eitaa logo
طرائف
5.6هزار دنبال‌کننده
107 عکس
123 ویدیو
19 فایل
ارتباط با ادمین @mh_vakili
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
TaAseman06_4.mp3
748.5K
💠استاد وکیلی؛(33) ❓توحید در محبت به چه شکل است؟ آیا اشکال دارد فرزند یا همسر خود را دوست داشت؟ https://eitaa.com/taraef110
TaAseman06_5.mp3
401.4K
💠استاد وکیلی؛(34) ❓چیکار کنیم که در توحید نظری و عملی نمره قبولی بگیریم؟ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عقرب و تشبیه زن به آن در روایات.خارج فقه جنسی ج۴۱.mp3
28.32M
⭕️استاد وکیلی 1⃣تشبیه زن به عقرب که نیش میزند ولی نیشش شیرین است در روایت چه وجوهی دارد❓ 2⃣تشبیه زن به دنده کج در روایات به چه معناست❓ 3⃣بررسی عبارات کتاب زن در آینه جمال و جلالِ آیت الله جوادی آملی‼️ 📚خارج فقه جنسی/ جلسه ۴۱ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شرح رسائل علامه طباطبایی (15).mp3
1.13M
📜 شرح رسائل توحیدیه مرحوم علامه طاطبایی (۱۵) ✨ ماهیات نسبی ربط حقیقی نیستند 📌 مقولات نسبی ماهیات اند، نه وجود نسبی 📌 تصویر متفاوت رسائل توحدیه از بدائة و نهایة در مورد وجود رابط 📌«عین الربط هیچگاه در دو ذات تحقق نمیابد» یعنی چه؟ https://eitaa.com/taraef110
ostad vakili. Arafe01.mp3
30.45M
🎙 کسانی که می‌خواهند به سمت خدا حرکت کنند، این صوت را گوش کنند: 🔸 روز عرفه از روزهایی است که اتصال انسان به ملکوت بسیار بیشتر است. 🔹آمادگی‌های لازم برای بهره‌برداری از این روز شریف چیست؟ 🤲🏻 دعا کردن یعنی چه؟ چگونه با خداوند ارتباط برقرار کنیم؟ https://eitaa.com/taraef110
ostad vakili. Arafe02.mp3
27.53M
بخش دوم: شرح دعای عرفه 🤲 شرایط و آداب دعا چیست؟ 🌱 عالی‌ترین چیزهایی که باید روز عرفه از خداوند خواست. https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️استاد وکیلی:رسالةالوضع(15) ✨ آیا وضع برای خاص در صورت تعلیل واضع ممکن است ؟ 💠 « التقریر السادس : الوضع للخاص مع التعلیل » 🔰 ذهب فی «تحریرات فی الاصول» تبعا للمحق الرشتی(قدس سره) الی أن الوضع الخاص یمکن أن یکون للموضوع له العام اذا کان مع تعلیل الواضع (۱) وبنی مسالة وضع الالفاظ للمعانی العامة علیه. و إن رده بعد ذلک بأن« ما عرفت من امکانه هو ما اذا صرح الواضع بالعلة حتی یسری الی عموم الموضوع له و ما نحن فیه من العلة المستنبطة لا المنصوصة . مع أن الوضع متوقف علی الانشاء و حدود الانشاء اذا کانت مضیقة فلایسری الی المعنی الاعم و مجرد فرض السوال عن الواضع لا یکفی لعموم موضوع له بل لابد من لحاظ العموم.»(۲) 📚رسالة فی الوضع و اقسام الکلمة و الکلام، الصفحة ۶۱ (مع تصرف یسیر) 📌(۱) البحث عن نظریة صاحب«بدائع الافکار» مذکور فی نص هذا الکتاب ذیل عنوان «أقسام الوضع» 📌(۲) تحریرات فی الاصول ، ج۱، ص۱۰۹ ⚠️ برای اطلاع دقیق از تفصیل نظریه و اشکال آن به سائر سطور کتاب در نشانی مذکور مراجعه فرمایید. 🏷 برای نظریة «وضع الالفاظ للمعانی العامة» تقریرات گوناگون و احتمالات متعددی ذکر شده است که به برخی از آنان به مرور اشاره خواهد شد. https://eitaa.com/taraef110