eitaa logo
تحلیلگر ۵۷
6.4هزار دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
11.9هزار ویدیو
151 فایل
اینجا داغ‌ترین تحلیل‌های سیاسی و انقلابی رو می‌بینید. ارسال سوژه و تبادل👇 @Sardar69
مشاهده در ایتا
دانلود
12.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥بشنو_باور_نکن 1401/02/07 بررسی اخبارِ دروغی که در مدت کوتاهی تکذیب شدند 🖥 سامانه ارسال گزارشات طلاب، مبلغان و عموم مردم از فضای مجازی 🌐 https://r.btid.org 📎 📎 📎 📎 📎 تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
❇️ روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است... 📌 با توجه به فداکاری‌های بزرگ مردم فلسطین و اوج‌گیری رذالت و جنایت صهیونیست‌ها، روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت است و باید با ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و در عین حال مقتدر فلسطین، قدرت و روحیه آن‌ها را افزایش داد. ✍️ بیانات امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) در دیدار با جمعی از دانشجویان؛ 6/2/1401. 📎 📎 📎 🖇 لینک مطلب: 🔸 https://btid.org/fa/photogallery تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
10.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتوکلیپ؛ اخبار فرق و ادیان 1401.02.06 🖥 سامانه ارسال گزارشات طلاب، مبلغان و عموم مردم از فضای مجازی 🌐 https://r.btid.org 📎 📎 📎 تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
11.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتوکلیپ؛ صد ثانیه با رصد 1401.02.07 🖥 سامانه ارسال گزارشات طلاب، مبلغان و عموم مردم از فضای مجازی 🌐 https://r.btid.org 📎 📎 📎 تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ تئوریزه کردن حرام، اثرش را در فرزندان می‌گذارد... 👈 هاشمی رفسنجانی در دهۀ شصت با موضوع مال‌حرام و تأثیر آن در آینده و تربیت فرزندان، درسخنان نماز جمعه گفته بود: «اثر لقمۀ حرام در اولاد انسان نمایان می‌شود.» دیدار و حمایت از سران بهائیت، عدم اعتقاد به حکومت دینی و اظهار نظر و موضع‌گیری علیه سپاه به عنوان ستون اصلی ثبات امنیت مردم و کشور، صحنه‌گردانی فتنه‌گران در آشوب 88 و...، همۀ این‌ها را اگر کنار بگذاریم، با اظهار نظر اخیر فائزه چه کنیم؟ ادامه مطلب👇👇👇 _______________ 🔗 لینک مطلب: https://btid.org/fa/news/206443 📎 📎 📎 تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
❇️ مسئلۀ دانشگاه از روز اوّل انقلاب یکی از مسائل چالشی بود ☑️ از اوّل انقلاب مسئلۀ دانشگاه به ‌عنوان یک مسئلۀ اساسی مطرح شد؛ یعنی انقلاب وقتی تشکیل شد، خب هدف‌هایی داشت، هدف‌های بزرگی داشت: تبدیل حکمرانی فردی و استبدادی به حکمرانی مردمی؛ تبدیل تبعیّت در سیاست‌های کشور و خارج از کشور به استقلال و هدف‌های مهمّی که انقلاب داشت؛ لکن علاو بر این هدف‌ها چند برنامۀ عملیّاتی فوری و پیش رو داشت؛ مسئلۀ دانشگاه یکی از این برنامه‌ها بود. ♻️ مسئلۀ دانشگاه از این جهت اهمّیّت داشت که دانشگاه یک واقعیّت بود و یک واقعیّتی بود که مورد نیاز هم بود؛ منتها دو جور نگاه به دانشگاه وجود داشت: یک نگاه، نگاه انقلاب بود و یک نگاه، نگاه جریان واپسگرای ضدّانقلاب به دانشگاه. باید آن نگاه جریانِ دوّم تبدیل می‌شد به نگاه انقلاب؛ لذا چالش بود؛ مسئلۀ دانشگاه از روز اوّل انقلاب یکی از مسائل چالشی بود. 🔘 آن اوایل کار، امام یک ستاد انقلاب فرهنگی تشکیل دادند برای ادارۀ دانشگاه‌ها؛ ببینید! این نشان‌دهندۀ اهمّیّت دانشگاه از نظر امام بود. بعد هم امام (رضوان‌‌الله‌‌علیه) بیانات مهمّی دربارۀ دانشگاه [بیان] کردند که نشان‌دهندۀ این است که مسئلۀ دانشگاه مسئلۀ چالشیِ درجه‌ی یک انقلاب بود. ✍️ بیانات امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) در دیدار با جمعی از دانشجویان؛ 1401/2/6. 📎 📎 🖇 لینک مطلب: 🔸 https://btid.org/fa/photogallery تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
10.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فتوکلیپ؛ صد ثانیه با رصد 1401.02.08 🖥 سامانه ارسال گزارشات طلاب، مبلغان و عموم مردم از فضای مجازی 🌐 https://r.btid.org 📎 📎 📎 تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
👈سیاست نو‌استعماری اروپایی‌ها در یک بُرهه‌ای از زمان [یعنی] از قرن هفدهم ــ حدود ۱۶۰۰ میلادی؛ اوّل پرتغالی‌ها و بعد اسپانیایی‌ها و بعد دیگران ــ مشغول استعمار دنیا شدند؛ یعنی کشورها را تصرّف می‌کردند و با خون‌ریزی و با قهر و غلبه و مانند این‌ها، ادارۀ کشورهای ضعیف را به عهده می‌گرفتند و منافع آن‌ها را می‌چاپیدند. در قرن بیستم یعنی بعد از حدود سه قرن، چهار قرن استعمار، به این نتیجه رسیدند که استعمارِ مستقیم دیگر جواب نمی‌دهد؛ یک سیاست جدیدی به وجود آمد و آن سیاست این بود که در کشورهای هدف، افرادی را تربیت کنند تا آن افراد، همان کاری را انجام بدهند که استعمارگر بنا بود انجام بدهد، همان حرفی را بزنند که او بنا بود بزند، همان اقدامی را در کشور انجام بدهند که استعمارگر بنا بود انجام بدهد؛ اصلاً هدف این است. پس نگاه به دانشگاه و نخبه‌پروری و نخبه‌شناسی در کشورهای هدف برای غربی‌ها این بود که عرض می‌کنم؛ که اسم این، استعمار نو بود. ✍️ بیانات امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) در دیدار با جمعی از دانشجویان؛ 1401/2/6. 📎 📎 📎 🖇 لینک مطلب: 🔸 https://btid.org/fa/photogallery تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
💢 💠 📣 مدیران و ادمین‌های کانال، پیج، گروه یا صفحه‌ی فعال و اثرگذار در فضای مجازی، تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای، اساتید رسانه، ارزیابان تولیدات رسانه ای، فعالان رصد و پایش، محققان و پژوهشگران صاحب آثار «کتاب، پایان‌نامه، مقاله، سرمقاله و … در موضوع فضای مجازی» 😍 😍 😍 🔰زیر نظر معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه 🔹 آیدی پاسخ به سوالات: 👇👇 https://eitaa.com/H_adhami 🔥لطفا جهت و کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید 👇👇 https://btid.org/fa/news/205774
⭕️ رقابت آزادی‌خواهان علیه مسلمانان! 👈 ظاهراً ضدّیت با حجاب مسلمانان در فرانسه، محور اصلی کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور شده است و هرکدام از نامزدها در پی اظهاراتی ضدّاسلامی‌تر برای جمع‌آوری آرای بیشتر از مردم هستند. 🛎 از طرفی لوپن اعلام کرده در نظر دارد پیشنهاد تصویب قانونی را بدهد که طبق آن، داشتن حجاب اسلامی در انظار عمومی، باید مانند جرایم رانندگی مشمول پرداخت جریمه نقدی شود؛ چراکه از نظر او، حجاب نشانه‌ای از ایدئولوژی اسلامی است که دروازه‌ای به سوی افراط‌گرایی می‌گشاید. 🛎 البته مواضع خانم لوپن بی ارتباط با حزب جبهۀ ملی فرانسه که پدرش ژان ماری لوپن آن را تأسیس کرد، نیست. ژان ماری لوپنِ کهن‌سال در سخنانش درسال 2017 به یک کتابِ پرفروش به نویسندگیِ میشل وبلک اشاره کرد که متصوّر شده در سال 2022 یک رئیس‌جمهور مسلمان در فرانسه به قدرت می‌رسد، تصوّری که حتّی بیانش در یک کتاب داستان برای لوپنِ پدر به‌شدت مایۀ نگرانی بود. 🛎 در همین راستا، لوپن قول داده از شیوۀ زندگیِ فرانسوی حمایت و با اسلام‌گراییِ_به قول خودش_ رادیکال در فرانسه مبارزه کند. از سوی دیگر، ماکرون نیز روز جمعه در جریان یک مصاحبه با رادیو "فرانسه-انفو" به مسألۀ حجابِ مسلمانان پرداخت و از قانون کنونیِ ممنوعیت حجاب در مدارس حمایت کرد. 🔗 ادامه مطلب در لینک زیر: https://btid.org/fa/node/206552 📎 📎 📎 تحلیلگر 57 👇👇 ♨️@tahlilgar57
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا