eitaa logo
طلبه انقلابی | سجاد امیری
480 دنبال‌کننده
28.5هزار عکس
12.9هزار ویدیو
113 فایل
ارتباط با ادمین @khamush https://virasty.com/s_amiri
مشاهده در ایتا
دانلود
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرنوشت ما نیز همین بود... روزگاری در این مملکت قله پیشرفت زنان، دختر شایسته و ثبت بر زردنگاره هایی چون سپید وسیاه و زن روز و شرکت در جشن هنر شیراز بود... آن روزگار امتداد می یافت، نغمه غم انگیز و مشترک امروز ما، قصه مدوناها بود... این انقلاب چون هواست. نفس می کشیم و زنده ایم و ....چه بسا متوجه نیستیم.... امروز ویژگی مشترک اکثریت زنان ما با هر ظاهر و لباسی عفاف و حیاست و به تعبیر آیت الله جوادی آملی مقام زنان چنان است که در مسیر سلوک به ولایت میرسند و فرمودند در اوج گرفتن کمال انسانی مسیر زنان ما از مردان هموار تر است. روز زن و عیدتان مبارک @mahdian_mohsen
ماجرای ارتقای هیات... تا جهاد روایت از هیات چه انتظار داریم؟ اشک و ندبه؟ بسیار عالی؛ اما حداقلی است. هیات حداکثری و ارتقا یافته چه هیاتی است؟ هیاتی که به کانون امام شناسی تبدیل شود. امام شناسی به چیست؟ به راه امام. راه امام چیست؟ هدایت و تربیت. تربیت در چیست؟ در تبیین. حق و باطل نشان داده شود انتخاب مردم به حق است و به عدل. حتا مبارزه امام نیز برای تبیین است. با دشمن مبارزه می کند تا مانع روشنگری حذف شود. حق از باطل شناخته شود، انتخاب مردم به قاعده دین و فطرت جز حق نیست. لذا رهبر انقلاب حداقل سه بار در سال جاری به جهاد تبیین اشاره کردند و هر بار تبیین را در نسبت اهل بیت توجه دادند ؛ یکبار در اربعین فرمودند امام سجاد مجاهدانه تبیین گر بودند. دوم میلاد حضرت زینب بود که از نقش ایشان در جهاد روایت گفتند و سوم نیز روز گذشته در میلاد حضرت زهرا به جهاد روشنگرانه آن حضرت اشاره کردند و در نهایت هیات را کانون جهاد تبیین نامیدند. هیات بعد از انقلاب رشد ماهوی یافت و از محفل صرف عزاداری به کانون مبارزه و جهاد تبدیل شد. از اشک به عمل رسید. ثمره آشکارش را باید در دفاع مقدس دید. اما امروز جهاد در کدام میدان است و نقش هیات چیست؟ مبارزه کجاست؟ دشمنی دشمن امروز بسیار عمیق تر و پیچیده تر شده است. مروری گذرا کنیم. اراده افراد تشکیل می شود از بینش به علاوه گرایش. مثال ساده : ما یک وقت از یک خودروی خاص شناخت داریم. این می شود بینش ما. حالا اگر این خودروی خاص را علاقه هم داشته باشیم می شود گرایش ما. جمع ایندو اراده ما را برای خرید خودرو شکل می دهد. حالا با همین مثال ساده اراده جبهه حق را در نظر بگیرید. بینش ما از حق و گرایش ما به حق، اراده ما را شکل می دهد. اما دشمن مقابل این اراده چه می کند؟ یکبار با قلدری مقابل تحقق و بروز بیرونی این اراده ایستاد. شد جنگ سخت؛ دفاع مقدس. اما شکست خوردند؛ لذا دشمنی شان را عمیق تر کردند و سراغ تغییر منشا اراده رفتند. تغییر اراده یعنی تغییر گرایش یا بینش. اینبار دشمن با هدف تغییر اراده، مقابل گرایش های جبهه حق صف آرائی کرد. شد تهاجم فرهنگی. ترویج اباحه گری. اما مردم ما متدین انند و به این سادگی ارزش و گرایش آنها تغییر نمی کند. لذا باز هم جواب نگرفتند. بنابرین سراغ بخش دوم تشکیل اراده رفتند؛ یعنی تغییر بینش مردم. بینش دو جزء دارد. باورها و شناخت واقعیت. در گام نخست سراغ تغییر باورها رفتند. شد جنگ اعتقادی. نمونه اش شبهات دهه هفتاد. از پلورالیزم تا صراط های مستقیم تا شبهات مربوط به ولایت فقیه و غیره. اینجا هم طرفی نبستند. طرح ولایت آنروزها پاسخ به این جنگ بود. آیت الله مصباح یزدی ها و شهید بهشتی ها و شهید مطهری ها و غیره جائی برای هجمه اعتقادی دشمن نمی گذاشت. و اما در نهایت گام نهایی، تغییر بینش از طریق تحریف واقع بود. مثل اینکه در همان مثال اولیه گاری را رنگ کنند و جای ماشین بفروشند. عمق دشمنی اینجاست. اینجاست که فرد ممکن است ارزش هایش تغییر نکند و باور اعتقادی اش نیز پایدار باشد اما تحت عملیات تحریف همان کند که دشمن می خواهد. در جبهه حق باشد و پازل دشمن را تکمیل کند؛ عجیب دردناک است. نام این جنگ می شود؛ جنگ شناختی. زمین مبارزه با دشمن امروز اینجاست. اگر امام معصوم هم حی و حاضر باشد در همین نقطه شمشیر می زند. چون دشمن اینجاست. هیات نیز که کانون امام شناسی است باید همین جبهه را شکل دهد. هدف نهایی دشمن از تحریف واقعیت چیست؟ اینکه نشان دهد راه طی شده انقلاب سیاه است و آینده نیز سیاه. ثمره این تحریف از واقعیت می شود رخوت و سستی و ناامیدی. و اما چه باید کرد؟ هرکس هرجا نشسته است آرایش جنگی برای جهاد تبیین بگیرد. باید حق را شناخت و حقیقت را روایت کرد و دست به دست تا مسلط شود. حق چیست و ابرحقیقت کدامست؟ اینکه در حال حرکیتم؛ رو به جلو. با همه نقص ها و کژی ها و دشمنی ها پیشرفت کردیم و می کنیم. همین حق را باید دید و روایت کرد. باید گفت و نوشت و خواند تا حقیقت تبیین شود. هیچ عملی را در این جنگ نباید دست کم گرفت. حتا یک لایک و ریت و کامنت می تواند در مسلط شدن روایت حق موثر باشد. چه بسا سکوت نیز می تواند در مسلط نشدن روایت حق سهم داشته باشد. راوی حق باشیم که نصرت امام معصوم در روایتگری است و هیاتی یعنی راوی حق. @mahdian_mohsen
خلاصه کلام اینکه ریشه جهاد تبیین در هدایت تبلیغی اهل بیت است. @mahdian_mohsen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعترافات اردشیر زاهدی از دوران سیاه زمان پهلوی که خود ایشان یکی از بانیان اصلی جدایی بحرین از ایران هستند را ببینید و اون دسته از پهلوی پرستان که اعتقاد دارند اون زمان ایران گل و بلبل بود را هم مجبور کنید این فیلم را ببینند 🔥 @Moohem
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شرکت کروز صاحب ۲۵ درصد ایران خودرو و ۶۲ درصد گروه بهمن! 🔸 نجفی(دستیار ویژه وزیر صنعت) سال ۹۷: 💬 نزدیک به ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار ماشین، در پارکینگ‌های ایران خودرو و سایپا به خاطر دو تا قطعه باقی ماندند! 🔺 برشی از مستند 🎬 @Mostazafin_TV این روزها دادگاه مفاسد کروز در حال برگزاری هست که خبر از فسادهای عجیب و غریبی از این شرکت به گوش می رسه که دادگاه در حال بررسیه
🔹تصویر دانش‌آموز نوجوان تنیس‌باز کویتی را روی بیلبوردهای این کشور می‌بینید. 🥎 وی که در مسابقات جهانی تنیس زیر ۱۸ سال شرکت کرده بود؛ در مرحله نیمه‌نهایی از رقابت با نماینده رژیم صهیونیستی انصراف داد. در بیلبوردهای کویت از او با عنوان "سپاس... پهلوان" قدردانی شده است. دبی میزبان این رقابت‌هاست. @Fars_Plus
📍این نقشه جنگ‌های ثبت‌شده جهان در ۱۰۰۰ سال اخیر است. @secret_file 🔹منتها اگر آن را به یک اروپایی نشان دهید، ممکن است به صحت آن شک کرده و بگوید: «اگر تمام ملل جهان ابزار ثبت و ضبط مناسب داشتند، اروپا تبدیل به صلح‌جوترین بخش این نقشه می‌شد. اروپا متمدن است، چون انواع دانش را در دست دارد»/زندی 👌 کانال حرفه‌ای‌ها http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
8.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ضربه دوم «عصای موسی» به رژیم صهیونیستی ▪️هک دوربین‌های یک شرکت نظامی صهیونیستی 🔹گروه هکری «عصای موسی»، تنها چند ساعت پس از انتشار تصاویری از هک دوربین‌های مداربسته در خیابان‌های فلسطین اشغالی، از هک دوربین‌های مداربسته اطراف شرکت صهیونیستی «رافائل» خبر داد. 🔹گفتنی است شرکت تسلیحات نظامی پیشرفته رافائل یکی از بخش‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بود و در همین چارچوب کار صادرات تسلیحات را به شکل علنی و محرمانه به عهده دارد. 🔹هکرها در پیام خود نوشته‌اند این تازه اول کار است، بعدا محل کار و اقامت مسئولین عالی‌رتبه را به شما نشان خواهیم داد. tn.ai/2652541 @TasnimNews
⭕️خطای رستوران در ماجرای چین و روسیه می گویند چرا پنهانکاری؟ "حتما غرض و مرضی است در توافق با چین و روسیه." البته مطالبه شفافیت خوب است. اما باید دید مقصد شفافیت چیست و کجاست؟ فرض کنید یکی مدعی شفافیت همه اسناد طبقه بندی کشور شود. یا بگوید باید مسیر دور زدن تحریم ها را شفاف کنید. منطقی است؟ مطالبه شفافیت عقلانیت می خواهد. امروز رسانه هایی مدعی شفافیت شدند که بیشترین اصرار را برای تحریم بیشتر سفره ملت ایران دارند. طبیعی است که استرس گرفتند پشت پرده توافق با چین و روسیه چیست؟ اما هدف متن در این نقطه نیست. غرضم تحلیل یک راهزنی رسانه ای است. امروز می گویند شفافیت در توافق 25 ساله. اما پیشتر چه می گفتند؟ "می خواهند نیروی نظامی از چین وارد کنند"/ " می خواهند نفت مفتی دهند" / "می خواهند کیش را بفروشند"/ "دریای خزر را بدهند به چین و روسیه"/ حتا شبکه انگلیسی من وتو نگران دین مردم شد و نوشت: "چینی ها می خواهند دین مردم ایران را بگیرند" شاید باورتان نشود و به خاطر نیارید. اما جزئیات مفاد مربوط به سند 25 ساله توافق با چین از جمله خاک فروشی را گلشیفته فرهانی افشا کرد. جالبتر اینکه عده ای هم باور کردند. بامزه تر اینکه عده ای پلاکارد به دست با رگ گردن برجسته و مشت گره کرده وغیرتی به خیابان آمدند و تجمع کردند و شعار می دادند که اجازه فروش خاک مان را نمی دهیم. از اخباری که آنروزها عده ای را به خود مشغول کرده بود خبری نیست؛ اما امروز مطالبه شفافیت دست به دست می شود. سارقان رسانه ای سفره مردم و دلالان خبری تحریم آرایش مطالبه شفافیت گرفتند. برخی هم البته مجدد باور می کنند. می گویند فرض کنید نمی خواهید خاک بفروشید؛ قبول. دریای خزر را هم نمی خواهید گرو بگذارید. ناجا هم وارد نمی کنید. ولی چرا شفافیت ندارید؟ حتما کاسه ای زیر نیم کاسه است. بگذریم؛ بهانه بود برای پرداختن به یک کلاه برداری رسانه ای که کمتر توجه می کنیم. شما مال و فروشگاه های بزرگ زیاد رفتید. یکی مثل همین هایپرها. این فروشگاه ها یک مدل مرسوم چینش کالا دارند که غرضش تاثیر بر رفتار غیرارادی مشتری است. مدل اینطور است که در ابتدای فروشگاه اجناس گران قیمت را قرار می دهند و در پایان اجناس مصرفی و ارزان قیمت. اثر تبلیغاتی چیست؟ شما اگر در ابتدای مسیر برای خرید نکردن مقاومت کنید، کم کم توان تان تحلیل می رود و در انتهای راهرو تسخیر چینش کالاهای ارزان قیمت می شوید و در نهایت باز هم با سبد پر پای صندوق می روید. مثال رستوران شفاف تر است. تا حالا حتما پیش آمده است که به یک رستوران لوکس رفته باشید. وقتی منوی قیمت ها را جلوی شما قرار می دهند از بالا قیمت ها را مرور می کنید. غذاهای گران قیمت بالاتر است؛ احتمالا از بسیاری از آنها عبور می کنید تا اینکه در انتهای لیست بالاخره یک غذا را سفارش می دهید. هرچند قیمت همین غذا نیز چندین برابر انتظار شما باشد. خطای رستوران همین است. ثمره دروغ های مضحکی مثل کیش فروشی و خزرفروشی اینست که جا برای ادعای پنهان کاری باز می شود و باورپذیر. از این خطای شناختی زیاد استفاده می شود. آنقدر یک دروغ بزرگ را تکرار می کنند تا دروغ کوچکتر باور شود. اگر شلیک عمدی به هواپیمای اوکراین را با هدف آدم کشی باور نکنید، اما تکرارش باعث می شود شلیک عمدی به هواپیما برای دفاع از جان دیگران را باور کنید. @mahdian_mohsen
▪️کدام تلویزیون‌ها قبلا هک شدند؟! 💬 عاطفه اسماعیلی @Fars_Plus
⭕️ تاریخ ننگت باد اگر فراموش کنی حتی سلبریتی های آمریکا هم برای یمن واکنش نشون دادن اما سلبریتی‌های ما کر و کور و لال بودن.. 👤 آدم @TWTenghelabi