هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
شعر کودکانه زیبا برای وضو
مناسب مهد ها و ابتدایی 🌸🍃🌼🍃🌷🍃🌼🍃
اتل متل چه نازه
وضو واسه نمازه
اینجا یه حوض آبه
دورش گلای نابه
مسجد اذون که میده
وقت نماز رسیده
الان کنار شیرم
دارم وضو می گیرم
آب می ریزه توو دستم
بعدش که شیرو بستم...
با دستای تمیزم
به صورت آب می ریزم
آب وضو روونه
از پیشونی تا چونه
میشورمش از بالا
صورت تمومه حالا
نوبتِ دست راسته
آبِ زیاد نخواسته
آب وضو همیشه
یک کیلو هم نمیشه
آرنج تا نوکِ انگشت
آب می ریزم با چند مشت
دست میکشم تا پایین
همونجوری که گفت دین
چون دست راست چنینه
دست چپم همینه
این دست راست که تَره
برای مسحِ سره
مسح می کشم رو پاها
از شصت پام تا بالا
ترتیب مسح پا هم
راسته و چپ نه باهم
دیگه به لطف خدا
وضوم تمومه حالا
شکر خدا که بازم
آماده ی نمازم
🌸🍃🌼🍃🌷🍃🌼🍃🌸
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
هدایت شده از قصه و نقاشی و کاردستی و بازی و ایده کودکانه
برای كودكان خود از اين شعر جهت تشويق به نماز استفاده كنيد👇
اتل متل چه شاده💕
داریم می شیم آماده💕
ببین صدا اذونه💕
که پخش آسمونه💕
خدای بی نیازه💕
به ما میگه نمازه💕
شيطون که دشمن ماس 💕
دروغ میگه عین راس💕
ميگه آهای مسلمون 💕
نمازو دیرتر بخون💕
هر کسی که زرنگه 💕
با شیطونه می جنگه 💕
نماز ستون دینه💕
اول وقت شیرینه💕
⭐️«اللهم عجل لولیک الفرج»⭐️
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@naghashi_ghese
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هفته کتاب و کتابخوانی
استان کرمانشاه دبستان شهید حاج همت
پایه سوم آموزگار خانم عباسی
فعالیت های کلاسی و تجربه هاتونو به آیدی من بفرستید همراه با اسم خودتون در کانال قرار میگیره
@moallemyaar
38690711079015.pdf
206.5K
🌈#ریاضی
آزمونک فصل سوم
پایه #چهارم
فردا یه خبر خوب براتون دارم و ادامه ی فایل ها(پایه های اول تا سوم)رو داخل کانال میزارم.
ممنون از همراهی شما😍🌺
@javadi_education
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کاردستی
اگه بچه هاتون علاقمند به فوتبال هستن این کاردستی نماد جام جهانی رو براشون درست کنید. خیلی هم راحته👌
✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.✅ به دانش آموزانمان، به فرزندانمان نگوییم: " بدخط نوشتی!" ، بلکه وقتی از نوشته شان ناراضی هستیم، به دلایلِ زیبا نشدنِ نوشته، اشاره کنیم، تا آن ها بدانند که کجای کار ایراد دارد و چه چیز را باید اصلاح کنند:
مثلا:
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵 بگوییم:"بیش از حد ریز یا درشت نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بیش از حد پررنگ یا کمرنگ، نوشتی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم:" بین حروف و کلمات بیش از حد فاصله دادی یا به هم نزدیک نوشتی!"
⛔️نگوییم: " بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: " بیش از حد نازک یا کلفت نوشتی!" یا بگوییم: " بهتر است نوک مدادت را بتراشی!"
⛔️نگوییم: "بد خط نوشتی!"
🔵بگوییم: "بعضی جاها بزرگ و بعضی جاها کوچک نوشتی! "
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم:" خط زمینه رعایت نشده!"
⛔️نگوییم: "بدخط نوشتی!"
🔵بگوییم: "اندازه ی نشانه ی" آ " یا اندازه ی نشانه ی ( م) یکسان نشده، اندازه گیری در زیبایی نوشته مهم است!"
⬅️ "بد خطی"یا" خوش خطی" یک عبارت "کلی" است. عبارات"کلی" را به موارد" جزئی و تکه های کوچک" بخش کنیم تا اصلاح آن ها آسان و قابل فهم شود.
ارزشیابی-مستمر-تم-1-تا-7-ریاضی-اول-ابتدایی_Biamoz.com.pdf
443.7K
#ریاضی
تم یک تا هفت
پایه #اول
ما مطالب از پایه اول بیشتر میزاریم چون تعداد مخاطبامون بیشتر هستند و همکاران هم تنوع بدن تو کاربرگ دادن و خلاقیت و دست ورزی دانش آموزانشان را بالا ببرند.
________
ممنون از اینکه مارو به همکاراتون معرفی میکنید
✅جهت سفارش #تبلیغات در مجموعه کانالهای تدریس یار ؛
https://eitaa.com/teacherschool
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
@tadriis_yar