eitaa logo
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
332 دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.2هزار ویدیو
169 فایل
فلسفه تشکیل نظام اسلامی🇮🇷اجرای احکام اسلام است 🔹امام روح اللـــــه: قیــــــــامـــ کنید برای خدا 🔹️امام خامنـــه ای: پرچم #آرمانـخواهی و #مطالبه_گری را زمین نگذارید. #امام_خمینی_میراث_فرهنگی_نیست! #قیام_لله🚩 @hejab_ilam @Dialameh
مشاهده در ایتا
دانلود
💢سالروز آغاز رهبری و زعامت علمدار عصر ظهور حضرت آیت الله امام خامنه ای بر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و منتظران ظهورش مبارک باد. ✾═┅┄┈ 🔊بی تفاوت نباشید. ✍ارتباط با ادمین ها: @BANOOYE_IRANI11 @Dialameh @hejab_ilam ┄┅┅┅┅❁🇮🇷❁┅┅┅┅┄ @motalebegari_hejab
⭕️ یک مقایسه با معنی! 🔹 بر اساس آنچه در چند ماه اخیر دیده ایم سران سه قوه و زیردستانشان جرات اجرای حکم خدا ( حجاب) در جامعه را ندارند و با وقت کشی و بهانه تراشی ( بهانه هایی مانند این که : بگذارید اوضاع آرام شود، فعلا وضعیت برای جدی گرفتن مسئله حجاب مساعد نیست و ممکن است دوباره موجب شورش و ناآرامی شود و ...) این مهم را به تاخیر می اندازند تا امت حزب الله از مطالبه خسته شده و بی حجابی عادی شود! ❇️ خوب است این موضع مسئولان ارشد نظام را با موضع حضرت امام در ماههای نخست پس از پیروزی انقلاب مقایسه کنیم ،زمانی که در چهار گوشه کشور تجزیه طلبی ، آشوب ، شورشهای مسلحانه و آشفتگی های ناشی از انقلاب موج می زد و کشور هر روز با فتنه تازه ای روبرو بود. در آن شرایط حضرت امام خواستار اجرای حجاب اسلامی در ادارات دولتی و ...شده بودند و برخی اجرای این دستور را به آرام شدن اوضاع حواله می کردند. ایشان در پاسخ به این عده فرمودند: امروز روزی است که اسلام باید تحقق پیدا کند. این حرف ها که گفته می شود، نظیر همان حرف ها بود که گفته شد که حالا زود است، صبر کنید. ما اگر اسلام را و احکام اسلام را پیاده نکنیم، کی پیاده خواهیم کرد؟ اگر ما امروز قوانین اسلام را اجرا نکنیم، کی اجرا بکنیم؟ آقایانی که می گویید نمی شود، پس کی می شود؟ پس بگوئید هیچ وقت ! اگر احکام اسلام را مو به مو جاری نکنید، دیگر نخواهد شد. صحیفه‌ نور، ج ۷، ص۵۶ ✍دکتر کوشکی ✾═┅┄┈ 🔊بی تفاوت نباشید. ✍ارتباط با ادمین ها: @BANOOYE_IRANI11 @Dialameh @hejab_ilam ┄┅┅┅┅❁🇮🇷❁┅┅┅┅┄ @motalebegari_hejab
23.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔵 تبدیـل بدحجـابی از «جــرم» به «تخلّـف» بدعـت در دیـن اسـت❗️ 《هر‌ گنـاه و معصیتـی در اسـلام "جـرم" محسـوب می‌شـود!》 ✔️ غیبت «بدحجـاب» به علت فسـق علنـی او جایـز اسـت. 🔴 بدحجـاب دارای سـه "جـرم" اسـت👇 1⃣ نمایش بدن به نامحـرم❌ 2⃣ تبـرّج❌ 3⃣ تجـاهر به فسـق❌ ✾═┅┄┈ 🔊بی تفاوت نباشید. ✍ارتباط با ادمین ها: @BANOOYE_IRANI11 @Dialameh @hejab_ilam ┄┅┅┅┅❁🇮🇷❁┅┅┅┅┄ @motalebegari_hejab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📣📣"یا حی" آهای عقلای قوم! دانایان!مدعیان انقلابی گری! ❌یکی نیست دهان این تحریف کننده مکتب امام خمینی رو گِل بگیره؟ مگرامام راحل نفرمودنگذارید انقلاب به دست نااهلان ونامحرمان بیفتد؟ ❌کجان که اصول مکتب خمینی را و روشنگری کنند؟ هنوز زنده اندو نفس میکشندکسانی که مستقیم از دولب مبارک خمینی کبیر پایبندی به ارزش های اسلام راشنیده اند وبرخوردهای قاطع امام را نسبت به بی حجابی و ولنگاری و فحشاءدیده اند ❌چرااساتیدانقلابی دانشگاه،علما و خطبا سکوت مرگ گرفته اند؟ ❌چرا ازتریبون دارها،مداحان وافرادموثر وذی نفوذصدایی درنمیاد؟ ⭕️ سخنان سال گذشته رهبرانقلاب را درکنار ویدئوی پخش شده ازموسی غنی نژاد بگذارید.. رهبرانقلاب درسالگرد ارتحال امام ۶ توصیه مهم به مسئولان داشتند اکنون بعدازگذشت یکسال وحوادث مهمی که برای کشور پیش آمدبهتر می‌توان به عمق راهبردی سخنان رهبر انقلاب وخطراتی که جلوی روی مردم وانقلاب است پی برد ⚠️به صحبت های موسی غنی نژاد نماینده نشان دار درارکان نظام خوب دقت کنید ▪️هم بدنبال هویت زدایی ازحقیقت انقلاب است ▪️هم فریبکاری وجنگ روانی می‌کند ▪️ هم بدنبال به سبک زندگی غربی است ▪️هم وانمودمی‌کندکه کشوربه بن بست رسیده ▪️هم امام راحل را تحریف میکند ▪️هم بدنبال کم رنگ کردن ایمان مردم است.. ✳️رهبرانقلاب سال گذشته،افشای توطئه همین نفوذ کرده درارکان نظام راهدف قرارداده بودندونسبت به توسط این جریان هشدارداده بودو حالا این جریان بصورت آشکار و وقیحانه داردرجزخوانی می‌کند
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از تنبیه الأمة
❇️ وقتی فردیت نیچه و یونگ با فردگرایی اشتباه گرفته می‌شود 🖋 دکتر حمید رفیعی‌هنر؛ روان‌شناس و عضو هیئت علمی 🔸 چندی پیش قطعه کلیپی از جناب آقای دکتر خدایاری فرد، منتشر شد که ظاهرا در جمع تعدادی از فرهیختگان شهر شیراز ارائه شده است. در آن بخش؛ ایشان به لزوم کنار گذاشتن چیزی که آن را «حجاب اجباری» می‌نامند تأکید می‌کند و به حاکمیت جمهوری اسلامی توصیه می‌کند به منظور حفظ سلامت روان جامعه لازم است این قانون برداشته شود و زنان به انتخاب خود با حجاب یا بدون حجاب در انظار ظاهر شوند! 🔺 توجیه علمی ایشان برای این تجویز؛ لزوم «خود بودن» افراد است. ایشان می‌گویند: «کسی که بدون حجاب بیرون می‌آید و یا کسی که با حجاب ظاهر می‌شود این «خودش» است و این، برای سلامت روان اجتماع مفیدتر است. به‌جای اینکه خودمان را طوری تغییر دهیم و چیز دیگری از خودمان به نمایش بگذاریم... .» بعد به مسئولین توصیه می‌کنند «به‌عنوان یک نمونه آزمایشی بگذارید «حجاب اجباری» در شهر شیراز برداشته شود و هیچ کس هیچ فشاری را وارد نکند!» ❓اما سؤالی که پیش می‌آید این است که بازگویی سخنان فردریک نیچه و کارل یونگ در بیش از یکصد سال پیش در جامعه اروپا که نتوانست درستی و کارآمدی خود را اثبات کند و حتی نتوانست سلامت روان خود آنها را حفظ کند (به زندگینامه نیچه مراجعه کنید) الان دقیقا چه سودی برای جامعه ایرانی ما دارد؟ بله! آنچه ایشان به‌عنوان ایده روان‌شناختی خود در حال بیان بوده؛ و اصرار بر آن دارند «دقیقا» کلام نیچه؛ فیلسوف آلمانی و بعدها؛ یونگ؛ روان‌تحلیل‌گر سوئیسی در ضرورت «فردیت» و «خود بودن» جهت حفظ سلامت روان است؛ و تقریبا هیچ چیز جدیدی بدان اضافه نشده است! 🔻 به مطالب ذیل توجه کنید: ➖ نیچه در یکی از آثار خود ادعا می‌کند سلامت روانی نه در گروه‌ها، بلکه در انسان‌های منحصربه‌فرد و برتر که شهامت «خود بودن» را دارند وجود دارد (Nietzsche 2003) ➖ و یونگ در کتاب «روابط بین ایگو و ناهشیار» (1928) نوشت «در نظر گرفتن کافی خصوصیات خود، بجای سرکوب آنها، برای عملکرد اجتماعیِ بهتر، مفیدتر است». یونگ اغلب از نیچه نقل می‌کرد که «آن چیزی شو که هستی!»: Become what you are! 🔺 در چرایی تکرار تحلیل‌های شخصی (و نه یافته‌های علمیِ) این اندیشمندان توسط یک استاد ایرانی صحبتی نیست؛ امّا ای کاش، حال که قرار است جامعه اسلامی ما نسخه‌پیچ تجویزهای نیچه و یونگِ قرن نوزده اروپا شود؛ لااقل تمام ایده‌های آن‌ها، و نه صرفا بخشی از آن مورد توجه قرار می‌گرفت! 🔻 نیچه و یونگ در جریان تبیین شخصیت آدمی سه مفهوم جمع‌گرایی، فردگرایی، و فردیت را از هم مجزا کرده‌اند. از نظر آن‌ها همراهی با گرایش‌ها و خواسته‌های جمعی (یعنی سازگاری با جامعه) همواره نمی‌تواند مفید و یا حتی اخلاقی باشد؛ بلکه لازم است فرد به تفرد یا فردیت خود توجه کرده یعنی به نیروها و انگیزه‌های درونی خود نیز توجه کند؛ نیروهایی که می‌تواند مثبت یا منفی باشد و به جای تلاش برای حذف یا ترکیب آنها، همچون یک بوم نقاشی، رنگ‌های مختلف را در کنار هم بپذیرد؛ امّا موضوع مهمی که یونگ بدان توجه کرده‌ (ولی استاد محترم آن را رها کرده) این است که در کنار این؛ فرد باید مراقب باشد گرفتار پدیده «فردگرایی» نشود! فردگرایی یعنی بی‌تفاوتی و تحقیر هنجارهای جامعه! از منظر یونگ بین فردیت و فردگرایی تفاوت وجود دارد: «فردگرایی به معنای تأکید و اهمیت دادن عمدی به برخی ویژگی‌های مفروض شخصی به جای ملاحظات و تعهدات جمعی است» (یونگ 1928: 267). یونگ می‌گوید «سوژه خود بودن، منفرد بودن، یا فردیت باید چیزی را به نفع جامعه تولید کند و تا زمانی که هیچ ارزش مثبتی ایجاد نکند، به صورت یک حالتِ (رشد نایافته) باقی می‌ماند». از نظر او فرد به‌عنوان یک حد وسط بین خودیت و سازگاری با جامعه تلقی می‌شود، از این رو فرد نمی‌تواند از سازگاری با جامعه دست بکشد؛ زیرا طبق باور یونگ در دنیای روانی فرد، از قبل، یکسری عناصر جمعی (به‌عنوان کهن الگو) وجود دارند که امکان سازگاری با جامعه را فراهم می‌کند. ♨️ آقای دکتر خدایاری عزیز! آنچه شما در حال ترویج آن هستید «فردگرایی» یونگ است و نه «فردیت یافتگی» او! تجویز کنار گذاشتن حجاب یعنی تشویق جامعه به زیر پا گذاشتن هنجارهای جامعه؛ یعنی سوق دادن افراد به فردگرایی و نه تفرد روان‌شناختی! یعنی اهمیت دادن به خواسته‌های خود و تحقیر هنجارهای اجتماع؛ نه پذیرش نیروهای متعدد در دنیای درون! تفرد روان‌شناختیِ یونگ قرار است فرد را به این مرحله برساند که ضعف‌ها را در کنار قوت‌های خود ببپذیرد؛ نه اینکه قوت‌های جامعه را زیرپا بگذارد! ♨️ ای کاش لااقل همچون نیچه به مفاخر ایران زمین(حافظ و سعدی) توجه می‌کردید و مثل همیشه برای تداوم فرهنگ اصیل ایرانیِ خودمان تلاش می‌کردید! دوست دارم که بپوشی رخ همچون قمرت تا چو خورشید نبینند به هر بام و درت( سعدی شیرازی) @Tanbiholomah
هدایت شده از تنبیه الأمة
❇️ پاسخی به ادعای دکتر خدایاری فرد برای آزادگذاشتن حجاب ۱ 🖋 جلال الدین احمدی 🔸 این روزها همزمان با بررسی لایحه عفاف و حجاب، سخنانی توسط یکی از اساتید روانشناسی دانشگاه مطرح شده است با این مضمون که الزام به حجاب توسط حاکمیت، سبب از بین رفتن سلامت روانی جامعه می گردد و در نهایت پیشنهاد می دهند که در شیراز به عنوان، نمونه حجاب اجباری برداشته شود تا الگویی برای ایران و جهان شود!! 🔺 فارغ از اینکه برخی از اساتید صاحب‌نظر روانشناسی در دانشگاه، این سخن را از نگاه علم روانشناسی هم مورد نقد قرار داده اند، کلام ایشان از جنبه های دیگر نیز قابل اشکال است: 1️⃣ آیا این نظریه در جایی از دنیا اجرا شده و جواب داده است؟ آیا آمریکا و اروپا در این زمینه الگوی مناسبی به حساب می آیند؟ در بعضی کشورهای غربی که مهد این آزادی‌ها هستند امروزه بسیاری از دانشمندانشان به این نتیجه رسیده اند که باید برای جلوگیری از فروپاشی جامعه و از بین رفتن نهاد خانواده، محدودیتهایی توسط حکومتها در مسائلی همچون پوشش و روابط زن و مرد اعمال شود. مردم ما به چه دلیلی به نظریات شما اعتماد کنند؟ اگر عمل به این پیشنهاد حضرتعالی سبب شد فرهنگ دینی و اخلاقی که در کشور ما حاکم است از بین رفته و دچار انحراف گردد چه کسی جوابگوست؟ 2️⃣ بر فرض این فرضیه درست باشد و ممانعت از هنجارشکنی عده‌ای در مسأله حجاب سبب شود سلامت روانی آنها به خطر بیفتد، اگر در جامعه ای اکثریت مردم، دینی را انتخاب کرده اند که یکی از اصول مترقی آن که موافق عقل نیز هست، حفظ فضای جامعه نسبت به مسائل و تحریکهای جنسی است و از انسانها می خواهد برای تحکیم نهاد خانواده و ایجاد آرامش در جامعه، خارج از خانه و غیر از روابط همسران، هیچ گونه تحریک شهوی در جامعه وجود نداشته باشد، آیا حاکمیت در مورد این اکثریت وظیفه ای ندارد؟ آیا باید برای حفظ سلامت عده ای هنجار شکن، سلامت روانی دیگران را کنار بگذارد؟ این استاد بزرگوار روانشناسی، برای سلامت روانی جوانانی که می خواهند سالم و آرام و دور از تحریکات جنسی در جامعه زندگی کرده و به کار و رشد علمی و شغلی خود بپردازند چه نظری دارند؟ چرا فقط ما باید مراقب سلامت روانی بی حجابان و هنجارشکنان باشیم؟ 3️⃣ این مسأله تا کجا ادامه پیدا میکند؟ آیا این استاد تضمین می دهند که اگر ما الزام به حجاب را به خاطر حفظ سلامت روانی این افراد کنار گذاشتیم، آنها سراغ مرحله بعدی و برهنگی بیشتر و بعد از آن روابط جنسی در فضای باز جامعه و بعد از آن همجنس بازی و ... نروند؟ طبق منطق ایشان باز باید الزام را کنار گذاشت تا نکند سلامت روان این افراد به هم بخورد. سؤال دیگر این است که اگر عده ای از جامعه خواستند به چاقو کشی و دزدی و یا مصرف مواد مخدر بپردازند و برای خود هم تشکلهایی درست کردند و اعلام کردند که اگر با ما برخورد کنید سلامت روان ما به هم می خورد، آیا این استاد باز شعار حفظ سلامت روان سر می دهند و برای دفاع از آنها به پا می خیزند؟ چرا این نظریه قطعی خود را در مواردی مانند مبارزه با ویروس کرونا و یا الزام به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ... مطرح نمی کنند؟ 4️⃣ شیطان در علم شما چه جایگاهی دارد؟ سؤال بنده از ایشان این است که در محاسبات علمی شما و نظریه پردازی‌هایتان به عنوان یک روانشناس مسلمان، شیطان چه نقشی دارد؟ آیا برای او سهمی قرار داده اید؟ حتما قرآن را مطالعه می کنید، خداوند در قرآن می فرماید «اى مؤمنان! همگى به فرمانبردارى (خداوند) درآييد و از گام‏هاى شيطان پيروى نكنيد كه او براى شما دشمنى آشكار است. بقره ۲۰۸» و نیز می فرماید: «شيطان شما را از تنگدستى مى‏هراساند و به كار زشت وا مى‏دارد... بقره ۲۶۸» و نیز «اى فرزندان آدم! شيطان شما را نفريبد! چنان كه پدر و مادر شما را از بهشت بيرون راند. اعراف ۲۷» اگر ما به عنوان مسلمان، بپذیریم که دشمنی چنین فریبکار و پر حیلت در برابر ما قرار دارد که به اشکال مختلف اعمال زشت و ناپسند را برای ما زینت می دهد و زیبا جلوه می دهد (سوره نمل آیه ۲۴) و چنان وانمود می کند که اگر تو با این پوشش خاص بیرون نیایی، از همه خوشبختی‌ها و لذائذ دنیا محروم شده ای، و سبب شود که عده ای از جوانان ما نسبت به این دستور مسلم خداوند متعال یعنی حجاب کم توجه شوند، باز شما می گویید باید برای سلامت روان آنها، آنها را به خودشان واگذار کنیم؟ اگر وساوس شیطان را باور کنیم و آن را همچون ویروسی خطر ناک که نابودکننده دین جوانان ماست بشناسیم، باز هم الزام به حجاب را اینقدر بد می دانیم؟ 📌 ادامه در فرسته‌ی بعد... @Tanbiholomah
هدایت شده از تنبیه الأمة
❇️ پاسخی به ادعای دکتر خدایاری فرد برای آزادگذاشتن حجاب ۲ 🖋 جلال الدین احمدی 5️⃣ اما نکته آخر و مهمترین نکته؛ مراد از سلامت روان چیست و چه مرجعی صلاحیت این تشخیص را دارد که سلامت روانی جامعه چگونه تضمین می شود؟ اگر ما انسانها با عقل خود و به قطع نظر از دین الهی و وحی می توانستیم تشخیص دهیم که چه رفتارهایی سبب سلامت روانی ماست وچه رفتارهایی مضر به آن، دیگر چه نیازی به دین بود؟ مسلمانی چه معنایی داشت؟ 🔺 استاد عزیز؛ شما مسلمانید و اساس اسلام بر تسلیم است چنانچه در کلام نورانی امیرالمؤمنین علیه السلام آمده است (الکافی 2/45) و تسلیم یعنی اینکه علم خداوند را بر فهم خود ترجیح دادن و مطیع دستور او بودن، زیرا او عالِم به همه امور و همه پیچیدگیهای وجودی انسان است و گذشته و آینده را می بیند، اگر او دستور به حجاب داده است (سوره احزاب آیه 52 و سوره نور آیه 31 و ...) و به حاکم اسلامی دستور داده است که آن را در جامعه محقق کند و نگذارد دستورات دین معطل و مطرود بمانند، (مطالعه) یعنی اینکه او به عنوان خالق ما و خدای ارحم الراحمین سلامت روانی جامعه ما را در این امر می بیند. اگر در مغرب زمین، بر اساس انحرافات و تحریفاتی که در دینشان رخ داده و عملا دستشان از منبع زلال وحی کوتاه شده است و به دامن علوم انسانی پناه برده اند و خواسته اند مشکلات خود را خود و با تجربه خود حل کنند دلیل خوبی نیست که ما با داشتن دینی کامل و قرآنی متقن این منبع معرفتی را کنار گذاشته و تنها به یافته های تجربی بشر و فرضیه ها یا نظریات غیر مسلم بشری بسنده کنیم. 🔻 البته مسلما هیچ انسان فهمیده ای برخوردهای بی منطق و خشن و دور از قانون را در برابر هیچ متخلف و مجرمی نمی پذیرد اما الزام حکومت اسلامی به عمل به دستورات نورانی اسلام از جمله حجاب، خود بر گرفته از دین و منطق و عقل است. @Tanbiholomah
هدایت شده از 💠 مطالبه‌گران مازندران
29.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❀ ﴾﷽﴿ ❀ 💠 خروش مردم دلسوخته و شهیدپرور روستای یانه‌سر بهشهر، دورترین روستای مازندران از ما بترس ما طائفه‌ای پر اراده‌ایم ما مثل کوه پشت سید علی ایستاده‌ایم 🔸 مطالبه‌گری بجا و درست خواهران و برادران ولایی به نمایندگی از مردم دیار علویان در اعتراض به عفاف و حجاب قوه قضائیه از نمایندگان مجلس و حجةالاسلام رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه یادواره شهدای روستای یانه‌سر از توابع هزارجریبِ بهشهر ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ 📡✾═┅┄┈ 🔗 مطالبه‌گران مازندران؛ https://eitaa.com/joinchat/3017277702C75e29fb378 📡✾═┅┄┈ 🔗 مطالبه‌گران مازندران؛ @motalebegaran_mazandaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا