eitaa logo
رِسـانـه طَـریـقُ الْـحَـقْ🇵🇸
2.5هزار دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
145 فایل
✨﷽✨ كانالي مملوّ از تكان دهنده‌ترين سخنان علمای اخلاق و عرفان (روشنگری) (کپی آزاد) تأسیس : ۲۷ / ۱ / ۱۳۹۷ ارتباط با ادمین کانال @Adel_khalatbari تبادل نداریم🌹
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷امیرالمومنین علیه السلام نقل میکند: روزی در محضر پیامبر صلی الله علیه و آله اینگونه دعا کردم: "خدایا مرا محتاج احدی از مخلوقاتت نکن. " پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: «اینگونه نگو. زيرا هيچ كس نيست، مگر آن كه به‏ مردم نيازمند است». گفتم: پس چه بگويم، اى پيامبر خدا؟ فرمود: بگو: "خدايا! مرا نيازمند بدترین مخلوقاتت قرار مده" گفتم: اى پيامبر خدا! بدترین مخلوقات چه كسانى هستند؟ فرمود: «كسانى كه هرگاه عطا کنند منّت میگذارند و هرگاه دریغ میکنند بد میگويند[و طعنه می زنند].» 📗تنبيه الخواطر، ج ۱، ص ۳۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک راه برای به یاد امام زمان بودن در طول روز 👤 استاد مسعود عالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 در این ویدئو خواهید دید که چگونه با تقطیع یک کلیپ میتوان واقعیت را عوض کرد و مردم را فریب داد!!!
سناتور آمریکایی: کشور ما ۵۰ میلیون گرسنه دارد 🔹این غیرقابل قبول است که امروز در آمریکا پولدارها،‌ پولدارتر می‌شوند اما خانواده‌های کارگران در حال تلاش هستند. ۱۴۰ میلیون آمریکایی جزو کم درآمدها حساب شده و ۹۲ میلیون نفر نمی‌توانند هزینه‌های خدمات درمانی را بپردازند. 🔹۵۰ میلیون آمریکایی قادر به تأمین غذای خود نبوده و ۴۰ میلیون با خطر بی‎خانمان شدن مواجه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎥 پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز 🔸این برنامه ساعت ۱۰:۳۰ چهارشنبه ۲۹ بهمن، به صورت زنده از شبکه‌های رسانه‌ ملی پخش خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اد کن، پول بگیر! 🔹شگرد کلاهبرداران که این روزها در فضای مجازی رواج پیدا کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚀 شب گذشته گروهی با نام «سرایا اولیاء الدم» با ده‌ها راکت، پایگاه آمریکایی در اربیل را مورد هدف قرار داد 🔸این گروه توضیح داد: «ما به فاصله ۷ کیلومتری پایگاه اشغالگران آمریکایی در اربیل نزدیک شدیم و توانستیم ضربات مهلکی با ۲۴ راکت بزنیم که به دلیل ناتوانی سامانه ضد هوایی اشغالگران از رهگیری آنها، دقیقاً به اهداف خود اصابت کردند.» 🔸این گروه عراقی تازه تأسیس افزود: اشغالگران آمریکایی در هیچ‌ جایی امنیت نخواهند داشت، حتی در کردستان عراق. ما به شما وعده عملیات دیگری را می‌دهیم. 🔸 طبق گزارشات دو فروند هواپیمای نظامی آمریکا در عملیات راکتی دیشب در اربیل نیز نابود شدند. 🔸یک مسئول پنتاگون، شمار آمریکایی‌های مجروح در این عملیات را ۵ نفر اعلام کرد.
ایرانِ سال 2021 ایرانی نیست که آمریکا در سال‌های گذشته با آن روبه‌رو بود 🔸گرت‌پورتر، مورخ و تحلیلگر مسایل امنیتی در آمریکا گفت: ایرانِ سال 2021 ایرانی نیست که آمریکا در سال‌های 2012 یا 2014 یا 2015 و یا 2016 با آن روبرو بود. آنها اکنون گزینه‌های نظامی در اختیار دارند. همانطور که در سال 2019 [با هدف قراردادن پهپاد ترایتون] و سال 2020 ]با حمله به عین‌الاسد] قدرت خود را نشان دادند. 🔸وی در ادامه گفت: این توانایی نظامی، آنها را بیش از پیش در مقابل فشارهای آمریکا مقاوم می‌سازد؛ آمریکا در مورد ایران هیچ گزینه نظامی واقعی ندارد. گزینه فشار نظامی درباره ایران جوابگو نخواهد بود. 🔸در هفته‌های گذشته، چاک فریلیک، معاون سابق امنیت ملی رژیم صهیونیستی گفت: ما نمی‌توانیم ایران قدرتمند را شکست دهیم. ایران یک قدرت منطقه‌ای است و اجرای اقداماتی علیه این کشور بسیار خطرناک است. 🔸فریلیک افزود: ایران اولین دشمن اسرائیل است که آنقدر قدرتمند، پیچیده و دور از دسترس است که ما نمی‌توانیم آن را شکست دهیم؛ ما نمی‌توانیم در مقابله با ایران پیروز شویم. وی در ادامه گفت: امیدوارم ایران به اقدام نظامی علیه اسرائیل- که بعید هم نیست- دست نزند. 🔸به گزارش جام‌نیوز، در مهرماه سالجاری، یک شبکه تلویزیونی چینی در گزارشی تاکید کرد: تحریم‌های اقتصادی و تسلیحاتی نه تنها اثر مورد انتظار آمریکا را بر ایران نداشته، بلکه باعث تشدید نفرت ایرانیان از آمریکا شده است. 🔸در ادامه این گزارش آمده است: موشک‌های ایران تهدید بزرگی برای آمریکاست. موشک‌های ایرانی با برد بیش از 1500 کیلومتر می‌تواند پایگاه‌های آمریکا در خلیج‌فارس را هدف قرار دهد. موشک‌های ذوالفقار با برد 750 کیلومتر، توانایی نابودکردن ناوهای آمریکا را دارد. علاوه‌بر این‌ها، ایران توانایی‌های مختلفی در شلیک موشک دارد؛ مثل پرتاب موشک‌هایی از اعماق زمین که البته رهگیری آنها بسیار مشکل است. /کیهان
آیت الله بهجت (ره) میفرمودند: . کار خیر خود را دست کم نگیرید در هرکار خیری خود را به قدر نخود هم شده شریک کنید، شاید همان کارخیر بی ریا قبول و باعث نجاتتان شد. . [در]ضمن اینکه انجام کار خیر توفیق آور است(توفیق زیارت، رفیق خوب، همسر و فرزند خوب و...) . انجام کارخیر اول ، کار خیر دوم را برایتان ارمغان میاره و این خیر دائمی باعث سعادتمندی و نجات انسان میشود ... . در حدیث داریم فرزند صالح می خواهی زیاد صدقه بده ... صدقه دادن زمینه نسل صالح است ... صدقه تا هزار سال و تا هفت نسل روی [نسل] انسان اثر می‌گذارد.
🌷شهید محمد ابراهیم همت: شهـید هــمت در به جـــو ســازی ‌های جریانی مـــــرموز طی عملیات رمضـــان گــفت: هرڪسی ڪه بیشـــتر برای ڪار ڪند بیشتر باید فحش بشنود و شما چون بیشتر برای خـ♡ـدا ڪار ڪردید بیشتر فحـش شنیدید و می‌شـــنوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اتفاقی جالب در هنگام سخنرانی حاج قاسم در روستای پدری 🔆"أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ" سوره فتح، آیه ۲۹ بر کافران بسیار قویدل و سخت و با یکدیگر بسیار مشفق و مهربانند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این ماهِ عجیب... ماه رجب از زبان حاج آقا مجتبی تهرانی در یک دقیقه
🌸🌸 دعـای هـــر روز مـــاه رجـــب 🌸🌸 یَا مَنْ أَرْجُوهُ لِكُلِّ خَیْرٍ، وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ كُلِّ شَرٍّ، یَا مَنْ یُعْطِى الْكَثِیرَ بِالْقَلِیلِ، یَا مَنْ یُعْطِى مَنْ سَأَلَهُ، یَا مَنْ یُعْطِى مَنْ لَمْ یَسْأَلْهُ وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً، أَعْطِنِى بِمَسْأَلَتِى إِیَّاكَ جَمِیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمِیعَ خَیْرِ الْآخِرَةِ، وَاصْرِفْ عَنِّى بِمَسْأَلَتِى إِیَّاكَ جَمِیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الْآخِرَةِ، فَإِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ مَا أَعْطَیْتَ، وَزِدْنِى مِنْ فَضْلِكَ یَا كَرِیمُ.
مداحی آنلاین - دعای ماه رجب - موسوی قهار.mp3
605.5K
🌙 🌓یا من ارجوه لکل خیر ... 🎙با نوای یَا مَنْ أَرْجُوهُ لِكُلِّ خَیْرٍ، وَآمَنُ سَخَطَهُ عِنْدَ كُلِّ شَرٍّ، یَا مَنْ یُعْطِى الْكَثِیرَ بِالْقَلِیلِ، یَا مَنْ یُعْطِى مَنْ سَأَلَهُ، یَا مَنْ یُعْطِى مَنْ لَمْ یَسْأَلْهُ وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً، أَعْطِنِى بِمَسْأَلَتِى إِیَّاكَ جَمِیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمِیعَ خَیْرِ الْآخِرَةِ، وَاصْرِفْ عَنِّى بِمَسْأَلَتِى إِیَّاكَ جَمِیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الْآخِرَةِ، فَإِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ مَا أَعْطَیْتَ، وَزِدْنِى مِنْ فَضْلِكَ یَا كَرِیمُ.
✳ ایمان دو بُعد دارد؛ بعدی به‌سوی آسمان و بعدی به‌سوی زمین 🔻 آیه‌ی «أَرَأَيْتَ الَّذِي يُكَذِّبُ بِالدِّينِ» که سوره‌ی ماعون با آن آغاز می‌شود، تصویر جدیدی از و ترسیم می‌کند؛ تصویری که با آن‌چه پیش از این می‌شناختیم، متفاوت است. 🔸 به‌طور خلاصه، آنان که را از حقش محروم می‌کنند و هیچ خدمتی به نمی‌کنند، نه او را اطعام می‌کنند و نه به او غذا می‌دهند، آنان که و جامعه‌ی خود را رها می‌کنند و به آنان بی‌توجه هستند، مصداقی دیگر از تکذیب‌کنندگان دین هستند. 🔹 به خدا و دین دو بُعد دارد؛ بُعدی به‌سوی آسمان، که همان اعتراف به وجود خدا و اسلام با و و است، و بُعدی به‌سوی زمین و به‌سوی به انسان. همان‌گونه که کسی که به انسان خدمت می‌کند و خدا را منکر است، کافر و تکذیب‌کننده‌ی دین است، کسانی که به خدا ایمان دارند و نسبت به حقوق ایتام و رنج‌دیدگان بی‌توجهی می‌کنند نیز به‌نوبه‌ی خود جزو کفار هستند. 👤 📚 از کتاب 📖 صفحات ۴۲۱ تا ۴۲۳
امام حسن عسکری(علیه السلام): عبادت کردن به زیادی روزه ونمازنیست بلکه حقیقت عبادت ,زیاداندیشیدن درکارخداست.
🌷امام محمد باقر علیه السلام: هیچ فضیلتی مثل جهاد نیست و هیچ جهادی مثل مبارزه با هوای نفس نیست. 📗تحف العقول ج۱ ص۲۸۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸 اعمال توصیه شده ماه رجب ✅ شرح کامل اعمال و فضیلت‌ آنها در مفاتیح الجنان بخش اعمال ماه رجب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحنه‌ای زیبا و غرورانگیز از ورود دانشجویان به اتاق سری سیا در لانه جاسوسی ☑️ آمریکای جهان‌خوار و زورگو فقط مقابل یک کشور زانو می‌زند، آن هم جمهوری اسلامی ایران است؛ چه در لانه جاسوسی و چه در خلیج فارس.
☑️ ترجمه کتیبه نصب شده در حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط تصویری رهبر انقلاب با جمعی از مردم آذربایجان شرقی 🔸إنّما البَصيرُ مَن سَمِعَ فَتَفَكَّرَ، و نَظَرَ فأبصَرَ، و انتَفَعَ بالعِبَرِ 🔸امام علی (علیه السلام): بصير كسى است كه بشنود و بينديشد، ببيند و بينا شود و از عبرت ها بهره گيرد. ( نهج البلاغه، خطبه ۱۵۳)
علاج مشکلات حضور پرشور و انتخاب درست است رهبر معظم انقلاب: انتخابات اگر با شرکت پرشور مردم همراه بشود و با یک انتخاب درست، حقیقتا یک نیروی کارآمد و باایمان و پرانگیزه و علاقمند به کار انتخاب بشود بوسیله مردم، خب این نور علی نور است و آینده کشور را تضمین خواهد کرد. علاج دردهای مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم و بعد انتخاب اصلح، انتخاب شخصیت مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است. ۹۹‌/۱۱/‌۲۹