eitaa logo
تفقه
1.3هزار دنبال‌کننده
562 عکس
78 ویدیو
491 فایل
و ما كانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنفِروا كافَّةً فَلَولَا نَفَرَ مِن كُلِّ فِرْقَةٍ مِّنْهُم طَائِفَةٌ لِّيَتَفَقَّهُوا في الدِّينِ وَ لِيُنذِرُوا قَومَهُم إِذا رَجَعوا إِلَيهِم لَعَلَّهُم يَحذَرُونَ (التوبة/ ۱۲۲) @MehdiGhanbaryan @jargeh @tarikht @halqat
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ کل صوت های بارگذاری شده در کانال: 1️⃣ حوزوی 1. 1 : الف) تدریس کتاب منطق1: https://eitaa.com/Baghdadi/273 ب) تدریس کتاب درآمدی بر منطق : https://eitaa.com/Baghdadi/274 2. 3 : بخش صناعات خمس از کتاب مرحوم مظفر الف) دور اول : https://eitaa.com/Baghdadi/34 ب) تکمیل دور اول با بعضی از جلسات دور دوم و سوم: https://eitaa.com/Baghdadi/303 3. : منطق پیشرفته ؛ نظام مطالب عمیق منطق(مناسب افرادی که یک دوره منطق را گذرانده اند)(17 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/153 4. الموجز: https://eitaa.com/Baghdadi/75 5. مظفر: https://eitaa.com/Baghdadi/53 6. - مبحث معاد(بررسی نیمه اجتهادی روایات باب موت و معاد بحارالانوار): https://eitaa.com/feghholmaaref 7. : https://eitaa.com/joinchat/2046361647C221ec83e75 2️⃣ حوزوی 1. : الف) ادبیات تکمیلی در هشت محور(لغت، ترجمه و ... ) (یک جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/39 ب) روش تعمیق و مراحل تحصیل در لغت (یک جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/222 ج) از بلاغت موجود تا بلاغت مطلوب (2 جلسه) : http://tt-ej.blog.ir/post/517 د) ادبیات استظهاری (جلسات 4 تا 6 از سلسله جلسات روش تحصیل پایه سوم ) : http://tt-ej.blog.ir/post/519 2. (مرسوم و قرآنی) (3 جلسه) : https://eitaa.com/Baghdadi/39 3. روش (18 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/32 4. ، تحلیل جامع و کاربردی(10 جلسه- ادامه دارد): https://eitaa.com/Baghdadi/37 5. 1 (24 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/248 6. 2 (4 جلسه-ادامه دارد): https://eitaa.com/Baghdadi/242 7. 3 (64 جلسه): منتخبی از تدریس منطق مظفر(بخش صناعات) : https://eitaa.com/Baghdadi/342 8. الموجز(58 جلسه) : منتخبی از تدریس الموجز : https://eitaa.com/Baghdadi/234 9. چکیده الموجز (24 جلسه) : منتخبی از تعمیق الموجز : https://eitaa.com/Baghdadi/238 10. : جمع بندی فقاهتی دور اول اصول(4 جلسه-ادامه دارد): https://eitaa.com/Baghdadi/183 11. (75 جلسه) : منتخبی از تدریس اصول مظفر(نیمه اول کتاب) : https://eitaa.com/Baghdadi/337 12. (16 جلسه) : اصول فقاهت محور ؛ تدریس شده ذیل کتاب اصول مظفر(بخشی از تعمیق اصول مظفر): https://eitaa.com/Baghdadi/239 13. (16 جلسه) : استظهار و فقاهت ؛ تدریس شده ذیل کتاب اصول مظفر(بخشی از تعمیق اصول مظفر): https://eitaa.com/Baghdadi/240 14. (18 جلسه-ادامه دارد) : عقل و فقاهت ؛ تدریس شده ذیل کتاب اصول مظفر(بخشی از تعمیق اصول مظفر): https://eitaa.com/Baghdadi/336 15. : کارگاه مکاسب(3 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/225 3️⃣ 1. عمیق پایه های اول و دوم و سوم: https://eitaa.com/Baghdadi/33 2. علوم عقلی(شامل 5 بسته که هر بسته خود شامل جلساتی می باشد): https://eitaa.com/Baghdadi/136 3. گعده کلام(3 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/120 4. در تابستان چه کنیم؟(برگرفته از مباحث عمیق)(4 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/127 5. گعده شرح لمعه ناظر به فقه 1 و 2 (یک جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/134 6. : فقاهت و حکمت تمدن ساز از نگاه رهبری(+ علم رجال، تفسیر، حدیث و ادبیات)(جلسات13تا16 سلسله جلسات حوزه مطلوب از نگاه رهبری): https://eitaa.com/Baghdadi/40 7. رسائل و مکاسب(یک جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/224
4️⃣ و ابعاد طلبگی 1. از نگاه رهبری(مطالبات امام خامنه ای از طلاب سطح 1 و 2)(17 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/30 2. ؛: تهذیب و بصیرت حوزوی از نگاه رهبری (جلسات11، 12 و 17 از سلسله جلسات حوزه مطلوب از نگاه رهبری): https://eitaa.com/Baghdadi/41 3. و جایگاه دروس سطح 1 حوزه در آن(و شرح حدیث 24 چهل حدیث امام خمینی ره)(5 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/38 4. پنج مسیر مطلوب برای آینده یک طلبه(جلسات 9 و 10 از سلسله جلسات از نگاه رهبری) (2 جلسه) : https://eitaa.com/Baghdadi/30 5. شهید مطهری، امام و آقا(+ سیر مطالعاتی 40 موضوع در سه سطح)(6 جلسه) : https://eitaa.com/Baghdadi/4 6. سیره و روش عملی تحصیل بزرگان(یک جلسه)(از سلسله جلسات روش تحصیل پایه اول) : http://tt-ej.blog.ir/post/165 7. روایات و چهل اصل برای مسیر حوزه (جلسات 1 تا 4 از سلسله جلسات روش تحصیل پایه دوم) : http://tt-ej.blog.ir/post/519 5️⃣ ، انقلابی و تاریخی 1. سال اول: منظومه مباحث بصیرت عمومی و حوزوی(3 جلسه) : https://eitaa.com/Baghdadi/13 2. سال دوم: تقابل تمدنی حق و باطل(2 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/19 3. سال دوم: جریان شناسی مرجع سازی از صانعی تا شیرازی(1 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/22 4. سال دوم: سه نوع اسلام امریکایی و الگوی انقلابی علیه انقلابی در جنگ های عصر امام علی ع (حکومت امام علی ع و تاریخ کاربردی) (2 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/27 5. سال سوم: تمدن، تنها مسیر ظهور(12 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/42 6. سال چهارم: جریان شناسی فکری، سیاسی و حوزوی الف) مقدمه ای مهم در 2 جلسه: https://eitaa.com/Baghdadi/206 ب) مفصل مطلب در 14 جلسه: https://eitaa.com/Baghdadi/87 7. سال پنجم: نظام فکری امام خمینی ره در بستر تحلیل تاریخ انقلاب (بررسی صحیفه امام از جلد 1 تا 21) (14 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/105 8. : گعده ی مباحثه ای تاریخ امام(9 جلسه- ادامه دارد): https://eitaa.com/Baghdadi/189 6️⃣ 1. خمینی ره - ارائه شده در اردوی اسلام ناب، تهران، آبعلی، تیر1398(8 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/209 2. - ارائه شده در اردوی اسلام ناب، تهران، آبعلی، تیر1398(2 جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/218 3. کلید یاری و (یک جلسه): https://eitaa.com/Baghdadi/182
✅ کل متن های بارگذاری شده در کانال: 1️⃣ 1. الموجز: الف) بخشی از مباحث: https://eitaa.com/Baghdadi/76 ب) مباحث ترم دوم: https://eitaa.com/Baghdadi/84 2. مظفر(سال اول): https://eitaa.com/Baghdadi/181 3. 3 (بخش صناعات خمس از کتاب مرحوم مظفر): الف) تقریر اول: https://eitaa.com/Baghdadi/102 ب) تقریر دوم: https://eitaa.com/Baghdadi/247 2️⃣ 1. : الف) تعمیق ادبیات برای نخبگان حوزوی: https://eitaa.com/Baghdadi/70 ب) بحث لغت: https://eitaa.com/Baghdadi/223 2. ، تحلیل جامع و کاربردی: https://eitaa.com/Baghdadi/200 3. 1 : https://eitaa.com/Baghdadi/335 3️⃣ 1. عمیق پایه های اول: الف) تقریر اول: https://eitaa.com/Baghdadi/66 ب) تقریر دوم(کامل شده تقریر اول): https://eitaa.com/Baghdadi/352 2. عمیق پایه های دوم: https://eitaa.com/Baghdadi/67 3. عمیق پایه های سوم: https://eitaa.com/Baghdadi/80 4. گعده کلام: https://eitaa.com/Baghdadi/170 5. در تابستان چه کنیم؟(برگرفته از مباحث عمیق)(جلسه چهارم): https://eitaa.com/Baghdadi/172 4️⃣ و ابعاد طلبگی 1. شهید مطهری، امام و آقا(+ سیر مطالعاتی 40 موضوع در سه سطح) : https://eitaa.com/Baghdadi/54 2. از نگاه رهبری(مطالبات امام خامنه ای از طلاب سطح 1 و 2) الف) 3 جلسه اول: https://eitaa.com/Baghdadi/82 ب) 10 جلسه اول: https://eitaa.com/Baghdadi/180 3. و جایگاه دروس سطح 1 حوزه در آن(و شرح حدیث 24 چهل حدیث امام خمینی ره): https://eitaa.com/Baghdadi/59 5️⃣ ، انقلابی و تاریخی 1. سال سوم: تمدن، تنها مسیر ظهور(جلسه اول): https://eitaa.com/Baghdadi/78 2. سال پنجم: نظام فکری امام خمینی ره: https://eitaa.com/Baghdadi/177 6️⃣ 1. جهاد تمدنی جوانان ؛ هندسه، حاشیه و تحلیل انقلاب 100 حاشیه(از سخنان مقام معظم رهبری) بر بیانیه گام دوم: https://eitaa.com/Baghdadi/221 2. خمینی ره :https://eitaa.com/Baghdadi/230
هدایت شده از [شیخ محمّدحسن قمی]
🔰فهرست دروس خارج طرح اجتهاد جهادی🔰 💠طرح ۵ساله اجتهاد جهادی، طرحی تحول گرا و آتش به اختیار است که توسط موسسه جهادی (جامع الثقلین) و با همکاری جمعی از اساتید نخبه و جوان حوزه طراحی و اجراء شده و‌مسیر طولانی ودشوار اجتهاد را کوتاه و هموار میکند. 💠درسهای این طرح در دو قالب استاد محور و شاگردمحور برگزار میشود که فقط دروس خارج استادمحور در کانال «دروس اجتهاد جهادی» منتشر میشود. 💠با عضویت در کانال @doroos_ejtehad و با استفاده از هشتک ها، درس های مدنظر خود را پیدا و استفاده کنید👇 ۱. : ۱۹جلسه- 🔹چکیده ای است از علم اصول که با هدف آشنایی با رئوس ‌مسائل اصول و أهم اقوال در هر مساله همراه با توضیح اصطلاحات پرکاربرد علم اصول، در آغاز سال تحصیلی۱۴۴۰ توسط استاد شیخ محمدحسن قمی بیان شده است.‌ ۲. : ۳۵ جلسه- 🔹سلسله بحثهایی پیرامون شخصیت حقوقی و شرکتها و حق معنوی و .. است که توسط استاد شیخ صالح‌حائری طی ۳۵جلسه در سال تحصیلی ۱۴۴۰ بیان شده است. ۳. : ۶۹ جلسه - سلسله بحثهایی پیرامون قواعد کلی علم رجال و ‌نیز بررسی اعتبار برخی از کتب روایی و جمعی از راویان‌ مشهور که توسط استاد سید حیدر سادات طی سال تحصیلی ۱۴۴۰ ارائه شده است. ۴. :۹۶جلسه تاکنون 🔹سلسله درسهای خارج قواعد فقهیه که از قواعد عامه فقه که در ابواب مختلف کاربرد دارند شروع شده و در ادامه به قواعد خاصه میپردازد. این درسها توسط استاد سید محمدمهدی راجی از سال ۱۴۴۰ شروع شده و ادامه دارد. ۵. المیزان: 🔹این درس از سال تحصیلی ۱۴۴۰ از ابتدای سوره کهف توسط استاد کربلایی شروع شده اما اخیراً ضبط و منتشر میشود. ۶. : 🔹این درس که مشتمل بر مباحث متنوعی پیرامون حکومت اسلامی است از ابتدای سال تحصیلی جاری(۱۴۴۱) توسط استاد شیخ محمدحسن قمی شروع شده و ادامه دارد. ۷. : 🔹این درس که مشتمل بر معرفی و بررسی مهمترین مبانی کلیدی بزرگان علم اصول ونتایج و متفرعات آن است، از سال تحصیلی جاری(۱۴۴۱) توسط استاد قمی شروع شده و ادامه دارد. ۸. : 🔹این درس که مشتمل بر یک دوره متوسط مباحث حکمت اسلامی با محوریت نهایةالحکمة علامه طباطبایی است از ابتدای سال تحصیلی جاری (۱۴۴۱) شروع شده و ادامه دارد. 🔹جهت عضویت در کانال دروس‌اجتهاد جهادی از این آدرس استفاده کنید👇 @doroos_ejtehad
✔️ کانال استاد احمدحسین شريفی دام عزه 🔹 سخنرانی‌ها، نوشته‌ها، معرفی آثار و فعالیت‌های دکتر شریفی دام عزه عضو هیئت علمی و استاد تمام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (رحمه الله) 🔖 نقد و بررسی افکار و اندیشه‌های حسین الهی قمشه‌ای، عبدالکریم سروش، محمد مجتهد شبستری، عبدالعلی بازرگان و... 🔖 سبک زندگی اسلامی 🔖 نقد عرفان‌های دروغین ارتباط با ادمین:⁦👇 @mjbayat 🏷 https://eitaa.com/ahmadhoseinsharifi @tafaqqoh
✔️ مطالب کارگاه فقه اللغة این کانال مربوط به بارگذاری صوت‌های درسی و نوشته‌های کارگاه توسط استاد احسانی‌فر دام عزه می‌باشد. 🔸 جهت ارتباط با مدیر کانال به لینک زیر مراجعه کنید: https://eitaa.com/mkarin 🏷 https://eitaa.com/feghhalloghat @tafaqqoh
توضیح کلی سرفصل های بعدی فقه اللغة.mp3
4.39M
📌 مروری بر نوزده جلسه گذشته کارگاه فقه اللغة و 70 جلسه آینده! ما را در کانال کارگاه فقه اللغة استاد احسانی فر دنبال نمایید👇👇👇 https://eitaa.com/feghhalloghat
🔰 سرفصل های تفصیلی بخش مبادی و مبانی ما را در کانال کارگاه فقه اللغة استاد احسانی فر دنبال نمایید👇👇👇 https://eitaa.com/feghhalloghat
🔰 سرفصل های تفصیلی (2) 1. چگونگی شکل گیری لغت 2. گونه های واژگان از حیث ساخت 3. مراتب معنا ما را در کانال کارگاه فقه اللغة استاد احسانی فر دنبال نمایید👇👇👇 https://eitaa.com/feghhalloghat
🔰 سرفصل های تفصیلی (3) 1. کشف معنا 2. روش شناسی لغویان ما را در کانال کارگاه فقه اللغة استاد احسانی فر دنبال نمایید👇👇👇 https://eitaa.com/feghhalloghat
🔰 سرفصل های تفصیلی (4) 1. گونه های واژگان 2. گونه های زبان ما را در کانال کارگاه فقه اللغة استاد احسانی فر دنبال نمایید👇👇👇 https://eitaa.com/feghhalloghat
بسم الله الرحمن الرحیم در سال 1394 کارگاه روش تحقیق توسط استاد احسانی فر و با دعوت جناب حجت الاسلام و المسلمین رجائی (زید عزه)، معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع) برگزار شد. بعد از اتمام کارگاه پیشنهاد برگزاری کارگاه فقه اللغة از طرف استاد مطرح و با استقبال اعضای کارگاه مواجه شد. از همین رو کارگاه فقه اللغة در کنار سایر کارگاه های مدرسه در 18 جلسه و تا پایان مبحث حجیت قول لغوی برگزار شد. بنا بر این بود که در تابستان 95 ادامه این جلسات برگزار شود اما تصمیم بر این شد که بار دیگر اما به صورت مفصل این کارگاه از نو برگزار شود. بر این اساس هفتمین دوره کارگاه فقه اللغة که مفصل ترین این دوره ها می باشد، توسط استاد احسانی فر و با مساعدت های ویژه مدیریت محترم مدرسه علمیه امام محمد باقر (ع)، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حجازی (زید عزه) برگزار گردید. این جلسات به صورت هفتگی و با کمترین تعطیلات در طول 3 سال گذشته به صورت مداوم برگزار گشت که مثمر ثمرات و برکات علمی و عملی ویژه ای برای دوستان شرکت کننده بود. 1. سرفصل های مبادی و مبانی و نیز چگونگی شکل گیری لغات (در مجموع 19 جلسه) در تابستان 95 برگزار گشت و پس از آن با مساعدت مدیریت محترم اردوی زیارتی مشهد تدارک دیده شد. 2. پس از آن در طول سال تحصیلی 95-96 سرفصل های گونه های واژگان از حیث ساخت، مراتب معنا، حجیت قول لغوی و نیز روش شناسی لغویان (در مجموع ۱۷ جلسه) برگزار شد. 3. طولانی ترین مبحث کارگاه فقه اللغة اختصاص به روش شناسی لغویان دارد که به صورت مفصل به بررسی روش ها و دیدگاه های حدود 70 لغوی مشهور پرداخته می شود که تاکنون تنها نیمی از آنها بررسی شده است (بیش از 40 جلسه). نتیجه این سرفصل مهم علاوه بر شناخت انتقادی از نظرات لغویان، منجر به شناخت مکاتب ادبی (بصره، کوفه، اندلس و ...) می شود. همچنین دیدگاه های لغویان در مورد مسائل مهم لغوی (ترادف، اضداد، اشتراک لفظی و ...) در این قسمت بررسی می شود. 4. با توجه به طولانی شدن مبحث روش شناسی لغویان (حدود دو سال)، تصمیم بر آن شد که در کنار این مبحث سایر مباحث فقه اللغة نیز پیگیری شود؛ از این رو مبحث گونه های واژگان در 6 جلسه و در سال تحصیلی 98-99 برگزار شد. بنابراین بیش از نیمی از مباحث فقه اللغة توسط استاد احسانی فر (زید عزه) برگزار شده است. این مباحث همگی با رویکرد فهم قرآن و حدیث بیان شده اند و نگرش های نویی را در مسیر تحصیلی و پژوهشی ایجاد کرده است. امید است که با لطف الهی بتوانیم این مسیر را به پایان برسانیم. ما را در کانال کارگاه فقه اللغة استاد احسانی فر دنبال نمایید👇👇👇 https://eitaa.com/feghhalloghat
✔️ کانال تفسیر ادبی قرآن کریم 🎙 استاد قدیمی‌نژاد دام عزه 🏷 سروش: http://sapp.ir/tafsiradabi 🏷 ایتا: http://eitaa.com/joinchat/953548816C8253040c94 @tafaqqoh
✔️ کانال استاد دکتر محمد مهدی عباسی آغوی دام عزه 🔸 استاد سطح عالی حوزه علمیه قم و دانشگاه، متخصص در زمینه و 🔹 کانال توسط شاگردان اداره می‌شود. 🏷 https://eitaa.com/abbasiaghavi @tafaqqoh
✔️ کانال رسمی دکتر مجید معارف زید عزه 🔹 استاد تمام دانشکده الهیات دانشگاه تهران 🔸 سردبیر فصل‌نامه علمی پژوهشی «پژوهش دینی» 🔖 ارتباط با ادمین و ارسال سوالات: @hafeze2 🏷 https://eitaa.com/ostadmaaref @tafaqqoh
قرآن در نواندیشی دینی امام موسی صدر.mp3
16.85M
💠 نشست تخصصی «قرآن در نواندیشی دینی امام موسی صدر (ره)» 🔺 سخنران: دکتر مجید معارف 🔻 تاریخ: دوشنبه 18 مرداد 1395 🔹 مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر 🆔 @ostadmaaref
💠 مقاله: بررسی کاربرد عقل در نقد روایات 📖 چکیده: عقل زیربنای تمام معیارهای نقد حدیث بوده و درنهایت این عقل است که با اعمال معیارهای دیگر بر سند و متن روایت، به صحت یا جعلی بودن آن حکم می کند. علاوه بر مبنا بودن عقل برای سایر معیار های نقد، یافته های خود عقل نیز به تنهایی می تواند در تشخیص صحت حدیث نقش داشته و حکم نهایی درباره صحت آن با بررسی و تطبیق محتوای روایت بر مبانی عقلی صادر شود. به عبارت دیگر، عقل از یک طرف، ابزاری برای فهم صحت حدیث به کار می رود و از طرف دیگر، خود عقل به تنهایی می تواند منبعی برای درک صحت محتوای حدیث و تطابق آن با بدیهیات و استدلال های عقلی باشد. باتوجه به کارایی نخست عقل، از آن به عنوان عقل آلی و براساس کارایی دوم، از آن به عنوان عقل مستقل یاد می شود. 📘 مجله: حدیث پژوهی، سال نهم، پاییز و زمستان 1396، شماره 18. 🆔 @ostadmaaref
بررسی کاربرد عقل در نقد روایات.pdf
621.5K
بررسی کاربرد عقل در نقد روایات #عقل #نقد_روایات #عقل_آلی #عقل_مستقل 🆔 @ostadmaaref
💠 مقاله: بررسی روش فقه الحدیثی شیخ صدوق در چینش هندسی روایات ثقلین 📖 چکیده: از رساترین وصایای پیامبر -صلی الله علیه وآله- حدیث صحیح ثقلین است که با عبارت «کتاب الله و عترتی، أهل بیتی» بیان شده است. این روایت که عمداً یا سهواً با عبارت «کتاب الله و سنتی یا سنه نبیه» در منابع معدودی از اهل سنت آمده و عدم صحت آن از سوی بزرگان ایشان مطرح گردیده، در اثر حدیثی شیخ صدوق، کمال الدین و تمام النعمه نیز نقل شده است. از آنجا که صدوق حدیث شناس و آگاه به رجال است، نقل این روایت از سوی ایشان سؤال برانگیز بوده و نویسنده را بر آن داشت تا علت، مورد بررسی قرار گیرد. با بررسی اسناد و محتوای این روایات، پذیرش آن غیرممکن و با بررسی آثار صدوق، علل نقل این روایت واضح و به یکی از سبک های وی در فهم حدیث دست یافتیم، بدین صورت که صدوق با گزینش متناسب روایات و عنایت در ساختار هندسی آن، در فهم و دستیابی به معنای مقصود روایات، مجدّانه کوشیده است. 📘 مجله: حدیث پژوهی، سال دهم، بهار و تابستان 1397، شماره 19. 🆔 @ostadmaaref
بررسی روش فقه الحدیثی شیخ صدوق در چینش هندسی روایات ثقلین.pdf
437.4K
بررسی روش فقه الحدیثی شیخ صدوق در چینش هندسی روایات ثقلین #شیخ_صدوق #فقه_الحدیث #چینش_روایات #حدیث_ثقلین #کتاب_الله_و_سنتی #اخبار_منتقله #تقریب_مذاهب 🆔 @ostadmaaref
✔️ آرشیو صوت نشست‌های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 💠 بانک جامع نشست‌های علمی، کرسی‌های ترویجی، کرسی‌های تخصصی و همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی 🔵 ارتباط با مدیر کانال: @isca25 🏷 https://eitaa.com/isca_seda @tafaqqoh
🔷لینک باکس بررسی تفسیر قرآن امام موسی صدر در شب های رمضان ✍️ارائه دهنده دکتر شریف لک زایی 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه اول (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7366 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه اول ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/579 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه دوم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7367 🔷بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه دوم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/580 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه سوم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7368 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه سوم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/581 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه چهارم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7370 🔷بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه چهارم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/582 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه پنجم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7374 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه پنجم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/583 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه ششم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7380 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه ششم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/587 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه هفتم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7381 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه هفتم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/588 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه هشتم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7391 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه هشتم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/591 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه نهم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7395 🔷بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه نهم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/593 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه دهم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7399 🔶بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه دهم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/595 💠بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه یازدهم (تلگرام) 🌐https://t.me/isca24/7406 🔹بررسی تفاسیر قرآنی امام موسی صدر در شب‌های رمضان جلسه یازدهم ( ایتا) 🌐https://eitaa.com/isca_seda/598
✔️ کانال برنامه تلویزیونی سوره 🖥 ویژه‌برنامه شبکه چهار سیما ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ 🏷 https://eitaa.com/sooreh_tv @tafaqqoh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 بررسی کارنامه قرآن‌پژوهی پخش شده در برنامه تلویزیونی ✅ برنامه هر شب ساعت ۲۲:۴۵ از سیما 👇 🕋 @sooreh_tv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 بررسی کارنامه قرآن‌پژوهی آیت‌الله پخش شده در برنامه تلویزیونی ✅ برنامه هر شب ساعت ۲۲:۴۵ از سیما 👇 🕋 @sooreh_tv