eitaa logo
تدریس یار پایه نهم
6.7هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
4.7هزار ویدیو
12.9هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
20.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
16.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم آموزش ریاضی نهم فصل سوم حل تمرین صفحه 51 استاد قربان زاده 🌧 ☂ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
4_5942801661696150152.pdf
1.26M
📮نکات نگارش 📚درس به درس 🍓پایه نهم 🌧 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
40.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬👈 فیلم آموزشی ریاضی نهم 👈 حل آزمون نوبت اول 👈 نمونه سوال 👈 بخش دوم 👈 مدرس : 🌧 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
44043068422649.pdf
368.8K
📝 آزمون تستی عربی 🔻 درس ۷ 🌧 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# حل_آزمون_ نوبت_اول رضوی 🌧 ☂ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
30.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 فیلم تدریس 6⃣ فصل ۶ ✅ معادله خط ❇️ مدرس : میثم عین الهی 🌧 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
27.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷ریاضی 🥫فصل ۵ 📚اتحاد یک جمله مشترک 🎉پایه نهم 🌧 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
29.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آموزش بخش آهنگ زبان - درس ۳ Language Melody مدرس: آقای رضا لنگرودی - استان قم 🌧 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar9
هدایت شده از Ltms
♨️🍂🍂قابل توجه مدیران محترم متوسطه دوره اول ♨️خلاصه موارد مهم محور برنامه نویسی جشنواره نوجوان خوارزمی👇 ۱_همه دانش آموزان، همه پایه ها می توانند در محور برنامه نویسی شرکت کنند و لازم نیست هم پایه و همکلاس باشند ۲- این محور شامل سه زیرمحور تولید بازیهای دیجیتال، تولید برنامه های کاربردی و تولید وب سایت است. همه زبانها و پلتفرمهای برنامه نویسی به جز محیطهای بلاکی (اسکرچ و اپ اینونتور) و محیطهای آماده ساخت اپ یا سایت (بدون برنامه نویسی) مجاز هستند. ۳_ گروه دانش آموزان شرکت کننده می تواند انفرادی یا دو نفره باشد و خود دانش آموزان گروه خود را انتخاب می کنند . 4- مراحل انجام پروژه: *دانش آموزان ابتدا ایده اولیه خود را یادداشت کرده، که مثلا در مورد ساخت یک وب سایت، یک اپلیکیشن یا بازی است * با دوست هم تیمی خود در خصوص آن مشورت کرده، *در مورد آن به سرچ با کلیدواژه های فارسی و انگلیسی می پردازند و نمونه های داخلی و خارجی ایده خود را بررسی می کنند. * سپس در مورد ایده با دبیرکاروفناوری یا هر دبیر علاقمند دیگر در مدرسه و دوستان خود در انجمن علمی برنامه نویسی مدرسه یا پژوهشسرا صحبت می کنند. * پس از نوشتن ایده کار، سناریوی بازی و طراحی اولیه بازی، اپ یا وب خود بر روی کاغذ، در مورد زبانهای برنامه نویسی مناسب برای آن سرچ می کنند. * پس از پیدا کردن زبان و IDE برنامه نویسی مناسب، نمونه کدهای آماده مرتبط با ایده خود را پیدا کرده و همزمان منابع رایگان آموزش آن زبان برنامه نویسی را پیدا کرده و با علاقه یادگیری را ادامه می دهند. * برای هر زبان برنامه نویسی، تعداد زیادی فیلم آموزشی، اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی و جزوه و کتاب و تکه کد آماده وجود دارد که برنامه نویسی را به یکی از جذاب ترین و ساده ترین کارها تبدیل کرده و فقط کافی است که یک ایده خلاقانه و پشتکار داشته باشید. برای پیدا کردن ایده هم، برگ برنده شما دیدن نمونه کارهای مختلف موجود در نت است. ۵_مدرسه نباید بدون داوری آثار، تیمهای منتخب سه زیرمحور بازی، اپ و وب را در سامانه ثبت کنند. ۶_ برای طراحی و تولید محصولات نرم افزاری محور برنامه نویسی در مرحله مدرسه ای، 5 نمره از مستمر و تقدیرنامه مدرسه ای برای دانش آموزان ارائه دهنده و معلمان راهنما و ناظر مدرسه ای درنظر گرفته می شود. ۷_در هر مرحله، (مدرسه ای، منطقه ای و استانی)، از هر زیر محور، یک اثر به مرحله بعد راه پیدا می کند و داوری در مراحل منطقه ای و استانی شامل مرحله غیرحضوری ( بررسی مستندات اثر)، مرحله دفاع آنلاین و دفاع حضوری است. ۸_با توجه به تغییرات محور برنامه نوسی، دانش آموزانی که سال گذشته در خوارزمی شرکت کردند نیز می توانند در این محور شرکت کنند. 9_تمام مستندات اثر، شامل سناریو، اسناد طراحی بازی و سایر محصولات نرم افزاری، سورس کد و خروجی قابل اجرا و لینک های مربوطه همگی باید در کلیه مراحل مدرسه ای تا معرفی منتخبین استان، برای هر اثر در یک پوشه با نام دانش آموزان ذخیره شده، فشرده سازی شده و ارسال گردد. 10- همه مدیران و دست اندرکاران مدارس که آثار آنها در محور برنامه نویسی به مرحله استانی راه می یابند، تقدیرنامه شهرستانی، برگزیدگان مرحله دوم استانی، تقدیرنامه استانی و نمایندگان نهایی استان، تقدیرنامه کشوری دریافت خواهند کرد. 11- به کلیه اساتید راهنما و ناظران و دانش آموزانی که در زمینه آموزش پلت فرمها و زبانهای برنامه نویسی، طراحی الگوریتم، مدیریت پروژه های نرم افزاری، هوش مصنوعی، متاورس، بلاک چین و ...، هر نوع محتوا، اعم از فیلم، اسلاید، پادکست، اینفوگراف، نمونه کد، پوستر و ... طراحی کنند، پس از داوری و سطح بندی، گواهی اصالت محتوا، متناسب با کیفیت محتوا ارائه خواهد شد. 12- تمامی برگزیدگان مرحله دوم استانی از هر سه زیر محور بازی، اپ و وب، مورد حمایت برنامه های تجاری سازی در شبکه یادگیری قرار خواهند گرفت. ✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @ltmsme