eitaa logo
تحلیل سیاسی و جنگ نرم
103.4هزار دنبال‌کننده
60.4هزار عکس
35.3هزار ویدیو
191 فایل
✨ ﷽ ✨ 🌹 #سلام_بر_ابراهیم : کپی مطالب با ذکر صلوات بر شهدا آزاد است🌹 تعرفه تبلیغات کانال تحلیل سیاسی👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2850554239C983f38caaa ایدی تبادلات @Madar1214
مشاهده در ایتا
دانلود
🔯کارنامه اروپا سیاه‌تر از آمریکا 🌺یادداشت سیاسی روزنامه جوان مورخ پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ به‌قلم سید عبداله متولیان 🍀قسمت اول از سه قسمت در سال ۱۳۹۲ با روی کار آمدن دولت آقای روحانی، اعتماد و مذاکره با شیطان بزرگ به‌عنوان کدخدای غرب، برای حل مشکلات کشور در دستور کار دولت قرار گرفته و مقرر شد گشتن چرخ صنعت هسته‌ای مشرو‌ط به گشتن چرخ اقتصادی کشور بشود و نتیجه مذاکرات طولانی و طاقت فرسا و تلاش مضاعف دولت برای چرخاندن چرخ اقتصاد کشور، نسخه برجامی شد که به تجربه ثابت شد و به اعتراف و اذعان اغلب مسئولان دولتی از جمله رئیس وقت بانک مرکزی برای ایران آورده‌ای در پی نداشته و منجر به پیش‌بینی حضرت امام خامنه‌ای شد. معظم‌له علاوه بر هشدارهای مکرر پیشین در باره بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا، در ۲۰ فروردین ۱۳۹٤ فرمودند: «گفتیم به طرف مقابل اعتماد نکنید، به لبخند او فریب نخورید، به وعده‌ی نقد که می‌دهد (وعده‌ی نقد، نه عمل نقد) اعتماد نکنید، چون وقتی خرش از پل گذشت، برمی‌گردد و به ریش شما می‌خندد!» آمریکا حتی یک روز هم به برجام پای‌بند نبوده و در همان دوره اوباما، در همان ساعات و روزهای اولیه، تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرده و ساز جفتک اندازی و بهانه گیری را کوک کرد. بالاخره شیطان بزرگ در ۱۸ اردیبهشت ۹۷ در مقابل دوربین‌های رسانه‌ها برجام بدفرجام را پاره کرده و به شکل ظاهری نیز از آن خارج شد. با خروج آمریکا از برجام، بلافاصله اروپا با هماهنگی آمریکا و با هدف امیدوار کردن ایران و به عبارت روشن تر غل و زنجیر کردن ایران و ممانعت از خروج از برجام، در نقش پلیس خوب وارد میدان شده و وعده حراست از منافع ایران در برجام را به دولتمردان ایران دادند، وعده‌ای که تا امروز فقط در حد حرف‌های صد من یک غاز هم نبوده است. نکته بسیار مهم اینکه اروپایی‌ها جسارت را به حد اعلا رسانده و تحقق وعده‌های پوچ خود را به تصویب و اجرای فوری و دقیق سلسله‌ای از اسناد و قرارداد‌های استعماری از جمله FATF ، CFT ، سند ۲۰۳۰ و... از یک‌سو و سلسله‌ای از مطالبات گستاخانه و مداخله جویانه مثل محدود کردن قدرت موشکی، تروریست دانستن حزب‌الله لبنان و حماس تضمین عدم حمایت از آنان و... از سوی دیگر نمودند! ☫پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار بصیر:
🔯🔯کارنامه اروپا سیاه‌تر از آمریکا 🌺یادداشت سیاسی روزنامه جوان مورخ پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ به‌قلم سید عبداله متولیان 🍀قسمت دوم از سه قسمت در چنین شرایطی سست‌کمربندها، غربزدگان، سهل‌اندیشان و روشنفکرنمایان، چشم بر گستاخی و رفتارهای مداخله جویانه اروپا بسته و به وعده‌های خالی اروپایی دل‌گرم و مسئولان را به تمکین از بسته پر از خالی اروپایی ها تشویق می‌کردند، در همین راستا مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال ۹۲ در جمع علمای حوزه پرده از چهره کریه و زشت اروپایی ها برداشته و فرموده بودند: «اينها ظاهرشان اتو کشيده و کراوات زده و ادکلن زده و... است امّا همان باطن وحشی‌گری‌ای که در تاريخ وجود داشته هنوز هم در اين‌ها هست... نژادهای اروپایی راحت آدم می‌کشند و خونسرد جنايت می‌کنند.» همچنین ایشان در اول فروردین ماه امسال در حرم رضوی علیه‌السلام مجدداً بر افشای چهره وحشی اروپایی‌ها تأکید کرده و فرمودند «سیاستمداران غربی در باطن آدم‌هایی هستند به معنای کامل کلمه وحشی. کت و شلوار می‌پوشند، کروات می‌بندند و ادکل می‌زنند اما در باطن وحشی هستند.» حضرت امام خامنه‌ای در تیرماه سال گذشته در دیدار هیأت دولت صریحا گره‌زدن مشکلات اقتصادی کشور به اموری که خارج از اختیار کشور خودمان است مانند برجام و بسته اروپایی انتقاد کرده و چنین کاری را خلاف منافع کشور دانسته و فرمودند: «کار را در محدوده مقدورات کشور با جدّیّت دنبال بکنید؛ منتظر این و آن نباشید. ما یک روز مشکل اقتصادی کشور را موکول کردیم به برجام، [امّا] برجام نتوانست مشکل اقتصادی کشور ما را برطرف کند و به ما کمک قابل توجّهی بکند؛ و نتیجه این شد که مردم نسبت به برجام شرطی شدند، که وقتی آن بابا [رئیس‌جمهور آمریکا] می‌خواهد از برجام خارج بشود، تا مدّتی که او می‌گوید خارج می‌شوم، ما همین‌طور دچار تلاطم در بازار خواهیم بود؛ ما شرطی شده‌ایم دیگر، مردم را ما شرطی کرده‌ایم. حالا هم «بسته‌ی اروپایی»؛ مردم را در باره‌ی بسته‌ی اروپایی شرطی نکنید. البتّه اروپایی‌ها مجبورند، ناچارند، چشمشان چهارتا! بایستی بگویند چگونه خواهند توانست از منافع ما دفاع کنند -که اسمش همان بسته است- امّا این را جزو موضوعات اصلی کشور قرار ندهید؛ بسته‌ی اروپایی بیاید، نیاید. ما کارهایی در کشور داریم، مقدوراتی در کشور داریم، این مقدورات بایستی تحقّق پیدا کند؛ دنبال این مقدورات بروید؛ گره نزنید بهبود اقتصاد کشور را به چیزی که از اختیار ما خارج است. ☫پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار بصیر:
🔯🔯🔯کارنامه اروپا سیاه‌تر از آمریکا 🌺یادداشت سیاسی روزنامه جوان مورخ پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ به‌قلم سید عبداله متولیان 🍀قسمت سوم از سه قسمت حقیقت این است که وقتی در انجام تعهدات برجامی اراده ندارد، یا قدرت ندارد و یا اجازه ندارد و یا... غلط می‌کند بر سر میز مذاکره بنشیند. ۹ ماه طول کشید تا بسته اروپایی به کانال اینستکس محدود شود، کانالی که به مراتب بدتر و تحقیر آمیز تر از برجام آمریکایی است و این حقیقتی است که رهبری در سخنرانی اول فروردین ماه سال‌جاری به آن اشاره می‌کنند: «کانال مالی اتحادیه اروپا یک شوخی بیشتر نیست اما یک شوخی تلخی است. اروپایی‌ها در ماجرای برجام از پشت به ما خنجر زدند. از آن‌ها نمی‌توان توقع داشت». اروپا در ادامه مذاکرات پساخروج آمریکا، زیرکانه و موذیانه از زیر بار تعهدات برجامی شانه خالی کرده و همه تعهدات خود را در قالب راه‌اندازی کانال توهین‌آمیز اینستکس خلاصه کرده است. خلاصه این نوزاد ناقص‌الخلقه و موهوم عبارت است از: 1️⃣ - نفی قول‌های داده شده در برجام! 2️⃣ - عمل به تحریم های آمریکا! 3️⃣ - تحریم نفت ایران از سوی اروپا! 4️⃣ - پذیرش تحریم‌های بانکی! 5️⃣ - قطع ارتباط شرکت‌های اروپایی با ایران! 6️⃣ - و در یک کلمه تحقیر رسمی ایران و قبول روش ذلت‌بار نفت در برابر غذا و دارو از سوی ایران! و البته اروپایی‌ها به این حد از تحقیر هم قانع نبوده و به تناوب مسئولان اروپایی ایران را تهدید هم می‌کنند. بر اساس منطق قرآنی، منافقین از کفار بدترند چون کفار با لباس کفر و آشکارا به میدان می‌آیند اما منافقین در لباس دوست به میدان آمده و از پشت خنجر می‌زنند و این روایت حقیقت مجسم از اروپاست، اگر شیطان بزرگ را کافر بدانیم بی‌شک اروپایی ها طی ٤۰ سال گذشته متناوباً در نقش منافقین به میدان آمده ک همواره و به کرات از پشت به جمهوری اسلامی ایران خنجر زده اند. به هر ترتیب آنچه که مشخص است آنکه اروپایی‌ها نتوانستند از فرصت نشست کمیسیون مشترک برجام بهره ببرند و تضمینی متقن به ایران ارائه دهند لذا باید منتظر فرا رسیدن روز یکشنبه ۱۶ تیر ۹۸ و آغاز مرحله دوم کاهش تعهدات برجامی ایران باشیم ☫پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار بصیر:
🔴🔴🔴تلگرام، ابزار اغتشاشات و آشوب‌ها در هنگ کنگ شبکه خبری بی بی سی در گزارشی نوشت که سازمان‌دهندگان اغتشاشات و اعتراضات در هنگ کنگ به صورت ناشناس از پیام‌رسان تلگرام برای دامن زدن به نافرمانی مدنی، هماهنگی‌ و تصمیم گیری استفاده می‌کنند. http://fna.ir/daqvjf #جواد_جاویدنیا
ادامه تهدیدهای توییتری ترامپ علیه ایران 📲ترامپ در واکنش به صحبت‌های روحانی درباره گام دوم ایران برای کاهش تعهدات برجامی، در توییتر نوشته است: ایران تهدید تازه‌ای کرده است. روحانی می‌گوید اگر توافق هسته‌ای تازه‌ای نباشد، آن‌ها اورانیوم را تا "هر میزانی که بخواهیم" غنی می‌کنند. ♦️ایران! مراقب این تهدیداتت باش. ممکن است برگردند و تو را طوری بگزند که تا الان کسی این‌طور گزیده نشده است. ♦️این اولین بار نیست که ترامپ در واکنش به تحولات مربوط به ایران، به انتشار توییت تهدیدآمیز روی می‌آورد. او بعد از سرنگونی پهپاد متجاوز این کشور نیز گفت «ایران مرتکب اشتباه بزرگی شد.»
🔴 شاخص فلاکت به ۳۹ درصد رسید/ وضعیت نامناسب شاخص فلاکت در دولت حسن روحانی!/ افزایش ۱۰ درصدی شاخص فلاکت نسبت به سال۹۶ ♦️ بررسی آمارهای مرکز آمار ایران نشان می‌دهد شاخص فلاکت (مجموع نرخ بیکاری و نرخ تورم) در زمستان سال ۹۷ به ۳۹ درصد رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ حدود ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد. ♦️همچنین شاخص فلاکت در دولت روحانی از ۲۲ درصد در سال ۹۴ به ۳۹ درصد در زمستان سال ۹۷ رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با «بی‌حجاب» مبارزه کنیم یا با «بی‌حجابی»؟ 🔻 بنده ی خدایی نوشته بود: «چرا با بی‌حجاب ها مبارزه نمی کنید؟ چرا علیه شان جهاد نمی کنید؟ و ...) 🔹 از ایشان پرسیدم: با «بی‌حجاب»ها یا با «بی‌حجابی»؟ 🔻 پاسخ داد: با «بی‌حجاب»ها. 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 غرض آنکه این بنده ی خدا و امثال ایشان اگر - خدایی ناکرده - طبیب می بودند و مریضی به آنان مراجعه می کرد، بعید نبود که به جای مبارزه با «بیماری»، با خودِ «بیمار» مبارزه و علیه او مجدّانه جهاد می کردند! 💥 بنابر مبانی انسان شناسی استراتژیک (مؤلف: أمیرالمؤمنین علیه الصلاة و السلام)، اساسا در کشور ما قاطبه ی خانم ها و آقایان بدحجاب، مبتلا به بیماری هستند، نه آنکه خودِ این افراد انسان های بد و پلیدی باشند. (لزوم تفکیک عمق افراد از سطح آنان) خیر! به هیچ روی اینگونه نیست. مشکل بدحجابی در کشور ما اساسا مشکلی عمیق محسوب نمی شود. این را همه بدانند. مبارزه ی با این «بیماری» نیز همانند عمل جراحی دارای ظرافت های مخصوصی است. نهی از منکر هم واجب است و لازم. نعوذبالله سخن معارضی نداریم، اما روش های نهی از منکرِ مذکور قابل و شایسته ی بحث است. بگذریم. 🔲 این بیماری و مشکل در کشور ما، بسیار بیش از آنکه معلول مسائل و شبهات «فکری» باشد، معلول مسائل «قلبی» و انگیزشی است. پس اشتباه است اگر تصور کنیم با نوشتن مقاله در اثبات لزوم حجاب و رفع شبهات آن می توان افراد بی‌حجاب را باحجاب کرد. خیر! در اکثریت قریب به اتفاق موارد اینگونه نیست. حال انواع روش های قلبی و انگیزشی برای درمان این بیماری چیست، خود موضوع یادداشت دیگری است، اما فی الحال می توان با قاطعیت گفت که «دلسوزی»، «ملایمت» و «خیرخواهیِ» واقعی مبنای مهمی است برای تولید انگیزه در یک فرد بدحجاب/بی‌حجاب. باز هم بگذریم. ⭕️ لیبرال ها البته خوشحال نشوند! گاهی راه مبارزه با یک بیماری «تنبیه نمودن» فرد بیمار است؛ یعنی گاهی تنبیه بیمار، خود خدمتی است در راستای معالجه ی بیمار، همانند آن شخصی که ماری را بلعیده بود و فردی به وسیله ی چوب شدیدا او را کتک می زد تا مار را قی کند و پس دهد. 🔘 کوتاه سخن آنکه چه بسا انسانی خوب باشد (عمق) اما اعمال وی خوب نباشد (سطح)، و چه بسا انسانی پلید باشد (عمق) اما اعمال او صالح باشد (سطح). 🎯 نهج البلاغه: إن الله یحب العبد و یبغض عمله و یحب العمل و یبغض بدنه - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 📣 به فضل خداوند در یادداشتی جداگانه پیرامون روش های تولید انگیزه و درمان مسائل قلبی در این زمینه خواهم نوشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی قهرمانی زنان برای کسی اهمیت ندارد 🔹ندا ژوبین رزمی‌کار کرمانشاهی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ در آذربایجان، بدون استقبال به ایران بازگشت/عصر ایران 📍 حالا استقبال نکردن مسئولان سرجاش! ولی کافی بود یه عکس بی حجاب میذاشت اینستاگرام، اونوقت با اشاره اتاق فرمان پولینژاد و نوچه های پونصد هزار تومنیش، میشد تیتر یک! ولی خب چون شل حجاب نیست و از خانواده مذهبیه و نمیشه ازش دو قطبی ساخت و کاسبی کرد، محکوم به بی توجهیه! #نفس_عمار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹اعمال ننگین صداوسیما در معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) 🔺 شباهت عملکرد شیطان پرست ها و مسئولین جمهوری اسلامی 🔹بازی با الفاظ ، برای تحریف ارزش های اسلامی ✅آیت الله وفسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 کنایه دلاوری به توقف تخریب ویلای دختر وزیر در لواسان ♦️آقایان شهرداری لواسان با ما بازی می کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس به روحانی در برنامه زنده: چرا وقتی هیچ بحثی درباره بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت نیست، رئیس جمهور ما با مطرح کردن این موضوع به دشمن کد می‌دهد؟
🔺ربیعی: معلوم نیست اگر این #دولت و #برجام نبود، وضعیت کشور چگونه بود! ✍ جسارتاً احتمالاً #دلار ۵۰۰۰ تومان، #پراید ۵۰ میلیون تومان، #گوشت ۱۰۰ هزار تومان، #تورم دورقمی و در پیاده‌روها نیز دیوار کشیده شده بود !! #مهدی_قاسم_زاده
💢 معاون اخراجی حسن روحانی شروع به #تبلیغات_انتخاباتی کرده 🔹روش تبلیغاتی این عجوزه ها تفاوت چندانی با سالهای قبلی ندارد و بازهم قرار است با میدان دادن به سلبریتی ها و بسیج کردن رسانه هایشان در #اینستاگرام و #تلگرام با چند دو قطبی کاذب کاندیدا های منفعل و حاشیه پردازشان را به مجلس شورای اسلامی برسانند تا کما فی السابق یک مجلس #خسته، نفتی، ترسو و ناکار آمد را به مردم قالب کنند. 🔸این بار اگر توانستند با فریب شورای نگهبان و مردم نمایندگانی کاملا تسلیم دولت بی کفایت اصلاح طلبان را رقم بزنند باید #فاتحه کشور را بخوانیم 🔹دستگاه های اطلاعاتی آمار دقیق بدهید و شورای محترم نگهبان دقت کند اسیر تحلیل ها و شخصیت های غلط نشود و با #سلاح رد صلاحیتِ بی کفایت ها و نفوذی ها را نشانه بگیرد تا زمینه ای برای موفقیت در گام دوم انقلاب فراهم شود
⭐️ لوح| توصیه رهبر انقلاب به دختران شهدا 🔺 در جریان دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، رهبر انقلاب در پاسخ به درخواست یکی از فرزندان شهدا برای توصیه‌ای به دختر وی، فرمودند: «خوب درس بخواند و در خودش این روحیه‌ی پدربزرگ را تقویت کند. اینها فردا شیرزنان آینده‌ی کشورند. کشور به این شیرزنان احتیاج دارد. خودش را بسازد». ۹۵/۹/۱ ⭐️ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت ولادت حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) و روز دختر، لوح "توصیه‌ای به دختران شهدا" را براساس بیانات رهبر انقلاب منتشر می‌کند. 📥 چاپ: http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=35055
💢 #ترند_معیشت 🔹یک نمونه از #دو_قطبی_های پیش رو برای پیروزی در انتخابات مجلس به حاشیه راندن افتضاحات اقتصادی دولت اصلاح طلبان با برهنگی و عفت دریدگی است 🔸برای #اصلاح_طلبان مهم این است که در انتخابات مختلف افسار اسب قدرت را بدست بگیرند و برای رسیدن به این قدرت از هر ابزاری استفاده خواهند کرد ولی از انجایی که رزومه و افتخار اقتصادی ندارند با قربانی کردن چند #فاحشه تلاش خواهند کرد به قدرت برسند و کشور را با برجام های بیشتر دوباره به استعمار انگلستان و آمریکا در بیاورند 🔹انقلابی ها و دلسوزان #نظام توجه کنند ممبر ها و سخنرانی های یک طرفه دیگر پاسخگوی مطلق جامعه امروز نیست و باید از همین الان با کارهای تشکیلاتی، رسانه ها و... جلوی دوقطبی های دشمن را بگیرند و مسائل مهم معیشتی و اقتصادی را #ترند اول جامعه کنند
اینجا هم یه فوتبالیست سلبریتی داریم که وقتی پلیس به خاطر سرعت زیاد خواست ازش تست الکل بگیره، از پلیسه فیلم گرفت و گذاشت توی اینستا تا مظلوم نمایی کنه و طرفداراش به پلیسه فحاشی کنن. در آخرم گفت پلیسه طرفدار تیم رقیب بوده و میخواسته حال منو بگیره...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 🔹توصیه به ؛ 👈 سفارش می کنم یکی از نکاتی که این دانشجویان خواهر در تشکلها دنبال می کنند مساله باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اقدام زیبای امام جمعه ساوجبلاغ: به دستفروش‌ها گفتیم، مصلی از شنبه تا پنجشنبه مال شما، جمعه صبح تا غروب مال ما.
☎️زنگ عبر ت :"یه روز خوب میاد، که لازم می شود برگردیم و دوباره شرق بخوانیم" ♦️هر ایرانی باید یک نسخه از #روزنامه_شرق دیروز را بخرد و در خانه اش نگه‌داری کند. من نمی‌دانم روز دستگیری ریخته گران، بعنوان ابربدهکار نظام بانکی کشور چه پولهایی جابجا شد که چنین تیتر یک هایی زدند و چنان ریپرتاژهایی رفتند. ♦️ولی می دانم یک روز مبارزه مردمی با فساد تبدیل به گفتمان عمومی جامعه خواهد شد، منابع مالی و هزینه‌های جریان‌های سیاسی شفاف خواهد شد، بسیاری از اصلاحات اساسی در ساختارهای کشور و از جمله در نظام بانکی رقم خواهد خورد، و سیکل توزیع ثروت در جامعه را برهم خواهیم زد. ♦️آن روز به شدت نیازمند بازخوانی #پفیوز های امروز و اپوزیسیون نماها هستیم. "وحید اشتری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥فیلمی دیده نشده از جمع آوری پیکر شهدای هواپیمای مسافربری در سال ۶۷ 🔹ساعت ۱۰ صبح هواپیمای جمهوری اسلامی ایران پرواز ۶۵۵ با ۱۵ دقیقه تأخیر در ساعت ۱۰:۰۵ از برج مراقبت فرودگاه بندرعباس تقاضای پرواز کرد، مدت پرواز تا دوبی ۳۰ دقیقه و حداکثر ۱۴ هزارپا تعیین شد. در ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه، هواپیمای ایرباس آ۳۰۰ به پرواز درآمد. در خلیج فارس ناوجنگی آمریکایی وینسنس به قصد یک ماجراجویی هوایی به آبهای مرزی ایران نزدیک شد. این رزمناو به موشکهای زمین به هوا با برد ۴۰۸ کیلومتر نیز مجهز بود. چند لحظه پیش از ورود هواپیمای ایرباس آ۳۰۰ به منطقه کنترل هوایی امارات، در محلی به نام مولبیت، خلبان به مرکز کنترل هوایی کشور اطلاع داد که قصد دارد به ۱۴ هزارپایی بالا برود. ساعت ۱۰:۲۲ دقیقه ناو وینسنس که خود را به بهترین و نزدیکترین موقعیت رسانده بود، به دستور ناخدا ویلیام راجرز، فرمانده ناو، موشک استاندارد ۲ به سوی پرواز ۶۵۵ شلیک کرد. ناگهان هواپیما از صفحه رادار‌های زمینی محو شده و در طوفانی از دود و آتش به پهنه آبهای نیلگون خلیج فارس فرو رفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های شنیدنی فرزند" شهید حسین نیکی ملکی" از شهدای جنایت ایرباس 655 در برنامه دیشب جهان‌آرا: برخی سیاسیون بخاطر مذاکره‌بازی هر سال یادبود این فاجعه را ضعیف‌تر برگزار می‌کنند...
وزیر اطلاعات: اگر مقام معظم رهبری اجازه را صادر کنند مذاکره میان ایران و آمریکا انجام خواهد شد.!!! جناب علوی رهبری با قاطعیت فرمودند جنگ نمیشود مذاکره نمیکنیم. بیا وبیخیال شو این بار خواهش میکنیم تاشما یه نقاشی جدید بکشی ۱۴۰۰ رسیده ✍کفشنده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تبعیض_نژادی یک جوان سیاه پوست یهودی ساکن اسرائیل که اصالتا اهل اتیوپی بوده در یک مشاجره با تیر مستقیم پلیس رژیم اشغالگر قدس کشته می شود. در پی این حادثه سیاه پوست های یهودی خیابان های تل آویو را به آتش می کشند.