امام على عليه السلام:
جِماعُ الشَّرِّ في مُقارَنةِ قَرينِ السُّوءِ
همه بدی ها در مجالست با همنشينِ بد است
غررالحكم حدیث4774
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دفاع جانانه #علامه_امینی (ره) از امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
🔴 به وقت پرواز 655
🔹12 تیر ماه، سالروز حمله ناجوانمردانه ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرانی
#حقوق_بشر_آمریکایی
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
45.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید | تبیین محتوای طرح ولایت👌
🔻 #قسمت_اول : تبیین نظام محتوائی کتب مبانی اندیشه اسلامی (طرح ولایت)
🔸 سخنران: حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهدی ابوطالبی رئیس مرکز آموزش اندیشه های بنیادین موسسه امام خمینی (ره)
#طرح_ولایت
#مبانی_اندیشه_اسلامی #تبیین_کتب_طرح_ولایت
🔰این فیلم، #قسمت_اول از ویدیوهای هفتگانه ی تبیین طرح ولایت است.
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ببینید
🎥 #پرواز_بی_فرود
✈️ به مناسبت سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در ۱۲ تیر ۱۳۶۷/کانال به یاد شهدا
#حقوق_بشر_آمریکایی
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #استوری
#حقوق_بشر_امریکایی
#بیدارباش
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 میدونی پهلوون کیه؟!
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
4_5875210666142337685.pdf
6.92M
📗 کتاب «شاه دزد؛ مروری بر زوایای کمتر گفته شده از زندگی و حکومت رضا شاه»
💥 #انتشار_برای_اولین_بار
🔹کتاب شاه دزد در هفت فصل ارائه شده است:
1️⃣ فصل اول درباره وضعیت مالی و اخلاقی رضاخان است که در آن به فقر و بی سوادی رضاشاه، قبل از پادشاهیاش اشاره شده است. مردی که پس از سلطنت به ثروت افسانهای رسید و علاوه بر زمینخواری، دهها میلیون تومان در بانکهای خارجی ذخیره کرد.
2️⃣ فصل دوم درباره شرایط معیشتی مردم ایران در دوران رضاشاه است؛ دورانی که مالیاتها زیاد شد و گرفتن پول زور از مردم رواج یافت.صنعت دامداری نابود و سیستم اقتصادی غلطی بر کشور حاکم گردید.
3️⃣ فصل سوم بر وابستگی رضاشاه به بیگانگان تمرکز کرده و علاوه بر ارائه اسناد دست نشاندگی رضاخان، خدمات او به انگلیس را هم بیان کرده است.
4️⃣ فصل چهارم از سرکوب و وحشت در عصررضاخانی گزارش میدهد. دورانی که زنده به گور کردن، کشتار کودکان عشایر، جنایت در گوهرشاد و... امری مرسوم بودند.
5️⃣ فصل پنجم، سلب حقوق زنان توسط رضاخان را بررسی کرده و قتل زنان و فشار به ایشان را بیان کرده است.
6️⃣ فصل ششم از پیوندهای خانوادگی رضاخان بحث میکند.
7️⃣ فصل هفتم بر مسائل سیاسی دوران رضاشاه تمرکز کرده و سانسور و انتخابات فرمایشی و مجالس دستچین این دوران را تحلیل کرده است.
#پهلوي #رضا_شاه https://eitaa.com/sajedi_ir/
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅هزار بار هم ببینیم ، باز کم است...
✍درس_اخلاق زیبای پیرمرد رزمنده...
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰شرایط اقتصادی زمان شاه.
امام خمینی ره :والله گناهکار است کسی که داد نزند. والله مرتکب کبیره است کسی که فریاد نزند.
من مطلعم از گرسنگی مردم. آقا فکری بکنید برای مملکت، برای این ملت.
۴ آبان ۱۳۴۳، #امام_خمینی
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
6️⃣2️⃣ روز تا عیدالله الاکبر
📆 #روز_شمار_غدیر
✅ امیرالمؤمنین علیهالسلام از چه زمانی به این لقب نامیده شدند؟
رسول خدا صلّیاللهعلیهوآله فرمودند:
🌺 «اگر مردم میدانستند از چه زمانی علی علیهالسلام به عنوان امیرالمؤمنین خوانده شد، هرگز فضیلتش را انکار نمیکردند؛ او به این لقب نامیده شد، در حالی که آدم بین روح و جسد (ابتدای خلقت) بود و خداوند متعال فرمود: "و هنگامى كه پروردگارت از پشت فرزندان آدم، ذريّهی آنان را برگرفت و ايشان را بر خودشان گواه ساخت كه آيا من پروردگارتان نيستم؟"
(سوره اعراف، آیه ۱۷۲)
ملائکه گفتند: آری؛ سپس خدای تعالی فرمود: من پروردگار شما و محمّد پیامبرتان و علی امیر شماست.»
📚 منابع
نهج الحق (علامهحلی)، ص۱۹۱
اثبات الهداة (شیخحرعاملی)، ج۳، ص۳۱۴
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
امیرالمؤمنین #امام_علی علیه السلام:
💠 منْ أَبْصرَ زَلَّتهُ صَغُرَتُ عِنْدَهُ زَلَّةُ غيْرِهِ؛
❇️ هر كس لغزش خود را ببيند، لغزش ديگران در نظر او كوچک جلوه خواهد كرد.
📚 میزان الحکمه، جلد 3، صفحه 2205
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰فحش درمانی...❗
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹23 ذیقعده روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) و زیارت آن حضرت از دور و نزدیک است
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
گزارشی از جلسه اول اعتبار سنجی تجربه های نزدیک به مرگ ؛ حجت الاسلام دکتر عبدالله محمدی 👇👇👇
✅ پنج گام برای اعتبار سنجی این تجربه ها:
✅ گام اول: این تجربه ها جزو کدام یک از شناخت ها هستند. آیا جزو شهودند یا عقل اند و....
راه های اصلی معرفت، حس ، عقل و شهود است و این تجربیات ملحق به شهود هستند.
✅ گام دوم: چه زمینه های خطایی در اینها وحود دارد؟
✅ گام سوم: ملاک های اعتبار سنجی
✅ گام چهارم: آیا این تجربیات نردیک به مرگ، مولد معرفت های جدید هستند؟ یا فقط رسالت اینها تایید و تقویت معرفت های پیشین هستند؟
✅ گام پنجم: در صورت تعارض اینها با دین و عقل چه کنیم. مثلا اگر این تجربیات با تناسخ همراه بود چه باید کرد؟
🔸توضیح گام اول: راه های معرفت حس ، عقل و شهود است و شهود مراتب دارد.
کشف های عرفانی یک مصداق از شهودند و این تجربیات از قسم کشف های عرفانی نیستند. اینکه گفته می شود از قسم کشف هستند مراد کشف به معنای عام هستند.
🔸توضیح گام دوم: ایا شهود خطا می کند؟
شهود از مصادیق علمحضوری است لذا خطا نمی کند چون واقع یافت می شود.پس چرا عرفا ضابطه مشخص می کنند؟
🔸بیان چند اصطلاح لازم برای مشخص شدن بحث
۱ مثال متصل و منفصل
متصل همان قوه خیال است و ادراکاتی که در خواب داریم ادراک در مثال متصل است و منفصل، همان عالمبرزخ، عالم مثال، حقایقی دارد که از سنخ حقایق مادی نیستند.
گاهی فرد در ارتباط با چنین ادراکاتی چه عرفانی و چه تجربیات نزدیک به مرگ گاهی به مثال متصل راه پیدا می کند و گاهی سیر در مثال منفصل دارد .
۲. کشف صوری و کشف معنوی( غیر صوری): در کشف صوری صورت های را درکمی کنیم که خارج از قلمرو حواس ظاهری است.
ما در کنار حواس ظاهری پنج حس باطنی داریم. گاهی با حواس باطنی صورتی می بینیم مثلا ارواح مومنین به صورت متجسد. ما سامعه باطنی داریم؛ ما شامه باطنی داریم؛همچنین ذائقه باطنی
کشف غیر صوری: در آین قسم معنا وجود دارد. صورت نیست. معانی درک می شود. اعتبار این قسم بالاتر از کشف های صوری است.
این مراتب کشف، تناظر دارد با عالمهستی. در عالم هستی، ما عالم مادی، عالم برزخ و عقول مجرد، بعد عالم اسما و صفات را داریم.
در چنین تجربیاتی فرد به مرتبه ای از جدایی از عالممادی می رسد. وقتی فرد از سطح محسوس جدا می شود یک اداراکاتی دارد که حسی نیست.فرد به مرتبه ای از انقطاع از عالممادی دست می یابد.در مرگانقطاع کامل است اما در این تجربیات، فرد یک قدم از عالم مادی بالا می آید و ادراکاتی پیدا می کند که متعارف نیست.
گاهی شخص در حیطه مثال متصل می ماند و گاهی به مرتبه مثال منفصل راه پیدا می کند
گاهی فرد به خاطر وابستگی روحی و فکری به عالم مادی، نمی تواند از عالم متصل خیلی جدا شود . هر چقدر بیشتر جدا شود کشف های بیشتری برایش رخ می دهد و البته اگر بالاتر رود به عالم عقل، دیگر در آن جا شکل و صورت نیست. تجربیات نزدیک به مرگ بیشتر از نوع کشف صوری است. شکل و صوت و... دارد
🔸 سوال: چرا در علم حضوری خطا رخ می دهد؟؟
وقتی گفته می شود علم حضوری است یعنی واسطه ی مفهومی نیست مثل درک شادی. وقتی گفته می شود این جا علمحضوری است به معنای این نیست که چنین چیزی در عالم خارج هست؛فقط منظور این است که واسطه نیست. علاوه بر این ما باید سهم شهود محض را از تفاسیر تمییز دهیم. یعنی شخص حقیقتی را مشاهد کرده ولی در مقامتفسیر حتی برای خودش دچار خطا شده است . در اینجا دانش های قبلی شخص و پیش فرضها می تواند دخالت کند. حتی گاهی شخص در مقاممشاهده پیش فرض های خود را دخالت می دهد. نه در مقام تفسیر. لذا باید سهم پیش قرض ها تشخیص داده شود. چیزی دیگر که اختلال ایجاد می کند سهمشیطان و وهم است. ابن عربی می گوید: تا جایی که فرد با حیثیت خلقی و جسم ارتباط دارد از وهم و شیطان در امان نیست. ابزار دخالت او در قوه واهمه است. مشکله دیگر زبان و محدودیت های زبانی است. فرد در اصل مشاهد مراقبت کرده و در مقام تفسیر مدیریت می کند، و... کشف زلال دارد ولی در مقام انتقال و بیان باید از لفظ استفاده کند. عقلا برای چیزی های که تجربه داشته اند لفظ وضع کرده اند حال برای نقل چیزی که تجربه نکرده ایمنیز باید از همین الفاظ استفاده کرد. حتی شخص روانپریش برای نقل حالت خودش از همین الفاظ استفاده می کند. برای نقل این تجربیات نیز چاره ای نیست باید از همین الفاظ استفاده کرد. لذا افراد صاحب این تجربیات نوعا نمی توانند حق مطلب را ادا کنند. اساسا اصطلاح شطحیات از همین جا پیدا شده است . و آخرین نکته سهم مزاج است که استیس سهم مزاج را به زیبایی توضیح می دهد. @ meshkatnoor
━━💠🍃🌺🍃💠━━ @tarhe_velayat_tollab
هدایت شده از طرح ولایت طلاب
IMG_20170730_012437.jpg
109.5K
✍️نماز پر فضیلت یکشنبه های ذی قعده(کیفیت اقامه در عکس).
گفتمان انقلاب آمیختگتی ناگسستنی با عبودیت الهی دارد بصیرت را از خضوع و خشوع الی الله اخذ و در میدان گفتمان، نظام ساز و در میدان نبرد ، سلحشور و در عرصه انتخابات ،حماسه ساز است و این است مرام مدرسه #سلیمانی و سرباز رهبر #رئیسی
#تَرَاهُمْ_رُكَّعًا_سُجَّدًا_يَبْتَغُونَ
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
کمترین نتیجه توهین به علما در همین دنیا چیست؟
آیت الله بهجت:
ائمۀ ما علیهمالسلام به علما و فقها و راویان احادیث احترام میگذاشتند؛ ولی ما بیحرمتی میکنیم، بدگویی میکنیم و…؛ غافل از اینکه کمترین سزای بیاحترامی به آنها، بلاهایی است که در این دنیا بر انسان وارد میشود؛ از قبیل کوتاهی عمر، سوء عاقبت و…
زمانی، شخصی با صاحب جواهر به مجادله پرداخت؛ صاحبجواهر به او نفرین کرد و خطاب به امیرالمؤمنین علیهالسلام عرض کرد و فرمود: اگر غَرَض این شخص از این مجادله، مطلب دیگری است، از نجف بیرونش کن! و آن آقا مجبور شد پانزده سال در جای دیگر با دربهدری اقامت کند.
شاید بعضی از اهل علم گمان کنند که اگر علما و اهل علم همدیگر را تنقیص کنند، اشکال ندارد، ولی چنین نیست؛ بلکه خطر خردهگرفتن بر اهل علم، بیشتر از ایراد و اعتراض به دیگران است؛ لذا انسان حتی در موارد تشخیص عدم اهلیت علما باید احتیاط کند؛ زیرا تنقیص علما خیلی مشکل است.
منبع: کتاب در محضر بهجت، ج۳، ص۲۶۳
#علامه_مصباح
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
بسم الله الرحمن الرحیم
دوستان و دشمنان در حق علامه استاد مصباح یزدی کوتاهی یا ستم کردند. برخی از دوستان ناآگاهانه تنها چهره سیاسی از وی نشان دادند و او را پدر معنوی حزبی خواندند.
دشمنان هم آگاهانه به تخریب این دانشمند و حکیم برجسته معاصر پرداختند و جاهلان و بیماران ادامه دادند.
اگر آیت الله مصباح یزدی در آلمان بود همچون کانت، حرمت تفلسف او نگه می داشتند و اگر در آمریکا بود، اندیشه او را معیار ایدئولوژی خود می ساختند.
ای کاش شاگردانش به ترویج اندیشه حکمی او می پرداختند.
اما استاد مصباح یزدی کیست؟ بنده از آغاز دهه شصت با معظم له آشنا شدم ابتدا مباحث معارف قرآن این قرآن شناس عمیق را استماع می کردم و سپس شرکت در جلسات وی در دزفول، که روشنگر اهل معرفت بود.
اولین کتاب فلسفی که خواندم فلسفتنا شهید صدر بود که به توصیه معظم له درس هایشان را استماع کردم و ایشان متواضعانه اشکالات این مسکین را برطرف می کرد.
این فقیر تا آخر عمر با برکت این مفسر حکیم، خوشه چین دانش او بود و ممکن نبود دیداری شود و درسی نیاموزد.
علامه مصباح یزدی متفکری حکیم و نظریه پردازی دقیق بود. فلسفه را با روش استدلالی و معارف قرآن را با روش استظهاری و استنطاقی و تفقه را با روش اجتهادی بحث می کرد.
«وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِن كُلِّ فِرْقَةٍ مِّنْهُمْ طَائِفَةٌ لِّيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ»
حقا که این مجاهد علامه، نظریه پرداز در فلسفه اخلاق و علم النفس و هستی شناسی و معرفت شناسی و دین شناسی و فلسفه الاجتماع بود.
وقتی توفیق دیدار حاصل می شد هویت متواضعانه و متعبدانه او نمایان بود.
چقدر خوش می گذشت وقتی به ایشان در نماز اقتدا می کردم نماز ملکوتی آیت الله العظمی بهجت را تداعی داشت. رکوع و سجودش مملو از توجه بود.«إِنَّمَا یخْشَی اللّه مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ».
درس اخلاق استاد در دفتر مقام معظم رهبری، سیراب کننده
اهل اخوت با مومنان بود «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَيْنَ أَخَوَيْكُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ».
استاد مصباح یزدی ولایت مداری باورمند به مردم بود و نقش مردم در حکومت داری را حداکثری می دانست نقشی که مدعیان مردم داری نه در نظر و نه در عمل بدان اعتقاد نداشتند. ولایتمداری او هم با ولایتمداری سیاسیون متفاوت بود؛ واقعی و حقیقی و خالصانه، زیست ولایتمدار داشت.
مرحوم حکیم مصباح یزدی اهل تجارت نبود؛ اگر بود فقط با خدا بود و لذا اهل ذکر و نماز و انفاق و خشیت الهی بود.
«رِجَالٌ لَّا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَن ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ»
اسلام علامه مصباح، اسلام ناب محمدی و اسلام امام خمینی بود و همین بس است که هرچه متحجران و مرتجعان، تخریب و توهینش کنند؛ اما هیچ تخریبی و توهینی، این حکیم نظریه پرداز را به حاشیه نمی راند. علامه مصباح یزدی همیشه در متن انقلاب زنده است.
«الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَىٰ لَهُمْ وَحُسْنُ مَآب»
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
عبدالحسین خسروپناه
شاگرد علامه آیت الله مصباح یزدی/کانال مصباح دوستان
۱۳ تیر ۱۴۰۰
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
40.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#امام_رضا(ع)
🍃این تقاص کدوم گناهه
🍃میدونی چند وقته چشم به راهه
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
⭕️ #حدیث_روز
🔸امام علی (ع):
🔹از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع میکند و گرانمایگان را از تو فراری میدهد. (تصنیف غررالحکم و دررالکلم ح ۴۱۷۴ ص ۲۱۴)
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
📢 فردا روز دحوالارض است.
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
🔴شهوت شهرت
🖊احمدحسین شریفی
🔶«شبهه علمی» را میتوان با منطق و استدلال پاسخ داد؛ «شهوت جاهطلبی» را هم میتوان با مشغول کردن فرد به کاری مناسب خاموش کرد؛ اما «شهوت شهرت» نه با بحث علمی ارضاء میشود و نه با مشغولیت عملی خاموش. شاید چند روزی از غم بیآلتی، یا احساس پشیمانی، افسرده و بیجان بنماید؛ اما همین که بار دیگر «آلت شهرت» در اختیار قرار گرفت دوباره «بنیاد فرعونی» از سر گیرد و آن «کرمک بیآزار» در شکل «اژدهایی مردمآزار» و آن «پشه بیبال» در صورت «عقابی تیزچنگال» نمایان میشود.
@Ahmadhoseinsharifi
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T
🔴پدران روحانی یا قاتلان حرفهای؟!
🖊احمدحسین شریفی
🔶۱۵۴ سال قبل (از سال ۱۸۶۷) دولت کانادا با همکاری واتیکان و کلیسای کاتولیک، به منظور تعلیم و تربیت و آموزش انسانیت و صلح و محبت مسیحی! به کودکان بومی کانادا، اقدام به تأسیس ۱۵۰ مدرسه شبانهروزی کرد. این مدارس تا اواخر قرن بیستم هم مشغول به فعالیت بودند، آخرین مدرسه از این نوع مدارس تا سال ۱۹۹۶ وجود داشت!
🔶شیوههای تعلیم و تعلم پدران روحانی(!) و رهبران لیبرالی و مدافعان حقوقبشر کانادایی به این صورت بود که
1️⃣کودکان بومی را به زور از والدین خود جدا میکردند! [حدود ۱۵۰ هزار کودک را در طی این سالیان متمادی] و احتمالاً با این روش عملاً میخواستند اخلاق مدرن و معنویت محبتمحور(!) مسیحی را به آنها آموزش دهند.
2️⃣به زور آنها را مجبور میکردند که به زبان انگلیسی حرف بزنند؛ هیچ کس حق نداشتند از زبان بومی خود استفاده کند!
3️⃣هر کودکی که به گونهای دربرابر رفتار خشن و حیوانی پدران روحانی مسیحی (مدافعان صلح و محبت!) مقاومت میکرد، سرنوشتی جز ضرب و شتم و تجاوز جنسی و مرگی مظلومانه و قبری مخفیانه در انتظارش نبود.
4️⃣هر گونه ارتباطی میان کودکان و خانوادههایشان را قطع میکردند و اگر خانوادهای سراغ فرزند خود را میگرفت، پدر روحانی میآمد و با آرامشی معنوی میگفت: «متأسفانه فزرند شما از مدرسه فرار کرده است!»
🔶تاکنون در حفاریهای محدودی که در کنار سه تا از آن ۱۵۰ مدرسه صورت گرفته است، گورهای دستهجمعی وحشتناکی مشتمل بر ۱۰۰۰ جسد از کودکان خردسال و مظلوم بومی پیدا شده است! برخی از کارشناسان تخمین زدهاند که بیش از ۱۰ هزار نفر از کودکان بومی، قربانی حقوقبشر کانادایی و آموزشهای محبتآمیز(!) پدران روحانی مسیحی شدهاند.
🔶این نمونهای کوچک از دروغ بزرگ جایگاه انسانیت و محبت در مدعیان لیبرالیسم و پدران روحانی مسیحیت انحرافی است. اینان قرنهاست که اسلام را به عنوان دین خشم و خشونت و زور؛ و مسیحیت را به عنوان دین محبت و عشق و انسانیت معرفی میکنند.
🔶به تعبیر نویسندهای، تفاوت دین راستین و آیینهای جعلی و دروغین و انحرافی همین است: با حفاری اماکن مذهبی و آموزشی مسلمین به آثار هنری و نفیس و هنرهای انسانی میرسیم و با حفاری اماکن مذهبی و آموزشی مسیحی و لیبرالی به گورهای دستهجمعی کودکان مظلوم و بیپناه و جمجمههای شکسته و استخوانهای خردشده آنها!
🔶تصور کنید اگر یکی از این دست گورستانها در کنار مسجدی از مساجد مسلمانان پیدا میشد، شاهد چه هجمههای سنگینی علیه اسلام و قرآن و پیامبر اعظم(ص) بودیم؟!
━━💠🍃🌺🍃💠━━
📳 لینک عضویت در کانال طرح ولایت طلاب در ایتا و سروش:
🆔 @tarhe_velayat_tollab
لینک ارتباط با ادمین:
🆔 @T_Velayat_T