eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
» 🔊 سخنـرانی بســـیار شنیدنی 🎤 استـــاد مسعـــود عــــالــــے 🔖داستانِ‌جهانگیرخان‌قشقایی ⏱ 4 دقیــــقـــہ و 1 ثـــــانیـــہ نشــرپـیام‌صـــدقه‌جــاریه‌اسـت
💌 هر چیزی که می‌بینیم ... دریچه چشم انسان، دروازه معرفت و ارتباط او با همه عالم است. ولی خدا در پشت چشم، مغز انسان را قرار داده تا هرچه را می‌بیند تحلیل ڪند و درباره آن تفڪر ڪند. نه آنڪه بدون تفڪر با سر به سوی آن برود. بعضی‌ها پشت دریچه چشم‌شان دیوار ڪشیده‌اند. وقتی چشم باز می‌ڪنند، هیچ تفڪری پشت نگاه‌شان نیست. «استاد پناهیان»
مرحوم آیت الله بهجت (ره) میفرمودند: . . از آقا سید عبدالهادی شیرازی(ره) که عالم واقعی بود، نقل کرده‌اند که در کودکی بعد از فوت پدرم، میرزای بزرگ، تکفل خانواده به عهده من بود. . ایشان می‌گوید: پدرم را در خواب دیدم. از من پرسیدند: آقا سید عبدالهادی! حال شما چطور است؟ در جواب گفتم: خوب نیست. فرمود: به بچه ها و اهل خانه سفارش کنید که نماز اول وقت بخوانند، تنگدستی شما رفع می‌شود. . . نتیجه میگیریم که: نماز اول وقت ، فقر و تنگدستی را ازبین می برد. . طبق روایات معتبر ، نماز را در اول وقت ادا کردن ، یکی از مهم ترین و اساسی ترین عامل برای افزایش رزق و روزی است.
رحمت خدا میرفندرسکی 🌱 عالم عامل ، میرداماد روزی روی منبر بی هوش شد. یک هفته او را مداوا کردند. فاید ه ای نداشت. پس شیخ بهایی به منزلش می آید و نبض او را می گیرد و می بیند، شخص بزرگی در او تصرف کرده است. پس از تفحص معلوم می گردد که سیدی، درس او را اتفاقی گوش می کند و چون از مدرسه خارج می شود میرداماد به این حالت می افتد. 🍂 شیخ بهایی متوجه می شود که این تصرف، کار عارف کامل، میرفندرسکی است. پس به محضر او می آید و علت را جویا می شود. 🌷 ایشان فرمودند: « مدتی حرف های او را گوش دادم، دیدم از عذاب خدا سخن می گوید و این سبب ناامیدی مردم می شود. خواستم رحمت خدا را به او بچشانم». ☘ شیخ تقاضای لطف می کند. میرفندرسکی می فرماید:« بروید خانه اش، او به هوش آمده و نسشته .» 📖 نشان از بی نشان ها ، ۲ ص ۲۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💞ویژه روز زن 📹ببینید| رهبرمعظم انقلاب: باید کاری کنیم که بچه‌ها دست مادر را حتما ببوسند ♦️قوانین مهمی لازم است وجود داشته باشد که جلوی مظلومیت‌ زنان ضعیف و ستم‌زده و مظلوم را بگیرد.
⭕️ ثواب بوسیدن پای 💚 پیامبر(ص) فرمود: 👌 «کسی که پای مادرش را ببوسد؛مثل این است که آستانه کعبه را بوسیده است» 📚(گنجینه جواهر ) 💚و نیز فرمود: 👌 «هر کس پیشانی مادر خود را ببوسد،از آتش جهنم محفوظ خواهد ماند». 📚(نهج الفصاحة) 💚 در حدیث دیگری فرمود: 👌 «کسی که قبر والدین خود را در هر جمعه زیارت کند، گناهانش بخشیده می شود و از نیکوکاران نوشته شود. 📚(مستدرک الوسائل، ج 2)
🌷نبی مهربانی(صلی‌الله‌علیه‌وآله): آنکه مادرش را شاد کند، خدا را شاد کرده است. 📗نهج الفصاحه، ص۷۰۶
🌸 علمِ بی‌نهایت ✅ شناخت امام زمان (قسمت هفتم)
رسول اکرم(ص): عبادت هفتادجزئ است که برترین آنهاکسب روزی حلال است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 عنایت امام زمان (علیه السلام) ⚜ از زبان آیت الله بهجت (خیال می کنید امام زمان از وضعیت شما آگاه نیستند)
5fb36e8649b53_22672025.mp3
2.67M
🔊 پادکست «امروز، روزِ تذکره» 👤 استاد رائفی پور
❗️ قدرت رسانه
🔹ایران ۱‌۲۹۸: اشغال ایران بدست انگلیس و نسل کشی نیمی از جمعیت ایرانیان، بدون کوچکترین مقاومت از جانب حکومت وقت. 🔸ایران ۱۳‌۹۸: توقیف نفتکش انگلیسی به دست ایران، به علت آلوده کردن خلیج فارس. ✅ همین یک مورد برای اثبات کارآمدی جمهوری اسلامی کافیست.
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸 😍 امشب داریم😍 💓 ١. لینک کلاس در تعامل با همسر، در روز چهارشنبه (١۵ بهمن) بمناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها از ساعت 00.00 امشب، منتشر و تا ساعت 24.00 به مدت 24 ساعت در کانال تربیتی همسران خوب باقی خواهد ماند (این زمان تمدید نمیشود). 💓 ٢. بهره مندی از این برای بزرگوارانی که شرایط پرداخت هزینه کلاس را ندارند، بصورت میباشد. 💓 ٣. برای بزرگوارانی که مشکلی برای پرداخت هزینه کلاس ندارند، با پنجاه درصد (یعنی ٢۵ هزار تومان) تقدیم می‌شود. (عجله ای برای واریز هزینه کلاس نیست، متقاضیان می توانند از ساعت 24 امشب، لینک کلاس را دریافت کنند و از مطالب کلاس استفاده نمایند و هر وقت امکانش را داشتند هزینه مربوطه را واریز کنند). 🌹🍃 تا فرصت هست وارد شوید🏃‍♂👇 💓 eitaa.com/joinchat/3451518976C471922bdf6 😍😍 کمتر از 6 ساعت تا آغاز طرح کانال تربیتی زمان باقی مانده است.
بر کوکب آسمان عصمت صلوات بر فاطمه گوهر نبوت صلوات بر مادر یازده امام برحق از صبح ازل تا به قیامت صلوات 🌸 ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر مبارک باد. 🌷هدیه به حضرت فاطمه سلام‌الله‌ علیها و ان شاء الله بهره مندی از شفاعت ایشان ۱۴ صلوات بفرستیم و ثوابش را به ایشان هدیه کنیم.
✅ نشانه شیعه واقعی مردی به همسرش گفت: پيش فاطمه زهرا عليها السلام برو و بپرس: آيا من از شيعيان اهل بيت هستم؟ ـ زن آمد و پرسيد. 🌼 حضرت زهرا عليها السلام در پاسخ گفت: به همسرت بگو: اگر به آنچه تو را فرمان داده ايم عمل مى كنى و از آنچه نهى كرده ايم پرهيز نموده اى از شيعيان خواهى بود و در غير اين صورت از شيعيان نيستى. 📗بحار الأنوار ،ج۶۸، ص۱۵۵ / تفسیر منتسب به امام حسن عسکری علیه السلام
🌸حضرت فاطمه عليها السلام: بهترين شما [مردان] كسانى اند كه با مردم نرم ترند و زنان خويش را بيشتر گرامى مى دارند. (دلائل الإمامه، ص۷۶) 🌸حضرت فاطمه عليها السلام: براى زنان بهتر است كه [بدون ضرورت] مردان نامحرم را نبينند و نامحرمان نيز آنان را نبينند. (بحار الأنوار، ج۱۰۴ ص۳۶)
28.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با نوای شاعر ویژه سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها تنظیم : علی افسری تهیه شده در موسسه فرهنگی و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی
🌷امام باقر عليه السلام: بر شما باد صدقه دادن. صدقه را صبح زود بدهيد كه آن روى ابليس را سياه مى‌كند. 📗تحف العقول، ۲۹۸
🌸 باور قلبی ✅ شناخت امام زمان (قسمت هشتم)