بچها دیلیم بخاطر فقط یه حرف خارک- اینطوری شد دجالو کار نداشتن چون چیزی بدی نگفتم اگه بخاطر اون بود که روانیمیشدم
https://eitaa.com/talkhinn/29 حیف بسته شد بعد اون پیامم که در جواب یکی که از توسل و اینا گفته بود پیام دیگهای نبود؟و از پاسخ عزیزان و تلخین خانوم هم خیلی ممنونم دعا کنید درستشم
-
انشاالله