eitaa logo
تجربه ‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ع
492 دنبال‌کننده
124 عکس
13 ویدیو
16 فایل
🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)، وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی 🔹ارتباط با کارشناس کارگروه (آقای ایزدی): @majidizadi magazine@rbo.ir 09903538227 02537835370
مشاهده در ایتا
دانلود
سوژه‌های تایید شده - نسخه2.pdf
630.6K
های مورد تایید برای تجربه نگاری (نسخه ۲، اردیبهشت ۱۴۰۰) 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ فرایند انتخاب سوژه‌ها 🔹پژوهشگران می‌توانند برای تجربه‌نگاری یک اقدام فرهنگی موثر، خود سوژه‌ای را در سطح کشور یا شهر و محله خود بیابند و به کارگروه دهند و یا آنکه از سوژه‌های مصوب کارگروه، گزینه‌ای را انتخاب نمایند. 🔹اگر پژوهشگر بخواهد خود سوژه‌ای را پیشنهاد دهد، باید عنوان سوژه و تمامی مستندات آن را در قالب یک فایل فشرده برای کارگروه ارسال نماید تا در واحد مربوطه مورد بررسی قرار گیرد. 🔹بررسی و اعلام نتیجه درباره سوژه‌های پیشنهادی پژوهشگران، با توجه به شرایط آن، ممکن است تا چند هفته به طول بینجامد. 🔸راه‌های ارتباطی با کارشناس کارگروه تجربه‌نگاری: @majidizadi magazine@rbo.ir 09903538227 02537835370
✅ تجربه‌نگاری؛ از فاز ترویجی تا فاز پژوهشی 🔹طرح‌های تجربه‌نگاری در دو قالب انجام می‌شود: 🔹الف. : ▫️پژوهشگر داده‌های میدانی خود را منظم و طبقه‌بندی می‌کند (ترجیحا با کمک نرم‌افزاری مثل مکس‌کیو)؛ سپس ذیل عناوین اصلی و فرعی، یک یا چندین تجربه موفق را روایت می‌کند. ▫️مخاطب این آثار، عموم فعالان جبهه فرهنگی انقلاب هستند. ▫️کتاب‌های دستور از خمینی، ت مثل تجربه، علمدار کوچک من، نمونه‌هایی از این دسته هستند. 🔹ب. : ▫️این آثار از نظر ساختار و محتوا همانند یک پایان‌نامه دانشگاهی در تحقیقات میدانی است و فراتر از منظم‌سازی و توصیف دقیق، به تحلیل علمی نیز می‌پردازد. ▫️مخاطب این آثار، جامعه علمی و مسئولان و برنامه‌ریزان فرهنگی کشور هستند. ▫️کتاب «در مکتب مصطفی»، پایان‌نامه «الگوی مدیریتی شبکه‌سازی تشکل‌ها و فعالان فرهنگی؛ تحلیل شبکه مضامین» (آقای ظهوریان) و پایان‌نامه «تجربه نگاری فرایند شکل‌گیری شبکه مردمی فعالان فرهنگی؛ مورد مطالعه: جامعه ایمانی مشعر» (آقای آبفروش) و تحقیق «خانه‌های نورانی کاشان» (خانم یوسفی) نمونه‌هایی از این دسته هستند. 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
1052884.pdf
441.3K
✅ الگوی مدیریتی شبکه سازی تشکل ها و فعالان فرهنگی؛ تحلیل شبکه مضامین 🔸نویسندگان: میثم ، محمد لگزیان 🔹 تحقیق: ارائه ی مدیریتی جهت تشکل‌ها و فعالان جبهۀ فرهنگی انقلاب 🔹نمونه : «شبکه تشکل‌های تربیت‌محور مشهد مقدس»، «شبکه تشکل‌های تولید و توزیع محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی» و «شبکه بین‌المللی کاریتاس» 🔹 تحقیق: تحلیل محتوای 🔹سطح تحقیق: 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
طرحنامه فاز پژوهشی.docx
448.1K
✅ طرحنامه فاز (جدید) 🔹منظور از فاز پژوهشی، انجام تحقیقی علمی مشابه یک پایان‌نامه دانشگاهی است.
طرحنامه فاز ترویجی.docx
22.2K
✅ طرحنامه فاز 🔹منظور از فاز ترویجی، روایتی منظم از یک تجربه فرهنگی است.
✅ دوره جدید آموزش تجربه‌نگاری فرهنگی 🔹دوره جدید آموزش تجربه‌نگاری فرهنگی انشالله به صورت مجازی بزودی برگزار خواهد شد. 🔹تدوین طرحنامه، گردآوری داده‌ها (اسنادی و میدانی)، منظم‌سازی داده‌ها (کدگذاری دومرحله‌ای)، نگارش علمی و نگارش رسانه‌ای از سرفصل‌های این دوره خواهد بود. 🔹اطلاعات تکمیلی متعاقبا منتشر می‌شود. 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) @tajrobehnegary
✅ دوره آموزش تجربه نگاری (مجازی) 🔹سرفصل های دوره : ▫️درامدی بر تجربه نگاری فرهنگی ▫️ معرفی سوژه های تجربه نگاری فرهنگی ▫️ روش جمع اوری داده ها ▫️روش نظم بخشی به داده ها (کد گذاری و نرم افزار مکس کیو) ▫️روش نگارش علمی ▫️روش نگارش رسانه ای 🔹اساتید : ▫️حجت الاسلام دکتر خانمحمدی ▫️حجت الاسلام دکتر جلوانی ▫️دکتر مومن ▫️ سرکار خانم عبداللهی 🔹مهلت ثبت نام : 20 مرداد 1400 🔹 شروع دوره : 2 شهریور 1400 🔹هزینه ثبت نام: 50 هزار تومان 🌐 ثبت نام : http://tajrobehnegary.ir/Forms/reg.aspx 📞 راه های ارتباط باکارشناس کارگروه در پیام رسان ایتا: @majidizadi 025-37835370 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) https://eitaa.com/tajrobehnegary
یا من اسمه دوا و ذکره شفا جناب آقای دکتر از مدرسان با اخلاق و فاضل دوره‌های تجربه‌نگاری فرهنگی هم اکنون به دلیل وضعیت حاد کرونایی در بیمارستان بستری هستند شفای ایشان و همه بیماران را از خدای متعال مسئلت داریم، به برکت صلوات بر محمد و آل محمد ◽️پی‌نوشت: به لطف الهی هم اکنون استاد بزرگوار در سلامت کامل هستند، به امید سلامتی همه بیماران 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) https://eitaa.com/tajrobehnegary
✅ تأسیس یک شرکت سرمایه گذاری به قصد کمک‌رسانی به مستمندان 🔹آقای مازانی با تأسیس شرکت آرارات توانسته سرمایه خوبی را جذب کند و بدین وسیله گره های زیادی را از زندگی نیازمندان بگشاید پرداخت وام قرض الحسنه، ساخت خانه برای نیازمندان، اشتغال زایی برای جوانان و حمایت همه جانبه از خانواده های نیازمند از جمله کارهایی است که با سود حاصل از این شرکت انجام داده است. 🔹سایت مهرواره: 🔗 https://ham-del.ir/mehrvareh-mako-524 @mahaleh_hamdel 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) https://eitaa.com/tajrobehnegary
1_652019434.pdf
39.04M
✅ کتاب «گروه های جهادی مقابله با کرونا» 🔹 کتاب گروه های جهادی مقابله با کرونا آبان ماه سال 1399 در معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه توسط دکتراحمدرضا زرگر به زیور طبع آراسته شد . این کتاب با معرفی گروه های جهادی مقابله با کرونا تلاش می کند الگویی جهت مشارکت افراد داوطلب در فعالیت های جهادی طراحی کند تا سهمی در مبارزه با کرونا داشته باشند. در این اثر افراد داوطلب گروه های جهادی در چهارگروه «فعالیت های فرهنگی، هنری و علمی»، «فعالیت جهادی بهداشتی و درمانی»، «فعالیت های اجتماعی» و «فعالیت های شغلی و حرفه ای» دسته بندی شده اند. از ویژگی های بارز این کتاب سویه عملیاتی و اجرایی آن است. www.jsrc.ir @jsrc_ir 🔸کارگروه تجربه‌نگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع) https://eitaa.com/tajrobehnegary