eitaa logo
تفقه
1.3هزار دنبال‌کننده
610 عکس
77 ویدیو
496 فایل
و ما كانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنفِروا كافَّةً فَلَولَا نَفَرَ مِن كُلِّ فِرْقَةٍ مِّنْهُم طَائِفَةٌ لِّيَتَفَقَّهُوا في الدِّينِ وَ لِيُنذِرُوا قَومَهُم إِذا رَجَعوا إِلَيهِم لَعَلَّهُم يَحذَرُونَ (التوبة/ ۱۲۲) @MehdiGhanbaryan @jargeh @tarikht @halqat
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ندای تهذیب
002.pdf
4.61M
📚 فایل PDF و طرح‌های تحولی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه: 2. حوزه‌های علمیه: ✍رویکردهای کلان حوزه در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، تهذیب، تبلیغ و...به منظور تقویت نظام مدیریتی حوزه‌های علمیه و ارتقای سطح کارکردی و کارآمدی آن که براساس نظرات مراجع معظم تقلید مدظلهم، مقام معظم رهبری مدظله، اسناد بالادستی و مصوبات شورای عالی حوزه‌های علمیه خواهد بود. 📎اندیشکده دفتر برنامه‌ریزی و راهبردی حوزه 📱به بپیوندید: @nedaye_tahzib
🔻فراخوان مقاله دوفصلنامه مطالعات اسلام و خانواده 🔹حمایت مالی از مقالات پذیرفته شده نهایی 🌐 jisf.isca.ac.ir @tafaqqoh
✔️ تحقیقات منتشرشده‌ی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی پیرامون @tafaqqoh ⬇️⬇️⬇️⬇️
🔖 بررسی مقایسه‌ای ماهیت الزام‌آور قانون 🌐 http://www.habibnezhad.ir/main/index.php/2015-12-31-08-10-18/2015-12-31-08-16-17/item/download/148_6f6583b3b964735fc93095887139fcef ✔️ : با استقرار نظام ایران جنس جدیدی از پرسش‌ها فرا روی پژوهندگان قرار گرفت. یکی از این پرسش‌ها آن است که چرا شهروندان باید از تبعیت کنند؟ ماهیت دوگانه‌ی ـ نظام جمهوری اسلامی ایران این پرسش را جذاب‌تر می‌سازد. این نوشته می‌کوشد با بازخوانی تقریرهای برخی نویسندگان از ، به این مسئله دست یابد که ایشان چه قرائتی از ماهیت قانون به‌عنوان یک گزاره‌ی به‌خودی‌خود الزام‌آور به دست داده‌اند. آیا می‌توان برای ماهیتی تصور کرد که آن را الزام‌آور سازد؟ به نظر می‌رسد تقریرهای فقهی از ماهیت قانون از برقراری این نسبت ناتوان باشند. تقریرهای غیرفقهی نویسندگان ایرانی از ماهیت قانون نیز یا به مسئله راجع می‌شوند یا . به نظر می‌رسد کارآترین تقریر از ماهیت قانون، همان قرارداد است. اگر فقها برآنند که قانون ماهیتی فقهی دارد و از این‌رو برای همگان است، باید تقریری جدید ارائه کنند که فاقد کاستی مشترک همه تقریرهای قبلی باشد. @tafaqqoh
هدایت شده از تاریخ
جایگاه فدک.pdf
2.99M
🔖 جایگاه ، انگیزه‌های و پیامدهای آن از منظرِ آیات و روایات @tarikht @tafaqqoh