5.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الگوی موفق «شوق زندگی» در مشهد
🔹گزارش شبکه خبر از افتتاح دادسرایی که در آن کودکان نقاشی میکنند.
🔹مجتمع «شوق زندگی» با هدف کاهش و شناسایی آسیبهای اجتماعی توسط شهرداری مشهد و با همکاری دادگستری آغاز به کار کرد.
@women92
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
بزودی:
✅ برگزاری دوره مجازی آموزش تجربه نگاری
🔹از ابتدای مردادماه دوره آموزش تجربه نگاری فرهنگی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
🔹شرایط و لینک ثبت نام بزودی در کانال انتشار خواهد یافت.
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ خدمات کتابخانه پژوهشکده به پژوهشگران تجربهنگاری
🔹پژوهشگرانی که با پژوهشکده قرارداد دارند میتوانند با عضویت در کتابخانه، از ۵ کتاب امانی استفاده کنند.
🔹سامانه جستجوی کتابخانه بزودی به صورت اینترنتی در دسترس خواهد بود.
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ جلسه کارگروه تجربهنگاری با مدیران مرکز #بشری
🔹جلسه مشترک کارگروه تجربه نگاری پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و مرکز علمی - فرهنگی و نیکوکاری بشری برگزار شد
🔹در این جلسه، مدیر کارگروه تجربه نگاری به معرفی و ابعاد فعالیتها و برنامههای این کارگروه پرداخت و حجت الاسلام و المسلمین #دهقانی، مدیر مرکز بشری نیز به توصیف پیشنیه و برنامه های جاری و آتی این مرکز پرداخت.
🔹بررسی محورهای مشترک همکاری از موضوعات اصلی مورد گفتگو در این جلسه بود.
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
◾️دکتر محمدحسین #فرجنژاد، از چهرههای برجسته جبهه رسانهای انقلاب، پس از دعای #عرفه و راز و نیاز با خدای متعال، در اثر سانحه تصادف به لقاء الله پیوست
◾️«دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطورههای صهیونیستی سینما» از جمله آثار علمی ایشان بود
◾️کارگروه #تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع)، درگذشت این استاد فاضل، مخلص و جهادی را تسلیت میگوید.
◾️کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ چطور #همکاری با کارگروه #تجربهنگاری_فرهنگی را شروع کنم؟ 👆
▫️تجربهنگاری فرهنگی به معنای توصیف یک اقدام فرهنگی موثر است
▫️امکان حمایت #پایاننامه ای نیز وجود دارد
🔸اطلاعات بیشتر:
▫️کارشناس کارگروه تجربه نگاری فرهنگی:
@majidizadi
09903538227
02537835370
▫️کاگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
سوژههای تایید شده - نسخه2.pdf
حجم:
630.6K
✅ #سوژه های مورد تایید برای تجربه نگاری (نسخه ۲، اردیبهشت ۱۴۰۰)
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
✅ فرایند انتخاب سوژهها
🔹پژوهشگران میتوانند برای تجربهنگاری یک اقدام فرهنگی موثر، خود سوژهای را در سطح کشور یا شهر و محله خود بیابند و به کارگروه #پیشنهاد دهند و یا آنکه از #فهرست سوژههای مصوب کارگروه، گزینهای را انتخاب نمایند.
🔹اگر پژوهشگر بخواهد خود سوژهای را پیشنهاد دهد، باید عنوان سوژه و تمامی مستندات آن را در قالب یک فایل فشرده برای #کارشناس کارگروه ارسال نماید تا در واحد مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.
🔹بررسی و اعلام نتیجه درباره سوژههای پیشنهادی پژوهشگران، با توجه به شرایط آن، ممکن است تا چند هفته به طول بینجامد.
🔸راههای ارتباطی با کارشناس کارگروه تجربهنگاری:
@majidizadi
magazine@rbo.ir
09903538227
02537835370
✅ تجربهنگاری؛ از فاز ترویجی تا فاز پژوهشی
🔹طرحهای تجربهنگاری در دو قالب انجام میشود:
🔹الف. #ترویجی:
▫️پژوهشگر دادههای میدانی خود را منظم و طبقهبندی میکند (ترجیحا با کمک نرمافزاری مثل مکسکیو)؛ سپس ذیل عناوین اصلی و فرعی، یک یا چندین تجربه موفق را روایت میکند.
▫️مخاطب این آثار، عموم فعالان جبهه فرهنگی انقلاب هستند.
▫️کتابهای دستور از خمینی، ت مثل تجربه، علمدار کوچک من، نمونههایی از این دسته هستند.
🔹ب. #پژوهشی:
▫️این آثار از نظر ساختار و محتوا همانند یک پایاننامه دانشگاهی در تحقیقات میدانی است و فراتر از منظمسازی و توصیف دقیق، به تحلیل علمی نیز میپردازد.
▫️مخاطب این آثار، جامعه علمی و مسئولان و برنامهریزان فرهنگی کشور هستند.
▫️کتاب «در مکتب مصطفی»، پایاننامه «الگوی مدیریتی شبکهسازی تشکلها و فعالان فرهنگی؛ تحلیل شبکه مضامین» (آقای ظهوریان) و پایاننامه «تجربه نگاری فرایند شکلگیری شبکه مردمی فعالان فرهنگی؛ مورد مطالعه: جامعه ایمانی مشعر» (آقای آبفروش) و تحقیق «خانههای نورانی کاشان» (خانم یوسفی) نمونههایی از این دسته هستند.
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary
1052884.pdf
حجم:
441.3K
✅ الگوی مدیریتی شبکه سازی تشکل ها و فعالان فرهنگی؛ تحلیل شبکه مضامین
🔸نویسندگان: میثم #ظهوریان، محمد لگزیان
🔹#هدف تحقیق: ارائه #الگو ی مدیریتی جهت #شبکهسازی تشکلها و فعالان جبهۀ فرهنگی انقلاب
🔹نمونه #مورد_مطالعه: «شبکه تشکلهای تربیتمحور مشهد مقدس»، «شبکه تشکلهای تولید و توزیع محصولات فرهنگی انقلاب اسلامی» و «شبکه بینالمللی کاریتاس»
🔹#روش تحقیق: تحلیل محتوای #کیفی
🔹سطح تحقیق: #پژوهشی
🔸کارگروه تجربهنگاری فرهنگی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم(ع)
@tajrobehnegary