#خلاقیت_معلمی
#آموزش_ابتدایی
#بازی
❇️ تلفیق بازی با فارسی
📽همکار پویا، سرکار خانم نوین. قم
دبستان حکیم نظامی ۲
♦️افزایش دقت و تمرکز و بهبود حافظه دیداری
انجام دادن این فعالیت توصیه میشه👌
👆👇👆👇👆👇👆👇👆
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#خلاقیت_معلم
#آموزش_ابتدایی
#کلیپ_آموزشی
❇️ #املا با طعم صدای ضبط شده معلم😍
👇👇👇👇👇👇👇
🔸بسم الله الرحمن الرحیم
هست کلید در گنج حکیم🔸
معلم ابتدا متنی را انتخاب میکند و از پیش ضبط میکند...
سپس صوت مربوطه در کلاس پخش می شود.دانش آموزان باید به صوت گوش دهند و هر کلمه ای را که متوجه می شوند در دفتر املا بنویسند...
در آخر کار تعداد کلمات دانش آموزان توسط بغل دستی هایشان شمرده می شود و نام همه افراد با تعداد کلمات نوشته شده بر روی تخته نوشته می شود..
♦️ملاحظات:
🔸معلم کلمات املا را شمرده شمرده بیان کند و صدای صوت پخش شده به صورتی باید باشد که همه دانش آموزان متوجه صدا شوند..
🔸صوت ضبط شده سه بار پخش شود..یعنی یکبار پخش شود و پس از خاتمه مجدد تکرار شود.
🔸قبل از شروع املا معلم به دانشآموزان بگوید که کلماتی که بصورت صحیح نوشته شود قابل قبول است و از نوشتن کلماتی نظیر ؛اگر،و،ولی،اما،به و...خودداری کنند.
▪️💐▪️💐▪️💐▪️▪️💐▪️💐▪️💐
✍️همکار خلاق جناب آقای صادق خیری. قم
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar
#قصه ها و کلیپ های کودکانه
ایده و #نقاشی و #کاردستی
مورد استفاده در پایه ابتدایی
قابل استفاده برای معلمان و اولیا و دانش آموزان
@naghashi_ghese
کانال های 15 گانه مجموعه تدریس یار
👇👇👇👇👇👇
از ابتدایی تا متوسطه
کانالهایی برای بهتر دیده شدن و بهتر بزرگ شدن.
👌👌👌👌👌👌👌👌👌
جهت سفارش تبلیغ شبانه و یا روزانه
در ۱۵ کانال مجموعه تدریس یار با ما در ارتباط باشید
@teacherschool
✅✅✅✅✅✅✅
#لبیک_یا_خامنه_ای #امام_زمان #ایران
به بزرگترین مجموعه دانشآموزی در #ایتا بپیوندید.
🌺دریافت #نمونهسوال، #جزوه و کلی اطلاعات دیگر برای افزایش نمره شما ✈️ 👇
کلاس اولی ها 👇👇👇
@tadriis_yar1
کلاس دومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar2
کلاس سومی ها 👇👇👇
@tadriis_yar3
کلاس چهارمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar4
کلاس پنجمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar5
کلاس ششمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar6
کلاس هفتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar7
کلاس هشتمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar8
کلاس نهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar9
کلاس دهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar10
کلاس یازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar11
کلاس دوازدهمی ها 👇👇👇
@tadriis_yar12
کانال کلی برای معلمان
@tadriis_yar
کانال ضمن خدمت و اطلاع از مسابقات
@ltmsme
کانال ایده و نقاشی و کاردستی
@naghashi_ghese
کانال فیلم و قصه کودکانه
@ghesehayekoodakaneeh
کانالی حاوی مطالب مفید فرهنگی و پرورشی ویژه اولیا و معلمان
@madrese_yar
کانال ترفند و خلاقیت
@khalaghbashh
کانال آشپزی و نکات جالب
@ashpaziibaham
✨✨✨✨✨✨✨✨
✅مطالب مفید فرهنگی و پرورشی
تربیتی و کاربردی نکات جالب خانه داری و همسرداری همه و همه در کانال خانواده سبز
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@familygreen
هر روز یک پارت داستان و معرفی کتب مشهور
در کانال داستانکده
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@dastankadeh
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت
ثبت نمرات در سیدا هر نفر فقط هزار تومان
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
43.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: تدریس درس ۱۳ به سبک جدید
هدف :تقویت قدرت بیان، یادگیری از روی نمایش ،یادگیری از روی مختصات و...
توجه به ساحت زیستی حرکتی،علمی فناوری ،اجتماعی
مکان:کلاس
روش :نمایشی پروژه ای
وسایل :جا دوغی ،توپ ،کره ی زمین ،تخم مرغ و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
29.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع : ابتکار بازی برای ریاضی قسمت اعشارتوسط فراگیران
هدف :تقویت قدرت خلاقیت ودست زدن به ابتکار جدید توسط فراگیران (حرکتی)توجه به روحیه ی یادگیری از طریق بازی وسرگرمی(عاطفی)شناخت کامل مطالب درسی وپیاده کردن آن به صورت بازی(شناختی)
توجه به ساحت اجتماعی ،فناورانه، زیستی حرکتی ،زیبا شناختی
مکان:کلاس
روش :فعال وفراگیر محور(بازی و سرگرمی )
وسایل :کاغذ ماژیک و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
29.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: تلفیق تمامی درس ها با انجام یک نمایش درسی و محور قرار دادن اخلاق و رفتار فراگیران
هدف.: تثبیت یادگیری های فراگیران از طریق نمایش و حافظه ی تصویری ،استفاده از تلفیق درس ها در این نمایش ،توجه به گفته های اسلام ودین در این باره ،توجه به نکات اخلاقی و...
توجه به ساحت زیستی وحرکتی ، عبادی ، اجتماعی ،علمی
مکان :نماز خانه ی مدرسه
روش :نمایشی
وسایل :چادر نماز ، سجاده و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
32.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع:کنفرانس فصل ۹ علوم
هدف :توجه به روحیه ی یادگیری در فراگیران (عاطفی)،یادگیری از طریق کنفرانس بعد از مشاهده ی فیلم یادگیری معکوس (شناختی)،توجه به یادگیری مطالب از طریق مشاهده ی مستقیم
توجه به ساحت زیستی وحرکتی، زیبا شناختی ،علمی و فناوری،
مکان :
روش :پروژه ای وکنفرانس
وسایل: کاغذ،چکش ،چاقو ،و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
31.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع : کنفرانس درس علوم فصل۸ توسط فراگیران بعد از مشاهده ی یادگیری معکوس
هدف :ایجاد فرصت یادگیری در منزل ، رسیدن به یادگیری کامل (شناخت)،توجه به روحیه ی یادگیری در فراگیران، یادگیری از همسالان (عاطفی) و...
توجه به ساحت علمی وفناوری
مکان:کلاس
روش:فعال وفراگیر محور
وسایل:منگنه ،خط کش و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: پویش بوسه بر دستان مادر
هدف :نامه نوشتن ،بوسه بر دستان پدر ،قدر دانی از او،درست کردن کاردستی و..
توجه به ساحت عبادی ،زیباشناختی
مکان :منزل
روش :فعال وفراگیر
وسایل:کاغذ رنگی و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#پایه_پنجم_ابتدایی
#آموزگار_هاشمیان
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
27.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: خلاقیت برای تدریس ریاضی و علوم(تلفیقی)
هدف:توجه به وحیه ی یادگیری در فراگیران (عاطفی)شاد کردن روحیه ی کلاس ،تفهیم مطالب درس به صورت کامل (شناختی)انجام آن به صورت بازی وسرگرمی (حرکتی)
توجه به ساحت زیستی و حرکتی ،زیبا شناختی ،علمی وفناوری، اجتماعی
مکان: کلاس درس
روش: بازی وسرگرمی ، تلفیقی ،مسابقه
وسایل :کاغذ ، چکش ،چاقو و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نورالهدی_نقده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: تدریس درس ۱۰ از روی کاردستی
هدف :شناخت کامل درس وپیاده کردن آن روی کاردستی (شناخت)توجه به روحیه ی یادگیری در فراگیران از هم دیگر(عاطفی)درست کردن کاردستی(حرکتی)
توجه به ساحت عبادی و زیبا شناختی
مکان :کلاس
روش :فعال وفراگیر محور
وسایل :کاغذ رنگی و...
#موسسه_راهیان_نور_شعبه_آذربایجان_غربی
#آموزگار_هاشمیان
#پایه_پنجم_ابتدایی
#مدرسه_نور_الهدی_نقده
🔶️طرح تکالیف مهارت محور با هدف پرهیز از حافظه محوری، افزایش نشاط و شوق یادگیری، توسعه یادگیری مادام العمر و کاهش استرس مخرب ناشی از تکالیف سنتی، کاهش وزن کیف دانش آموزان و تقویت مهارتهای زندگی در دانش آموزان است در این طرح حذف مشق شب را نداریم، بلکه تکالیف مهارتی جایگزین تکالیف سنتی میشود، با اجرای این طرح در واقع بخشی از فعالیت های یادگیری به صورت تمرینی در جهت آموزشی و یادگیری مهارتهای اساسی مانند خواندن، نوشتن حساب کردن، مشاهده کردن، سخن گفتن و گوش دادن در کلاس درس در تعامل و مشارکت معلم و دانش آموزان انجام میشود.
🔶️معلم در زمان رسمی کلاس پس از آموزش و شناسایی دشواری های یادگیری دانش آموزان، تکالیفی را جهت تثبیت و تعمیق یادگیری تعیین میکند و مهارتهای موردنیاز محیط واقعی زندگی در خارج از کلاس درس در قالب تکالیف مهارت محور ارائه میشود که معلم با خلاقیت خویش فعالیتهای عملی متعدد و متنوعی را با توجه به ویژگی و شرایط و اقتضائات دانش آموزان طراحی می کند
🌿🌿🌿🌿🌿🌿
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
💠چگونه میتوانیم اقدام پژوهی را در کلاس درس اجرا کنیم؟
🔸️اقدام پژوهی نیز مانند سایر روش های پژوهش مراحل متعددی دارد که باید مطابق آن عمل کرد. اما همیشه باید به یاد داشته باشیم که پژوهشگر اول معلم کلاس درس است و سپس پژوهشگر از سوی دیگر اقدام پژوهی نباید مانع فعالیت های یادگیری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی معلم شود.
🔸️فرایند اقدام پژوهی هفت مرحله را شامل می شود که عبارت اند از:
1️⃣ مرحله اول: مشخص کردن سؤال یا مشکل:
🔸️ این مشکل یا سؤال باید با یادگیری دانش آموز در کلاس درستان مرتبط شود. برای مثال چه نوع از تکالیف درسی میتواند درک دانش آموزان از درس را بهبود ببخشد؟ چگونه میتوان نمرات درسی دانش آموزان را بهبود بخشید؟ تا چه اندازه یادگیری از طریق همکاری میتواند برای درک مفاهیم سطوح بالای یادگیری به دانش آموزان کمک کند؟ تا چه اندازه روش تدریس جدیدی که اختیار کرده ام در یادگیری دانش آموزان مؤثر است؟
🔸️از آنجا که هدف از اقدام پژوهی در کلاس درس کمک به معلم در تصمیم گیری های آموزشی است. سؤال یا مشکل باید مواردی را شامل شود که تحت نظر و مدیریت معلم (مانند راهبردهای آموزشی تکالیف درسی و فعالیت های کلاس درس است.
🔸️مشکل باید به گونه ای انتخاب شود که شما به عنوان معلم قادر به تغییر آن باشید. از سوی دیگر، اگر شما بر اقدام پژوهی نظارت نداشته باشید و بر یافته های آن تأمل نکنید، انگار هیچ کاری نکرده اید.
🔸️نهایت اینکه سؤال یا مشکل باید با توجه به منابع تلاش و زمانی که در اختیار دارید، قابل بررسی و سرانجام گرفتن باشد به طور کلی، سؤال یا مشکل باید جنبه ای خاص و جزئی را شامل شود تا بتوان با توجه به شرایط و امکانات پاسخ آن را پیدا کرد و از نتایج آن در همان کلاس درس بهره برد.
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
44323336073291.pdf
5.29M
راهنمای گام به گام اجرای فرصت های متنوع یادگیری
#طرح_جابر_بن_حیان
#جابربن_حیان
#جابر_بن_حیان
✅جهت انجام آزمون ضمن خدمت ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@ltmsme
42761774132440.pdf
997.9K
راهنمای گام به گام اجرای پروژه نمایش علمی
نوع اثر: نمایش علمی
#طرح_جابر_بن_حیان
#جابربن_حیان
#جابر_بن_حیان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
اصول ارائه بازخورد کیفی _ توصیفی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای ۱۵ گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar2
44109131091329.pdf
2.33M
بخش دوم راهنمای گام به گام اجرای فرصت های متنوع یادگیری
#طرح_جابر_بن_حیان
#جابربن_حیان
#جابر_بن_حیان
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
💢اصل پریماک: قانون مادر بزرگ
اصل پریماک که به قانون مادربزرگ نیز معروف است حاصل زحمات دیوید پریماک است.
اصل پریماک میگوید برای تقویت رفتاری که احتمال انجام آن کمتر است میتوانیم از رفتارهایی که احتمال انجام دادن آن بیشتر است استفاده کنیم. در واقع با گره زدن کاری که تمایل کمتری به انجام آن داریم با کاری که تمایل بیشتری به انجام آن داریم، احتمال انجام آن کار کمترمحتمل را تقویت میکنیم. به همین دلیل به آن، تئوری نسبیت تقویت نیز گفته میشود.
اصل پریماک با منوط کردن کاری که مشتاقش هستیم (مثل تماشای تلویزیون)، به کاری که چندان باب میلمان نیست (مثل نوشتن مشق)، احتمال انجام دادن دومی را بالا میبرد. اشتیاق تماشای تلویزیون است که ما را پای نوشتن مشق میکشاند.
قانون مادربزرگ اینقدر ساده و بدیهی است که احتمالاً بدون اینکه نام آن را بدانیم بارها از آن استفاده کردهایم. چه به عنوان والد در فرزندپروری، چه به عنوان معلم سر کلاس درس و چه به عنوان رئیس یک شرکت یا مدیر یک موسسه.
🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷🌱🌷
این قانون بیشتر برای والدین کاربرد دارد؛
البته همکاران هم میتونند از این اصل استفاده کنند
چطور؟
استفاده از دو درس ذوقی و محبوب هنر و تربیت بدنی در کنار دروس دیگر
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar5
آزمایش مارشمالو استنفورد
( Stanford marshmallow experiment )
یا به تعبیر رایجتر، تست مارشمالو، یکی از مشهورترین تستهای روانشناسی است، والتر میشل این تست را در دههٔ ۱۹۶۰ شروع کرد.
روش کارکرد آزمایش:
روش اجرای این آزمایش به این شکل بود که بچهها را یکبهیک به اتاقی دعوت میکردند که در آن روی میز یک مارشمالو بود، به بچهها گفته میشد میتوانند مارشمالو را بردارند ولی اگر ۱۵ دقیقه صبر کنند و به کلوچه دست نزنند، علاوه بر همان کلوچه، یک کلوچهٔ دیگر هم جایزه میگیرند.
نتیجهٔ آزمایش:
گروهی از بچهها میتوانستند مقاومت کنند و از دست زدن به مارشمالو خودداری نمایند، و گروهی نه، اما والتر میشل با زیر نظر گرفتن هر دو گروه این بچهها در سالهای آینده نشان داد آن دسته از بچهها که به مارشمالو دست نزدند، با این تفسیر که ارادهای قویتر دارند و میتوانند کنترل بیشتری بر روی رفتارشان داشته باشند، در آینده هم سالمتر و موفقتر هستند.
موفقیت یا عدم موفقیت تست مارشمالو:
تا سالها تست مارشمالو شاهدی برای اثبات این باور بود که خود کنترلی عامل کسب موفقیت است، تا اینکه گروهی از محققان دانشگاه روچستر به رهبری دکتر سالست کید، مطالعهٔ جدیدی را ترتیب دادند. در این مطالعه کید و همکارانش گروهی از بچههای سه تا پنج ساله را در همان موقعیت آزمایش مارشمالو قرار دادند اما نیمی از آنها را دست خالی بازگرداندند، یعنی بعد از ۱۵ دقیقه گفتند، متأسف هستیم، کلوچهها تمام شده و خبری از پاداش و جایزه نیست. بعد از آن مجدداً بچهها تحت آزمایش مارشمالو قرار گرفتند. نتیجه قابلپیشبینی بود، گروهی از بچهها که با بدقولی دفعهٔ قبل مواجه شده بودند، این بار دیگر به قولِ دادهشده اعتماد نکردند و یک کلوچهٔ نقد را به دو کلوچهٔ نسیه ترجیح دادند. نتیجهٔ این مطالعه یک بار دیگر نشان داد تحلیل رفتار آدمیزاد به این چنین ساده نیست. شاید مهمتر از قدرت اراده، تجربههای قبلی آدمها است که به آنها در کسب موفقیت کمک میکند.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4
شعر🌼
🌷 زینب زینتِ پدر🌷
🌼ای بهترین دختر
صابرترین خواهر
ای عمه ی مظلوم
ای بهترین مادر🌷
🌼فرمود علی زینَب
ای ماهِ مهر افروز
تو زینتِ بابا
باشی و صبر آموز🌷
🌼باشی حسینت را
همراه و هم یاور
از بهرِ آن مظلوم
تو بهترین خواهر🌷
🌼مظلومه جان زینب
ای حافظِ قرآن
کردی عزیزان را
در راهِ دین قربان🌷
🌼رفتی غریبانه
در شام از دنیا
عالَم عزادار است
از سوگِ تو هرجا🌷
🌼امت عزادارَت
نیمِ رجب باشد
از صبرِ بسیارِ
تو درعجب باشد🌷
🌸🌼🍃🌼🌸
شاعر: سلمان آتشی
#شهر_مناسبتی
#عالم_در_سوگ_زینب_س
#اشعار_کودکانه
44324342437011.mp3
551.6K
آهنگ ویژه دوره اول ابتدایی
#آهنگ
#آهنگ_ورزشی
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar3
💠چگونه میتوانیم اقدام پژوهی را در کلاس درس اجرا کنیم؟
🔸️اقدام پژوهی نیز مانند سایر روش های پژوهش مراحل متعددی دارد که باید مطابق آن عمل کرد. اما همیشه باید به یاد داشته باشیم که پژوهشگر اول معلم کلاس درس است و سپس پژوهشگر ؛
از سوی دیگر اقدام پژوهی نباید مانع فعالیتهای یادگیری دانش آموزان و فعالیت های آموزشی معلم شود.
🔸️فرایند اقدام پژوهی هفت مرحله را شامل می شود که عبارت اند از:
1️⃣ مرحله اول: مشخص کردن سؤال یا مشکل:
🔸️ این مشکل یا سؤال باید با یادگیری دانش آموز در کلاس درستان مرتبط شود. برای مثال چه نوع از تکالیف درسی میتواند درک دانش آموزان از درس را بهبود ببخشد؟ چگونه میتوان نمرات درسی دانش آموزان را بهبود بخشید؟ تا چه اندازه یادگیری از طریق همکاری میتواند برای درک مفاهیم سطوح بالای یادگیری به دانش آموزان کمک کند؟ تا چه اندازه روش تدریس جدیدی که اختیار کرده ام در یادگیری دانش آموزان مؤثر است؟
🔸️از آنجا که هدف از اقدام پژوهی در کلاس درس کمک به معلم در تصمیم گیری های آموزشی است. سؤال یا مشکل باید مواردی را شامل شود که تحت نظر و مدیریت معلم (مانند راهبردهای آموزشی تکالیف درسی و فعالیت های کلاس درس است.
🔸️مشکل باید به گونه ای انتخاب شود که شما به عنوان معلم قادر به تغییر آن باشید. از سوی دیگر، اگر شما بر اقدام پژوهی نظارت نداشته باشید و بر یافته های آن تأمل نکنید، انگار هیچ کاری نکرده اید.
🔸️نهایت اینکه سؤال یا مشکل باید با توجه به منابع تلاش و زمانی که در اختیار دارید، قابل بررسی و سرانجام گرفتن باشد به طور کلی، سؤال یا مشکل باید جنبه ای خاص و جزئی را شامل شود تا بتوان با توجه به شرایط و امکانات پاسخ آن را پیدا کرد و از نتایج آن در همان کلاس درس بهره برد.
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای پانزده گانه تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar4