#مراقبه
🔺صفحه رسمی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر ناصری در اینستاگرام:
👉🏻 www.al-hady.ir
#تلاش
🔺صفحه رسمی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ جعفر ناصری در اینستاگرام:
👉🏻 www.al-hady.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#برش_یک_دقیقهای #غیب
🎥 چگونگی ورود به عالم غیب
🎙 حجتالاسلام والمسلمین ناصری
⏱ یک دقیقه
🔺 @nasery_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#برش_یک_دقیقهای #تشتت #قوه_واهمه #وهم
🎥 برون رفت از تشتت قوای واهمه
🎙 حجتالاسلام والمسلمین ناصری
⏱ یک دقیقه
🎞 مشاهده کلیپ کامل در آپارات:
aparat.com/v/G1bUy
🔺 @nasery_ir
☆∞🦋∞☆
مےگفتـــــ :
اخـمڪردن،
توےمحـیطےڪه
پـرازنامحرمہ،
خیلےھمخوبہ:)
#شھیدمصطفےصدرزاده
از کروناآموختیم..
جوابامربهمعروفونهیاز منکر
″ به تو چه ″ نیستــــ..!
آلودگـےِیڪ نـــفر !
بـههمه 🍃 ربط دارد ..
#بهخودمونبیایم...
✨﷽✨
✍آیت الله حسن زاده آملی :
میخواهم بدانم در باطن به چه صورتی هستم. آیا این امر ممکن است؟
پاسخ : بله. هر انسانی میتواند باطن برزخی خویش را تشخیص دهد و بفهمد در باطن به چه صورتی میباشد. اگر آدمى میخورد و میخوابد و شهوت به كار میبرد "بهيمه" (چهار پایان غیر درنده) است. و اگر علاوه بر اين سه امر، ضرر و آسيب و آزار به خلق خدا دارد "سبع" (حیوانات شرور و درنده ) است.
و اگر میخورد و میخوابد و شهوت به كار میبرد و حيله و مكر و تزوير و خلاف و دروغ و از اين گونه امور با بندگان خدا دارد "شيطان" است. و اگر میخورد و میخوابد و شهوت به كار میبرد ولى صفات سبعى و شيطانى ندارد يعنى مردم و خلق خدا از او آسوده اند، "ملَك" (فرشته)است. و اگر علاوه بر مقام ملَكى بسوى معارف و ادراك حقايق عوالم وجود و سير در آنها و سيروسلوک الى اللّه و في اللّه گرايش دارد انسان است.
خلاصه اینکه بشر به پنج گونه تقسیم میشود : بهيمه، سبع، شيطان، فرشته و انسان .حال هر کسی با مطالعه این جملات میتواند بفهمد که در باطن به چه صورت است. نیازی نیست انسان به نزد کسی برود که چشم برزخی دارد و از وی بخواهد باطن او را بگوید ...!
از کروناآموختیم..
جوابامربهمعروفونهیاز منکر
″ به تو چه ″ نیستــــ..!
آلودگـےِیڪ نـــفر !
بـههمه 🍃 ربط دارد ..
#بهخودمونبیایم...
5.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مرحوم حجت الاسلام#کافی ره
💠نماز شب برای چیست؟
❇️ یکشنبههای هفته: #اسوه_های_اخلاقی ❇️
👈 گذرگاه خاص الخاص 👉
ما در بین سلسلهی علمی فقهی و حِکمی خودمان در حوزههای علمیه - در این صراط مستقیم - یک گذرگاه و جریان خاصالخاص داریم که میتواند برای همه الگو باشد، هم برای علما الگو باشد - علمای بزرگ و کوچک - هم برای آحاد مردم و هم برای جوانها؛ میتوانند واقعاً الگو باشند. اینها کسانی هستند که به پایبندی به ظواهر اکتفاء نکردند، در طریق معرفت و طریق سلوک و طریق توحید تلاش کردند مجاهدت کردند کار کردند، و به مقامات عالیه رسیدند. و مهم این است که این حرکت عظیم سلوکی و ریاضتی را نه با طرق مندرآوردی و تخیّلی - مثل بعضی از سلسلهها و دکانهای تصوّف و عرفان و مانند اینها - بلکه صرفاً از طریق شرع مقدّس آن هم با خبرویت بالا، به دست آوردند.
همین سلسلهی مرحوم آقای قاضی - مجموعهی این بزرگواران که از مرحوم حاج سید علی شوشتری شروع میشود - همهشان مجتهدین طراز اول بودند. یعنی مرحوم آسید علی شوشتری که شاگرد شیخ بود و استاد اخلاقی و سلوکی شیخ بود - در فقه و اصول شاگرد شیخ بود، در سلوک و اخلاق استاد شیخ بود [و] شیخ میآمد از ایشان استفاده میکرد - بعد از فوت مرحوم شیخ که یک مدت خیلی کوتاهی هم [ایشان بعد از شیخ] زنده بودند، درس شیخ را از همان جایی که بود شروع کردند؛ شاگردانی که در درس مرحوم حاج سید علی شوشتری شرکت کردند، میگفتند ما فرقی ندیدیم بین شیخ و بین او؛ یعنی مقام او از لحاظ علمی و فقهی در این مرحله است.
بیانات رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت حضرت آیتالله سید علی قاضی (قدّس سرّه)
۱۳۹۱/۰۴/۲۶
✅ به #ندای_تهذیب بپیوندید:
🌹کانال ایتا:
https://eitaa.com/joinchat/3433889827C48be11f7a9
9.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹محب امام (عج) هستیم؟
🔸#استاد_صفایی_حائری (ره)
ما شده در یک لحظههایی از عمر ما شده باشد ما برای حضرت حجت بیقرار باشیم؟
برای رنجهایی که در دل او هست صدمه ببینیم؟
اصلا یک همچنین هوسی در دل ما بوده
که با ولی خدا لحظهای را باشیم.
خلوتی داشته باشیم.
آدم یک غذای خوب یک چایی خوب
یک برنج خوب یک مرغی کبکی آهویی
برایش در یک فرصتهایی فراهم میشود
در این لحظههایی که این امکانات را پیدا میکند
آیا این هوس هست در او که این را با ولیش بخورد؟
ببینید این لحظهها نهفتهترین حالتها و شیدایی و یا طلبهای ما را به ماها نشان میدهد
آدم یک چیز خوبی را پیدا میکند
به یاد بعضی از دوستانش میافتد
به یاد خیلی هاشون نمیافتد
این نشان میدهد که چقدر شیداست
چقدر محب است
چقدر بیقرار است