eitaa logo
Why am I me?
204 دنبال‌کننده
46 عکس
18 ویدیو
1 فایل
شاید یه تیکه از اتاق های ذهنم خوش اومدی گل من؟ @Radioactiv_SN اینجا صراحتا سطح خشونت و بی وجودی دشمن رو بیان میکنیم حرفامون؟‌ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_d3ehyn0&btn=اتاق.انتظار
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/talkhinn/332 سعید و از کجا داری شیطون؟😉 - رفیقمه🤙🤙🤙
گرمه
https://eitaa.com/talkhinn/334 چ_ - شوخی بود
تلخین عرفانه پیوی ما که سین نمیزنه ولی بهش بگو اوضاع خیلی خیط شده. از وقتی اون قضیه دیلی دومی و آورد وسط و خیلی سرد رفتار میکنه هیتر هاش هر روز بیشتر میشن و حسابی همه ازش شاکین و تو گپ و کانالا مسخرش میکنن که خودشو میگیره و خیلی بهش محل میزاریم فکر کرده ادم خاصیه و اینا به گوشش برسوننن - باشه چشم
دوستان من هنوز سر چنل قبلی دچار فروپاشی روانیم
دعا کنید مثل قبل شیم
تلخین یعنی فقط منم که حس میکنم قلعه نویی از قصد داره جوری رفتار میکنه که نبریم؟ خیلی جاها باید خیلیا تعویض بشن یا خیلیا باید بیان تو زمین ولی نمیارتشون، باز اینا هیچی، صبح واکنشش به گل دوم رو دیدی؟ انگار بیشتر ناراحت شد تا خوشحال، تازه بعدش که افساید شد هم رفت نشست و انگار خیالش راحت شد😐 - نه فکر نکنم کلا قلعه نویی رفتاراش عجیبه اما تاکتیکش جلوی بلژیکو دیدی اگه نمیخواست که تاکتیک ضعیف میچید
https://eitaa.com/talkhinn/343 نه بچه ها ببینید تقصیر اون بنده خدا نیست که، بالاخره اینم یک امتحانیه...؛خدا داره مارو میکنه - 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
خیلی سوتی خنده داری بود