فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درمان
جایگاه پدر و مادری که فرزند را تحویل ساختارهای متلاشی کننده ی خانواده نمیدهند.
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درمان
💠 آیتالله میرباقری:
«مراکز آموزشی ما باید بهگونهای طراحی شود که خروجی آن، اشخاصی باشند که در عین اینکه بهدنبال فتح قُلّههای علمی هستند، آرمانهای بزرگ هم داشته باشند. یعنی علم را فقط برای جلب منافع خصوصی و رسیدن به زندگی راحت و پردرآمد نیاموزند. حتی علمآموزی آنان تنها برای خدمت کردن به مردم و ضعفاء - که این نیز کار بسیار ارزشمند و پسندیدهای است - نباشد.
بلکه افق نگاه آنان، افقی بلندتر باشد؛ کسانی باشند که همچون شهید احمدیروشن و سایر شهدای هستهای، و مثل شهید چمران و امثال او، بهدنبال تغییر موازنۀ قدرت به نفع اسلام باشند و در میدان درگیری تمدنی، با بصیرت مجاهدت کنند. بصیرت یعنی بدانند پرچم حق و باطل در کجا قرار دارد. انسان بصیر، میدان درگیری را میشناسد. به همین خاطر، تمام امکانات خود را در میدان اسلام خرج میکند. اما اگر به زمان خود و آرمانهای حقیقی آگاه نبود، دانشمندی میشود که کشور و جبهۀ حق را را رها میکند و به کشورهای اروپایی میرود و به آنان و پیشرفت هستهای و علمی آنان خدمت میکند! در نتیجه کشورهای اروپایی، زمام انرژی هستهای جهان را به دست میگیرند و به سایر کشورها میگویند که شما حق ندارید حتی یک عدد سانتریفیوژ داشته باشید!
اگر دانشمند ما میدان درگیری تمدنی را شناخت، همین دانش و علم را در اینجا به کار میبرد و به یک چالش بزرگ با غرب تبدیل میشود. درواقع، موازنۀ قدرت را به نفع دین تغییر میدهد.»
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد853
کودکانی که در خواب نیز با تبلت بازی میکنند چراغ خطری هستند برای بزرگسالانی که دلخوش به تکنولوژی آموزشی هستند.
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد854
وضعیت دانش آموز در امتحانات نهایی و کنکور
😂😱😱😂
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درمان
به تعلیم علوم سودمند به فرزندانمان بپردازیم:
امام علی علیه السلام در خطبه متقین میفرمایند:
فَالْمُتَّقُونَ فِيهَا هُمْ أَهْلُ الْفَضَائِلِ؛ .... وَ وَقَفُوا أَسْمَاعَهُمْ عَلَى الْعِلْمِ النَّافِعِ لَهُمْ
متقین در دنیا دارا فضیلت هستند و گوششان را به علوم نافع میسپارند.
پیام آور هم از علم بدون سود و بیارزش به خدا پناه برده است:
اللهم إنی أعوذ بک من علم لاینفع
خداوندا از علم بی ارزش به تو پناه میبرم.
🔰 پرداختن به علوم و سخنان بدون سود انسان را بی تقوا میکند!!
ارسالی از طرف یکی از اعضا
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درمان
در امتحانات به دنبال رشد دانش آموزان و دانش جویان باشیم👌
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد858
قبلا یک دورهی تحصیلی تاریک و ترسناک وجود داشت بنام 《نظام قدیم》. دانش آموزهای پایه اولش این شکلی بودن😂😂
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد859
اولین کنکور در سال ۱۳۵۴ در ایران
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد860
وقتی جواب کارنامه ها میاد😄😄
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد861
وقتی آموزش و پرورش جهانی وانمود میکند حامی علم شماست!!!!
(به روایت تصویر)
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد862
امیدوارم بچه هام تو ریاضی خوب باشن
چون...😁😁
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد863
از تقاضاهای دانشجویان پای برگه امتحانی😆😆
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد864
ارسالی از طرف یکی از اعضا:
توی صورت سوال گفتهام برای فلان قضیه سه تا مثال بزنین. دقیقا سه تا مثال زده🙄🤪
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد865
من میدونم هر بلایی که الان داره سرم میاد
بخاطر نمازایی که بدون وضو
تو مدرسه خوندم
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد866
حق انتخابهایی که مدرسه بهمون میده
(به روایت تصویر)
#انتخاب_و_اختیار
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درمان
امام علی النقی علیه السلام امامی که شناسنامه شیعه یعنی زیارت جامعه کبیره از جانب ایشان صادر شده ! زیاد خوانده ایم...اما چقدر تابحال دقت داشتیم..چقدر یقین داریم که خزّان العلم و ذوی النهی و اولی الحجی اهلبیت علیهم السلام هستن...
چرا" طلب علم ز هر بی سرپایی داریم"؟! و چرا در جامعه ما مسیر علم از قرآن و اهلبیت نمیگذرد؟!
فقط کافی است در ذهن خود دوران مدرسه و دانشگاه و حتی حوزه را مرور کنیم... واقعا علم را در کلام اهلبیت جستجو کردیم؟!
اینقدر که از کانت و هگل و انیشتین و نظریات سایرین مباحثه کردیم چقدر راهبردهای علمی اهلبیت را آموزش داده و در عرصه زندگی توحیدی محقق نمودیم؟!
یک بار دیگر مفاهیم عالی زیارت جامعه کبیره َو ۵سلام آن را مرور کنیم ...
🌷انشالله با عنایت الهی و هدایت امام هادی علیه السلام در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداریم و هدایت شویم 🌷
فتأمل !
ارسالی از طرف ن.حمیدی
https://eitaa.com/tanzimaateAP
23.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#درد868
📝 روش علمی مدارس اسلامی در کلام «استاد مهدی محقق» مجتهد، استاد دانشگاه تهران، آکسفورد انگلستان و مک گیل کانادا:
🔸ما مدارس هزار ساله خود را رها کردیم و به جای آن دانشگاه آوردیم
🔸آنچه که از غرب گرفتیم، صورت های ظاهری بود در حالی که دانشگاه های برجسته غرب، بیشتر به مدارس طلبگی شباهت دارند.
🔸غربی ها جامعیت علمی را از مسلمین فراگرفتند (بر اساس نظریه جامعیت فارابی در احصاء العلوم).
ارسالی از طرف یکی از اعضا
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد870
هدیه عجیبی که به عنوان معلم گرفته!😂
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد871
دلم دانشگاه حضوری با امتحانای مجازی میخواد 😞🤣
https://eitaa.com/tanzimaateAP
#درد872
▫️چهارم پنجم دبستان بودم سر یه شیطنتی نمره ریاضیام خیلی پایین شد پدرمو خواستن. معلمم (که خیلی هم دوسش داشتم) به بابا گفت نمره کم شدنش یه طرف، نگاه کنین عین خیالشم نیست. من جاش بودم الان داشتم زارزار گریه میکردم.
بابا گفت باشه حق باشماست. اگه الان گریه کنه بهش نمره میدید؟ گفت خب نه. ربطی نداره که. بابا گفت خب چرا باید برای کاری که میدونه نتیجه نداره گریه کنه و تحقیرو تحمل کنه؟ معلم اومد ماچم کرد گفت برو سر کلاس حواستو بیشتر جمع کن.
ولی این جمله بابا توی این ۵۰ سال بیشترین جملهای بوده که تو ذهنم تکرار شده.
ارسالی از طرف یکی از اعضا
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد873
التماسنامههای پای برگه امتحان!🥲
🎙️ شعرخوانی محمد سلامی
https://eitaa.com/tanzimaateAP
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#درد875
آمار نگرانکننده از ورودیهای کنکور
سهم مدارس و دهکهای مختلف از رتبههای زیر ۳۰۰۰ کنکور:
🔹دهک اول، دوم و سوم (کمبرخوردار): ۲ درصد
🔹دهک ۸، ۹ و ۱۰ (برخوردارترین): ۸۰ درصد
🔹دهک اول (ضعیفترین): ۲ دهم درصد
🔹دهک دهم (ثروتمندترین) ۴۸ درصد
🔹مدارس دولتی: ۲.۳ درصد
🔹مدارس غیردولتی: ۸۰ درصد
در رشتههای پزشکی و دندانپزشکی:
🔹دهک اول: ۱.۳ درصد
🔹دهک ۸ و ۹ و ۱۰: ۸۶ درصد
در برق شریف:
🔹دهک محروم، ۱ و ۲ و۳: صفر درصد
🔹دهک ۸، ۹ و ۱۰: ۸۷ درصد
🔹دهک دهم: ۶۰ درصد
در رشته روانشناسی
🔹دهک محروم: ۲.۹ درصد
🔹دهک مرفه: ۸۰.۴ درصد
🔹این آمار را کبکانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کرده است.
#کنکور
#تبعیض
https://eitaa.com/tanzimaateAP