16.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزش ریاضی نهم فصل سوم حل تمرین صفحه 51 استاد قربان زاده
🌧 #پایه_نهم
☂ ✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
4_5942801661696150152.pdf
1.26M
📮نکات نگارش
📚درس به درس
🍓پایه نهم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
40.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی ریاضی نهم
👈 حل آزمون نوبت اول
👈 نمونه سوال
👈 بخش دوم
👈 مدرس : #طاهره_شهرکی
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
44043068422649.pdf
368.8K
📝 آزمون تستی عربی
🔻 درس ۷
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# حل_آزمون_ نوبت_اول
#استان_خراسان_ رضوی
#صفحه۶
🌧 #پایه_نهم
☂ ✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
19.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ریاضی_نهم
#امتحان_نهایی
#فصل۶_درس۲
#صفحه۱۵
#استادابراهیمی
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
30.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم تدریس #نهم
6⃣ فصل ۶
✅ معادله خط
❇️ مدرس : میثم عین الهی
🌧 #پایه_نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷ریاضی
🥫فصل ۵
📚اتحاد یک جمله مشترک
🎉پایه نهم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش بخش آهنگ زبان - درس ۳
Language Melody
مدرس: آقای رضا لنگرودی - استان قم
🌧 #پایه_نهم
☂ #نهم
✅جهت سفارش#تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar9
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
بزرگ ترین گروه آشپزی و ایده در ایتا
https://eitaa.com/joinchat/2931360063Cd33f759271
هدایت شده از Ltms
♨️🍂🍂قابل توجه مدیران محترم متوسطه دوره اول
♨️خلاصه موارد مهم محور برنامه نویسی جشنواره نوجوان خوارزمی👇
۱_همه دانش آموزان، همه پایه ها می توانند در محور برنامه نویسی شرکت کنند و لازم نیست هم پایه و همکلاس باشند
۲- این محور شامل سه زیرمحور تولید بازیهای دیجیتال، تولید برنامه های کاربردی و تولید وب سایت است. همه زبانها و پلتفرمهای برنامه نویسی به جز محیطهای بلاکی (اسکرچ و اپ اینونتور) و محیطهای آماده ساخت اپ یا سایت (بدون برنامه نویسی) مجاز هستند.
۳_ گروه دانش آموزان شرکت کننده می تواند انفرادی یا دو نفره باشد و خود دانش آموزان گروه خود را انتخاب می کنند .
4- مراحل انجام پروژه:
*دانش آموزان ابتدا ایده اولیه خود را یادداشت کرده، که مثلا در مورد ساخت یک وب سایت، یک اپلیکیشن یا بازی است
* با دوست هم تیمی خود در خصوص آن مشورت کرده،
*در مورد آن به سرچ با کلیدواژه های فارسی و انگلیسی می پردازند و نمونه های داخلی و خارجی ایده خود را بررسی می کنند.
* سپس در مورد ایده با دبیرکاروفناوری یا هر دبیر علاقمند دیگر در مدرسه و دوستان خود در انجمن علمی برنامه نویسی مدرسه یا پژوهشسرا صحبت می کنند.
* پس از نوشتن ایده کار، سناریوی بازی و طراحی اولیه بازی، اپ یا وب خود بر روی کاغذ، در مورد زبانهای برنامه نویسی مناسب برای آن سرچ می کنند.
* پس از پیدا کردن زبان و IDE برنامه نویسی مناسب، نمونه کدهای آماده مرتبط با ایده خود را پیدا کرده و همزمان منابع رایگان آموزش آن زبان برنامه نویسی را پیدا کرده و با علاقه یادگیری را ادامه می دهند.
* برای هر زبان برنامه نویسی، تعداد زیادی فیلم آموزشی، اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی و جزوه و کتاب و تکه کد آماده وجود دارد که برنامه نویسی را به یکی از جذاب ترین و ساده ترین کارها تبدیل کرده و فقط کافی است که یک ایده خلاقانه و پشتکار داشته باشید. برای پیدا کردن ایده هم، برگ برنده شما دیدن نمونه کارهای مختلف موجود در نت است.
۵_مدرسه نباید بدون داوری آثار، تیمهای منتخب سه زیرمحور بازی، اپ و وب را در سامانه ثبت کنند.
۶_ برای طراحی و تولید محصولات نرم افزاری محور برنامه نویسی در مرحله مدرسه ای، 5 نمره از مستمر و تقدیرنامه مدرسه ای برای دانش آموزان ارائه دهنده و معلمان راهنما و ناظر مدرسه ای درنظر گرفته می شود.
۷_در هر مرحله، (مدرسه ای، منطقه ای و استانی)، از هر زیر محور، یک اثر به مرحله بعد راه پیدا می کند و داوری در مراحل منطقه ای و استانی شامل مرحله غیرحضوری ( بررسی مستندات اثر)، مرحله دفاع آنلاین و دفاع حضوری است.
۸_با توجه به تغییرات محور برنامه نوسی، دانش آموزانی که سال گذشته در خوارزمی شرکت کردند نیز می توانند در این محور شرکت کنند.
9_تمام مستندات اثر، شامل سناریو، اسناد طراحی بازی و سایر محصولات نرم افزاری، سورس کد و خروجی قابل اجرا و لینک های مربوطه همگی باید در کلیه مراحل مدرسه ای تا معرفی منتخبین استان، برای هر اثر در یک پوشه با نام دانش آموزان ذخیره شده، فشرده سازی شده و ارسال گردد.
10- همه مدیران و دست اندرکاران مدارس که آثار آنها در محور برنامه نویسی به مرحله استانی راه می یابند، تقدیرنامه شهرستانی، برگزیدگان مرحله دوم استانی، تقدیرنامه استانی و نمایندگان نهایی استان، تقدیرنامه کشوری دریافت خواهند کرد.
11- به کلیه اساتید راهنما و ناظران و دانش آموزانی که در زمینه آموزش پلت فرمها و زبانهای برنامه نویسی، طراحی الگوریتم، مدیریت پروژه های نرم افزاری، هوش مصنوعی، متاورس، بلاک چین و ...، هر نوع محتوا، اعم از فیلم، اسلاید، پادکست، اینفوگراف، نمونه کد، پوستر و ... طراحی کنند، پس از داوری و سطح بندی، گواهی اصالت محتوا، متناسب با کیفیت محتوا ارائه خواهد شد.
12- تمامی برگزیدگان مرحله دوم استانی از هر سه زیر محور بازی، اپ و وب، مورد حمایت برنامه های تجاری سازی در شبکه یادگیری قرار خواهند گرفت.
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
@teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme