بیانیه معاونت پژوهش مدرسه علمیه مصلی یزد درمحکومیت آتش زدن واهانت به قرآن کریم
بسم الله الرحمن الرحیم
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُون
درروزهای اخیر شاهد تکرار عمل شنیع و مشمئز کننده اهانت به قرآن کریم و آتش زدن این کتاب مقدس درکشورسوئد بوده ایم.
این گونه حرکات ضد دینی که از جهل،تعصب و خودکامگی عاملان آن سرچشمه گرفته و با حمایت و هدایت قدرت های فتنه گر صورت میگیرد، برنامه هایی از پیش طراحی شده و با هدف ایجاد شکاف بین پیروان ادیان ابراهیمی و همچنین زمینه ای برای بدبینی و افراطی گری درون جامعه جهانی انجام میگیرد.
پژوهش مدرسه علمیه مصلی یزداین عمل شنیع و ناشایست را بطور قطع و شدیداً محکوم کرده و از نهادهای فرهنگی خواستار محکومیت همه جانبه و گسترده این اقدام اهانت آمیز بوده و هم چنین از دستگاه دیپلماسی خارجی ، دستگاه قضایی کشورمان و کشورهای اسلامی خواستار اقامه دعوی و پیگیری حقوقی و اتخاذ راه کارهای عملی و نشان دادن اراده جدی برای برخورد،پیشگیری و جلوگیری از هرگونه رفتارهای بدعت آمیز است وبرضرورت مقابله قانونی با عاملان آن تأکیدمیکند.
و در پایان عرضه میدارد:
اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا، صلواتک علیه و آله، و غیبة ولینا، و کثرة عدونا، و قلة عددنا و شدةالفتن بنا، و تظاهر الزمان علینا، فصل علی محمد و اله و اعنا علی ذلک بفتح منک تعجله و بضر تکشفه و نصر تعزه و سلطان حق تظهره، و رحمة منک تجللناها و عافیة منک تلبسناها، برحمتک یا ارحم الراحمین.
معاونت پژوهش مدرسه علمیه مصلی یزد
بهمن ماه1401
https://eitaa.com/p.mosalla پژوهش مصلی
قابل توجه طلاب گرامی
فرداساعت9جلسه دفاع تحقیق پایانی آقای شکوهی وساعت15آقای دهقان بنادکی درمحل کتابخانه برگزارمیشود
https://eitaa.com/p.mosalla پژوهش مصلی
قابل توجه طلاب گرامی
برای ثبت نمره پژوهش ازفردابصورت حضوری به معاونت پژوهش مدرسه مراجعه نمایید
https://eitaa.com/p.mosalla پژوهش مصلی
قابل توجه طلاب گرامی
تاکیدمیشودبرای ثبت نمره پژوهش ازفردابصورت حضوری به معاونت پژوهش مدرسه مراجعه نمایید
https://eitaa.com/p.mosalla پژوهش مصلی
بایددرس خواندومطالعه کرد
چند جمله خواندنی از شهید آوینی:
«خیال نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم.
خیر، من از یک راه طی شده با شما حرف می زنم. من هم سال های سال در یکی از دانشکده های هنری تحصیل کرده ام.
به شب های شعر و گالری های نقاشی رفته ام. موسیقی کلاسیک گوش داده ام، ساعت ها از وقتم را به مباحثات بی فایده درباره چیزهایی که نمی دانستم گذرانده ام. سال ها با جلوه فروشی و تظاهر به دانایی بسیار زیسته ام، ریش پروفسوری و سبیل نیچه ای گذاشته ام و کتاب انسان موجود تک ساحتی هربرت مارکوزه را (بی آنکه آن زمان خوانده باشمش) طوری دست گرفته ام که سایرین جلد آن را ببینند و پیش خودشان بگویند: عجب! فلانی چه کتاب هایی می خواند، مشخص است که خیلی می فهمد...
ولی بعد خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشانده است که ناچار شده ام رو دربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقا بپذیرم که تظاهر به دانایی هرگز جایگزین دانایی نمی شود و حتی از این فراتر دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل نمی آید. باید در جستجوی حقیقت بود و این متاعی است که هر کس به راستی طالبش باشد، آن را در نزد خویش نیز خواهد یافت...
و اکنون از یک راه طی شده با شما حرف می زنم.»
@tahghigh_mosalla پژوهش مصلی
قابل توجه طلاب گرامی
برای بارگزاری تحقیقات پایانی وپژوهش درسی خوددرسامانه به معاونت پژوهش مدرسه مراجعه نمایید
@tahghigh_mosalla پژوهش مصلی
پژوهش مصلی یزد
قابل توجه طلاب گرامی برای بارگزاری تحقیقات پایانی وپژوهش درسی خوددرسامانه به معاونت پژوهش مدرسه مراج
قابل توجه طلاب پایه هفتم
طلابی که در سال ۱۴۰۱ ازتحقیق پایانی خود دفاع کرده،برای ثبت آن به معاونت پژوهش مدرسه مراجعه نمایند
@tahghigh_mosalla پژوهش مصلی
پژوهش مصلی یزد
قابل توجه طلاب پایه هفتم طلابی که در سال ۱۴۰۱ ازتحقیق پایانی خود دفاع کرده،برای ثبت آن به معاونت پژو
قابل توجه طلاب گرامی
فرداآخرین مهلت ثبت نمرات پژوهشی میباشد
@tahghigh_mosalla پژوهش مصلی
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
🔔 فراخوان حمایت از پایاننامههای حوزوی با موضوع ارتباطات و بینالملل
مرکز ارتباطات و بینالملل حوزههای علمیه در راستای تولید محتوای مورد نیاز عرصههای ارتباطی و بین المللی از پایان نامهها حوزوی حمایت میکنند.
📎 جزئیات بیشتر
@HawzahNews | حوزهنیوز
قابل توجه طلاب گرامی
عزیزانی که تاکنون درهیچ دوره ی "روش تحقیق "یا "روش پژوهش "شرکت نکردندبرای ثبت نام درکلاس به معاون پژوهش مدرسه مراجعه نمایند
@tahghigh_mosalla پژوهش مصلی