هدایت شده از حرص بخوریم.
من قبول دارم نباید واضح بزاریم و باید بخشیش رو نشون بدیم چون با دیدن اون محتوای کامل ممکنه باز یه نفر از اونور بوم بی افته یا هدفش از دیدن این چیزا ارضای ذهنی باشه ولی خب بعضی وقتا نصفه دیدن حق مطلب رو ادا نمیکنه و آدم متوجه عمق فاجعه نمیشه و براش دغدغه نمیسازه
https://eitaa.com/talkhin/6814 ایبابا تلخین واقعا یه چیزی به این حسنا بگو، باشه یبار دوبار ادم میخنده میگه عیب نداره از یجایی به بعد دیگه حال بهم زن و تهوع آور میشه، حاجی خب شا.ش داری برو بش.اش چرا هی میای میگی، بعد چرا اینجا میگی برو تو کانال خودت بگو خب، اه
-
حسنا رعایتکن☝️
میگم میشه این انیمیشن دجال رو بذاری که بتونیم ببینیم؟.
لوطفا👈👉
-
طولانیه ولی سعی میکنم
چشم