eitaa logo
معلم یار
5.7هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
2.9هزار ویدیو
6.1هزار فایل
اینجا همونجایی هست که بهت کمک میکنه تا با خیال راحت از معلمی لذت ببری. تمام مطالب کانال رایگان می باشد .تنها یک صلوات برای اموات بفرستید .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#فارسی4 کنید. نوع فعالیت: خلاق 🔰پایه:چهارم 🎞 توليد كننده: معصومه عزیزخانی
40165188029877.pdf
323.4K
نوع فعالیت: 🔰پایه:چهارم 🎞 توليد كننده: زهرا صفری شیخ احمدلو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫طراحی آزمون خودکار🚫 با کمک سایت مناسب همه ی پایه ها 👆👆👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مناسب کل مقطع ...فارسی ...سوم ...۴۴ نوع فعالیت: 🔰پایه: دوم 🎞 توليد كننده: سیده رباب هاشمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مناسب کل مقطع ...مخالف...و...مترادف نوع فعالیت پایه:دوم تولیدکننده:مهدیه غلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علوم فصل ششم اول در مورد چشمه های نور صحبت کردیم و بچه ها سایه های مختلف درست کردند بعد تصمیم گرفتیم با سایه هایی که ساختیم یک نمایش بازی کنیم ☺️ هدف فهمیدن مفهوم سایه بزرگ و کوچک کردن سایه ها استفاده از ابزار در دسترس و بروز خلاقیت دانش اموزان آموزگار لیلا قهرمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
# ی آخر و ای مستقل نوع فعالیت: ابزار_آموزشی 🔰 پایه:اول 🎞 توليد كننده: فاطمه جاهد زیوه
✅عنوان: علوم(ستون مهره ها و نخاع با دست ورزی) ✅هدف: همیشه که نباید از وسایل آماده و گران قیمت برای نشان دادن کاوشگری علوم استفاده کرد از شونه تخم مرغ برای نشان دادن ستون مهره ها و از نخ به عنوان نخاع که برای دانش آموزان لذت بخش بود استفاده کردیم ✅وسایل آموزشی : شونه تخم مرغ، نخ و قیچی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آذر مناسب پایه ۳تا۶ فارسی فعالیت: بازی کلمات متضاد 🔰پایه: پنجم 🎞توليد كننده: فاطمه اصانلو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۸ راه های حمل و نقل(۱) نوع فعالیت: (مهارت محور) 🔰پایه: پنجم 🎞 توليد كننده: زهرا پنیری
👆👆👆 فقط جهت حفظ پاسخ ضرب روش حفظ ضرب ۵و۶و ۷و۸ و۹ بالا به روش انگشتی هر دست را برای یک عدد در نظر می گیریم. مثال :ضرب ۵×۷ یک دست مربوط به عدد ۵ یک دست مربوط به عدد ۷ حالا با اشاره به هر دست جداگانه سوال می کنیم عدد ۵ چندتا از۱۰ کم داره؟۵ تا پس باید ۵ انگشت باز بمونه عدد۷ چندتا از ۱۰ کم داره؟۳تا پس ۳ تا انگشت باز می مونه و ۲تای دیگه بسته میشه هر انگشت بسته ۱۰ حساب میشه اینجا۲ تا انگشت بسته مونده پس میشه ۲۰ و انگشتهای باز هر دست در هم ضرب می شود. ۳×۵=۱۵ حاصل انگشت های باز وبسته با هم جمع می شود ۲۰+۱۵=۳۵ دانش آموز تا ضرب ۴ رو به خوبی یادگرفته باشد با این روش کامل ادامه ی ضرب را حفظ می شود.
اسکت بدن با لوله لوله کردن کاغذ یا ماکارونی
کسر روی ساعت