eitaa logo
طلبگی تا اجتهاد
8.7هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
938 ویدیو
267 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️ اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان ◻️به دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اجتماع بزرگ حوزویان در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وحمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان برگزار می‌شود. ◻️مکان: مدرسه مبارکه فیضیه ◻️ زمان: فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح 💡 | اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی: 🆔 @eshragh_news
هدایت شده از 🇮🇷 حوزه های علمیه
پخش زنده اجتماع طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه قم در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان در مدرسه فیضیه برای مشاهده کلیک کنید 👇 https://livehowzeh.ir/https-stream-aminidc-com-embed-livehowzeh/?eitaafly 📡 @Howzehaa / حوزه‌های علمیه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📸🎬 هم‌اکنون/ اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان آغاز شد / پخش زنده از خبرگزاری حوزه @HawzahNews / خبرگزاری‌حوزه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
📸 هم‌اینک/ تصاویر اجتماع بزرگ حوزویان در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان در مدرسه مبارکه فیضیه ◀️ مشاهده پخش زنده مراسم @HawzahNews
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
همین گونه که بوده اند... ما هدفمان چیست؟ هدف ما رسیدن به منطق وحی و دستورالعمل مدینه فاضله الهی است و آن دستور، قرآن و سنت است. جوامع روائی ما شعب قرآن هستند و از آن نشات می گیرند و به تعبیر من ، قرآن متنزّل هستند. از شما می پرسم آیا قرآن و جوامع روائی ما چگونه هستند ؟ آیا اختصاصی هستند ؟ یا همه چیز در آنها هست؟ چگونه ممکن است که آخوند فقط یک رشته بداند؟ او ادبیات می خواهد، منطق و فلسفه می خواهد، عرفان لازم دارد. یک آخوند باید آنچه را از ائمه معصومین علیهم السلام در زمینه عرفان وجود دارد که از بیان هر عارفی سنگین تر است بفهمد. همینطور آخوند فقه می خواهد، اصول می خواهد و ... دین ما یک مجموعه دائرة المعارف الهی است که باید آخوند ما این دائره المعارف را حل کند و به زبانش آشنا باشد، طلبه اگر حقیقتا بخواهد درس بخواند، به خوبی این دائره المعارف را فرا می گیرد و در هر فن هم ، مرد آن فن می شود! همانگونه که بزرگانی را داریم. مرحوم فاضل تونی رحمه الله نقل می فرمود که آدم وقتی که به کتاب ارث جواهر می رسد، می بیند که صاحب جواهر یک ریاضی دان توانائی بوده که خوب از عهده تقسیم بندیها و محاسبات برآمده است . مگر می شود یک فقیه ریاضیات نداند؟ هیات و نجوم نداند؟ لمعه را ببینید! مستند مرحوم نراقی را ببیند که در بحث قبله چگونه بحث کرده اند؟ جناب شیخ بهائی رحمه الله در مفتاح الفلاح که بحث صبح صادق و صبح کاذب را مطرح می کند،وقتی می خواهد بحث ریاضی اش را مطرح کند،با آنکه خود خرّیت فن است اما از کتاب تذکره علامه حلی رحمه الله که کتاب فقهی است بحث ریاضی را نقل کرده است.. ادامه دارد .. @talabegitaejtehad
45.jpg
6.6M
نسخه کیفیت بالای پوستر علامه حسن زاده آملی رحمه الله... @talabegitaejtehad
کارمان تمام است ... اگر تشخیص دهیم که باید در زندگانی با مطالب و علوم و ادعیه و فرمایشات اهل بیت علیهم السلام باشیم کارمان تمام و کامل است، ولی چه کنیم که گاهی میل به این و گاهی میل به آن داریم! اگر چشممان را به نهج البلاغه و صحیفه و خطب و بیانات ائمه علیهم السلام دوخته بودیم کارمان درست بود و علم و محبت و ایمان ما را بالا می برد. ( برگرفته از بیانات عارف بصیر حضرت آیت الله بهجت رحمه الله منتشر شده در سایت بهجت دات آی آر) @talabegitaejtehad
34.jpg
3.01M
نسخه کیفیت بالای پوستر حضرت آیت الله بهجت رحمه الله @talabegitaejtehad
🌺 در رثای استاد، علامه آیت الله حسن زاده آملی طاب ثراه آمد خبر که خرمن دانش تباه شد عرفان و فقه و فلسفه بی‌تکیه گاه شد رود از میان شکافت و کوه از کمر شکست از زخم این تبر، طبرستان تباه شد پیری رهید از قفس تن که در غمش پیراهن جوانی و غیرت سیاه شد پیری که آسمان به عبایش چو وصله بود پیری که از مهابت او کوه، کاه شد پیر ارچه بود، لشکر همت ز هم گسیخت یک تن اگرچه بود، خرد بی‌سپاه شد تاج دلاوری ز سر مهتری جدا تخت سخنوری تهی از فر و جاه شد علامه‌ای، سپهردلی، کیمیاگری کز او خزف چو لعل و شفق چون پگاه شد یعقوب دهر بار دگر جامه را درید زیرا که دید یوسف حکمت به چاه شد سلطان اشک، بار دگر بار عام داد پس خیل دیده راهی آن بارگاه شد برداشت عقل، افسر فرزانگی ز سر دستار عشق سوخت، جنون بی‌کلاه شد باور نمی‌کنم که حسن زاده رفته است مازندران؟ نه! مُلک جهان بی‌پناه شد " آمل" گریست، بحر خزر سینه چاک کرد جنگل خمید، بیشه پر از دود آه شد البرز شاهد است دماوند خون گریست آسیمه سر، هراز بر این غم گواه شد " ایرا" ! صبور باش حسن زاده چون برفت فردا تو را به حشر، شفیع گناه شد در سینه‌ات جواهر اسرار خفته است هرچند دیده‌ات تهی از آن نگاه شد خاموش شد اگرچه صدای عصای او پژواک آن عجین به رگ هر گیاه شد " ایرا" به خود ببال که فرزند خطه‌ات مقصود دیر و مدرسه و خانقاه شد " ایرا" به خود ببال که بال فرشتگان تا پا نهد به عرش برین، فرش راه شد " ایرا" به خود ببال که در اربعین شاه دردانه‌ات روانه به دیدار شاه شد " ایرا" ببین که دوخت فلک دیده سوی تو خاک ره تو قبله گه مهر و ماه شد ابیات ناشیانه سرودم، مرا ببخش تقصیر گریه بود، اگر اشتباه شد ✍افشین علا @salaam_porseman
فهرست مطالب پربازدید نمودار ایکسمایندی الگوریتم اجتهادی علمای حاضر حفظهم الله و اعلام پیشین رحمهم الله ... مرتب شده بر اساس تعداد بازدید 1. نمودار الگوریتم اجتهادی شهید ثانی رحمه الله از بیان خود ایشان- 3295 بازدید https://tt-ej.ir/post/659 2. دانلود الگوریتم اجتهادی محقق ثانی رحمه الله از بیان خود ایشان در رساله طریق استنباط احکام - 2736 بازدید https://tt-ej.ir/post/772 3. دانلود الگوریتم اجتهادی حضرت امام خامنه ای حفظه الله در بیان آیت الله کعبی حفظه الله - 2641 بازدید https://tt-ej.ir/post/779 4.دانلود الگوریتم اجتهادی حضرت علامه جوادی آملی حفظه الله -2486 بازدید https://tt-ej.ir/post/769 5. دانلود فایل ایکسمایند الگوریتم اجتهادی شیخ طوسی رحمه الله در تعارض و عمل به اخبار شریف از مقدمه کتاب استبصار-1842 بازدید https://tt-ej.ir/post/775 6. دانلود نمودار ایکسمایندی الگوریتم اجتهادی ابن ادریس شافعی در بیان خود ایشان از کتاب الرساله -1776 بازدید https://tt-ej.ir/post/776 7. دانلود الگوریتم اجتهادی حضرت آیت الله العظمی بروجردی در بیان آیات الهی سبحانی و واعظ زاده خراسانی -1746 بازدید https://tt-ej.ir/post/778 8. نمودار الگوریتم اجتهادی فیض کاشانی رحمه الله از بیان خود ایشان -1281 بازدید https://tt-ej.ir/post/752 9. دانلود فایل ایکسمایندی و pdf الگوریتم اجتهادی صاحب جواهر رحمه الله در بیان آیت الله ربانی بیرجندی حفظه الله - 946 بازدید https://tt-ej.ir/post/789 @talabegitaejtehad
🌹ای که به قم قدر و بها داده ای کشور ما را تو صفا داده ای 🌹نام تو برقلب صفا می دهد روضه تو بوی رضا(ع) می دهد 🌺۲۳ ربيع الاول؛ سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر قم ♦️بدون تردید نقش (سلام اللَّه علیها) در قم شدن قم و عظمت‌ یافتن این شهر عریقِ مذهبىِ تاریخی، یک نقش ما لا کلام فیه است. این بانوی بزرگوار، این دختر جوانِ تربیت‌شده‌ی دامان اهل‌بیت پیغمبر، با حرکت خود در جمع یاران و اصحاب و دوستان ائمه (علیهم‌السّلام) و عبور از شهرهای مختلف و پاشیدن بذر معرفت و ولایت در طول مسیر در میان مردم و بعد رسیدن به این منطقه و فرود آمدن در قم، موجب شده است که این شهر به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) در آن دوره‌ی ظلمانی و تاریکِ حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود که انوار علم و انوار معارف اهل‌بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق و غرب منتقل کند. ❤️رهبر معظم انقلاب؛ ۸۹/۷/۲۹ 🌍 @ebratha_ir
🔻پرچم‌های فرهنگیِ برافراشتۀ دشمن -۱ علوم انسانیِ غربی 🖊مهدی جمشیدی اشاره: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خویش گفتند رزمندگان ما در دفاع مقدس برای این‌که «پرچم دشمن» در مرزهای ما برافراشته نشود، جان خودشان را قربان کردند؛ امروز نمی‌شود ملّت ایران قبول کنند که همان پرچم‌ها به وسیلۀ افراد «نفوذی» یا «فریب‌خورده»، در داخل برافراشته شوند. پرچم «نفوذ فرهنگی» و «سبک زندگیِ دشمن»، نباید در داخل کشور و در دستگاه‌ها برافراشته بشود؛ باید مراقبت کرد و در این باره، همه موظّف هستند(آیت‌الله خامنه‌ای، در دیدار پیشکسوتان و فعّالان دفاع مقدّس، ۱۴۰۳/۷/۴). این چند عبارت، دربردارندۀ دلالت‌ها و اشارت‌های مهمی دربارۀ پرچم‌های فرهنگیِ دشمن است که به برخی از آنها می‌پردازیم. جا دارد در اینجا از این حقیقت تلخ نیز سخن بگوییم که محافل فکری و رسانه‌های ما، به‌شدّت تهی از چنین تدقیقات و تأمّلاتی هستند و این نکته‌ها، بسط و شرح نمی‌یابند و به‌سادگی فراموش می‌شوند. [یکم]. نخستین و زیربنایی‌ترین پرچم فرهنگیِ دشمن، «علوم انسانیِ غربی» است که دهه‌هاست در مراکز دانشگاهی و حتی حوزویِ ما، تدریس و در واقع، ترجمه و تقلید و تکرار می‌شود و ما با این اقدام، تجدّد فرهنگی را در درون خویش، تولید و بازتولید می‌کنیم. علوم انسانیِ غربی، نه به این جهت که غربی است، بلکه به این دلیل که ماهیّت مادّی و سکولار دارد و حاصل اعراض از دین است، در برابر غایات انقلاب اسلامی قرار دارد و به همین دلیل نیز در همان سال‌های آغازین پیروزی انقلاب، امام خمینی در قالب انقلاب فرهنگی، در مخالفت با آن موضع‌گیری کردند. آموزشِ گستردۀ علوم انسانیِ تجدّدی در ایران پساانقلاب، انبوهی از دگراندیشان و التقاطی‌ها و تجدیدنظرطلبان را پدید آورده که ناشی از عدم‌عقلانیّت در نظام آموزش عالی است. بسیاری از دانشکده‌های علوم انسانی، در حال تهی‌کردن هویّت اسلامی و انقلابی از جامعه هستند و جامعۀ ایران، در حال رقیق‌شدن و کم‌مایه‌شدن است. ظرفیّت‌ها و بضاعت‌های گذشته، کاهش یافته‌اند و علوم انسانیِ تجدّدی، اینک در جان ما نشسته است. جریان اجتماعیِ تجدّد، فربه‌تر و فراخ‌تر شده است و با گردن‌کشی، به زیاده‌خواهی خیابانی رو آورده است. عجبا که ساختار آموزشیِ رسمی، با دست خویش در حال ایجاد و تثبیت هویّت‌ها و خودفهمی‌های ضد و معارض در جامعه است و به آینده‌ای که در آن، این بحران هویّتی و معنایی، متراکم و علاج‌ناپذیر خواهد شد، اندیشه نمی‌کند. [دوّم]. دهه‌هاست که تولید علوم انسانیِ اسلامی به‌عنوان یک «طرح تمدّنی»، در تعلیق به سر می‌برد و نیمه‌کاره و ناتمام، رها شده است. شورای عالی انقلاب فرهنگی که باید به‌مثابه نیروی پیشران این طرح باشد، بسیار منفعل و سرگردان و ضعیف بوده و از عهدۀ اجرای آن برنیامده است. کاری که حدادعادل در شورای تحوّل به دست گرفت، در عمل، شکست خورده و به جایی نرسیده است. او از آغاز نیز انتخاب خوبی نبود؛ نه‌فقط او، بلکه دیگرانی نیز هستند که هر چند در متن این طرح نشانده شده‌اند، اما در باطن، اعتقادی به آن ندارند. بی آن‌که نقشۀ راه بنگارند، خط تولید را فعّال کرده‌اند؛ روشن است که حاصل این نسنجیده‌کاری چه خواهد شد. یک دهه است که هشدار و انذار داده شده، ولی در شورای عالی انقلاب فرهنگی، گوش شنوایی نیست. اعضای شورا نیز یا دچار تعارف و مداهنه هستند و یا با این طرح، همدلی حداکثری ندارند. شورای عالی انقلاب فرهنگی، هم وجه معرفتی‌اش را باخته و هم از انقلابی‌گری به محافظه‌کاری عبور کرده است. [سوّم]. اندک اتّفاق‌های خوشایندی نیز که اکنون رخ می‌دهند، حاصل اراده‌های شخصی و غیررسمی هستند، نه برآمده از شورای عالی انقلاب فرهنگی. نیروهای فکریِ غیررسمی که در طلب علوم انسانیِ اسلامی هستند، با دشواری می‌کوشند تولید و تأمّل کنند، اما در حاشیه‌اند و قدرت و ساختار در اختیار دیگران است. مغزهای متفکّری که می‌توانند ره صدساله را یک‌شبه طی کنند و به پدران علوم انسانیِ اسلامی تبدیل بشوند، مهجور و منزوی‌اند و ضعفا و متوسطانِ بی‌خاصیّت و ساده‌اندیش، صدرنشین و در همه‌جا هستند. مسألۀ اصلی، اراده است که در ساختارهای رسمی نیست؛ بلکه در متفکّران غیررسمی است. البته اینان نیز زخم‌خورده‌اند و دچار دلسردی شده‌اند و احساس می‌کنند اگر قدمی بردارند، گرهی گشوده نمی‌شود. کارِ به‌تأخیرافتاده را کسی گردن نمی‌گیرد و همگان ترجیح می‌دهند که به دغدغه‌های روزمرّۀ خویش بپردازند و برافراشته‌بودن پرچم علوم انسانیِ تجدّدی را به رسمیّت بشناسند. اصحاب علوم انسانیِ تجدّدی، دانشگاه را به تسخیر خود درآورده‌اند و هیچ مخالفتی را برنمی‌تابند و مجال ساخت‌شکنیِ نظری نمی‌دهند. هر آنچه که باید رخ بدهد، در نهایت، در جغرافیاهای معرفتیِ غیررسمی رخ خواهد داد و دانشگاه، حکم مصرف‌کنندۀ آموزشی را خواهد داشت. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🔻پرچم‌های فرهنگیِ برافراشتۀ دشمن -۲ فضای مجازیِ غربی 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. پرچم فرهنگیِ دیگرِ دشمن که در داخل برافراشته شده، «فضای مجازیِ غربی» است که تا مغز استخوانِ ما نفوذ کرده و همۀ مناسبات فردی و اجتماعی ما را در اختیار و سیطرۀ خویش گرفته است. در کارگزاران نظام، همواره ادّعا کرده‌اند که باید این فضا، قانونمند باشد، اما در عمل، همچنان شاهد ولنگاری و هرج‌ومرجِ ارتباطی هستیم. کارگزاران نظام به‌جای این‌که در پی مدیریّت و مهار این فضای مؤثّر باشند، در رهاسازی آن و اصرار بر رفع نیمچه‌فیلترینگی که اکنون وجود دارد، گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند. صدای تحرّک و اقدامی از شورای عالی فضای مجازی نیز شنیده نمی‌شود و این شورا در وادادگی و خمودگی به سر می‌برد و شبکه‌های اجتماعیِ غربی نیز در سایۀ این انفعال و سردی و بی‌اهتمامی، در حال بلعیدن هویّت فرهنگیِ جامعۀ ایران هستند. تلخ‌تر این‌که از جمله مضمون‌های تبلیغیِ رئیس‌جمهور کنونی، رفع فیلترینگ بود و اینک دولتش در پی اجرای چنین کاری است. البته در این باره، تفاوتی میان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب نیست؛ هر دو، چون تمنّای تداوم قدرت دارند، ذائقۀ اجتماعیِ ساخته‌شده را مبنا قرار می‌دهند و نه مصالح عالیِ معنوی و هویّتی را. در محاسبات و معادلات این دو جریان سیاسی، حقایق هویّتی و فرهنگی رنگ باخته‌اند و منفعت و قدرت، حرف اوّل را می‌زند. [دوّم]. در تمام «فتنه‌ها» و «آشوب‌ها» و «اغتشاش‌ها»ی دهۀ اخیر، همواره جمهوری اسلامی از سوی شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ضربه‌ها و لطمه‌های اساسی خورده و بدنۀ اجتماعی‌اش، تضعیف شده است، اما کارگزاران آن، همچنان سودای گشایش و رهاسازی دارند؛ با این استدلال که اینک دیگر در موقعیّت چالش و بحران سیاسی نیستیم. روشن است که چندی بعد از رهاسازی، دوباره و چندباره، از همان سوراخ گزیده خواهیم شد و آتش تنش و بحران، از همان «سرزمینِ رهاشده»، برخواهد خواست، اما متأسّفانه سطح فهم و تحلیلِ برخی از کارگزاران نظام، آنچنان نازل و سیاست‌زده و روزمرّه است که گمان می‌کنند به صرف آرام‌شدن موقعیّت، باید شبکه‌های اجتماعیِ غربی را رها کرد. این موقعیّت، موقتی است و چندی بعد، باز هم آتش کج‌روایت‌ها به جان جامعۀ ایران خواهد افتاد و بحران سیاسی خواهد آفرید. جمهوری اسلامی در این «چرخۀ باطل»، گرفتار شده و تنها راهی که از سوی کارگزارانش اعلام می‌شود، رفع فیلترینگ است. فارغ از جنبۀ اغتشاشی و شورشی، بخش اصلیِ کار دشمن عبارت است از استحالۀ فرهنگی و مسخ هویّتی. این امر، اغلب پنهان هست، هرچند خود را در ماجرای کشف حجاب و برهنگی، نمایان کرد و نشان داد در طول دهۀ نود، شبکه‌های اجتماعیِ غربی با ذهنیّت جامعۀ ایران چه کردند و چه تغییراتی را پدید آوردند. بخش عمدۀ تغییر، «اغتشاش هویّتی» است و روزانه جریان دارد؛ درحالی‌که کارگزاران نظام، تنها نگران «اغتشاش خیابانی» هستند و به محض برطرف‌شدن آن، از گشایش فضای مجازیِ غربی دفاع می‌کنند. [سوّم]. بعید نیست که اگر این‌بار، آتش‌زیرخاکستر سربرآورد و بخش‌هایی از جامعه، تحریک و تهییج شدند، دیگر روح‌الله و آرمانی در میان نباشند که بر سرِ جان خویش در خیابان، قمار عاشقانه کنند. نوعی سرخوردگی و دلسردی در انقلابی‌های اصیل و غیررسمی پدید آمده که به‌آسانی، علاج نخواهد شد؛ هرچند نشانه‌ای بر این‌که کارگزاران نظام، متنبّه شده و در پی علاج هستند نیز دیده نمی‌شود. جبهه و جریان اصیلِ انقلاب، با کارگزاران نظام، اتمام حجّت کرده و تهدیدهای مهلکِ فضای مجازیِ غربی را بازگفته است. مسئولیّت و هزینۀ آنچه که در آینده رخ خواهد داد، بر عهدۀ مدیران حاکمیّت است و اینان باید در صورت هرگونه تنش و تلاطم، خودشان در برابر موجِ اجتماعیِ فریب‌خورده و برانگیخته‌شده، بایستند. کارگزاران نظام نباید به گونه‌ای رفتار کنند که نیروهای مؤمن و انقلابی، حس بیگانگی و تضاد با آنها بیابند و بپندارند که دیگر، نماینده‌ای در حاکمیّت ندارند. در تعلیق نهادن آرمان‌های فرهنگیِ انقلاب و ملاحظۀ جریان اجتماعیِ تجدّد را کردن و در برابر سیر فساد و پرده‌دری و هتاکی اجتماعی، طریق خاموشی و انفعال و وعده‌پراکنی را در پی گرفتن، راه به جایی نخواهد برد و شکاف و گسست را بیشتر خواهد کرد. از یک سو، جریان انقلابی به درون جهانِ خویش فرو خواهد رفت و از جامعه و حاکمیّت، فاصله خواهد گرفت، و از سوی دیگر، جریان متجدّد به دلیل اهمال‌ها و سستی‌های حاکمیّتی، جسارت بیشتری برای بیان خویشتنِ فرهنگی‌اش خواهد یافت؛ چنان‌که امروز در خیابان‌های اصلیِ پایتخت جمهوری اسلامی، صحنه‌هایی از ولنگاری و اباحه‌گری و کشف حجاب و برهنگی را مشاهده می‌کنیم که در خواب و خیال نیز تصوّر نمی‌کردیم به چنین درّه‌ای پرتاب بشویم. کارگزاران نظام، فرهنگ اسلامی و انقلابی را به شبکه‌های اجتماعیِ غربی باختند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
26.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬تذکر شدید الحن وقرآنی حجت الاسلام قاسمیان به پزشکیان: ♦️شما قرآن نخوانده اید!؟ ♦️شما دارید ملت را به ورطه انتخابهای سخت و خونین می کشانید!؟ ♦️کسی که حرف زدن بلد نیست، قاعدتا نباید حرف بزند! ♦️آقای پزشکیان شما مردم را به سمت دره انتخاب‌های سخت و خونین می‌بری! ♦️این حرف‌ها را یا از سر سادگی می‌زنی یا از سر پیچیدگی. ♦️پس فردا نگویید کی بود کی بود من نبودم. ♦️خدا عاقبت ما را با شما بخیر کند. 🇮🇷کانال‌های 🇵🇸 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org سروش
🔴امام خمینی (ره) ♦️امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ‌‎ ‌‏پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است. و من دست و بازوی همۀ عزیزانی که در‌‎ ‌‏سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت‌‎ ‌‏مسلمین را نموده اند می بوسم 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحرّکوا باسم الله إلى الأمام و اعلموا أنّه «وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه» به نام خدا به جلو حرکت کنید و بدانید که «قطعاً خدا به کسی که [دین] او را یاری میکند، یاری میدهد» ☑️ نماهنگ جدید «اسمع یا صهیون» با صدای
🔰 نشست تخصصی روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور؛ با رویکرد معارف اسلامی 🎙سخنرانان: 🔹عباس جوارشکیان رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد 🔹مجتبی الهی خراسانی استاد حوزه و رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی (قم) 🎙دبیر نشست: محمدرضا قائمی نیک معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ⏰ شنبه 7 مهر ماه ساعت 12 الی 14 🕌مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، سالن شهید عبدالکریمی 🌐 علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر، در وبینار شرکت نمایند. https://vroom.um.ac.ir/vpr 🕌 گفتمان فقه مضاف حوزه خراسان 🆔 @feqhemozaf_khorasan
⭕️ 12 فرمانده یگان رضوان حزب الله توسط رژیم صهیونیستی در حمله دیروز به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیدند . 🔺هر روز که می گذرد ، شاهد جنایت ها و وحشی‌گری های بیشتر رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان هستیم ، اما برخی مسئولین در جمهوری اسلامی همچنان مشغول چرتکه انداختن هستند که آیا صلاح است پاسخ ترورها و جنایات صهیونیست ها را بدهیم یا نه ؟! 🔺این حضرات برای اینکه افکار عمومی مردم را مدیریت کنند و وانمود کنند که ما هم مانند شما خواهان نابودی اسرائیل هستیم ، وعده برخورد قاطع با صهیونیست ها را می دهند اما آن را به " زمان مناسب " و " مکان مناسب " ! حواله می دهند . 🔺آقایان مسئول! اگر چرتکه انداختن های دو ماهه و استخاره کردن هایتان به پایان رسیده ، بیش از این با افکار عمومی مردم بازی نکنید و فرمان دو ماه قبل رهبری نظام را اجرا کنید . 🔺مردم مظلوم غزه و لبنان ، دارند چوب محافظه کاری های نابجای شما را می خورند . @kamranghazanfari