✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.
ارزشیابی-مستمر-تم-1-تا-7-ریاضی-اول-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
443.7K
#ریاضی
تم یک تا هفت
پایه #اول
ما مطالب از پایه اول بیشتر میزاریم چون تعداد مخاطبامون بیشتر هستند و همکاران هم تنوع بدن تو کاربرگ دادن و خلاقیت و دست ورزی دانش آموزانشان را بالا ببرند.
________
ممنون از اینکه مارو به همکاراتون معرفی میکنید
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
38715728742723.pdf
336.9K
💠 راهنمای طراحی و اجراي تکالیف مهارت محور
مطالعه کنید👆👆
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
مبارزه با استرس_1.m4a
6.08M
#پادکست_آموزشی
#ارتباط_چشمی
📌مبارزه با استرس
💎بعضی از دانشجو معلمان و حتی همکاران گرامی بابت شروع تدریس همواره استرس و اضطراب دارند. در این پادکست راهکارهای مقابله با استرس بیان شده است.
✅عنوان : ساخت ماکت تشکیل رود
✅هدف : توضیحاتی راجع به رود و آفرینش خداوند از جمله باران و برف و اینکه هرکدام اینها چه فوایدی برای انسان دارد منجر به علاقه دانش آموزان به ساخت ماکت تشکیل رود شد (ایده توسط معلم به دانشآموز ارائه شد)
✅روش تدریس: فعال
✅وسایل آموزشی:قاب،مقوا رنگی،ماژیک، پنبه ،رنگ گواش
✅مدرسه :نسل طهور تکاب
✅آموزگار: حمیراراضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅عنوان: فیلم ماکت تشکیل رود
✅هدف : ارائه توضیحات دانش آموز و فعال بودنشان در ساخت ماکت و اینکه رود چگونه شکل می گیرد(ایده ساخت توسط بنده به بنده دانش آموز ارائه شد)
✅روش تدریس: فعال و مشارکتی
✅وسایل آموزشی :مقوا رنگی، ماژیک ،رنگ گواش،قیچی ،قاب ،نی
✅مدرسه : نسل ظهور تکاب
✅آموزگار: حمیراراضی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلفیق ریاضی و هنر
ایجاد انگیزه فصل سوم ریاضی
➖➖➖➖➖➖➖➖
💢پایه #دوم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آشپزی در مورد عشق و علاقهی بین انسانهاست. غذا شاید تنها وجه مشترک بین انسانهای جهان باشد که قدرت آشتی دادن بین آنها دارد. مهم نیست چه فرهنگی داشته باشید، مردم سراسر جهان برای غذا خوردن دور هم جمع میشوند.
آشپز های کوچکمان امروز خاطره ای بیاد ماندنی برای خود رقم زدند😍😍😍
#علوم
#مطالعات اجتماعی
#مهارت های زندگی
#سوم فرشته ها🧚♂
#دبستان و پیش دبستان رهآورد
💠آموزگار:خانم براتی
16363366527371.pdf
1.92M
نمونه سوال ریاضی از فصل اول تا آخر
پایه #سوم
اینو سیو کنید داشته باشید✅
38617636916499.pdf
1.09M
کاربرگ مبحث کسر ها به تعداد زیاد 👆
پایه #پنجم
ششمی هایی که در مبحث کسرها مشکل دارند میتونه این کاربرگا براشون مفید باشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا