eitaa logo
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
103.4هزار دنبال‌کننده
60.4هزار عکس
35.3هزار ویدیو
191 فایل
✨ ﷽ ✨ 🌹 #سلام_بر_ابراهیم : کپی مطالب با ذکر صلوات بر شهدا آزاد است🌹 تعرفه تبلیغات کانال تحلیل سیاسی👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2850554239C983f38caaa ایدی تبادلات @Madar1214
مشاهده در ایتا
دانلود
قسمت بیست و هشتم⏬⏬⏬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✡ مستند #برنامه_شیطان 🎯 قسمت بیست‌وهشتم: حزب‌پرستی 🎩 مصادیق نژادپرستی قوم یهود!
خواستید معنی #نفوذ را بدانید این دو خبر را با هم مقایسه کنید کنار گذاشته شدن #ازغدی از نماز جمعه تهران... رییس جمهور ؛#نقویان را به دبیری هیات عالی گزینش منصوب کرد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پشت پرده فحاشی #نماینده_سراوان 🔺یک سوال مهم! چه کسی حق مردمی که مورد توهین مسئولان قرار گرفته اند را خواهد گرفت؟
. ❗️ یک واقعیت دردناک❗️ فیلم برخورد توهین آمیز نماینده سراوان (محمد باسط درازهی) با کارمند گمرگ، در فضای مجازی خیلی سریع دست به دست شد. هر چند این کلیپ خیلی کوتاه بود ولی واقعیت های زیادی را عریان نمود تا آنان که چشم پاک دارند به عمق شکاف فرهنگی بین مردم و مسئولین پی ببرند. 📍 پس از پخش فیلم توهین آمیز مسائل زیر مطرح شد: 🔸 نماینده سراوان در واکنش به پخش کلیپ گفت که برای دیدن رئیس گمرک به آنجا مراجعه کرده بوده  و حدود ۴۰ دقیقه هم منتظر بوده و همچنین گفته: کلیپ فوق تقطیع شده (بریده شده) است. 🔸 خبر دیگری حکایت از عذرخواهی وزیر اقتصاد از نماینده فحاش و برخورد با کارمند وظیفه شناس داشت. 🔸 خبر بعدی طرفداری تعدادی از نمایندگان مجلس از نماینده سراوان و کلیدخوردن استیضاح وزیر اقتصاد بود. 🔍 نکات قابل تامل: ۱- با فرض اینکه کلیپ تقطیع شده باشد. فحش هایی که نماینده می دهد از زبان چه کسی جاری شده است؟ آیا در هر وضعیت، این کلمات شایسته نماینده مردم است. یک مثل فارسی می گوید: "از کوزه همان تراود که در اوست". ۲- آیا حضور نماینده مجلس در گمرک و انتظار ۴۰ دقیقه ای او جای سوال نیست؟ معمولا از حضور نمایندگان در ادارات دولتی استقبال می شود مگر خواسته ای غیرمعمول و نامعقول داشته باشند. حضور این چنینی توجیح ندارد. ۳- آیا بکار بردن الفاظ توهین آمیز نسبت به مردم (خاک بر سر مردم) و برخورد قهری با کارمند وظیفه شناس حکایت از شکاف عمیق فرهنگی و دیدگاه متفاوت مردم و مجلس نسبت به انجام وظیفه و جایگاه مردم در قانون ندارد. ۴- بحث استیضاح وزیر مطرح است، اینکه وزیر باید استیضاح شود تردیدی نیست. اما نه بخاطر برخورد محترمانه کارمند گمرک با نماینده، بلکه وزیر می بایست بخاطر عذر خواهی از نماینده سراوان استیضاح شود. وزیر باید از کارمند گمرگ حمایت می کرد نه نماینده فحاش. ۵- به نظر شما نماینده هایی که از نماینده سراوان حمایت می کنند، شایستگی نمایندگی ملت را دارند. ۶- به نظر شما لازم نیست مجلس آینده از شر نماینده های منسوخ خلاص شود. ۷- واقعیت دردناک این است که نمایندگان در مقابل مردم جبهه گرفته اند، البته از نمایندگان تکراری دور از انتظار نیست. ⚡️ کار آن جوانمردی که نماینده مجلس فحاش را بیرون انداخت جای تشکر دارد.
🔴مصونیت فسادزا..‌‌. مصونیت نمایندگی طبق قانون فقط در مورد نظراتی در مجلس یا آرایی‌ست که برای ایفای وظایف نمایندگی دارند؛ اما عملاً برای همه‌ی اعمال نمایندگان لحاظ می‌شود؛ چه توهین به کارمند گمرک، چه سیلی به مامور راهور. هیات نظارت بر نمایندگان هم تشریفاتی‌ست گویا؛ مجلس تنها نهاد بی ناظر در ایران! *کبری آسوپار*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#سریال 24! سریالی که توسط #آمریکا ساخته شده بود! قبل ریاست جمهوری حسن روحانی! همه چیز راجع به توافقات هسته ای گفته شده! وحتی اسم رییس جمهور ایران روحانی! از زبان فلاحتی ملعون بشنوید!
🔴تجمع نمایندگان ۳ استان برای آب ♦️جمعی از نمایندگان استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری در جایگاه هیات رییسه مجلس تجمع کرده و خواستار رسیدگی به اعتراضشان درباره مسئله آب شدند. 🔸این اقدام درحالی صورت گرفت که نمایندگان استان اصفهان که برای مسئله آب استعفا داده بودند، پس از وعده برای حل مشکلشان وارد صحن علنی خانه ملت شده بودند.
محمد صادق کوشکی: اگر #وزیر علوم از خدا می ترسید حتما تا الان عذر رئیس #دانشگاه_الزهرا را بابت تبدیل دانشگاه به رقاصخانه، خواسته شده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عثمانی در صحن علنی مجلس: چرا وقتی به همکارمان بی‌حرمتی می‌شود کل کشور را درگیر می‌کنیم اما وقتی چهار دانش‌آموز در آتش می‌سوزند هیچ‌کجا آن را منعکس نمی‌کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ روز گذشته حسن روحانی این شخص را به عنوان دبیر هیات عالی گزینش منصوب کرد! ناصر نقویان در حالی در این جایگاه حساس منصوب شده که از ابتدایی ترین قوانین مربوطه اطلاعی ندارد بلکه از نگاه خطرناگی هم برخوردار است. وی در این برنامه میگوید که چه اشکالی دارد، ما از افراد دو تابعیتی در مناصب مدیریتی کشور استفاده کنیم! بر اساس تحقیق و تفحص مجلس از مدیران دوتابعیتی، اعلام شد که حدود ۱۰۰ تن از مدیران مراکز حساس کشور، دارای تابعیت دوم هستند که در راس آنها نام حسن روحانی قرار داشت! در این خصوص طی یادداشتی، چهار سئوال از روحانی مطرح کردم که تاکنون حاضر به پاسخگویی آن نشده!
♻️جهت یادآوری به ناصر نقویان، دبیر هیات عالی گزینش دولت روحانی 🔰 بحث تابعیت در اصول متعدد قانون اساسی و مواد مختلفی از قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران مطرح شده و برخی از اصول قانون اساسی به ممنوعیت به‌کارگیری افرادی که غیر تابعیت ایرانی را داشته، اشاره می‌کنند. اصل ۱۴۵ تأکید می‌کند: «هیچ فرد خارجی به عضویت در ارتش و نیروهای انتظامی کشور پذیرفته نمی‌شود» و اصل ۸۲ بیان می‌کند: «استخدام کارشناسان خارجی از طرف دولت ممنوع است مگر در موارد ضرورت با تصویب مجلس شورای اسلامی». همچنین اصل ۱۱۵ نیز بیان داشته: «رئیس‌جمهور باید از میان رجال مذهبی و سیاسی که واجد شرایط زیر باشند انتخاب شود: ایرانی‌الاصل، تابع ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوی، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور». ماده ۹۸۹ قانون مدنی نیز تأکید می‌کند: هر تبعه ایرانی که بدون رعایت مقررات قانونی بعد از تاریخ ۱۲۸۰ شمسی تابعیت خارجی تحصیل کرده باشد، تبعیت خارجی او، کأن‌لم‌یکن بوده و تبعه‌ ایران شناخته می‌شود ولی در عین حال کلیه‌ اموال غیرمنقوله‌ او با نظارت مدعی‌العموم محل به‌فروش رسیده و پس از وضع مخارج فروش، قیمت آن به او داده خواهد شد و به‌علاوه از اشتغال به وزارت و معاونت وزارت و عضویت مجالس مقننه و انجمن‌های ایالتی و ولایتی و بلدی و هر گونه مشاغل دولتی محروم خواهد بود. البته نکته مهم‌تر آنکه براساس ماده ۵۷۶ مصوب سال ۷۵ در بخش تعزیرات بیان می‌دارد: «چنانچه هر یک از صاحب‌منصبان و مستخدمین و مأمورین دولتی و شهرداری‌ها در هر رتبه و مقامی که باشد از مقام خود سوءاستفاده کرده و از اجرای اوامر کتبی دولتی یا اجرای ‌قوانین مملکتی یا اجرای احکام یا اوامر مقامات قضایی یا هرگونه ‌امری که از طرف مقامات قانونی صادر شده باشد جلوگیری کند، به ‌انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد». مطابق این ماده قانونی، به‌کارگیری دوتابعیتی‌ها نیز جرم‌ است. اکنون ناصر نقویان (منصوب رئیس جمهور) باید در باره تابعیت دوم حسن روحانی که در پیوست گزارش تحقیق و تفحص مجلس به آن اشاره شده، بررسی و اعلام نظر کند. در بررسی موضوع، حسن روحانی باید به چهار سئوال مطرح در افکار عمومی پاسخ دهد. این سئوالات مجددا در پست بعدی منتشر می شود.
علیرضا زاکانی: کمترین ضرر قبول #CFT برای ایران ارایه اطلاعات خرد و کلان اقتصادی است، #مجمع_تشخیص_مصلحت در آزمون بزرگ دقت و..
▪️درگیری اصلاح‌طلبان و دولت همچنان ادامه دارد! کنایه توئیتری رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات خطاب به واعظی: همه افتخارات دولت و رئیسش مال خودتان، قبول؟!
از منظر #اصلاح‌طلبان، قلمرو دین و اظهارنظر عالمان دین تنها محدود به عبادات و مناسک فردی است و نقشِ اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... برای آنها قائل نیستند مگر اینکه به نفعشان باشد وگرنه اگر خدایی ناکرده یک مرجع تقلید از خودتحریمی، #FATF، بی دروپیکر بودن فضای مجازی و... انتقاد کند بدون اینکه نگران شأن و حرمت مراجع شوند آن را یک موضوع کارشناسی اعلام میکنند که کسی غیر از خودشان حق ورود به آن را ندارد!! #سکولاریسم #دولت_باسوادها
از قرار معلوم دوباره فصل #بودجه و زمان سرکار گذاشتن افکارعمومی شده وگرنه جناب #جهانگیری بعنوان مبتکر ارز ۴۲۰۰ تومانی خوب میدانند که اولاً چند میلیارد تومان بودجه مؤسسات و نهادهای فرهنگیِ غیردولتی در مقابل چند صد هزار میلیارد تومان بودجه شرکتهای دولتی #تقریبا_هیچ محسوب میشود و درثانی با تصمیم ایشان بود که ۱۸ میلیارد دلار از ذخیره ارزیِ کشور را با قیمت مفتِ ۴۲۰۰ تومان واگذار کردند و منفعت آن بیش از مردم به جیب معدودی رانتخوار رفت پس بهتر است امروز ایشان، هم بعنوان نفر دوم دولت و تخصیص دهنده بودجه و هم بعنوان مبدع و مخترع ارز ۴۲۰۰ تومانی پاسخگو باشند تا طلبکار !!