث انبیاست و مال و ثروت میراث قارون و فرعون و هامان و شدّاد. 🌱مرد دوّم؛ اباالحسن! سؤالی دارم، می‌توانم بپرسم؟ علم بهتر است یا ثروت؟! حضرت علی«علیه السّلام» فرمودند: علم بهتر است؛ زیرا علم تو را حفظ می‌کند، ولی مال و ثروت را تو مجبوری حفظ کنی. نفر دوّم که از پاسخ سؤالش قانع شده بود، همان جا که ایستاده بود نشست. 🌱در همین حال سوّمین نفر وارد شد، یاعلی علم بهتر است یا ثروت؟! حضرت«علیه السّلام» در پاسخش فرمودند: علم بهتر است، زیرا برای شخص عالم دوستان بسیاری است، ولی برای ثروتمندان دشمنان بسیار! 🌱نفر چهارم؛ یاعلی! علم بهتر است یا ثروت؟! حضرت علی«علیه السّلام» در پاسخ به آن مرد فرمودند: علم بهتر است؛ زیرا اگر از مال انفاق کنی کم می‌شود، ولی اگر از علم انفاق کنی و آن را به دیگران بیاموزی، بر آن افزوده می‌شود. 🌱نوبت پنجمین نفر بود... یاعلی علم بهتر است یا ثروت؟! مولا«علیه السّلام» در پاسخ به او فرمودند: علم بهتر است؛ زیرا مردم شخص پولدار و ثروتمند را بخیل می‌دانند، ولی از عالم و دانشمند به بزرگی و عظمت یاد می‌کنند. 🌱نفر ششم؛ یاعلی! علم بهتر است یا ثروت؟! اميرالمومنين عليه السّلام نگاهی به جمعیّت کردند و فرمودند: علم بهتر است؛ زیرا ممکن است مال را دزد ببرد، امّا ترس و وحشتی از دستبرد به علم وجود ندارد. مرد ساکت شد. نگاه متعجّب مردم گاهی به حضرت علی«علیه السّلام» و گاهی به تازه‌واردها دوخته می‌شد... 🌱در همین هنگام نفر هفتم وارد شد و پرسید، یااباالحسن! علم بهتر است یا ثروت؟! امیرالمومنین فرمودند : علم بهتر است؛ زیرا مال به مرور زمان کهنه می‌شود، امّا علم هر چه زمان بر آن بگذرد، پوسیده نخواهد شد. 🌱در همین هنگام هشتمین نفر وارد شد و سؤال دوستانش را پرسید که حضرت در پاسخش فرمودند: علم بهتر است؛ برای اینکه مال و ثروت فقط هنگام مرگ با صاحبش می‌ماند، ولی علم، هم در این دنیا و هم پس از مرگ همراه انسان است. همه از پاسخ‌های امام شگفت زده شده بودند که؛ نهمین نفر هم وارد مسجد شد و در میان بهت و حیرت مردم پرسید: 🌱یاعلی! علم بهتر است یا ثروت؟! امیرالمومنین فرمودند : علم بهتر است؛ زیرا مال و ثروت انسان را سنگ‌دل می‌کند، امّا علم موجب نورانی شدن قلب انسان می‌شود. 🌱نفر دهم: امیرالمومنین فرمودند : علم بهتر است؛ زیرا ثروتمندان تکبّر دارند، تا آنجا که گاه ادّعای خدایی می‌کنند، امّا صاحبان علم همواره فروتن و متواضع اند. 🗣فریاد هیاهو و شادی و تحسین مردم مجلس را پر کرده بود. سؤال کنندگان، آرام و بیصدا از میان جمعیّت برخاستند. ⚡️هنگامی که آنان مسجد را ترک می‌کردند، صدای حضرت را شنیدند که می‌فرمودند: 💫اگر تمام مردم دنیا همین یک سؤال را از من می‌پرسیدند، به هر کدام پاسخ متفاوتی می‌دادم. 📚کشکول بحرانی، ج ۱، ص ۲۷ 📚به نقل از امام علی بن ابی طالب(ع)، ص۱۲٤ 🌼 «الحمداللّه الّذی جعلنا من المتمسّکین بولایة مولانا امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السّلام و الائمّة المعصومین علیهم السّلام.» 🍃افتخار کنیم به داشتن چنین مولایی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar4
هدایت شده از معلم یار
باسلام و احترام خدمت مخاطبان گرامی؛ ✳ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ارتباط تلفنی با معاون و مدیران، معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش طبق برنامه زیر برقرار می‌گردد: ⚪ ارتباط تلفنی با محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ⏱ زمان : سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - ساعت ۱۸ الی ۱۹ 📞 شماره تماس : ۸۸۸۲۰۲۱۰ - ۰۲۱ ⚪️ ارتباط تلفنی با عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش: ⏱ زمان : یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ساعت ۱۳ الی ۱۴ 📞 شماره تماس : ۸۲۲۸۵۱۳۰ - ۰۲۱ ⚪ ارتباط تلفنی با حمید یزدانی مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه: ⏱ زمان : یکشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ساعت ۱۴ الی ۱۵ 📞 شماره تماس : ۸۲۲۸۵۰۷۰ - ۰۲۱ ⚪ ارتباط تلفنی با عباس سلطانیان مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه: ⏱ زمان : دوشنبه ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - ساعت ۱۰ الی ۱۱ 📞 شماره تماس : ۸۲۲۸۵۱۶۰ - ۰۲۱ ⭕️ همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیاء گرامی می‌توانند مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود که مرتبط با حوزه آموزش متوسطه هستند را با مدیران این معاونت مطرح نمایند. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
میخوای دخترت سر وقت نمازش رو بخونه؟؟ 🤲 نماز رو واسه دخترت قشنگ کن❗️ اینطوری هرگز نمازش ترک نمیشه کلی سجاده و چادر و تسبیح خوشگل داریم🌺 بیا اینجا ببین ارتباط با خدا چقدر زیباست👇 https://eitaa.com/joinchat/889061622C7c7317983b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش پایه فصل 4 - بخش 3 : ساده کردن و ضرب در پرانتز ها ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
zaban8-exam5-1.pdf
322.6K
نمونه سوال درس ۵ پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
olum8-exam8-2.pdf
219.1K
نمونه سوال فصل ۸ پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
ریاضی-8-فصل-4-آزمون-1-متوسط.pdf
380.6K
نمونه سوال فصل ۴ پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش درس ۱۲ پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
Soal_R8_Fsl4+P(3).pdf
3.61M
نمونه سوال فصل ۴ پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
farsi8-booklet11-4.pdf
313.6K
جزوه ای وطن من پایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت هر ساعت هزار تومان ثبت نمرات در سیدا هر نفر هزار تومان ثبت نمرات در پاک هر نفر هزار تومان و جهت سفارش تبلیغ در مجموعه تدریس یار https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme
ریاضی بهمن هشتم.pdf
578.7K
🍟آزمون ریاضی 💠پایه هشتم ❄️ ☔️ آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚 خلاصه و حل نمونه سوال (خیلی مهم) مدرس: علیرضا سعیدنیا ❄️ ☔️ آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
4_332538938109461192.pdf
440K
❄️ ☔️ آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
ریاضی بهمن هشتم.pdf
578.7K
🚦آزمون ریاضی 🔥پایه هشتم ❄️ ☔️ آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8
اطلاعات عمومی : 💐💐💐💐 ✅ ترکیب وصفي تركيب وصفي: تركيب وصفي متشكل از: 👈اسم(موصوف) + اسم(صفت)👉 به اسم اول ⬅️موصوف گفته شده و به اسم دوم ⬅️ صفت گفته می شود. در واقع صفت، موصوف را توصیف می کند؛ مثال👇 گل زیبا⬅️ گل: موصوف -  زیبا: صفت در بزرگ ⬅️ در: موصوف - بزرگ: صفت 👌 در زبان عربی، صفت از موصوف خود تبعیت می کند(صفت تابع موصوف است). ⬅️ این تبعیت در چهار جنبه است: 👈۱- از لحاظ عدد(مفرد، مثنی و جمع): اگر موصوف مفرد باشد، صفت نیز مفرد می آید - اگر موصوف مثنی باشد، صفت نیز مثنی می آید - و اگر موصوف جمع باشد، صفت نیز به صورت جمع می آید.👇 لاعب ممتاز لاعبان ممتازان لاعبون ممتازون 👈۲- از لحاظ جنس(مذکر و مؤنث بودن): اگر موصوف، مذکر باشد، صفت نیز مذکر می آید - اگر موصوف مؤنث باشد، صفت نيز مؤنث مي آيد.👇 لاعب ممتاز لاعبة ممتازة 👈٣- از لحاظ إعراب(حركات⬅️ رفع، نصب، جر): حرکات آن دو یکی است.👇 کتاب مفید (هر دو مرفوع) کتابا مفیدا (هر دو منصوب) کتاب مفید (هر دو مجرور) 👈۴- از لحاظ معرفه و نکره: به زبان ساده⬅️ یا هر دو "ال" دارند یا هر دو "ال" ندارند.👇 الکتابان المفیدان (معرفه؛ هر دو ال دارند) کتابان مفیدان (نکره؛ چون "ال" ندارند) *⃣ نکته: به صفت ⬅️ "نعت" نیز گفته می شود. ✅ ترکیب اضافی ترکیب اضافی متشکل از:👇 👈اسم(مضاف) + اسم(مضاف الیه)👉 به اسم اول ⬅️ مضاف گفته شده و به اسم دوم ⬅️ مضاف الیه گفته می شود. در واقع مضاف الیه به مضاف اضافه می شود؛ 🔰مثال👇 در کلاس ⬅️ در: مضاف - کلاس: مضاف الیه کتاب دانش آموز ⬅️ کتاب: مضاف - دانش آموز: مضاف الیه ✅ خصوصیات مضاف در زبان عربی:👇 👈۱- نقش نیست و در جمله با توجه به جایگاهش نقش های مختلفی(مبتدا، خبر، فاعل، نائب فاعل و...) می گیرد. 👈۲- "ال" و "تنوین" نمی گیرد. 👈۳- "نون" مثنی و جمع حذف می شود: - طالبان المدرسة❌ - طالبا المدرسة✅ - مسلمون العالم❌ - مسلمو العالم✅ ✅ خصوصیات مضاف الیه:👇 👈۱- یک نقش(المحل الإعرابي) در جمله محسوب مي شود. 👈٢- مضاف إليه هميشه مجرور است. 👈٣- مي تواند معرفه يا نكره باشد(مي تواند"ال" داشته باشد يا نه). 🔰مثال👇 - باب الصف⬅️ الصف: مضاف إليه و مجرور - كتاب طالب ⬅️ طالب: مضاف اليه و مجرور 💠💠💠💠 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
اطلاعات عمومی 💐💐💐💐 ظروف الزمان قيد زمان امروز ... الیوم دیروز .... أمس فردا .... غدآ 🇮🇶باچر پس فردا ... بعد غدآ 🇮🇶عگب باچر امشب ... اللیله دیشب ... البارحه ایام الاسبوع شنبه ... السبت یکشنبه .. الأحد دوشنبه ... الإثنين سه شنبه ... الثلاثاء چهارشنبه ... الأربعاء پنچشنبه .... الخمیس جمعه .. جمعه هفته گذشته ... الأسبوع الماضي 🇮🇶 الاسبوع الفات هفته آینده .. الاسبوع القادم 🇮🇶الاسبوع الجاي ماه ... شهر ماه آینده ... الشهر القادم 🇮🇶 الشهر الجاي ماه گذشته .. الشهر الماضي 🇮🇶الشهر الفات سال .. سنه پارسال .... السنه الماضیه 🇮🇶السنه الفاتت سال آینده ... السنه القادمه 🇮🇶 السنه الجایه ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
جالب 👌 توضیح، اینکه داستان تخيلی زیر در کتاب عربی پایه نهم(درس ششم) با تغییر اسامی آمده است و این داستان، اصلش برمی‌گردد به دکتر «وین دایر» نویسنده معروف جهان در عرصه کتاب‌های روانشناسی که او هم به نقل از «الیزابت سیلانس بالارد» آورده که در سال ١٩٧٤ برای مجله «هوم لایف» فرستاده بود. بنابراین این داستان که در کتاب عربی نهم آمده با نقل و تغییر و تصرف آمده و بدون ذکر منبع. بنده، این مطلب را از سایتهای اصیل که به زبان انگلیسی بودند، استخراج و ترجمه نموده ام. (با تشکر : محسنی) ، در مورد داستان درس ششم 😉 به هر حال این داستان در تمام دنیا برای معلمان، به مناسبت‌های گوناگون بازخوانی میشه. 👇👇👇 روزی معلم کلاس پنجم به دانش آموزانش گفت: "من همه شما را دوست دارم" ولی او در واقع این احساس را نسبت به یکی از دانش‌آموزان که تیدی نام داشت، نداشت. لباس‌هاي این دانش‌آموز همواره کثیف بودند، وضعیت درسی او ضعیف بود و گوشه‌گیر بود. این قضاوت او بر اساس عملکرد تیدی در طول سال تحصیلی بود.با بقیه بچه‌ها بازی نمیکرد و لباسهایش چرکین بودند. تیدی بقدری افسرده و درس نخوان بود که معلمش از تصحیح اوراق امتحانی و گذاشتن علامت در برگه‌اش با خودکار قرمز و یادداشت عبارت "نیاز به تلاش بیشتر دارد" احساس لذت میکرد. روزی مدیر آموزشگاه از این معلم درخواست کرد که پرونده تیدی را بررسی کند. معلم کلاس اول درباره اونوشته بود "تیدی کودک باهوشی است که تکالیفش را با دقت و بطور منظمی انجام میدهد". معلم کلاس دوم نوشته بود"تیدی دانش‌آموز دوست داشتنی در بین همکلاسی‌های خودش است ولی بعلت بیماری سرطان مادرش خیلی ناراحت است". اما معلم کلاس سوم نوشته بود" مرگ مادر تیدی تاثیر زیادی بر او داشت، او تمام سعی خود را کرد ولی پدرش توجهی به او نکرد و اگر در این راستا کاری انجام ندهیم بزودی شرایط زندگی در منزل، بر او تاثیر منفی میگذارد". در حالیکه معلم کلاس چهارم نوشته بود"تیدی دانش‌آموزی گوشه گیرست که علاقه به درس خواندن ندارد و در کلاس دوستی ندارد و موقع تدریس میخوابد" اینجا بود که معلمش، خانم تامسون به مشکل دانش‌آموز پی برد و شرمنده شد. این احساس شرمندگی موقعی بیشتر شد که دانش‌آموزان برای جشن تولد معلمشان هرکدام هدیه‌ای با ارزش در بسته‌بندی بسیار زیبا تقدیم معلمشان کردند و هدیه تیدی در یک پلاستیک مچاله شده بود. خانم تامسون با ناراحتی هدیه تیدی را باز کرد. در این موقع صدای خنده تمسخرآمیز شاگردان کلاس را فرا گرفت. هدیه او گردنبندی بود که جای خالی چند نگین افتاده آن به چشم میخورد و شیشه عطری که سه ربع آن خالی بود. اما هنگامی که خانم تامسون آن گردنبند را به گردن آویخت و مقداری از آن عطر را به لباس خود زد و با گرمی و محبت از تیدی تشکر کرد. صدای خنده دانش‌آموزان قطع شد. در آن روز تیدی بعد از مدرسه به خانه نرفت و منتظر معلمش ماند و با دیدنش به او گفت: "امروز شما بوی مادرم را میدهی". در این هنگام اشک خانم تامسون از دیدگانش جاری شد زیرا تیدی شیشه عطری را به او هدیه داده بود که مادرش استفاده میکرد و بوی مادرش را در معلمش استشمام میکرد. از آن روز به بعد خانم تامسون توجه خاص و ویژه‌ای به تیدی میکرد و کم‌کم استعداد و نبوغ آن پسرک یتیم دوباره شکوفا شد و در پایان سال تحصیلی شاگرد ممتاز کلاسش شد. پس از آن تامسون دست نوشته‌ای را مقابل درب منزلش پیدا کرد که در آن نوشته شده بود"شما بهترین معلمی هستی که من تا الان داشته‌ام". خانم معلم در جواب او نوشت که تو خوب بودن را به من آموختی. بعد از چند سال خانم تامسون از دریافت دعوت نامه‌ای که از او برای حضور در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته پزشکی دعوت کرده بودند و در پایان آن با عنوان "پسرت تیدی" امضاء شده بود، شگفت‌زده شد! او در آن جشن در حالیکه آن گردنبند را به گردن داشت و بوی آن عطر از بدنش به مشام میرسید، حاضر شد. آیا میدانید تیدی که بود؟ تیدی استوارد مشهورترین پزشک جهان و مالک مرکز استوارد برای درمان کودکان مبتلا به سرطان است. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12
🔹حَاسُوبٌ مَحْمُول 🔸لپ تاپ 🔹حَاسُوبٌ لَوْحي 🔸تبلت 🔹طَابِعَة 🔸پرینتر 🔹مَاسِحَةُ ضَوئیَّة 🔸اسکنر 🔹آلَةُ حَاسِبَة 🔸 ماشین حساب 🔹خَتم 🔸 مُهر 🔹لَبَادَةٌ تَحْبِیر/ مِختَمَة 🔸استامپ 🔹خَرّازَة/ دَبَّاسَة 🔸منگنه 🔹خَرَزَات 🔸 سوزن منگنه 🔹شَریطُ لاصِق 🔸چسب‌نواری 🔹مِشبَكُ وَرَق 🔸 گیره کاغذ 🔹دَبُّوس 🔸سنجاق 🔹صَمْغ 🔸چسب‌مایع 🔹طَوقٌ مَطاطي/ شَریطٌ مَطاطي 🔸کِش 🔸سائِلُ تَصحیحٍ 🔹لاک‌غلطگیر 🔹مُذَکِّراتٌ لاصِقَةٌ 🔸نوت استیک 🔹جَهازُ فاکس 🔸دستگاه فکس 🔹ثَقّابَةُ وَرَقٍ 🔸پانچ .✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar12. . .
ضرورت کمک به دانش آموزان در فرآیند تحقیق ،کشف مصادیق و استخراج دلالت‌های کاربردی
منابع مطالعاتی پیشنهادی جشنواره خوارزمی محور قرآن و معارف اسلامی
مستمر بهمن ماه ا نهم عربی95 - Copy.pdf
232.8K
🎖آزمون عربی 🍇پایه هشتم ❄️ ☔️ آموزش متوسطه اول ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ https://eitaa.com/teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar8