eitaa logo
طرائف
5.6هزار دنبال‌کننده
109 عکس
127 ویدیو
19 فایل
ارتباط با ادمین @mh_vakili
مشاهده در ایتا
دانلود
TaAseman06_2.mp3
1.15M
💠استاد وکیلی؛(31) ❓چگونه میتوانیم همه‌ی دردهای خودمان را با توحید دوا کنیم؟ https://eitaa.com/taraef110
۱۹ خرداد ۱۴۰۲
TaAseman06_3.mp3
633.4K
💠استاد وکیلی؛(32) ❓چرا عالم قیامت و مرگ را عالم توحید می‌نامند ؟ https://eitaa.com/taraef110
۱۹ خرداد ۱۴۰۲
📘کتاب «اصول فقه دین» جدیدترین اثر استاد حاج شیخ محمد حسن وکیلی در 520 صفحه قطع وزیری منتشر شد. 📚 اصول فقه دین جلد اوّل: مقدمات مباحث الفاظ (1) هویّت علم اصول، وضع، کلام (خبر و انشاء)، کلمه (حرف، اسم و فعل) ✅ برخی از مزایای روش‌شناختی درس خارج اصول استاد وکیلی: جمع «شمول»، «اختصار» و «اتقان»، ثمره‌محوری، پرداختن به اصول فقه دین، تتبع و توجه به آراء صاحب‌نظران، نوآوری و نظریه‌پردازی، بهره‌گیری از ظرفیت معرفتی متون نقلی، حرکت از وجدان به برهان، تبادرمحوری، ریشه‌یابی اجتهادی مباحث در ادبیات، توجه به مبانی هستی‌شناسانه و معرفت‌شناسانه، جلوگیری از خلط حقیقت و اعتبار، عنایت به قواعد مربوط به مقیاس کلان و اشارات اخلاقی و معنوی. 🚛 تهیه این اثر فاخر با تخفیف ویژه در فروشگاه صبح توحید: towhidshop.org https://eitaa.com/taraef110
۱۹ خرداد ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ خرداد ۱۴۰۲
⭕️علم دینی (14) 💠تحلیل تعریف علم دینی بر اساس نظر مختار❓❓❓ 🆔eitaa.com/taraef110
۲۱ خرداد ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
نقش تنبیه در تربیت. استاد وکیلی.mp3
9.6M
⭕️ استاد وکیلی: فقه تربیتی (31) 🔶تنبیه و زدن در الگوی تربیتی 🔹در ارتکاز و عرف اصحاب اصل مسئله جواز زدن یکی از مسلمات بوده 🔹در مدل تربیتی اسلام بدون شک تنبیه و زدن داریم 🔹فقها حد و حدود ضرب را بیان کرده اند که درصورت نباشد آسیب زا نباشد مثلا به نقاط نرم بدن باشد و.... https://eitaa.com/taraef110
۲۳ خرداد ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۷ خرداد ۱۴۰۲
⭕️استاد وکیلی؛معرفت شناسی(13) 💠جمع بندی بحث لذت بــا آنچه گفته شــد روشــن میشــود لذت گرایــی به این معناســت کــه مجموعــۀ رفتارهــای اختیــاری انســان بــر بایدهــا و نبایدهــا تکیه می کند و مادر تمام ایــن بایدها و نبایدها، تحصیــل {لذت برآیندی برتر} اســت. انســان فطرتا به دنبال هر آنچه صغرای این کبری شــود، حرکــت میکند؛ و در غیر این صــورت، انگیزه ای برای حرکت ندارد. در نتیجــه وقتــی میخواهیــم در شــخصی انگیــزه ایجــاد کنیــم، باید بتوانیم نشان دهیم که این کار، صغرایی برای این کبرای به خصوص است. 📚معرفت شناسی/صفحه ۴۱ https://eitaa.com/taraef110
۲۷ خرداد ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۸ خرداد ۱۴۰۲
تاریخ علوم اسلامی.تاثیر مباحث الفاظ در فهم متون دینی.خارج اصول سال اول دور دوم ج۳۲.آوکیلی.mp3
4.39M
✔️استاد وکیلی 🔸تاثیر مباحث الفاظ در فهم متون دینی❓ 🔹زمینه های لازم برای رشد علوم❓ 🔸سطح فهم و سواد مردم در زمان اهل بیت ع چقدر بوده است❓ 📚خارج اصول/ سال اول/ دور دوم/ جلسه۳۲. https://eitaa.com/taraef110
۲۸ خرداد ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۹ خرداد ۱۴۰۲