Why am I me?
تلخین عرفانه پیوی ما که سین نمیزنه ولی بهش بگو اوضاع خیلی خیط شده. از وقتی اون قضیه دیلی دومی و آورد
تو گپ و چنلای خود بچهای قدقد یا غیر اون؟
تلخین یعنی فقط منم که حس میکنم قلعه نویی از قصد داره جوری رفتار میکنه که نبریم؟ خیلی جاها باید خیلیا تعویض بشن یا خیلیا باید بیان تو زمین ولی نمیارتشون، باز اینا هیچی، صبح واکنشش به گل دوم رو دیدی؟ انگار بیشتر ناراحت شد تا خوشحال، تازه بعدش که افساید شد هم رفت نشست و انگار خیالش راحت شد😐
-
نه فکر نکنم کلا قلعه نویی رفتاراش عجیبه اما تاکتیکش جلوی بلژیکو دیدی
اگه نمیخواست که تاکتیک ضعیف میچید
https://eitaa.com/talkhinn/343
نه بچه ها ببینید تقصیر اون بنده خدا نیست که، بالاخره اینم یک امتحانیه...؛خدا داره مارو میکنه
-
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هدایت شده از هواداران پرسپولیس🚩
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥پنالتی لحظه آخری ایران مقابل مصر دزدیده شد
حیدر سلیمانی، کارشناس داوری: صحنه گل را چندین مرتبه دیدم. بله نوک کفش شجاع خلیلزاده در آن لحظه در آفساید قرار داشت اما در بازبینی مکرر متوجه شدم پنالتی تیم ملی دیده نشده.
در صحنه گل دوم ایران که آفساید اعلام شد باید ۲ فاز عقبتر از لحظه گل هم مورد بررسی قرار میگرفت. در شروع حمله دروازهبان مصر و سعید عزت اللهی باهم به هوا پریدند که دست دروازهبان به توپ نرسید و دست چپ او با سر عزت الهی برخورد کرد.
این صحنه به دلیل لمس بازیکن حریف در محوطه جریمه پنالتی است همانطوری که در نیمه نخست داور به دلیل لمس پای مهدی طارمی توسط پای مدافع مصر اعلام پنالتی کرد در این صحنه هم بر اساس همان قوانین باید پنالتی اعلام میشد زیرا برای تکنولوژی لمس مهم است.
🔴کانال هواداران پرسپولیس👇
https://eitaa.com/joinchat/280625566C02f28f763f
https://eitaa.com/talkhinn/338
راستش منم کمکم دارم همچین فکرایی میکنم👈👉
ببین من عرفانه رو خیلی دوست دارما، ولی بعضی اوقات انگار واقعا داره کلاس میزاره،خیلی جاها که بهمون توهین کرده و چیزی نگفتم که ناراحت نشه، ولی الان واقعا نمیفهمم چرا داره اینجوری میکنه، حداقل میزاشت مایی که قدیمی هستیم عضو شیم
-
نمیدونم والا چیبگم
شاید دلایلی داره
اینترنشنال میگه تتلو فرار کرده، راسته؟
-
داداش اینترنشنال چیش راست بوده که اینش درست باشه