eitaa logo
𝗣𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹 | تحلیل‌سیاسی
6.2هزار دنبال‌کننده
53هزار عکس
57.9هزار ویدیو
677 فایل
کانال رسانه تحلیلی سیاسی جهت مطالبه‌گری‌ اجتماعی_سیاسی با رویکرد تمدن سازی اسلامی با حضور بیش از ۳۰۰۰ استاد حوزه و دانشگاه ارتباط با ادمین: @aboozar58 @m_davoodi @ZAREIR @ansar_mgh ♨️ تحلیل سیاسی https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️بازار نیمه تعطیل ارز/ فاصله ۸ هزار تومانی قیمت دلار در کانال‌های تلگرامی و میدان فردوسی! 🔹گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری دانشجو از حال و هوای بازار ارز در ششمین روز از سال جدید؛ اغلب صرافی‌ها و حتی دلالان در تعطیلات به سر می‌برند و عملا خرید و فروشی اتفاق نمی‌افتد. 🔹تنها صرافی فعال در میدان فردوسی دلار را در کانال ۴۲ هزار تومان معامله می‌کند که آن هم مشتری ندارد اما کانال‌های تلگرامی دلار را ۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند!
- ناشناس.mp3
4.57M
☑️سخنان گوهر بار آیت الله مجتهدی تهرانی و دعای روز ماه مبارک رمضان ✅ اطلاع از اخبار و تحلیل های از سراسر کشور:👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
📸 جواب اغتشاشات را در سرزمین‌های اشغالی می‌دهیم... ✍گروه خبرهای داغ سیاسی https://eitaa.com/joinchat/2355036362C0f273322ab
📸 نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اعتراضات به این رژیم را بزرگ‌ترین خطر تهدید کننده آن از سال ۱۹۶۷ توصیف کرد! ✅ اطلاع از اخبار و تحلیل های از سراسر کشور:👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
📸 خانه نتانیاهو در خطر! رسانه انگلیسی "The time" نوشت: 🔹پلیس اسرائیل در حال پراکنده کردن معترضانی است که توانسته‌اند با عبور از موانع امنیتی، به خانه نتانیاهو نزدیک شوند. 🔹ده‌ها هزار نفر در اعتراض به تصمیم نخست‌وزیر در برکناری وزیر دفاع اسرائیل به خیابان‌ها آمده‌اند. 🔹برکناری وزیر جنگ از سوی نتانیاهو به دلیل اظهارات تند او علیه طرح اصلاحات قضایی است. طرحی که به گفته‌ی او بزرگترین خطر برای امنیت ملی اسرائیل است. ✍گروه خبرهای داغ سیاسی https://eitaa.com/joinchat/2355036362C0f273322ab
📸 تیتر عجیب رسانه‌های صهیونیستی 🔹رسانه‌های اسرائیلی: رهبر ایران، سیدحسن نصرالله، سینوار و دیف دست‌های‌شان را از خوشحالی می‌مالند حالا که به پای اسرائیل شلیک می‌شود./ المیادین ✅ اطلاع از اخبار و تحلیل های از سراسر کشور:👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام معظم رهبری: ببینید، ما نمی‌گوییم علوم انسانی غیر مفید است؛ ما می‌گوییم علوم انسانی به شکل کنونی مضر است... بحث در این است که اینی که امروز در اختیار ما قرار دادند، مبتنی بر یک جهان‌بینی است غیر از جهان بینی ما. علوم انسانی مثل پزشکی نیست، مثل مهندسی نیست، مثل فیزیک نیست که جهان‌بینی و نگرش نسبت به انسان و جهان در آن تأثیر نداشته باشد؛ چرا، تأثیر دارد....می‌بینیم همان شخص متدین در داخل دانشگاه که فرض کنید مدیریت یا اقتصاد خوانده، هرچه با او درباره‌ی مبانی دینی این مسائل حرف میزنیم، به خرجش نمیرود. نه اینکه رد میکند، نه؛ اما آنچه که شما در باب اقتصاد اسلامی با او حرف میزنید، با یافته‌های علمی او، با آن دو دو تا چهار تاهائی که او در این علم تحصیل کرده، جور در نمی‌آید. مسعود نیلی: علم اقتصاد شرقی و غربی ندارد! مثل فیزیک است! 💠💠 کسی که فکر می‌کند اقتصاد مثل فیزیک است نه اقتصاد می‌داند نه حتی می‌داند فرق فیزیک و آشپزی چیست! ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نه جناب نیلی! اقتصاد مثل فیزیک نیست که جهان‌بینی و نگرش نسبت به انسان و جهان در آن بی‌تاثیر باشد. نسخه‌های معیشت‌سوز و نابرابری‌ساز تعدیل که در این کشور پیاده کرده‌اید، فرجام همین فیزیک‌انگاری اقتصاد است؛ اقتصادی که جواز له شدن انسان زیر چرخ توسعه را صادر کرد و عقب‌ماندگی زائید. @syjebraily
✍سه جنگ تحمیلی به ایران ،سوریه و یمن هر یک‌۸ سال طول کشیدند به هدف براندازی به شکل جهانی راه افتادند و در هرسه دشمن مهاجم مقهور مقاومت شد و تن به صلح داد که حاکی از شکست ناپذیری انقلاب اسلامی و شاهدصدق وعده امام خمینی در غلبه مستضعفين برمستکبرین در این قرن قمری است.. @qavami
هدایت شده از حاج مهدی سلحشور
﷽ 🏳️ 🏳️ 🎤سخنران: استاد سیدحسین مومنی 🎤 مناجات خوانی: حاج مهدی سلحشور کربلایی علی اکبر سلحشور 📆 يكشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ 📍میدان بسیج، خیابان ایرانی حسینیه فاطمیون قم جهت مشاهده گزارش تصويرى اين مراسم به "صورت كامـــل" به ســايت مراجعــه نماييد ‏. 💠 سایت | تلگرام | ایتا | روبیکا | آپارات | توییتر
✍️ ای مهربانترین مهر بانان به سبب رأفتت مرا اهل استغفار و جبران مافات قرار بده تا زمینه عمل شایسته مبتنی بر عبودیت برایم مهیا گردد و در نتیجه به دائره اولیاء مقربت واردشوم🤲 @qavami
🖼 دعای روز پنجم ماه رمضان خدایا منو رفیق خودت بدون 🗨️𝗣𝗼𝗹𝗶𝘁𝗶𝗰𝗮𝗹𝗮𝗻𝗮𝗹𝘆𝘀𝗶𝘀 ══════════ @PS1400 @Tahlill
✉️ نامه شهید ۱۹ ساله به مادرش، یازده روز قبل از شهادت! 🌹بِسمِ اللهِ الرَّحمَنِ الرَّحِیم🌹 سلام بر تو ای مادرم! سلام بر تو ای چشمۀ پرفیض، سلام بر تو ای خورشید تابان. امیدوارم که سلامم را بپذیری. تو بزرگی، تو باشکوهی. هر چند که جثّه‌ای ندارم. چگونه بزرگی و صلابتت را بر لوح سفید دفترم بنگارم؟ چگونه شهامتت را شرح دهم؟ می‌دانم که نمی‌توانم. قلم در دستم می‌لرزد، افکارم به جایی بند نمی‌شود، زبانم الکن شده، چه بگویم در مدحت و چه بنویسم در وصفت. ای مادر عزیز، کدامین سخن می‌تواند کمالات تو را بیان کند؟ کدامین نویسنده می‌تواند تو را درک کند و سپس در مدحت شعر و مقاله بنویسد؟ وقتی قاصد خوش‌خبر مژده آورد که پسرانت با هم مجروح شده‌اند، همه فکر می‌کردند که تو تحمل نداری، ولی تو صبر کردی و گفتی که من برای شهادت آن‌ها آماده بودم و گفتی که رضایم به رضای خدا و لبخند زدی. چه بگویمت؟ تو کوهی، تو اسوۀ صبری، صبر خدا در جام داری، تو شوری و صفا. تو مادر برادرم «علی‌اکبر» هستی که زیباترین شعر حماسی را سرود و بر منارۀ عشق اذان خون خواند. تو مادر برادرم «علی‌اکبر» هستی که در زیر شکنجۀ جانیان وحشی همۀ رنج را تحمل کرد. تو مادر برادرم هستی که سر داد تا سردار جماران سرافراز باشد، مؤیّد باشد. تو مادر برادرم هستی که اسماعیل شد. تو مادر برادرم هستی که تازه‌داماد بود، ولی قاسم شد، به میدان رفت و جان داد و به خیل پویندگان راه دوست شتافت. تو اکبر جوانت را به میدان فرستادی تا در کربلای ایران به ندای «هَل مِن ناصِرٍ یَنصُرنی» حسینِ زمان لبیک گوید. او جان داد تا اسلام پاینده باشد، او رفت تا اسلام نرود. مادرم وقتی نیمه‌های شب گریه‌هایت را می‌شنوم که با خواهرم هم‌ناله شده‌ای، وقتی که شب‌های جمعه بر سر مزار اکبر شهیدم اشک می‌ریزی، وقتی که لباس‌های رزم برادرم را بر تن من می‌کنی، وقتی وظیفه‌ات را ادا می‌کنی، وقتی که وصیت‌نامۀ برادرم را روی سینه می‌گذاری و گاه خسته از داغ هجرش به خواب می‌روی، از دل صبور تو انگشت حیرت به دهان می‌گیرم و درمی‌یابم که داغ فرزند بسیار سنگین است. با خود می‌اندیشم که روز محشر، حضرت زهرا سلام‌الله علیها بر تو را حسین رنگین‌تر است؟ آری مادرم می‌رفتی که جنازۀ فرزندت را ببینی. سرش خونین بود و پاره‌پاره، انگشتانش قطع شده بودند. کوه‌ها اگر به جای تو بودند، از جا کنده می‌شدند و خرد می‌شدند، ولی تو او را بوسیدی. تو در کدامین مکتب درس آموختی که این‌گونه فرهنگ شهادت‌طلبی را به فرزندانت یاد دادی؟ ای مادر تو از کدامین دیاری؟ تو از دیار مادران دل‌شکستۀ صحرای کربلا و صدر اسلامی، تو از تبار زینبی مادرم چه بگویمت؟ گل از دیدنت پرپر می‌شود، آسمان می‌گرید، زمین می‌نالد، بلبلان نجوای شهادت می‌خوانند. مادرم! تو عصارۀ صبر و ایمانی، پس می‌دانم اگر جنازۀ مرا هم برای تو بیاورند شکر می‌کنی، چرا که تو خود مرا را به میدان فرستادی. تو خود خواستی که امانت را به صاحبش بدهی. سلام بر تو باد ای مادرم! سلامم را بپذیر. 🇮🇷فرزند کوچکت، فتحعلی🇮🇷 آبادان ۱۳۶۵/۱۰/۱۸ مادرشهیدان علی اکبر و فتحعلی رستمی و همسر جانباز شهید حاج عباس رستمی و مادر حجت الاسلام رستمی (نماینده رهبری در دانشگاههای کشور) اول رمضان(۳ فروردین۱۴۰۲) به همسر و فزندان شهیدش پیوست. 👇کانال نشریه معارف:👇 https://eitaa.com/maarefmags_ir
زیاد فکر کنید! 🎙آیت الله سیدرضا بهاءالدینی 🔹نسبت به دوستان طلبه هم توصیه می‌کنم بعد از خودسازی، زیاد فکر کنند در تمام امور بیندیشند و از روی تفکر و اندیشه چیزی را بپذیرند؛ زیرا تعبدیات زیاد کارساز نیست و دوامی ندارد. 🔹تفکر منشاء اثر است و این اثر حتی در تتبع هم نیست؛ چرا که با حفظ تمام کتب رفع شک و شبه نمی‌شود، اما با تفکر این کار می‌شود. 📚منبع: مجله حوزه، شماره۱۶ ✍گروه خبرهای داغ سیاسی https://eitaa.com/joinchat/2355036362C0f273322ab
تفسیر کوتاه و کاربردی آیات اقتصادی قرآن جلسه سوم،جزء ۳؛ رمضان۱۴۴۴ق، نجف اشرف 🔻صوت و فیلم جلسه سوم تفسیر 🎙eitaa.com/m_amin_rezai/3159 🎥 ▪️قرآن و اقتصاد تبرعی( درباره قرض انفاق) مَنْ ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَيُضَاعِفَهُ لَهُ أَضْعَافًا كَثِيرَةً (۲۴۵بقره) وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ خَيْرٍ فَلِأَنْفُسِكُمْ( ۲۷۲بقره) ♦️انواع اقتصاد: 1⃣:اقتصاد مبادله ای: کالا و خدمت خرید و فروش می شود. اجاره، تجارت و... در این بخش قرار می گیرد. در دنیای امروز به واسطه پول اعتباری این مساله تخصصی تر شده و اقتصاد مالی-پولی مطرح است. دنیای سرمایه داری تلاش دارد تمام اقتصاد را در همین خلاصه کند حال آنکه در قرآن و روایات از نوعی دیگر از اقتصاد هم سخن گفته شده است. 2⃣: اقتصاد تبرعی: بذل مال و منفعت به صورت رایگان بدون چشم داشتی برای برگشت آن مثل وقف و نذر، صدقه و قرض. بخشی از اینها مصرف عام دارد بخشی مصرف خاص، بعضی واجب است، بعضی مستحب اما همه این ها مبتنی بر "اقتصاد رایگان" است. 🔻در "جامعه قرآنی" در کنار تجارت و مضاربه و... بخشی از یک اقتصاد را اقتصاد تبرعی شکل می دهد. در چنین جامعه ای اربعین شکل می گیرد که کلا اقتصادش تبرعی است. بر خلاف "جامعه قارونی" که همه چیزش پولی و مادی است. 🔹اسلام به لحاظ اقتصادی نمی خواهد دو اتفاق درجامعه رقم خورد: 1. همه امور مادی و مبتنی بر سود و پول شکل بگیرد لذا بر انفاق و قرض و.. تاکید می کند. 2. نمی خواهد همه چیز کالا بشود که بتوان آن را با پول خرید مثل واجبات عبادیه و بعض واجبات کفایی که باید تبرعی رقم بخورد. 1⃣ جایگاه قرض به عنوان یکی از مصادیق اقتصاد تبرعی در روایات: 1. پیامبر ص: وَمَـنْ اَقْرَضَ اَخاهُ الْمُـؤْمِنَ بِـكُلِّ دِرْهَمٍ اَقْرَضَهُ وَزْنَ جَبَلِ اُحُدٍ وَجَـبَلَ رِضْـوانٍ وَطُورِ سَيْـناءَ حَسَنـاتٍ. فَاِنْ رَفَقَ بِهِ فِـى طَلَبِهِ يَعْبَـرُبِهِ عَلَى الصِّراطِ كَالْبَرْقِ الْخـاطِفِ الّـلامِعِ بِغِيْـرِ حِسابٍ وَلاعَذابٍ. [ ثواب الاعمال ج۱ص 414.] كسى كه به برادر مسلمان خود قرض دهد، در برابر هر درهمى كه قرض داده هم وزن كوه احد و كوه رضوان و كوه سينا، حسنات خواهد داشت. و اگر براى وصول آن مدارا كند، از پل صراط همچون برق جهنده بدون حساب و عذاب خواهد گذشت. 2. پیامبر ص مَنِ احتاجَ إلَيهِ أخوهُ المُسلم في قَرضٍ فلَم يُقرِضْهُ ، حَرَّمَ اللّه ُ علَيهِ الجَنّةَ يَومَ يَجزي المُحسِنينَ .[ثواب الأعمال ج۱ص 339] هر كس برادر مسلمانش به او نيازمند شود و وامش ندهد، خداوند در آن روزى كه نيكوكاران را پاداش مى دهد، بهشت را بر وى حرام گرداند. در بعضی روایات ارزش قرض از صدقه بیشتر 🔻دانستند به عللی من جمله اینکه بر خلاف صدقه که یک نفر مصرف می کند قرض الحسنه در جامعه دست به دست می شود و برکتش به افراد بیشتری می شود. 🔻از مجموع آیات و روایات در باب اهمیت قرض الحسنه میشود فهمید باید پول در جامعه اسلامی ارزش ثابت داشته باشد و تورم نباشد تا قرض دهنده اگر سود مادی ظاهری گیرش نمی آید حداقل ضرر نکند. اینگونه افراد برای قرض دادن انگیزه بیشتر پیدا می کنند. 2⃣ جایگاه انفاق به عنوان یک عنوان عام و حقیقت اقتصاد تبرعی در روایات 🔻انفاق و مشتقات او 70 دفعه در قرآن آمده است که به سه نکته اشاره می کنیم: 1: انفاق بخش واجب است مثل زکات و کفارات و.. وبخش مستحب مثل صدقه و قرض و.. 2. انفاق در قرآن در حقیقت ضرر و از دست دادن مال نیست و عایدی آن برای خود شخص است؛ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ خَيْرٍ فَلِأَنْفُسِكُمْ علاوه بر این قرآن انفاق را تجارت می داند آن هم تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ(35 فاطر) تجاری که کسادی و ضرر در آن نیست. 3: یکی از فلسفه های تاکید زیاد قرآن بر انفاق( اعم از واجب و مستحب) و تشکیل اقتصاد تبرعی تحقق عدالت و توازن اجتماعی است تا جایی خدا به اشرافی که انفاق نمی کنند و کنز می کنند وعده عذاب داده است وَالَّذِینَ یکنِزُونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ وَلَا ینفِقُونَهَا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَبَشِّرْ‌هُم بِعَذَابٍ أَلِیمٍ(34 توبه) انفاق های .اجب و مستحب برای این است به واسطه تحقق اقتصاد تبرعی در جامعه فاصله طبقاتی و فقر به حداقل برسد. 🔸تفصیل در صوت و فیلم ✅ اطلاع از اخبار و تحلیل های از سراسر کشور:👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
2_144139377769914902.pdf
501.7K
🌹رساله آموزشی(باب ) مطابق با فتاوای آیت الله العظمی خامنه ای ✍گروه خبرهای داغ سیاسی https://eitaa.com/joinchat/2355036362C0f273322ab
تفسیر کوتاه و کاربردی آیات اقتصادی قرآن ✍حجت الاسلام محمدامین رضایی جلسه چهارم،جزء ۴؛ رمضان۱۴۴۴ق، نجف اشرف 🔻صوت و فیلم جلسه چهارم تفسیر 🎙eitaa.com/m_amin_rezai/3170 🎥 يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَأْكُلُوا الرِّبَا أَضْعَافًا مُضَاعَفَةً( 170 آل عمران) 1️⃣مساله ربا در قرآن و روایات 1: جنگ با خدا فَإِنْ لَمْ تَفْعَلُوا فَأْذَنُوا بِحَرْبٍ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِ(179 بقره) 2: رباخوار حقیقتش دیوانه و شیطانی است؛ الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّبَا لَا يَقُومُونَ إِلَّا كَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ(275 بقره) امام صادق ع: دِرْهَمُ رِبا أَعْظَمُ عِنْدَ اللّه ِ مِنْ سَبْعينَ زِنْيَةً بِذاتِ مَحْرَمٍ فى بَيْتِ اللّه ِ الْحَرامِ؛ يك درهم ربا نزد خداوند سنگين تر است از هفتاد بار زنا كردن با محارم در خانه خدا. [نورالثقلين، ج ۱، ص ۲۹۵، ح ۱۱۷۷] (سایر احادیث https://b2n.ir/h34344 ) 2️⃣ انواع ربا الف: ربای معاملی ( معماله کالا با کالا به شرط زیادی) با دو شرط 1: مکیل و موزون بودن2: از یک جنس باشد مثل گندم و جو، درهم دینا، در مورد پول اعتباری اختلاف است اگر به اعتبار پشتوانه اش بگیریم شامل این مورد میشود ب: ربای قرضی، قرض دادن پول و مشروط کردن پس دادن با اضافه، آنچه در فضای اقتصادی دنیا امروز ترویج دارد این نوع رباست. 🔻نکته: بعضی در بین اهل سنت و حتی شیعه شبیه پروتستان ربا قرضی مصرفی را حرام اما می خواهند ربا قرضی تولیدی که امروز در فضای کارهای تولیدی مرسوم است را جایز بدانند! که رد میشود در این باره یک جلسه صحبت خواهیم کرد"( این مقاله را بخوانید b2n.ir/t56150 ) 3️⃣ فلسفه حرمت ربا( سه نکته مهم) 🔻1: برای کار تولیدی و تجارت پول اولیه لازم است( مال التجاره) اینجا سه نهاد می شود متصور شد. الف: قرض، اصل مال برای مالک، ضرر و نفع کامل برای قرض گیرنده است ب: مضاربه، سود شراکت بین سرمایه گذار و کارگر(عامل) ضرر فقط برای صاحب سرمایه؛ البته حقیقتا عامل هم چون وقت گذاشته و چیزی کسب نکرده ضرر کرده است. ج: ربا، سود در هر صورت برای صاحب پول و ضرر فقط برای عامل است به علاوه زحمت و وقتی که گذاشته، و این حقیقتا ظالمانه است 🔻2: به تعبیر غزالی ما هو دورالاثمان فی التجاره؟ نقش پول چیست و جرا به وجود آمد؟ تاریخ اقتصاد می گوید برای تسهیل خرید و فروش، ربا خروج از این فلسفه ابتدایی به وجود آمدن پول و تبدیل پول به عاملی برای خلق پول است بدون اینکه کاری کنیم! 🔻3: بحث بسیار مهمی در بین متفکرین اقتصاد اسلامی است در نسب سرمایه و پول، ارزش افزوده( سود) برای کیست؟ا الف: هم صاحب سرمایه هم کارگر(شهید مطهری . آیت الله سبحانی) ب: فقط برای کارگر است، در کار روی منابع طبیعی ارزش افزوده برای کارگر است و اجاره ابزار کار و... به او داده می شود( شهید بهشتی و شهیدصدر در الاسلام یقودالحیاه و مقاله نظریه اسلام برا تولبد شهید صدر می گوید: در نظریه اسلام کار عامل ملکیت و اولویت تصرف است. در احیای زمین همین طور، لذا اوراق پولی که صرفا ذهنی است و کاری رقم نمیخورد تصرف حرام است چون مالک نیست! 🔹در ربا ارزش افزوده نه برای کارگر و عامل(قول اول)نه صاحب سرمایه و کارگر(قول دوم) بلکه فقط برای سرمایه دار است. در خحیقت پول ربا دهنده موجب ازدیاد سرمایه شده بدون اینکه حداقل در ضرر شریک شود( مثل مضاربه) و چنین امری را اسلام نمی پذیرد 🔸تفصیل در صوت و فیلم ✅ اطلاع از اخبار و تحلیل های از سراسر کشور:👇👇 https://eitaa.com/joinchat/3832938513C10428c852e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◼️مهدی طحانیان اسیر ۱۳ ساله ی ایرانی که بدلیل بی حجابی خبرنگار هندی از گفتگو با او سر باز میزند. سرانجام آن خبرنگار مجبور به سر کردن روسری ش میشود. هم اکنون او ۵۵ سال سن دارد. او را بردیم در میان مردم. عکس العمل مردم در مواجهه با این قهرمان را ببینید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰خاطره گویی مهدی طهانیان( رزمنده ای که در زمان اسارت با زن هندی بی حجاب حاضر به مصاحبه نشد) در محضر مقام معظم رهبری و خاطره معجزه کشته نشدن وی با گرز بزرگ و شکسته شدن گرز به طور غیبی ، و عظمت اسلام که با وجود آن دشمنان اسلام هیچ آسیبی نمی توانند به ما بزنند.
🔺تصاویر حاوی مقادیر زیادی محتوای برانداز سوز 🗣محمد نصوحی🇮🇷 🚨 @AkharinTwitte ✍پایگاه خبری تحلیل سیاسی @Tahlill ✅ کانال سخنرانی سیاسی @PS1400 💯انتشار مطالب کانال صدقه جاریه است.