eitaa logo
طرائف
5.6هزار دنبال‌کننده
107 عکس
123 ویدیو
19 فایل
ارتباط با ادمین @mh_vakili
مشاهده در ایتا
دانلود
sharh-roohemojarrad-01.mp3
9.67M
﷽ ╭┅──────┅╮ ✾ ۱ ✾ ╰┅──────┅╯ 📌کتاب روح مجرد 💠 هدف سلوک الی الله و مقام انسان کامل 💠 رموز و دقائق سیر الی الله 🌿 امتیازات مختص به این کتاب 🌿 شاه‌بیت کتاب 🌿 هدف اصلی کتاب 🌿 قبل و بعد از نوشتن کتاب و انتقادها و بی‌مهری‌ها 🌿 علت تأثیرگذاری خاص این کتاب بر نفوس https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
eksir mohabat hoseiny 5_1.mp3
4.3M
⭕️استاد وکیلی؛ 💠میرزا جواد آقا ملکی تبریزی: باب الحسین باب الواسع 💠داستان:الاحسان کالمطر یصیب البر و الفاجر بودن سیدالشهداء https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
sharh-roohemojarrad-02.mp3
10.3M
﷽ ╭┅──────┅╮ ✾ ۲ ✾ ╰┅──────┅╯ 📌 شرح دیباچه و مقدمه 🌿 معنای روح مجرد و نور مطلق 🌿 اولین اثر ورود به دریای توحید 🌿 ضرورت سعه داشتن سالک 🌿 جامعیت حضرت آقای حداد 🌿کتاب به قدر ظرفیت مخاطب نه حقیقت حداد! 🌿 آیةالله‌العظمی به چه کسی گفته می‌شود؟ 🌿 افضل‌الفقها کیست؟ 🌿 نظر آقای حداد رحمه‌الله علیه درباره‌ی استادشان آقا سیدعلی قاضی رحمه‌الله علیه https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شرح رسائل علامه طباطبایی. ج۶. الفصل الرابع۸.MP3
1.92M
📜 شرح رسائل توحیدیه مرحوم علامه طاطبایی (۲۶) ✨ خطبه علوی(علیه السلام) خطاب به ذِعلَب 📌 «هو فی الأشیاء بلا کیفیة» ❓آیا میتوان معنای بلا کیفیة را بلا تکیف دانست؟ https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
sharh-roohemojarrad-03.mp3
9.96M
﷽ ╭┅──────┅╮ ✾ ۳ ✾ ╰┅──────┅╯ 📌 ادامه‌ی مقدمه 🌿 طریقه‌‌ی آشنایی علامه طهرانی رحمه‌الله علیه با جناب حداد رحمه‌الله علیه و تاریخ و مدت 🌿ضنّت استاد بر حال شاگرد 🌿 ذوق توحید 🌿 مفهوم موت اختیاری و فرق آن با مکاشفه 🌿 شرط همراهی با ولی خدا 🌿 لایوصف بودن مرحوم حداد رضوان الله علیه 🌿 مراتب تجرد https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️استاد وکیلی:رسالة الوضع(26) ✨ آیا دقیق بودن زبان عربی مانع وضع تعینی است؟ 💠 « دراسة الاقوال فی واضع اللغة العربیة » (۲) 🔰 أما الوضع التعینی فقد ینکر نظرا إلی نظم اللغات و دقتها لاسیما العربیة. فلا یعقل أن یکون حصیلة أمر تلقائی لم یکن مبدعه یلتفت إلی ما یصنع. 🔹 و الجواب أن الدقة فعل من الافعال الانسان لیست بمقتضیة لوقوعه عن التفات. فإن الوضع التعینی رهن ما أودعه الله تعالی فی طباع البشر من الخصوصیات. و نفس الانسان ذات نظم و دقة یمکنانه من فعل ادق الافعال من دون التفات تفصیلی بالممارسة و التکرار. و لایخفی علی المتامل فی افعالنا الیومیة الشواهد الکثیرة علی ذلک. 🔹 و بهذه الخصلة الکامنة فی طبع الانسان یصنف الامور فی ذهنه تدریجا و علی ذلک یتطور اللغة علی ممر الزمان. و الشاهد علیه الاطفال حیث یتعلمون اللغات بدقتها فی سنین یسیرة. فسلوک هذا الطریق للمجتمع الانسانی فی طی القرون الکثیرة غیر مستبعد. و من المؤید لذلک انشقاق عدة من اللغات الاوروبیة من اللغة اللاتینیة تعینا بحیث یستقل کل منها من الأخری فی الکلمات و القواعد فی نحو خمسمأة سنة. فمجرد کون اللغة ذات نظم و دقة لایستلزم نشأتها تعیینا. 📚رسالة فی الوضع و اقسام الکلمة و الکلام، الصفحة ۸۰ (مع تصرف یسیر) https://eitaa.com/taraef110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا