eitaa logo
معلم یار
6.9هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
3.1هزار ویدیو
6.2هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
P4 Exam.pdf
3.8M
🔹 نمونه مجموعه آزمون های ماهانه ✅ پایه چهارم
P5 Exam.pdf
2.93M
🔹 نمونه مجموعه آزمون های ماهانه ✅ پایه پنجم
P6 Exam.pdf
2.88M
🔹 نمونه مجموعه آزمون های ماهانه ✅ پایه ششم
✅ سخت کوشی، نظم و خلاقیت مهمترین عوامل موثر در موفقیت شغل شماست. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅دوره های تئوری آموزشی ✍افراد وقتی در مورد یادگیری در کار فکر میکنند، فوراً سراغ دوره های آموزشی میروند. شما احتمالا شنیده اید که بعضی از افراد شکایت میکنند که به خاطر آموزش ندیدن، نمیتوانند به خوبی از پس وظایف شغلی برآیند. ولی این گرایشی است که باید تغییر کند. در بسیاری از مواقع، یادگیری زمانی که واقعاً موردنیاز است یعنی هنگام اجرای امور شغلی اتفاق میافتد. این یادگیری در جریان کار است و اصلی است که در حال تغییر نحوه تفکر افراد در مورد یادگیری و توسعه است. این ایده زیاد هم جدید نیست. برای مدتی مفهوم 10 و 20 و 70 در میان افراد حرفه ای در حوزه یادگیری به خوبی شناخته شده بود. طبق این ایده، 70 درصد یادگیری از تجارب کاری حاصل میشود، 20 درصد از مربیگری و دیگر تعاملات و فقط 10 درصد از دوره های آموزشی. این درصدها زیاد اهمیت ندارد . مهم این اصل است که باید به ذهن بسپاریم: محیط کار، بهترین مکان برای یادگیری است. این برای متخصصان یادگیری و توسعه حامل چه معنایی است؟ آنها نقشهای زیادی بر عهده دارند؛ نیازهای یادگیری را تعیین کنند، پیشرفت افراد را دنبال کنند و البته به دنبال حل مسئله های کاری باشند .این امور گاهی از طریق برنامه ریزی و اجرای یک دوره آموزشی است و گاهی کافی است نقش تسهیل گر را داشته باشند و مشوق فعالیتها و تعاملات اجتماعی، مربیگری و یادگیریهای فردی باشند. ▪️منبع: ▪️حجت مشتاقیان ابرقوئی ▪️کتاب تحریک عملکرد از طریق یادگیری ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
🌹 👈🏻جسارت موفق شدن تو وجودت بیداد میکنه ... لیاقت برنده شدن تو وجودت فریاد میزنه کافیه شروع کنی 👈🏻کافیه اراده کنی بهترین خودت رو بسازی . 👈🏻تو بهتر از این حرفایی اما شاید نمیدونستی تو خاص تر از این حرفایی اما شاید نمیدونستی 👈🏻تو لیاقتشو داری در سطح خاصی فکر کنی، در سطح خاصی حرف بزنی، در سطح خاصی رویا ببافی و در سطح خاصی رویا بسازی 👈🏻تو لیاقتشو داری بهترین باورتو باور کنی، بهترین فکرتو فکر کنی و بهترین شخصیتتو زندگی کنی . از خداوند که خالقته قدردانی کن 🩵 از خداوند که عاشقته قدردانی کن ♥️ ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✔️ 📌 وقتی کودک ناسزا می گوید، به او چه بگوییم ؟ 🔹می دانم که از رفتار دوستت «خواهرت یا برادرت» عصبانی هستی اما ناسزاگفتن کار صحیحی نیست 🔹اگر عصبانی هستی، نفس عمیقی بکش و بدون اینکه از الفاظ نامناسب استفاده کنی به کمک الفاط درست و مناسب مشکلت را بیان کن 🔹فحش دادن شخصیت تو را خراب می کند. اگر می خواهی به دوستانت نشان دهی از آنها برتری، باید با آنها موقر و باادب صحبت کنی ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 | خدایا شدم مثل گربه! 🔸خدایا، روزگار ما را چون گربه‌ای مخواه که چون دستش به گوشت نمی‌رسد به زمین و زمان حسادت می‌کند! ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ ده نشانه اینکه ما به خود احترام نمیگذاریم:👇👇👇 ▪️به چیزهایی بله می گوییم که برای ما مهم نیست یا وقت انجامش را نداریم. ▪️تنها برای اینکه کسی را دلخور نکنیم، با او موافقت می کنیم. ▪️به نیاز دیگران بیش از نیاز خود بها می دهید. ▪️نسبت به انجام کاری که صحیح بوده احساس گناه می کنیم زیرا دیگران نظر مخالف دارند. ▪️با نشان ندادن نقاط قوت و نقش مثبت خود، از خود دفاع نمی کنیم. ▪️دایما احساس خود را مخفی نگه می داریم. ▪️آشکارا به دنبال جلب توجه دیگران هستیم. ▪️دایما سعی در خوشحال کردن دیگران داریم. ▪️خود را در احاطه همراهان بد قرار می دهیم. ▪️خود را برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران، بزک می کنیم. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ برای اینکه بتوانید در کارکنان، انگیزه ایجاد کنید تا عملکردشان عالی شود، باید مدام کاری کنید که احساس کنند ارزشمند اند. ✅ اگر فکر کنیم ایجاد احساس ارزشمندی منجر به ایجاد حس خودشیفتگی در کارکنان می گردد و بدین دلیل از تشویق و شناسایی آنها خودداری کنید، این احساس ارزشمندی را در آنها از بین برده اید. ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
✅ آداب ورسوم واقعی اصالت می آورد یکی از رسم های زیبای قدیمی در استان بوشهر اینه که در این فصل که محصول خرمای نخل ها رو برداشت میکنن، مقداری این محصول رو نمیچینن و معتقدن که این سهم حیواناتی چون پرنده ها، زنبور ها و ... هست👌👏 ✅جهت سفارش در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛ @teacherschool ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ @tadriis_yar
124K
🔴 ترفند مدیریت کلاس
74.4K
🔴 قانون اول:شمارش معکوس
180.5K
🔴قانون دوم: گروه بندی کلاس
3.55M
در جلسه ی اول به اولیا چی بگیم؟ ✅✅ویژه ی همکاران✅✅
1.29M
نکاتی که در اولین جلسه با اولیا باید گفته شود البته این مطالب اختیاری نیز میباشد ولی در کل بیشتر مدارس همین موارد مد نظر است قسمت اول
1.11M
نکاتی که در اولین جلسه با اولیا باید گفته شود البته این مطالب اختیاری نیز میباشد ولی در کل بیشتر مدارس همین موارد مد نظر است قسمت دوم
جلسه ملاقات با اولیا.pdf
1.35M
باتمامی موارد مورد نیاز یک معلم ویک خانواده
شباهت و تفاوت اشکال هندسی #همه_پایه_ها
↙️ راه های پیشنهادی برای تقویت املای دانش آموزان ضعیف ↘️👇 ⬅️ ۱- دقّت به مشق (رو نویسی) و تصحیح غلط ها و رعایت خطّ زمینه ⬅️ ۲- توجّه به دست ورزی در دوره ی آمادگی ⬅️ ۳- مطمئن شدن از شناخت حروف الفبای فارسی ⬅️ ۴- بررسی دقیق تکلیف شب در خانه ⬅️ ۵- توجّه بیش تر به دانش آموزان کند نویس ⬅️ ۶- پرهیز از حرکات اضافی موقع گفتن املا ⬅️ ۷- استفاده از دانش آموزان ممتاز برای روخوانی و تکرار و تمرین در کلاس ⬅️ ۸- توجّه به نوع نشستن ⬅️ ۹- استفاده از کارت تند خوانی ⬅️ ۱۰- ترکیب صامت و مصوّت ⬅️ ۱۱- اطمینان از تلفّظ صحیح حروفات توسّط دانش آموزان ⬅️ ۱۲- تصحیح املا توسّط خود دانش آموزان و . . . . ❓ بعضی از دانش آموزان عدد ۲ و ۶ و ۹ را می نویسند علتش چیست؟ چگونه این مشکل را کنم؟ 🔷 پیشنهادی : 🔹این دانش آموزان احتمالا در دارای مشکل می باشند. برای این مورد بچه ها باید:👇 🔺 تمرین کنید مفهوم را خوب یاد بگیرد ، او را گیج نکنید . چپ و راست با هم آموزش داده نشود ، آنقدر راست را کنید تا کاملاً مسلط شود ، بعد خودش می فهمد چپ ، کدام طرف هست. مثلا بگویید: دست راست بالا،دست راست روی سر ، دست راست کمر، دست راست روی لپ و ... 🔺 ، یعنی اندام و بدنش را خوب بشناسد. دست روی بازو ، دست روی ران ، دست به کمر ، دست روی شانه ، دست روی زانو ، دست روی چانه، دست روی گونه، دست روی پیشانی و ... وقتی کاملاً بر جسم و وجود خودش پیدا کند و هوش او تقویت شد ؛ دیگر در جهت یابی ندارد. 🔺 کشیدن و فلش بازی : روی تخته فلش بکشید و بخواهید دست روی هر فلشی گذاشتید به همان طرف با انگشت ، اشاره کند و جهت را ذکر کند 🔺 بکشید و بگویید در جهت فلش ها، آن ها را پر رنگ کن. 📍 : اگر کودک راست دست است ابتدا سمت راست و اگر چپ دست است ابتدا سمت چپ را به وی آموزش دهید . مثلاً این دست که با آن می نویسی دست راست توست پس چشم راست ، گوش راست و پای راست تو هم طرفی هستند که دست راست تو، یعنی دستی که با آن می نویسی هست . در صورتی که در این حد هم مشکل داشت می توانید از یک نشانه مثل ، النگو و یا یک روبان که به دست کودک می بندید ، استفاده کرده و آموزش را ادامه دهید. ☘☘☘☘☘☘☘
طرح گروه بندی کلاسی.pdf
412.5K
گروه بندی کلاسی ☘☘☘☘☘☘☘