eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
نوکر ارباب نیستیم فقط ادعا داریم 🔹اغلب مردم اظہار میدارند ڪہ ما امام زماڹ💚 ارواحنا فداه را ازخودماڹ بیشتر دوست داریم، 🔸حال ڪہ اینطور نیست زیرا اگر او را بیشتر از خود دوست داشتہ باشم،باید برای او ڪار ڪنیم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 در دوران پهلوی(قبل از انقلاب) که تقریبا روزانه ۶ میلیون بشکه نفت میفروختیم، مردمی بودن که به خاطر پایین بودن سطح درآمد و گرونی‌ها، آبِ خالی روی اجاق میذاشتن تا گرم بشه بعدش نون خورد میکردن و با آب میخوردن! ✔️ تاریخ را درست و کامل روایت کنیم
⚡️ راز تأمین سلاح انصارالله در گفت‌و‌گوی کیهان با سفیر یمن 🔸ارتش و نیروهای مردمی یمن هفته گذشته موفق شدند طی سه روز با انجام عملیات «البنیان المرصوص» در شرق صنعا 1500مزدور سعودی را به هلاکت برسانند! این عملیات بسیار مهم و راهبردی بود و امنیت صنعا را به طور کامل تامین کرد. 🔸«ابراهیم الدیلمی» سفیر یمن در ایران به گرمی به سؤالات کیهان پاسخ داد. مصاحبه سفیر یمن با روزنامه کیهان به عنوان نخستین مصاحبه وی با یک رسانه فارسی‌زبان به شمار می‌رود. 🔸محور اصلی سخنان سفیر یمن این بود که جنگ یمن اساسا یک جنگ آمریکایی- صهیونیستی است و عربستان، تنها، مجری برنامه‌های آمریکا به شمار می‌رود. وی تاکید کرد مردم یمن هرچند در 59 ماه گذشته تحت محاصره شدید قرار داشته‌اند اما به لطف پیروزی‌های انقلابیون در میدان‌های نبرد از روحیه مساعدی برخوردارند. 🔸سفیر یمن در واکنش به اتهاماتی که از سوی برخی کشورها به انصارالله مبنی بر دریافت سلاح از ایران‌زده می‌شود هم گفت که یمنی‌ها همواره در طول تاریخ سازنده سلاح بودند. در تاریخ معاصر نیز مردم یمن از 120 سال پیش توپ‌های جنگی می‌ساختند. 🔸سلاح‌هایی که انقلابیون یمن در اختیار دارند در درجه اول مربوط به دوران قبل از انقلاب 2014 است. علاوه‌بر این مردم یمن در سایه تحریم‌ها دست به کار شده و دست به اختراعات و اکتشافات نظامی زده‌اند. پس از هر پیروزی ارتش یمن، سلاح‌های مدرن زیادی از نیروهای ائتلاف سعودی به غنیمت گرفته می‌شود. با توجه به حملات ائتلاف سعودی، مردم یمن از هر راهی که بتوانند سلاح تامین می‌کنند تا بتوانند در برابر متجاوزان مقابله کنند. آنها مرد جنگند و اگر لازم شود، با دندان می‌جنگند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🍃 📖🕋📖🕋📖 🕋📖🕋📖 💠همراهان گرامی کانال 🌷ختم دسته جمعی ذکر یونسیه👇👇 ذکر یونسیه یعنی گفتن: «لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» معنای ذکر : هیچ خدایی جز تو نیست، تو منزه هستی ومن از ستمکاران هستم.( آیه 87 سوره انبیا ) ذکری که اثر بسیار عجیبی در رفع غم و اندوه دارد. ✅ تعداد ثبت مجموعه یا ضامن آهو میشود و توسط متصدی آمار در حرم مطهر 🍃🍂آقا علی بن موسی الرضا 🍂 🍃 از طرف شما عزیزان ثبت میشود و نزد ولی نعمتمان به امانت سپرده میشود ❇️فرصت فرستادن شروع : از زمان اعلام متن در کانال پایان : تا جمعه شب ۱۸ / ۱۱ / ۹۸ ❇️ جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف، و برآورده شدن حاجت افراد شرکت کننده 📣لطفا تعداد ذکر یونسیه را که میفرستید به آیدی زیر بفرمایید تا آمار در حرم مطهر امام رضا( ع )ثبت شود تشکر و عاقبت بخیری از حضور پر رنگتون 🌹 ⬅️ آیدی جهت پیام دادن برای اعلام تعداد ذکر یونسیه در ختم دسته جمعی 👇👇 🆔 @ZZ3362
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 نظر استاد سید حسن ضیائی درباره کتاب طب الرسول آیت‌الله تبریزیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️👈 درسال ۲۰۱۱ فیلمی به اسم ساخته شد که ویروسی به اسم «کرو» از شروع وبه تمام جهان سرایت میکند، ⛔️👈جالبی موضوع اینجاست که دراین فیلم منبع ویروس را از میدونن سال نو چین!!! فلج کردن چین!!! بایکوت شدن و ممنوعیت پروازهای چینی!!! دیگه بقیه داستان روشنه دیگه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️سکانسی از فیلم رزیدنت اویل 2016 که بسیار تامل برانگیز است.. تمام مردم جهان باید بمیرند تا همه چیز برای بماند!! قوم برگزیده از نظر اونا: و 🔥آیا باز هم دست های پشت پرده و سیاست های ی جنایتکار در کار است؟؟
دست نوشته ای منتشر نشده از سردار دل ها برای یکی از دوستانش «اخلاص، اخلاص، اخلاص...» به راستی هنوز مانده است تا ابعاد پنهان شخصیت حاج قاسم مکشوف شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشد که پایِ رکابت باشیم... چرا داغت سرد نمیشه...😭😭🇮🇷❤✌🏼
❗️ ✅حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: آيا حضرت صاحب علیه‌السلام كه از دست دشمن‌ها در پشت پرده‌ غيبت است، از دوستانش هم غافل است كه هرچه بر سرشان آمد، آمد؟ اين خيال‌ها از ضعف ايمان است. آيا مى‌شود كه حضرت جهت حقانيت مذهب را تقويت و تأييد نكند؟! خدا مى‌داند آن حضرت تا به حال چه كرده و چه مى‌كند! 📚 در محضر بهجت، ج۳، ص۲۷۶
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸تا برای دیگران نقل نکند، پیچ‌وتاب دارد! همان‌طور که اگر کسی غذایی بخورد که به آن عادت نداشته است، حالت تهوع به او دست می‌دهد، منافق هم اگر عمل صالحی انجام دهد، به مزاجش نمی‌سازد و می‌خواهد آن را دفع کند؛ ازاین‌رو اگر عمل صالحی انجام دهد، زود آن را می‌کند؛ اگر به خودش قول هم بدهد که این کار را به کسی نخواهم گفت، نفسش راحت نمی‌شود، مگر اینکه آن کار را به دیگران بگوید، و تا نگوید دارد؛ اما همین‌که گفت، مثل زنی که وضع حمل کرده باشد، دیگر آرام و راحت می‌شود؛ چون بارش را زمین گذاشته و چیزی در بساطش نیست. مؤمن هم اگر معصیتی ‌کند، می خواهد آن را سریع دفع کند. اگر به کسی ظلم کند، همان حالتی را دارد که مادر هنگام وضع حمل دارد و تا عذرخواهی نکند، آرام نمی‌گیرد.
▪️يك تفكر هست كه ميگه اگر از هايپرماركت ها خريد كني به مدير عامل كمك كردي كه بتونه ويلاي سومش رو بخره اما اگر از مغازه محل خريد كني به يه بچه كمك كردي كه بره مدرسه و به يه پدر و مادر كمك كردي تا بتونن يه لقمه نون بزارن سر سفره بچه هاشون! 💬 nazanin
⛅️ تنها یک قدم تا ظهور امام مهدی(عج) 🌹امام صادق(ع): در قسمت مشرق شهری بنا می‌شود، در آن شهر حادثه ای رخ می‌دهد که مردم آن زمان چنین حادثه ای را در تاریخ زندگی خویش ندیده اند. آنگاه آن حادثه پایان می‌پذیرد. پیش از آن، حادثه ای در شام(سوریه) پدید می‌آید که ۴۰۰ هزار کشته بر جای می‌گذارد. آنگاه حضرت مهدی با سیصد سوار قیام می‌کند. آنها در همه جنگ‌ها پیروز می‌شوند و با پرچم سرافراز به پیش میروند. ( منبع: قطره ای از فضائل اهل بیت ج۲ ص۷۹۳ نقل از کتاب صراط‌المستقیم) ⚡️ تحقق روایت امام صادق (ع): ۴۰۰ هزار کشته در سوریه در اثر حادثه‌ای قبل از ظهور ✅نتیجه گیری: هر فرد عاقلی متوجه می‌شود که وقتی این نشانه محقق شده است، پس قطعا خود ظهور امام مهدی(عج) هم به زودی محقق میشود. فرد الهی که وقایع ۱۴‌۰۰ سال آینده را آنقدر دقیق بیان نموده یکی از امامان شیعیان است و علمش از جانب خداست پس شیعه بر حق است و پیروی از ائمه واجب است. 🌷 ظهور بسیار نزدیک است. خود را برای ظهور امام مهدی(عج) کاملا آماده کنیم.
✍دو چیز انسان را نابود میکند 👌مشغول بودن به گذشته 👌مشغول شدن به دیگران هر کس در گذشته بماند آینده را از دست می‌دهد! و هر کس نگهبان رفتار دیگران باشد، نصفی از آسایش و راحتی خود را از دست می‌دهد! بهترین انتقام در زندگی این است که با توکل به خدا و تلاش، به راه خود ادامه دهید و اتفاقات بد را فراموش کنید. به هیچکس اجازه ندهید از تماشای رنج شما لذت ببرد! شاد بودن را سرمشق زندگی خود قرار دهید که بدون توکل به خدا میسر نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️ خوب گوش کنیم! زرشناس در برنامه ثریا : 🔹وقتی ساختار اقتصادی بازمانده از زمان طاغوت توسط مدیران غربگرا و نجومی بگیر باز تولید شد. 🔹مدیران اشرافی، امروز هم برای حل مشکلات آدرس غلط می دهند؛ مشکل دقیقا خودشان هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آینده روشن است.. 🔺رهبرانقلاب: بنای انقلاب استوار خواهد ماند و مخالفان در مقابل چشم شما نابود خواهند شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سورپرایز مردم در فرودگاه مهرآباد توسط عوامل نظام 😉👆 ▪️طراحی هنرمندانه فلش ماب در فرودگاه مهرآباد ▪️با اجرای موسیقی زنده و همراهی مسافران! (این کار نه نماهنگ است نه کلیپ، بلكه از فن غافلگیری در محیط عمومی بهره میگیره. )
ツ 🌷آیت الله بـــهاء الدینی : اگر کسی به اندازه ی یک خانــه ساختن ، وقت برای می گذاشت ، کار تــــمام بود.
4_5879637596308506216.mp3
5.83M
🔊 🎼 پادڪست بســیار زیـبا 🎤حجت الاسلام عالــــــی ✅ ⏱ ۹ دقـــیقه و ۱۲ ثانـــیه 🌺
🌷اســتاد مســـعود ریاعی: از شادمانی کن از اینکه هستی، از اینکه هنوز توان عشـق ورزیدن داری راه خدا عین نشاط و ســر زندگی است در سجده ات بورز این به خاک افتادن بر افلاک رفتن است چه زیباترین و کار آمدترین سجــده، سجده ی عاشقانه است دیگرش را سـجده ی شکر بدان در سجده‌ی شکر تو چیـزی نمی خواهی زیرا همه چیز را پیشاپـــیش دریافت کــــرده ای.