eitaa logo
طاها
3.8هزار دنبال‌کننده
30.1هزار عکس
48.8هزار ویدیو
650 فایل
ارتباط با ادمین کانال طاها @Ya_hossein_88 @Zaherahe70
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 فلسفه شلوار پاره پوشیدن و اعتراضی در نظام وقتی سبک اعتراض ستم‌دیدگان امریکا میاد ایران و تبدیل میشه به یکی از مصادیق 🤦🏻‍♂ ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
باور میکننا! دقیقاً آنقدر از این اخبار منقل نیوزی این جماعت نادون تو‌گروه ها می‌فرستن که حد نداره ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
دشمن اخباری رو میکنه تا قشرهای مختلف مردم رو عصبانی کنه. بعد که با حجم بالا این خبر منتشر شد تا تکذیب بشه، تا حدی اثر منفی خودش رو میگذاره. حالا که هیچ، همین عکس تکذیبیه رو تو استوری های اینستاگرام بذارید خیلی از مردم مثل شما وسط نیستن! ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👈مواضع در خصوص در فضای مجازی نزدیک به ۳ سال‌ونیم از انتشار بیانیه گام دوم انقلاب می‌گذرد. در آن بیانیه، ۲ بار به رسانه و فضای مجازی اشاره شده و معظم له دستور جهاد با ۲ هدف 1️⃣- شکستن محاصره تبلیغاتی 2️⃣- امیدآفرینی به‌عنوان نخستین جهاد را صادر کردند. پس‌ازآن بارها ایشان نسبت به تهدیدات و خطرات فضای مجازی هشدارهایی با کلیدواژه‌هایی نظیر فضای مجازی ول (فروردین۱۴۰۰) یا فضای بی‌بندوبار و رهای اینترنت و ... داده‌اند؛ اما در اربعین ۱۴۰۰ امام خامنه‌ای ۲ مأموریت اصلی برای جوانان و دانشجویان تعریف کردند: 1️⃣- جهاد در میدان تبیین و افشاگری با انتشار افکار درست، افکار صحیح، پاسخ به اشکالات و ابهام‌آفرینی‌ها 2️⃣- اجتناب از دشنام، با تهمت و فریب و دروغ با افکار عمومی و انتشار حقایق با منطق قوی، سخن متین و عقلانیت کامل، همراه با زینت عاطفه و عواطف انسانی و بکارگیری اخلاق؛ اما راهکارهای تجهیز و وارد شدن به میدان تبیین و روشنگری در فضای مجازی چیست: 1️⃣- ارتقای سواد رسانه‌ای و فضای مجازی در سطح مدیران، مسئولان و مردم (ارتقاء تاب‌آوری شناختی) 2️⃣- مطالبه گری برای قطع ید دشمن از تسلط بر افکار عمومی در فضای مجازی ول به‌عنوان بستر جنگ شناختی ادراکی با راهبرد حاکمیت سایبری 3️⃣- مطالبه گری برای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و سرویس‌های بومی؛ 4️⃣- تشکیل جبهه و کمپین‌های ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی در فضای سایبر؛ ۵- طراحی حملات شناختی آفندی به دشمن؛ 6️⃣- تواصی به صبر و بصیرت به‌عنوان ۲ راهکار مهم مقابله با جنگ شناختی ادراکی تحمیلی دشمن در جبهه انقلاب؛ 7️⃣- حضور هوشمندانه در پلتفرم‌ها (ورود افراد تأثیرگذار و تأثیرناپذیر) ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥۱۷ رجب، سالروز بزرگداشت شهادت سیدالسادات الاعاظم ،فرزند ارشد امام کاظم(ع), حضرت احمدبن موسی الکاظم , _شاهچراغ (علیه السلام) تسلیت باد ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
14.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 *پادکست | تاثیر غذا بر جسم و جان* "این غذاست که اندیشه میشود این غذاست که انگیزه میشود" 🎙 ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
(۱۱) 🌳چرا عالمان دینی «بقیه الله ها» روشنگری نمیکنند؟ [سوره هود - آيه ۱۱۶] فَلَوْ لا كانَ مِنَ الْقُرُونِ مِنْ قَبْلِكُمْ أُولُوا بَقِيَّةٍ يَنْهَوْنَ عَنِ الْفَسادِ فِي الْأَرْضِ إِلاَّ قَلِيلاً مِمَّنْ أَنْجَيْنا مِنْهُمْ وَ اتَّبَعَ الَّذِينَ ظَلَمُوا ما أُتْرِفُوا فِيهِ وَ كانُوا مُجْرِمِينَ 🔸پس چرا در قرون قبل از شما، صاحبان علم و قدرتى نبودند تا مردم را از فساد در زمين باز دارند، مگر گروه كمى از كسانى كه از ميان آنان نجاتشان داديم، و ستمگران دنباله‏رو و دلبسته‏ى مال و مقامى شدند كه در آن مست و سركش شده بودند و آنان مردمى مجرم و گناهكار بودند. 🌳🌲آیه الله جوادی آملی: ﴿اتَّقُوا فِتْنَةً﴾ که اين فتنه فقط شامل ستمکاران نمي‌شود، بلکه همه را مي‌گيرد، حالا بايد ديد که آن چه فتنهاي است که عده‎اي که بايد امر به معروف و نهي از منکر کنند نکردند، وظيفه خود را انجام ندادند دامن‎گير آنها شده است. در بخش‎هايي از قرآن کريم که بحث‌هاي آن قبل از گذشت، فرمود اينها که ﴿أُولُوا بَقِيَّةٍ﴾ هستند ﴿فَلَوْ لا كانَ مِنَ الْقُرُونِ مِنْ قَبْلِكُمْ أُولُوا بَقِيَّةٍ يَنْهَوْنَ عَنِ الْفَساد﴾ ذيل آيه اين مطلب ثابت شد که اين لقب «بقيّة الله» در نظام خلقت بالاصاله برای اهل بيت مخصوصاً وجود مبارک وليّ عصر است؛ اما بالتّبعِ وليّ عصر شاگردان آنها هم «بقيّة الله» هستند. ، فرمود اينها ﴿أُولُوا بَقِيَّةٍ﴾ هستند، در اديان سابق، شرايع سابق علما را مي‌گفتند: ﴿أُولُوا بَقِيَّةٍ﴾ چون اينها هستند که مي‎مانند، فرمود چرا «اولوا بقيّه»اي نبودند در برابر اينها که جلوي فضاي مجازي يا حقيقي را بگيرند ﴿فَلَوْ لا كانَ مِنَ الْقُرُونِ مِنْ قَبْلِكُمْ أُولُوا بَقِيَّةٍ يَنْهَوْنَ عَنِ الْفَساد﴾ فرمود آنها که «بقيّة الله» هستند ؛اينها بايد جلوي فضاي مجازي را بگيرند، به نظر ما جلوي فضاي حقيقي را بگيرند اين فضا فضاي حقيقي است که دامن‎گير خيلي از جوان‎ها شده است. فرمود چرا «بقيّة الله»‎هاي جامعه جلوي اين فضاي مجازي را نميگيرند ، اين گونه از فِتن ﴿لا تُصيبَنَّ الَّذينَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً﴾ اگر «اولوا بقيّة»؛ يعني «بقيّة الله»ها يعني شاگردان «بقية الله» يعني مصاديق «الْعُلَمَاءُ بَاقُونَ مَا بَقِيَ الدَّهْر»، اينها اگر قيام کردند و چنين فتنه‌اي بيايد يقيناً ذات اقدس الهی اينها را حفظ ميکند و گرنه اگر ـ خداي ناکرده ـ اينها هم به وظيفه خود عمل نکنند، اين طور ميشود. ‌‌↶【به ما بپیوندید 】↷ https://eitaa.com/tahavaliasr @tahavaliasr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا