eitaa logo
تدریس یار
6.9هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.4هزار ویدیو
6.3هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید . برای #تبلیغات هم پیام دهید @teacherschool
مشاهده در ایتا
دانلود
بمب دستور زبان فارسی.pdf
29.68M
🌹 جزوه ی کامل فارسی درس به درس 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar6
soalMatn_5_Hedie(nomrebartar)1.pdf
675.4K
🍟جزوه پرسش و پاسخ درس به درس هدیه های آسمان 🍒 پنجم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar5
آزمون عملکردی عدد نویسی.pdf
541.2K
🥫آزمون عملکردی ریاضی 📖مبحث عددنویسی 📮 پنجم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar5
@kelaspanj کانال.pdf
282.3K
✍کانال فصل پنجم🔻🔻 💎 پایان مهر ماه 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar5
مرور_نکات_فارسی_ابتدایی_مریم_عزیزی.pdf
2.77M
🍇فارسی ⏰ نکات دستوری و دانش زبانی 🏠 پنجم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar5
هدیه ششم.pdf
3.42M
درسنامه و نمونه سوالات درس تمام دروس 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar6
کاربرگ تقسیم کسرها.pdf
203.9K
✅کاربرگ ریاضی فصل دوم تقسیم کسرها ششم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar6
28.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تدریس جذاب درس سوم فارسی- رازنشانه ها 💠 چهارم ابتدایی 🍋 🍊 🍎کانال ابتدایی @tadriis_yar4
📝 آموزش درس پنجم عربی هفتم💯.pdf
197.2K
آموزش درس پنجم عربی پایه هفتم 🍋 🍊 🍏آموزش متوسطه اول @tadriis_yar7
1.pdf
1.29M
📝 آزمون تستی مطالعات اجتماعی 🔻درس ۵ و ۶ 🍋 🍊 🍏آموزش متوسطه اول @tadriis_yar7
❓یک سوال بسیار مهم ⁉️ آیا بخش کردن و صدا کشی درفارسی اول دبستان منسوخ شده است؟ ✅ يکی ازتمرين هايی که در گذشته مبنای آموزش خواندن و نوشتن بود بخش کردن و صداکشی است. ضمن تأييد اين شيوه به عنوان يکی از مهارتهای زبانی تسهيل کننده در آغاز زبان آموزی، براين باوريم که ادامه آن به شکل افراطی و مستمر روند آموزشی را کند می کند. به ويژه اگر دريابيم که دانش آموزان به حد قابل قبولی در تشخيص صدا و حرف مورد نظر پيشرفت کرده اند ادامه اين روش برای دانش آموزان ديرآموز يا آنان که ناتوانی يادگيری دارند و کسانی که از شنوايی و يا بينايی يا درک کامل برخوردار نيستند، مناسب است. (صفحه ۹ و ۱۰ کتاب راهنمای فارسی اول) ✅ اگرچه برای شروع کار، بخش کردن واژه ها و صداکشی يادگيری را آسان می کند، تجربه نشان داده است که ادامه آن به شکل افراطی و تأکيد بر بخش کردن و صداکشيدن به ويژه زمانی که نوآموز به حد قابل قبولی از تشخيص رسيده است، خسته کننده و ملال آور می شود و روند کار را کُند می کند. بنابراين، در شيوه کنونی به کاربرد بيش از حد آن توصيه نمی شود. اين مهم به تشخيص همکاران محترم واگذار می شود تا در صورت ضرورت، به اندازه لازم آن را به عنوان ابزاری برای پيشبرد تدريس، (نه در جهت کند ساختن روند آن) به کار گيرند. با وجود اين، در سراسر اين کتاب، تمرين های بخش کردن و شمردن صداها آمده است( صفحه ۷۶ کتاب راهنمای فارسی اول) eitaa.com/tadriis_yar1
38407423134046.pdf
362.8K
✅ جایگزین های مواد آزمایشگاهی علوم ⬅️ پایه ششم eitaa.com/tadriis_yar6