eitaa logo
𝗣𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹 | تحلیل‌سیاسی
6.1هزار دنبال‌کننده
53هزار عکس
57.9هزار ویدیو
677 فایل
کانال رسانه تحلیلی سیاسی جهت مطالبه‌گری‌ اجتماعی_سیاسی با رویکرد تمدن سازی اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰۰ استاد حوزه و دانشگاه ارتباط با ادمین: @aboozar58 @m_davoodi @ZAREIR @ansar_mgh ♨️ تحلیل سیاسی https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماجرای گفت و گوی شهید آوینی با مادر شهیدان خالقی‌پور کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
نمودار قربانیان کرونا در ایران در چندماه گذشته کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
📸 تيتر یک نيويورک تايمز: مسئولان انتخابات مواردى از تقلب پيدا نكردند/ صبح نو کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 معاون اول بایدن رو بهتر بشناسید «وقتی ایران موشک بالستیک داره، ما باید از اسراییل حمایت کنیم!» 🔸اینا حرفای «کاملا هریس» هست که در سخنرانی ۳ سال پیش در کنفرانس سالانه «کمیته روابط سیاسی اسراییل و آمریکا» حمایت تمام قدی از رژیم صهیونیستی داشت. کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا بعد از پیروزی بایدن قیمت دلار کاهش پیدا کرد!؟ محمدجواد لاریجانی: 🔸بایدن که هنوز مشغول به کار نشده که قیمت دلار تغییر کند!/ افزایش و کاهش قیمت دلار نتیجه مدیریت دولت است. 🔸ما نباید از سوراخ برجام دوبار گزیده شویم/ بازگشت به برجام بدون برداشتن تحریم‌ها بی‌معنی است. کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. یاصاحب‌الزمان 😳😥 🔰نماهنگ احساسی و بسیار زیبای بهانه‌ عشق تقدیم به ساحت مقدم امام عصر (عج)... ✅ و معرفت‌ eitaa.com/IRIslamic eitaa.com/marefatdiny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. یاصاحب‌الزمان 😳😥 🔰نماهنگ احساسی و بسیار زیبای بهانه‌ عشق تقدیم به ساحت مقدم امام عصر (عج)... ✅ و معرفت‌ eitaa.com/IRIslamic eitaa.com/marefatdiny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بسیار امیدوار کننده 🔻مزایای بچه دار شدن در طرح ، به روایت دبیر کمیسیون بهداشت مجلس... ✅بیمه مادران باردار، وام و بسته های بیمه ای به ازای هر فرزند، تسهیلات بانکی و اولویت برای تامین مسکن، افزایش حقوق والدین و تخفیف های مالیاتی به ازای تولد هر فرزند.. ┅═ 🌿🌸🌿 ═┅ دریافت داغترین کلیپ های سیاسی در کانال 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591
❗ هشدار: با وجود پروتکلهای سختگیرانه در کشور چرا نرخ فوتی‌های در ایران، دو برابر نرخ میانگین جهانی است؟ دریافت داغترین کلیپ های سیاسی در کانال 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591
امروز رکورد مرگ و میر روزانه کرونا را با بیش از ۴۶۰ کشته و ابتلای بیش از ۱۱هزار نفر را زدیم! تمام مراکز مذهبی، مصلی‌ها ، نمازجمعه‌ها تعطیل شده ولی روحانی در اقدامی عجیب مجوز برگزاری کنسرت را صادر کرد! یادمان نرفته که جهانگیری میخواست برگزار کنندگان عید بیعت در مشهد رو بالای دار بفرسته! با این مدیریت میخواهیم کرونارو شکست بدیم؟ مدیریتی که برای اهداف سیاسی خود مذهب رو قربانی میکنه؟ این انقلاب به دست نااهلان افتاده یا نه؟! دریافت بروز ترین 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591
❌❌❌اندر حکایت تجویزهای جاهلانه پزشکی غربی... ⁉️به دکتر گفتم وقتی پیاده روی می کنم فشارم میره بالا گفت خب راه نرو!!😂 ⁉️به چشم پزشک گفتم نوشته های تلویزیون رو نمیتونم خوب بخونم گفت سایز تلویزیون رو بزرگ کن😄😄 ⁉️به یکی دیگه گفتم وقتی سر دستشویی میشینم زانو درد میگیرم گفت توالت فرنگی استفاده کن😊😊 ⁉️به ارتوپد گفتم صبح که پا میشم کمر درد دارم گفت صبح پا نشو ظهر پاشو😂😂 👌👌👌حالا شده جریان ماسک و فاصله اشتباهی (بخوانید اجتماعی!) 👈کسی نیست به این مدعیان پیشرفت و علم بگه برای اینکه بیمارنشیم باید بدن رو قوی کنیم نه اینکه جلوی اکسیژن رسانی به قلب رو بگیریم ⁉️کسی میتونه با ماسک، کوهنوردی کنه و تند راه بره؟ نه! چرا؟ 👈چون اکسیژن رسانی خوب صورت نمیگیره ✅✅ماسک باعث نابودی ریه و قلب میشه... @eslamteb
🔻بله! خانم اشرف! این واقعیت اصلاح‌طلبی است؛ لابد، روحانی هم، در این ۸ سال آمد که یک موز بردارد و برود! 👈 اصلاح‌طلبان پس از ۷ سال و در زمان پسابرجام، بدون اشاره به کارنامه "هیچ"! خود با آن همه ادعا و سقوط هزار درصدی ارزش پول ملی و فروپاشی اقتصاد کشور توسط خودشان، باز هم با آن همه شعار، وقیحانه دیگران را مقصر می‌دانند! 👈 جالب‌تر اینکه از طرح‌هایی مانند ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس، سهمیه‌بندی بنزین و صادرات بنزین و ... که دولت سابق اجرا کرد تا در ایام بی‌عرضگی ژنرال‌ها برای فروش نفت به داد دولت‌شان و مردم برسد هم، دم نمی‌زنند، در حالی که به ادعای خودشان، آن زمان، همزمان هم تحریم‌های بین‌المللی را داشتیم، هم تحریم‌های آمریکا را و الان فقط تحریم‌های آمریکا! حالا بماند که هم‌اکنون به اعتراف خودشان رسیده‌ایم به ایده نفت در برابر غذا! 🔹 ۱۹ آبان ۹۹ | اشرف بروجردی اصلاح‌طلب در گفتگو با روزنامه آرمان رفسنجانی: "ویرانی‌های امروز، نتیجه احمدی‌نژاد است؛ او به کشور، ضررهای زیادی وارد کرد و با تصمیاتش، کشور را به سمت قهقرا و ویرانی کشاند؛ نمونه آن عملکرد، تفکر پوپولیستی است که درون احمدی‌نژاد وجود داشت"! @Drsalaa
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 /رهبرانقلاب: طرف مقابل با شیوه‌های مختلف و تقلب و خدعه سر باز می‌زند و عمل نمی‌کند به تعهداتش. این چیزی است که در مقابل چشم خود می بینیم. یعنی . ۹۵/۱/۱ ➕تصاویری از تصویب سخت ترین تحریم ها توسط دمکرات ها و جمهوری خواهان علیه مردم ایران کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راه‌های مدیریت (!) و استرس با مهدکودک من‌وتو! 😂 زبان فارسی: 😐🤦🏻‍♂️ اضطراب: 😳😶🤬 کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳😱😳 🔰قرائت فوق العاده و بی نظیر قاری جوان کشورمان سید جواد حسینی در جمع قرآن دوستان... 🔸🌷🔸به ما در ایتا بپیوندید: (معنویت‌و‌بصیرت) eitaa.com/marefatdiny
⭕️رئیس جمهور در سیاست خارجی آمریکا چقدر نقش دارد؟ 🔹این روزها با بالاگرفتن تب انتخابات آمریکا، بسیاری از رسانه ها با ضریب دادن غیرواقعی این انتخابات در افکارعمومی داخل کشور اینگونه بازنمایی می کنند که با تغییر رئیس جمهور آمریکا ما شاهد یک تحول و چرخش اساسی در جهت گیری سیاست خارجی این کشور و بطورخاص در قبال ایران هستیم 🔹اما جدای از آنکه راهبردهای آمریکا در قبال ایران یک سیاست مشترک دوحزبی است، باید خاطرنشان کرد اساسا به دلیل نوع ساختار تصمیم گیری در سیاست خارجی آمریکا، رئیس جمهور تام الاختیار نیست و نهادهای رسمی و غیررسمی در آمریکا او را با محدودیت های زیادی مواجه می کند که از تغییرات ناگهانی و چرخش های بنیادین در سیاست خارجی جلوگیری میکند 🔹ساختار پلورالیستی و تکثرگرایانه آمریکا موجب پذیرش اعمال نفوذ و قدرت نهادها و افراد مختلف رسمی و غیر رسمی در روند تصمیم گیری در سیاست خارجی آمریکا شده است. و هرچند ساختار تصمیم گیری غیرمتمرکز فدرال از نوع ریاستی و هموار کننده اختیارات ریاست جمهوری است اما چون ساختار آن براساس نظام تفکیک قوا و اصل بنیادی نظارت و توازن قرار دارد، تصمیم گیری یکجانبه قوه مجریه و رئیس جمهور را با موانع زیادی روبرو کرده است. 🔹مدل فیلادلفیا در قانون اساسی آمریکا، با تفکیک قوا و وظایف نهادهای موثر در سیاست خارجی، تمرکز قدرت تصمیم‌گیری در سیاست خارجی را از نظر قانونی غیر ممکن کرده است.هرچند بنا به شرایط مختلف اعم از شخصیت رئیس جمهور و همسو بودن یا نبودن حزب حاکم بر کنگره با قوه مجریه، قدرت تصمیم گیری یکجانبه در ریاست جمهوری متغیر است 🔹نظام تصمیم گیری سیاست خارجی آمریکا براساس اصل نظارت و توازن میان ارکان مختلف قدرت در سطوح مختلف استوار است. بین افراد و نهادهای مختلف درون قوه مجریه اعم از رئیس جمهور تا وزیرامور خارجه تا سازمان سیا، بین قوه مجریه و کنگره ، بین حزب حاکم و رقیب، بین نهادهای رسمی و غیررسمی اعم از گروه های ذی نفع، رسانه ها، اتاقهای فکر و افکار عمومی 🔹رئیس جمهور به تنهایی عامل اصلی تصمیم گیر در سیاست خارجی آمریکا نخواهد بود و نهادهای رسمی و غیررسمی دیگری در فرآیند تصمیم گیری در سیاست خارجی آمریکا نقش ایفا میکنند 🔹کنگره به عنوان یک نهاد فدرال از طریق نظارت بر قوه مجریه، کنترل بودجه، حق تایید صلاحیت مقام های سیاسی، حق اعلان جنگ و امثالهم قدرت قابل توجهی در فرآیند تصمیم گیری سیاست خارجی آمریکا دارا می باشد. کمیته های داخلی کنگره لوایح را بررسی و اعلام نظر می کنند. کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنا و مجلس نمایندگان، کمیته روابط خارجی در سنا و کمیته امور خارجه در مجلس نمایندگان از جمله این کمیته ها می باشند. تمامی پیمان های دولتی با دیگر کشورها باید به تصویب دو سوم اعضای مجلس سنا برسد.هر نوع اعتبار و بودجه ای برای کمک به دیگر کشورها و بودجه وزارت امور خارجه و نمایندگان سیاسی آمریکا در دیگر کشورها باید به تصویب مجلس نمایندگان برسد. لذا کنگره به عنوان یکی از نهادهای رسمی در ساختار آمریکا نقش مهمی در تصمیم گیری سیاست خارجی آمریکا ایفا می کند و در موارد متعددی با استفاده از ابزارهای قانونی مانع از یکجانبه گری شخص رئیس جمهور میشود 🔹برای نمونه پس از جنگ جهانی اول رئیس جمهور وقت آمریکا وودرو ویلسون پیشنهاد تاسیس جامعه ملل را داد که در پی کنفرانس ورسای پاریس، نهایتا جامعه ملل در 1920 تاسیس شد. اما با اینکه پیشنهاد تشکیل جامعه ملل را رئیس جمهور آمریکا داده بود، به دلیل مخالفت مجلس سنا با الحاق آمریکا به جامعه ملل، آمریکا هیچگاه به آن نپیوست 🔹از طرفی نهادهای غیر رسمی شامل احزاب سیاسی، اتاق های فکر، گروه های ذی نفع، رسانه ها و افکار عمومی بصورت غیرمستقیم از طریق فشار افکار عمومی، حمایت های مالی، تولید اندیشه و برنامه، معرفی افراد نخبه برای جایگاه های مختلف در ارکان تصمیم گیری و...در روند تصمیم گیری سیاست خارجی به اعمال نفوذ می پردازند تا جاییکه گاهی بدون جلب نظر آنها تصمیم گیری در سیاست خارجی با بن بست مواجه میشود 🔹لذا فرایند تصمیم گیری سیاست خارجی آمریکا مبتنی بر تفکیک قوا و اصل بنیادین نظارت و توازن قرار دارد و ساختار و کارگزار بطور متقابل یکدیگر را متاثر می کنند. به نحوی که هرکدام بدون تاثیر از دیگری توان اعمال قدرت یکجانبه ندارد و بصورت رفت و برگشتی میان ساختار و کارگزار تصمیم گیری های سیاست خارجی آمریکا ایجاد میشود 🔹نهایتا اینکه برخلاف بعضی از غلوها و ضریب های رسانه ای غیرواقعی،رئیس جمهور در آمریکا به تنهایی تصمیم گیر در حوزه سیاست خارجی نیست و او با موانع ساختاری متعددی روبرو است که همین امر موجب شده سیاست خارجی آمریکا بطور خاص در موضوعاتی که میان دو حزب مشترک است از ثبات برخوردار باشد و نهایتا در تاکتیک ها و روشها شاهد تغییرات باشیم ✍️ @haallaj
دعا.mp3
3.13M
🎙 کلیپ صوتی | دعا برای رفع بلا 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «همه‌ی این چیزهایی که گفتیم ابزارند؛ آن کسی که به این ابزارها جان میدهد و روح میدهد، خدا است. وَ تَسَبَّبَت بِلُطفِکَ الاَسباب‌؛ سبب‌ها را تو سبب میکنی. از خدای متعال باید خواست، دعا کرد، تضرّع کرد؛ که اگر ان‌شاءالله نظر لطف پروردگار به ملّت ما باشد -که همیشه بوده؛ در این قضیّه هم قطعاً خوبانی هستند که [اگر] دستشان را به دعا بلند کنند، دعا کنند، از خدا بخواهند، نظر لطف پروردگار باز هم متوجّه این ملّت خواهد شد- در این صورت واقعاً همه‌ی این چیزهایی که گفته شد، این ابزارها، این اسباب، ان‌شاءالله اثر خواهد گذاشت و [نتیجه] تحقّق پیدا خواهد کرد. هم دعا کنیم، هم تضرّع کنیم، هم استغفار کنیم؛ اللَهُمَّ اغفِر لِیَ الذُّنوبَ الَّتی تُنزِلُ النِّقَم؛ بعضی از گناهان هست که نقمت الهی را بر انسانها، بر اجتماعات، بر افراد نازل میکند. اللَهُمَّ اغفِر لِیَ الذُّنوبَ الَّتی تَحبِسُ الدُّعاءَ اللَهُمَّ اغفِر لِیَ الذُّنوبَ الَّتی تُنزِلُ البَلاء. استغفار لازم است؛ استغفار کنیم تا خدای متعال ان‌شاءالله تفضّل کند و از این گردنه عبور کنیم.» ۹۹/۸/۳ 💻 @Khamenei_ir
. ♻️ پیشنهادی قابل تأمل درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری 🔹 چرا رییس قوه قضاییه و رییس مجلس نباید کاندیدای ریاست جمهوری شوند... 🔹 یادداشت رسایی در این باره را اینجا بخوانيد👇 eitaa.com/rasaee/4066
. 🔸 پیشنهادی قابل تامل درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ♻️ رییس دستگاه قضا و رییس مجلس، از کاندیداتوری منع شوند eitaa.com/rasaee/4065 🔰 حمید رسایی: این روزها قانون انتخابات ریاست جمهوری در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است. نکات خوبی در این قانون پیش‌بینی شده هر چند هنوز به بحث و بررسی بیشتر نیازمند است اما در باب تعیین شرایط برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و مصادیق رجل سیاسی، به نظرم به نکاتی باید توجه کرد از جمله آنها منع رییس دستگاه قضا و رییس مجلس از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌ جمهوری است. در دلایل توجیهی این پیشنهاد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: یکم - وقتی ریاست یکی از دو نهاد اساسی کشور (قوه قضاییه و مجلس) بر عهده فردی است و وی در آن جایگاه در حال خدمت‌رسانی است، طبعا تمرکز فکر و ذهن این مقام بر رقابت و فعالیت‌های انتخاباتی‌اش در فاصله حدود شش ماه تا یک سال قبل از انتخابات، به انجام وظیفه‌ اصلی و بالفعلی که بر عهده دارد، لطمه می‌زند. این طرح سبب رها شدن دو قوه مهم کشور از آفات سیاست بازی‌های متعارف انتخاباتی خواهد شد. طبعا اگر روسای مجلس و قوه قضاییه بدانند که نمی‌توانند کاندیدا شوند، ظرفیت زیادی از توان آنها و زیر مجموعه‌شان در خدمت به مردم آزاد خواهد شد. دوم - مواضع، تحرکات و فعالیت‌های رییس دستگاه قضا و رییس مجلس به دلیل جایگاهی که دارند، از اکثر تریبون‌ها و خصوصا صدا و سیما منعکس خواهد شد. مسئولان این دو جایگاه، وقتی کاندیدا هم باشند، طبعا انعکاس اخبارشان یک فرصت تبلیغی برای آنها و نظام اسلامی است. از این منظر، در صورت عدم کاندیداتوری این مقامات، هر اقدام و تصمیم درست و بجای آنها با انگ انتخاباتی مواجه نمی‌شود و برای نظام سرمایه اجتماعی تولید می‌کند و البته در صورت کاندیدا بودن، ای بسا نتیجه کاملا عکس خواهد داشت. علاوه بر این، استفاده از این فرصت‌های تبلیغی که مختص روسای قواست، در اختیار دیگر کاندیداهای انتخاباتی نیست الا در دوره دوم برای رییس جمهور مستقر با این تفاوت که وی به دلیل عملکرد چهارساله‌اش در مقام پاسخگویی هم قرار دارد. سوم - کاندیداتوری کسانی که بر صندلی ریاست قوه قضاییه و مجلس تکیه زده‌اند و خیز ایشان برای تغییر صندلی و رسیدن به ریاست قوه مجریه، از نگاه مردم نوعی قدرت طلبی تلقی خواهد شد. خصوصا اگر رییس مجلس یا رییس قوه قضاییه به تازگی برای این جایگاه‌ها نصب یا انتخاب شده باشند. علاوه بر این، کاندیداتوری رییس قوه قضاییه در حالی که از رهبر انقلاب حکم قاضی‌القضاتی را دریافت کرده یا کاندیدا شدن رییس مجلس در حالی که از مردم برای حضور در مجلس رأی گرفته، به نوعی سخره گرفتن حکم رهبری و آرای مردم است و البته در صورت تازه بودن حضورشان در این جایگاه‌ها، قبح این عمل دو صد چندان می‌شود. با کاندیدا شدن رییس مجلس و رییس دستگاه قضا مردم این ضرب‌المثل فارسی را به زبان می‌آورند که فلانی اگر بیل‌زن است، باغچه خودش را بیل بزند. کنایه از این که فلانی اگر قصد خدمت به مردم را دارد، در جایگاه ریاست قوه قضاییه که نصب شده یا در جایگاه ریاست مجلس که انتخاب شده، بهترین خدمات را می‌تواند ارائه دهد. تلقی مردم از این خیز برداشتن چیز دیگری خواهد بود؟! چهارم - قطعا جایگاه‌های مهمی مثل رییس قوه قضاییه یا رییس مجلسی که در انتخابات ریاست جمهوری شکست می‌خورند، از نظر اعتبار در بین مردم و ساختار حاکمیت مانند قبل از آن نخواهد بود. مشروعیت و نفوذ کلام رییس مجلس یا رییس قوه قضاييه‌ای که آرای مردمی را به دست نیاورده و شکست خورده، دچار علامت سئوال می‌شود و نتیجه آن جز تضعیف جایگاه رییس مجلس و رییس قوه قضاییه نخواهد بود. پنجم - نکته دیگر این است که تعامل رؤسای قوای شکست خورده در انتخابات با رییس جمهور منتخب در دوره پس از انتخابات، دچار اختلال می‌شود. به این معنا که هرگونه مواجه‌ای از سوی رؤسای مجلس و قوه قضاييه با تخلفات یا اشتباهات رییس جمهور منتخب با دید انتقامجویی شکست انتخابات، تفسیر و بازنمایی می‌شود. ششم - بدیهی است که اگر رییس مجلس یا رییس قوه قضاییه، خود را برای خدمتگذاری در جایگاه ریاست جمهوری توانمند می‌بینند و می‌خواهند این میدان را بیازمایند، می‌توانند در فاصله زمانی‌ای که قانون تعیین می‌کند (مثلا شش ماه قبل از انتخابات) از سمت ریاست قوه، استعفا کرده و خود را در برابر انتخاب مردم قرار دهند. شاید اشکال شود که برخی از این نکات، درباره کاندیداتوری وزرا هم صادق است. این اشکال بلا وجهی است چرا که تفاوت جایگاه وزیر با رؤسای دستگاه قضا و مجلس، خیلی زیاد است. به نظرم در ضرورت تصویب چنین شرطی برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دلایل دیگری هم می‌توان یافت. تصویب این شروط به قوه قضاییه و جایگاه ریاست مجلس درانجام وظایفی که برعهده دارند، کمک شایانی خواهد کرد. 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت‌های تکان‌دهنده استاد رحیم‌پور ازغدی در مورد جاسوسی آمریکا از دانشگاه‌های ایران و جاسوسی در دولت موقت و بیت مراجع ... واقعا اون موقع اینجور تحت حمله بودیم‌؛ الان چه نقشه‌ای برای بیت مراجع و دولت و ... دارن؟ دریافت داغترین کلیپ های سیاسی در کانال 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلکسیونی از پیگیری‌های دولت روحانی! ۷ساله این مدلی کشور رو اداره کردند! دریافت داغترین کلیپ های سیاسی در کانال 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591
🔴 🔸ماجرای هفت تپه به ایستگاه پایانی رسید/ نامه خلع ید به هیات داوری ارسال شد سید نظام الدین موسوی نماینده مجلس خبر داد: سرانجام پس از مدتها پیگیری و مطالبه کارگران، نمایندگان و نهادهای نظارتی، پس از جلسه ای که امروز صبح با معاون وزیر اقتصاد داشتیم، درخواست ‎ از مالک شرکت از سوی سازمان خصوصی سازی به هیات داوری ارسال شد. گفته بودیم امید به هفت تپه و کارگرانش باز میگردد. دریافت بروز ترین 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/1655832592Cd30cd51591