eitaa logo
🌴تامنجی☀مهدی باوران🌴
275 دنبال‌کننده
438 عکس
266 ویدیو
22 فایل
🌹جمع دوستداران امام زمان عج☀️ سليمان اعمش مي گويد:از امام صادق ع پرسيدم: «چگونه مردم از حجّت غايب بهره مي برند؟». فرمود: «همان گونه که از آفتاب زير ابر بهره مي برند.». کپی آزاد با #صلوات 🌹 @tamonji_admi ⬅️ انتقادوپیشنهاد استاد(خوشنام) ۰۹۱۴۲۵۰۶۲۱۶
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺 1⃣ امام را یارانی باشد چون کوه استوار و چون گرد هم آیند چون سیلی خروشان با خود هر آنچه از دین های خودساخته و بدعت ناصواب را بشورد و جز پاکی بر جای نگذارد این سیل دلها را از هر گونه لانه گذاری توسط شیطان و تفکرات ناسالم، شستشو و مغزها را دوباره بعد از آنگه با محتویات باطل پر شده باشد نو کند. سرباز بودن در رکاب حضرت حجت (عج) افتخار و آرزویی بس بزرگ برای هر مؤمن و مؤمنه ای باشد؛ لکن انتخاب شدن آن آسان نباشد حساب 313 تن یاران خاص امام (عج) جدا باشد این تعداد افراد در طول بیش از هزار سال گرد هم آمدند نه آنگونه که تصور شود؛ متشکل در عصر کنونی باشند در هیچ عصری یارانی به این تعداد میسّر نبوده چنانکه امام علی (ع) می فرمود اگر چهل تن داشتم سکوت نمی کردم یا امام صادق (ع) اشاره به تعدادی بزغاله که شماره ی آن به 17 نمی رسید کرده، فرمودند: اگر به این تعداد یار می داشتم بر خود جایز نمی دانستم سکوت نمایم اما، امام زمان (عج) را جدای از 313 تن یاران خاص، ده هزار یارانی در جبهه ی جنگ و جبهه ی فرهنگی نیز باشد آنان در صبحگاهان که بیدار شوند نامه ای از جانب حضرت مهدی (عج) بر بالین خویش خواهند یافت؛ که از جانب آن حضرت به سوی حجاز فرا خوانده شده اند شاید منظور از نامه، پیام یا ایمیل بصورت الکترونیکی در گوشی، لبتاب و ... باشد. والله اعلم آنان پس از رؤیت نامه، مشتاقانه قدم در مسیر گذارند در حالیکه زمین در زیر پایشان چرخیده و در چشم بر هم زدنی طی الارض نموده، خود را در کنار امامِ ناظر، حاضر ببینند ای خوش آن دم که در بزم تو، یاری باشم  سر مست ز هر ، دور و زمانی باشم هر دم ز سبوی تو بنوشم قدحی سر خوش تر از دی ، وَ  کنامی  باشم فرمان تو را چَشم بگویم. هر   آن گر چه فرمان بدهی، در کف ناری باشم غلامرضا شادمان 97/4 @Tamonji
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لحظه‌ی غروب، متعلّق به امام زمانت است، برنامهٔ خود را طوری تنظیم کن که چند دقیقه توسل به #امام_زمان ارواحنافداه داشته باشی. همه باهم #دعای_فرج روزمزمه کنیم
📎 ✨ 🌺سه معیار در رابطه با مهر نماز🌺 ⬇ ⬇ ⬇ 1⃣جنس مهر باید از چیزهای غیر خوراکی که از زمین می روید، ماند چوب، برگ درخت🍃 باشد و سجده بر چیزهای خوراکی🍞 و پوشاکی👕 صحیح نیست.۱ 2⃣مهر باید حداقل به اندازه ی یک بند انگشت باشد. 3⃣ارتفاع مهر نباید بیشتراز چهار انگشت بسته باشد.✋ 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹 💠مسئله اول: باید بین پیشانی و آنچه بر آن سجده می کند چیزی نباشد. پس اگر مهر به قدری چرک باشد که پیشانی به خود مهر نرسد سجده باطل است، ولی اگر مثلا رنگ مهر تغییر کرده باشد، اشکال ندارد.۲ ‌ 🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸 💠مسله دوم: مهر یا چیز دیگری که برآن سجده می کند باید پاک باشد ولی اگر مثلا مهر را روی فرش نجس بگذارید یا یک طرف مهر نجس باشد و پیشانی را به طرف پاک آن بگذارد اشکال ندارد.۳ ------------------------------- 📚 منبع:فقه و احکام توضیح المسائل مراجع، م 1076- 1060- 1065 ‌‌‌‌‌‌ 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 🌸 💞اللهم عجل لولیک الفرج الساعه ._________________________ @Tamonji 🌤
4_484036882909364609.MP3
9.46M
🔹 🔸آثار ✳️ اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 🌺 🆔 @Tamonji 🌤
‍ 💢 💢 💠سلام بر شما منتظران 🌺بقیه الله (ارواحنا فداه)🌺 • 🌟🌟 • ❤️بــســمِ اللّٰه اَلرَحــمٰنِ اَلرَحیم❤️ • اللَّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظِيمِ وَ رَبَّ الْكُرْسِيِّ الرَّفِيعِ وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ وَ مُنْزِلَ التَّوْرَاةِ وَ الْإِنْجِيلِ وَ الزَّبُورِ وَ رَبَّ الظِّلِّ وَ الْحَرُورِ وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ [الْفُرْقَانِ‏] الْعَظِيمِ وَ رَبَّ الْمَلائِكَةِ الْمُقَرَّبِينَ وَ الْأَنْبِيَاءِ [وَ] الْمُرْسَلِينَ اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِوَجْهِكَ [بِاسْمِكَ‏] الْكَرِيمِ وَ بِنُورِ وَجْهِكَ الْمُنِيرِ وَ مُلْكِكَ الْقَدِيمِ يَا حَيُّ يَا قَيُّومُ أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الَّذِي أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمَاوَاتُ وَ الْأَرَضُونَ وَ بِاسْمِكَ الَّذِي يَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَ الْآخِرُونَ يَا حَيّا قَبْلَ كُلِّ حَيٍّ وَ يَا حَيّا بَعْدَ كُلِّ حَيٍّ وَ يَا حَيّا حِينَ لا حَيَّ يَا مُحْيِيَ الْمَوْتَى وَ مُمِيتَ الْأَحْيَاءِ يَا حَيُّ لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ، • اللَّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمَامَ الْهَادِيَ الْمَهْدِيَّ الْقَائِمَ بِأَمْرِكَ صَلَوَاتُ اللَّهِ عَلَيْهِ وَ عَلَى آبَائِهِ الطَّاهِرِينَ عَنْ جَمِيعِ الْمُؤْمِنِينَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ فِي مَشَارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغَارِبِهَا سَهْلِهَا وَ جَبَلِهَا وَ بَرِّهَا وَ بَحْرِهَا وَ عَنِّي وَ عَنْ وَالِدَيَّ مِنَ الصَّلَوَاتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ وَ مِدَادَ كَلِمَاتِهِ وَ مَا أَحْصَاهُ عِلْمُهُ [كِتَابُهُ‏] وَ أَحَاطَ بِهِ كِتَابُهُ [عِلْمُهُ‏] اللَّهُمَّ إِنِّي أُجَدِّدُ لَهُ فِي صَبِيحَةِ يَوْمِي هَذَا وَ مَا عِشْتُ مِنْ أَيَّامِي عَهْدا وَ عَقْدا وَ بَيْعَةً لَهُ فِي عُنُقِي لا أَحُولُ عَنْهَا وَ لا أَزُولُ أَبَدا اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّينَ عَنْهُ وَ الْمُسَارِعِينَ إِلَيْهِ فِي قَضَاءِ حَوَائِجِهِ [وَ الْمُمْتَثِلِينَ لِأَوَامِرِهِ‏] وَ الْمُحَامِينَ عَنْهُ وَ السَّابِقِينَ إِلَى إِرَادَتِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدِينَ بَيْنَ يَدَيْهِ اللَّهُمَّ إِنْ حَالَ بَيْنِي وَ بَيْنَهُ الْمَوْتُ الَّذِي جَعَلْتَهُ عَلَى عِبَادِكَ حَتْما مَقْضِيّا، • فَأَخْرِجْنِي مِنْ قَبْرِي مُؤْتَزِرا كَفَنِي شَاهِرا سَيْفِي مُجَرِّدا قَنَاتِي مُلَبِّيا دَعْوَةَ الدَّاعِي فِي الْحَاضِرِ وَ الْبَادِي اللَّهُمَّ أَرِنِي الطَّلْعَةَ الرَّشِيدَةَ وَ الْغُرَّةَ الْحَمِيدَةَ وَ اكْحُلْ نَاظِرِي بِنَظْرَةٍ مِنِّي إِلَيْهِ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ وَ اسْلُكْ بِي مَحَجَّتَهُ وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ وَ اشْدُدْ أَزْرَهُ وَ اعْمُرِ اللَّهُمَّ بِهِ بِلادَكَ وَ أَحْيِ بِهِ عِبَادَكَ فَإِنَّكَ قُلْتَ وَ قَوْلُكَ الْحَقُّ ظَهَرَ الْفَسَادُ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِمَا كَسَبَتْ أَيْدِي النَّاسِ فَأَظْهِرِ اللَّهُمَّ لَنَا وَلِيَّكَ وَ ابْنَ بِنْتِ نَبِيِّكَ الْمُسَمَّى بِاسْمِ رَسُولِكَ، • حَتَّى لا يَظْفَرَ بِشَيْ‏ءٍ مِنَ الْبَاطِلِ إِلا مَزَّقَهُ وَ يُحِقَّ الْحَقَّ وَ يُحَقِّقَهُ وَ اجْعَلْهُ اللَّهُمَّ مَفْزَعا لِمَظْلُومِ عِبَادِكَ وَ نَاصِرا لِمَنْ لا يَجِدُ لَهُ نَاصِرا غَيْرَكَ وَ مُجَدِّدا لِمَا عُطِّلَ مِنْ أَحْكَامِ كِتَابِكَ وَ مُشَيِّدا لِمَا وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دِينِكَ وَ سُنَنِ نَبِيِّكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْهُ اللَّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدِينَ اللَّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِيَّكَ مُحَمَّدا صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْيَتِهِ وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلَى دَعْوَتِهِ وَ ارْحَمِ اسْتِكَانَتَنَا بَعْدَهُ اللَّهُمَّ اكْشِفْ هَذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ وَ عَجِّلْ لَنَا ظُهُورَهُ إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيدا وَ نَرَاهُ قَرِيبا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ، • ✋ آنگاه سه بار بر ران خود دست میزنى، و در هر مرتبه می‏گويى: • 🌻 الْعَجَلَ الْعَجَلَ يَا مَوْلايَ يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ 🌷 🌺 یعنی 👇 @Tamonji 🌺 🍃 ⇦ join
💞 #یابقیه_الله 💞 🍃🌸توصیف قشنگی است دراین عالم هستی 🌸🍃تـو عـرش بَـرینی ومن از فـرش زمیـنم 🍃🌸آوارہ نہ در حسرت دیـدار تـو بی شک 🌸🍃ویـرانہ ی ویـرانہ ی، ویـرانہ تـرینـم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیه ای در انجیل متی در مورد ظهور پسر انسان ( علیه السلام ) در میان سینه زنان و نوحه کنندگان ظهور می کند 🔅🌸🔅 أللّهم عجل لولیک الفرج
3d138b5c39792b3268354b154bbce6947504d7be.mp3
11.19M
۵ ❤️حسین ع، محور و ستونِ ظهوره! اربعین، هردو شرط رو داره؛ 👈هم وفاداری، هم همدلی... دستامونو بدیم به همدیگه و رو به تبدیل کنیم. @Tamonji 🌤
💐 🌺 (1) 📜بخش دوم: اثبات امامت حضرت حجة بن الحسن العسكرى صلوات اللَّه عليه: 2⃣ 📖شيخ طبرسى - كه خدايش رحمت كند - چنين گفته است: « احتجاج حضرت حجّت قائم منتظر صاحب الزمان - درود خداوند بر او و پدرانش باد -. 🌼سعد بن عبداللَّه قمى اشعرى گفته است: ↙ به يك نفر ناصبى كه از همه ناصبى‌ها در مجادله قويتر بود دچار شدم.☀روزى هنگام مناظره به من گفت مرگ بر تو و هم مسلكانت باد، شما رافضى‌ها مهاجرين و انصار را مورد طعن قرار مى دهيد، و محبّت پيغمبر را نسبت به آنان انكار مى كنيد، و حال آنكه صدّيق بالاترين افراد اصحاب است كه به اسلام سبقت جسته، مگر نمى دانيد كه رسول اللَّه او را شب هجرت از ترس بر جان او، با خود به غار برد چنانكه بر جان خود ترسان بود، براى اينكه مى دانست كه او خليفه و جانشين آن حضرت خواهد شد، لذا خواست كه جان او را مانند جان خود حفظ كند تا مبادا وضع دين بعد از خودش مختل شود، در همان حال على را در رختخواب خود قرار داد چونكه مى دانست اگر او كشته شود وضع اسلام مختل نمى گردد، زيرا كه از اصحاب بودند كسانى كه جاى او را بگيرند لذا خيلى به كشته شدنش اهميت نمى داد. 🌼سعد مى گويد: من جوابش را دادم ولى جوابها دندان شكن نبود. ↩سپس گفت: شما رافضيان مى گوييد: اوّلى و دوّمى منافق بوده اند و به ماجراى ليلة العقبه استدلال مى كنيد. آنگاه گفت: ⁉️بگو ببينم آيا مسلمان شدن آنها از روى خواست و رغبت بود يا اكراه و اجبارى در كار بود؟ 🌼من در اينجا از جواب خوددارى كردم، چونكه با خود انديشيدم اگر بگويم از روى اجبار و اكراه مسلمان شدند كه در آن هنگام هنوز اسلام نيرومند نشده بود تا احتمال اين معنى داده شود، و اگر بگويم از روى خواست و رغبت اسلام آوردند كه ايمان آنها از روى نفاق نخواهد بود.🌀از اين مناظره با دلى پردرد بازگشتم كاغذى برداشتم و چهل و چند مسئله اى كه حلّ آنها برايم دشوار بود نوشتم و با خود چنين گفتم: ✉اين نامه را به نماينده مولى ابومحمد حسن بن على عسكرى عليه السلام - يعنى احمد بن اسحاق كه ساكن قم بود - تسليم كنم امّا وقتى سراغ او رفتم ديدم سفر كرده است💫به دنبال او مسافرت كردم تا اينكه او را يافتم و جريان را با او در ميان گذاشتم احمد بن اسحاق به من گفت: ✨بيا با هم به سُرَّمَنْ رَأَى (سامراء) برويم تا از مولايمان حسن بن على عليه السلام در اين باره سؤال كنيم، پس با او به سُرَّمَنْ رَأى رفتيم تا به درب خانه مولايمان رسيديم و اجازه ورود خواستيم، ..... 〰〰〰〰〰 📗منبع: کتاب مکیال المکارم ، ج 1 ، بخش دوم ؛ اللهم عجل لولیک الفرج الساعه
❣ #دعای_فرج❣ 🍃《بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد...》🍃 🌼 #اللهُمَّ_عَجِّلْ_لِوَلِیِّکَ_الْفَرَج ❤️🌼❤️