هدایت شده از کلبهی نازنینِچای
نازنین جان با کمال احترام باید بهت بگم که شما اگر اعتقاد داری درست، اما دلیل نمیشه به کسی که لباس رنگی پثشیده توهین کنی و بتوپی صرفا برای اینکه تو این دوران رنگی پوشیده. خب چه اشکالی داره؟ینی اصن چه ربطی داره،من خودم روضمو میرم دستمو میرم و البته که مشکی میپوشم ولی مومن واقعی کسیه که به کار بقیه سرک نکشه و به زندگی خودش برسه🙏🏻
-
بنده کافر بی دین یهودی مسیحی چپی غرب گرا هستم ولم کنید
Why am I me?
نازنین جان با کمال احترام باید بهت بگم که شما اگر اعتقاد داری درست، اما دلیل نمیشه به کسی که لباس رن
Do you have any common sense at all?😟
Why am I me?
هویت و فرهنگی ندارین خودتونم نمیدونید با چی میجنگین :) @farsitweets
مغول ها اصل و نسبشون از شماها بیشتر بود🤣
هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
323.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاید برای شماهم سوال شده باشه:
سلاطین دهه هشتاد و نود🇮🇷