eitaa logo
تصریح (تفکر و تأمل و تعقل)
77 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.1هزار ویدیو
13 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻فریادهایی در ستایشِ برهنگی: برای «لذّتِ بدن‌نمایی»! 🖋 مهدی جمشیدی ۱- فلسفۀ زندگی، «لذّت» نیست انگاره‌ای که حامی «برهنگی» است، از اصالت «لذّت» استقبال می‌کند و بر آن تکیه دارد. در اصالت لذّت، زندگی انسان به اندازه‌ای مطلوب است که خوشایند باشد و خوشایندی نیز چیزی جز «لذّت» نیست. زندگی، برای لذّت است و لذّت، «هرچه بیشتر» باشد، بهتر است. ازاین‌رو، انسان، زندگیِ اجتماعی را برمی‌گزیند تا در سایۀ آن، خوشی‌ها و لذّت‌های بیشتری نصیبش شود. در این نگاه، هیچ سخنی دربارۀ «کمال» و «انسانیّت» و «ارزش» و «سعادت» و «معنویّت» در میان نیست؛ چراکه همۀ این امور، «توهم‌ها» و «شبه‌واقعیّت‌ها»یی هستند که در برابر «لذّتِ حداکثری»، مانع‌تراشی می‌کنند. تنها قیدی که پیش روی لذّت من است، لذّت دیگران است؛ یعنی لذّت من تا آنجا محترم و منطقی است که لذّت دیگران را نخراشد. بیش از این، هیچ معیار و قاعده‌ای وجود ندارد که بخواهد انسان را به سمت‌سوی خاصی «هدایت» کند، بلکه این «شهوت» و «میل» و «خواستۀ» خودِ فرد است که باید مبنا و اساس قرار بگیرد و فرمان بدهد. ۲- بدن، همۀ «وجودِ من» نیست برهنگی، امری معطوف به بدن است و معتقدان به برهنگی، بدن را می‌ستایند و تنها به بدن می‌اندیشند. بدن رد این نگاه، همه‌چیز است و انسان جز بدن، هیچ نیست و اگر هم واقعیّت دیگری در میان باشد، این بدن است که اصالت دارد و باید به آن پرداخت و غیربدن را به حاشیه راند. انسان، مساوی است با بدن و تمام مناسبات اجتماعی نیز بدن تکیه دارند. از طرف دیگر، چون بدن، متعلّق به من است و تنها من می‌توانم دربارۀ آن تصمیم بگیرم، می‌توان رهاسازی بدن و برهنگی را انتخاب کنم. نفیِ غیربدن، یا فروکاهیدن آن، بر تحقیر روح و بُعد معنوی انسان را این رویکرد دلالت دارد؛ چنان‌که بدن، فصل مشترک میان انسان و حیوان و انسان از جهت بدنی، همان حیوان است. آنچه که موجب تمایز، بلکه برتری انسان بر حیوان می‌شود همان شرافت روحی و لایۀ معنوی و قدسیِ وجود انسان است. تمدّن غربی از هر جهت، یک تمدّن بدن‌محور و بدن‌اندیشه است و این واقعیّت، ریشه در جهان‌بینیِ مادّی آن دارد؛ در متن این نگرش، معنا و معنویّت و امور قدسی، خیالات شخصی و بی‌پایه هستند که در بهترین حالت، دردها و خلاء‌های درونی انسان را تسکین می‌دهند، بی‌آن‌که هیچ بهره‌ای از حقیقت برده باشند. ۳- جامعۀ برهنه، «عفیف» نیست فلسفۀ «پوشش»، حفظ «عفت» است و بدون پوشش، عفت و پاکدامنی و حیا و اخلاق به تاراج خواهد رفت. آنان که میان پوشش و عفاف، فاصله می‌افکنند و پوشش را «لازمۀ عفاف» قلمداد نمی‌کنند، می‌دانند که میان این دو، «پیوستگی قهری» و «ارتباط تکوینی» وجود دارد و جامعۀ برهنه، هرگز طعم عفاف را نخواهد چشید؛ چنان‌که تمدّن غربی از آن هنگام که مسیر برهنگی را در پیش گرفت، در چالۀ «فحشا» و «هرزگی» و «فساد اخلاقی» فرو افتاد و تباه شد. پوشش، همچون «پوسته»‌ای است که از «هستۀ» عفاف، حفاظت می‌کند. اگر این پوسته شکافته شود، هسته نیز در امان نخواهد ماند. هیچ راه و روش دیگری برای عفاف و پاکدامنی اجتماعی، نمی‌تواند جایگزین پوشش شود و خلاء آن را برطرف سازد. بنابراین، عبور از حجاب، پایان عفاف و درنوردیدن مرزهای اخلاق و ارزش‌های عالی است. ۴- برهنگی، برآمده از «میل جامعه» نیست جامعۀ ایران چه در دورۀ پیشااسلام و چه در دورۀ پسااسلام، هیچ‌گاه به سوی برهنگی حرکت نکرده و برهنگی را ارزش قلمداد نکرده است. در هیچ نقطه‌ای از تاریخ ایران، نمی‌توان رد پایی از برهنگی یافت و بر اساس آن ادّعا کرد که پوشش، پیشنهاد اسلام به زنان ایرانی بوده است. زنان ایرانی حتّی در دورۀ پیشااسلام نیز مایل به برهنگی و خونمایی و بدن‌محوری نبودند و جامعه را به طرف بی‌اخلاقی و پرده‌دری و هرزگی سوق ندادند. ازاین‌رو، باید گرایش به پوشش را جزو «تمایلات عمیقِ تاریخیِ جامعۀ ایران» دانست. بااین‌حال، در دورۀ تاریخی اخیر در اثر تماس فرهنگی با غربِ متجدِّد و حاکمیّت تجدّد آمرانۀ رضاخانی، جامعۀ ایران گرفتار «تکانه‌های فرهنگی» شد و برهنگی در لایه‌های از جامعه نفوذ یافت. پس برهنگی، امری «وارداتی» و «بیگانه» است. البتّه حتّی غرب نیز در دورۀ تجدّد به برهنگی رو آورد و آن را توجیه نظری کرد، وگرنه در دورۀ پیشاتجدّد، این‌گونه نبود که برهنگی در غرب، رسم رایج و عمومی باشد. آنچه که امروز در غرب مشاهده می‌کنیم، حاکی از تحوّلات چند سدۀ اخیر است و نمی‌تواند گویای تمام تاریخ غرب باشد. @sedgh_mahdijamshidi
یکی از بهترین روش در پاسخ همین است، فرض غلطِ طرف روبپذیری و بگی باشه ۴ تا سرباز داره ولی با همین ۴ تا میشه این کار بکنی. چون اگر بخوای فرض طرفو کلا باطل کنی هم زمان زیادی لازمه هم طرفداران اون قبول نمیکنند. این روش یاد بگیریم.
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ درس نخست وزیر جدید عراق به آقای رییسی! 🔰 محمد شیاع السودانی، نخست وزیر  جدید عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق و همه وزرای او را بازنشسته کرد. پیش از این نیز السودانی همه انتصاب‌های دولت سابق را بعد از انتخابات اخیر، در پست‌های دولتی از مدیران کل به بالا را لغو کرده بود. اگر رییس جمهور محترم ایران نیز در آغاز ریاست جمهوری خود، همانند نخست وزیر جدید عراق، رؤسا غربگرای دانشگاه‌ها، معاونین، وزرا و مدیران حسن روحانی را عزل یا بازنشسته کرده بود، امروز در برخی وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌ها شاهد ناراضی‌تراشی نبودیم. اگر در دولت آقای رییسی نسبت به عزل مدیران دولت روحانی به فوربت اقدام و بجای آنان، مدیران انقلابی و کارآمد و جهادی انتصاب شده بودند، شاید این روزها کف خیابان بهانه‌ای برای دهان نداشتیم. نخست وزیر عراق به خوبی می‌داند که عوامل دولت سابق، در دولتش کارشکنی می‌کنند برای همین همه را بازنشسته کرد. رئیس جمهور محترم ما با اینکه یقین دارد که مدیران غربگرا و بی‌اعتقاد به مبانی دولت جدید، سرمایه مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی ایران هستند و به کشور خیانت می‌کنند، برخلاف توقعی که افکار عمومی از ایشان داشت، همچنان در برخی وزراتخانه‌ها اقدام به تغییر نکرد. حتی هنوز دبیر سه مهم کشور، «امنیت ملی، فضای مجازی و انقلاب فرهنگی» در دست همکاران همفکر و همسو با حسن روحانی است! سه دبیرخانه‌ای که اغتشاشات اخیر محصول بی‌تدبیری و ترک فعل در حوزه کاری آنهاست. آیا وقتی الکاظمی در عراق بازنشسته شده، درست است در ایران حامی الکاظمی و مدیر مورد اعتماد حسن روحانی، همچنان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران باشد! 🔺کانال حمید رسایی در ایتا را دنبال کنید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
بنا به تازه ترین آمارها هم اکنون نزدیک به 41 میلیون نفر از مردم آمریکا در فقر مطلق زندگی می کنند. 94 میلیون آمریکایی اکنون شامل نیروی کار نمی شوند و بیش از 43 میلیون نفر کوپن غذایی دریافت می کنند. «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا: "فقر در آمریکا نباید با حکم اعدام مساوی باشد" https://www.farsnews.ir/news/14001025000821/ آنها دارای اقتصادهای پیشرفته و ثروتهای هنگفت نیستند؟! کسی از آنها سوال نمیکند منابعشان را در کجا هزینه میکنند؟!
هدایت شده از سیدالعلماء
🔹 سعی کنیم که علاقه‌ی به غیر خدا را کم‌کم [از دل بیرون کنیم] در عرض پنجاه سال، نه این‌که در عرض امسال این کلاس را بگذرانیم، فردا کلاس دیگر را. بعضی‌ها می‌آیند سؤال می‌کنند، مثل این‌که می‌خواهند مثلاً یک چیزی را امسال یاد بگیرند و تمام کنند، سال دیگر آن‌جور، می‌گویند: نمی‌شود. نشد، دیر شد، فلان شد. نه آقا این حرف‌ها نیست! شما بیست سال زحمت بکش که حب دنیا از دلت برود بیرون، ببین می‌شود؟ خدای نخواسته اهل ریا هستی، ریا از دلت برود. اهل بخل هستی، بخل از دلت برود. اصلاً این دبستان دنیا را خدا برای این چیزها آفریده، نه برای چیزهای دیگر. تهیه‌ی مال و حقوق و این‌ها مثل علفی می‌ماند که برّه‌ها استفاده می‌کنند. این‌ها که قیمتی ندارد! زندگی که چندتا بچه انسان دارد و این‌ها مثل چند تا برّه است که یک گوسفند دارد. این‌ها که چیزی حساب نمی‌شود. ✅ مرحوم آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی @seyedololama
پشت پرده شبکه آشوب؛ اعترافات مهم تر در راه است؟ 🔹پشت پرده آشوب پیچیده اخیر، شنیدنی و دیدنی های عبرت آموز، فراوان دارد. اندکش را برخی سر حلقه های بازداشت شده روایت می کنند و احتمالا بر شمار آنها افزوده خواهد شد. شاید هم سرویس های اطلاعاتی کشور، نظائر ریگی، زم، شارمهد و حبیب اسیود را به داخل آوردند و برخی رازها و پشت پرده ها گشوده شد. ♦️اما فعلا رسانه ها و عناصر اپوزیسیون و حامیان آنها، در لو دادن ماجرا، مسابقه گذاشته اند. افتضاحاتی که در چند ساعت تجمع برلین عیان شد، جنایات و ترور هایی که در مرزهای غربی و جنوب شرقی و شاهچراغ مرتکب شدند، بی ناموسی و بی غیرتی و وطن فروشی هایی که نشان دادند، روحیات دیکتاور مآبانه ای که رو کردند، و... 🔹اما در این رسوایی، رسانه ها و حامیان بیگانه هم کم نگذاشته اند. از باراک راوید خبرنگار صهییونیست که فاش کرد سعودی اینترنشنال، "بازوی جنگ اطلاعاتی موساد علیه ایران است"، تا ویترین چیدن با حضور گروه های رسما تروریست و تجزیه طلب، گاف بایدن که ایران را آزاد می کنیم و ماستمالی جان کُربی و... ♦️حالا هم که بی بی سی و مجری اش، با یکدیگر کورس گذاشته اند. دیروز اظهارات رعنا رحیم پور، مجری این شبکه منتشر شد که به مادرش خبر می دهد: 🔹"چیز نگران کننده ای که شنیدم این است که روسای اینترنشنال دستور داده‌اند فقط با سران احزاب تجزیه‌طلب مصاحبه کنند و به آنها تریبون داده شود! این جای نگرانی دارد. کشورهای منطقه، ایران دمکرات نمی خواهند، چون اولین جایی که وحشت می کند عربستان است. اینها که به دنبال آینده ایران نیستند. شروع می کنند به زدن طبل جدایی طلبی. اینها، یک ایران تکه ‌پاره تضعیف‌ شده می‌خواهند". (نه که بی بی سی نمی خواهد!) ♦️امروز هم خود وی، با جان بولتون گفت و گو کرده و بولتون لو داده: "معترضین در کردستان و بلوچستان ایران به خوبی مسلح شدند و آماده تغییر فاز هستند. من تصاویر و مستنداتی دارم که نیروهای کرد و بلوچ، در (کردستان) عراق و پاکستان در حال آموزش دیدن هستند". 🔹هنوز اول رسوایی وطن فروشان و نقابدارنی است که به نام زن و زندگی و آزادی، معرکه گرفتند؛ اما ماموریت واقعی شان ویران کردن و از هم پاشاندن ایران قوی بود. آنها شکست اصلی را از درایت قاطبه مردمی خوردند که به گروهک های مزدور پهلو ندادند و برای شان کوچه باز نکردند. ♦️امیر مومنان (ع) فرمود : "انّ الفِتَن اذا اِقبَلتْ شبَّهت و اِذا اَدبَرت نَبَّهتْ. يُنکَرْنَ مُقبِلاتٍ و يُعْرَفْنَ مُدبرات. يحُمْنَ حَومَ الرياح، يصِبْنَ بلداً و يخْطِئْنَ بلداً. فتنه‌ ها هنگامي که روي مي ‌آورند، امر (حق و باطل) را مشتبه می سازند و آن گاه که مي‌ روند، بیدار می کنند. ناشناخته مي‌ آيند و شناخته شده مي ‌روند. مثل گردباد مي ‌گردند و شهري را ويران مي ‌کنند و شهري را وا مي‌ گذارند". @IMANI_mohammad
تصریح (تفکر و تأمل و تعقل)
ای کاش روزی بیاد که بقیه بخش های تولیدی کشور اعم از تولید علم مثل دانشگاهها و تولید صنایع مثل خودرو ، زیر نظر شخص حضرت رهبری بوده و تحت ولایت ایشون ، شاهکارهایی مثل این شاهکار عظیم و دلچسب تولید بکنند . انشاالله پ ن : از دولتهای مختلف چه انقلابی و چه غیر انقلابی ، در این زمینه آبی گرم نشده و نخواهد شد .
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
🔰هم حق و هم ماموریت دانشگاه است که سهمی موثر در اجرای برنامه پیشرفت کشور داشته باشد؛ یکی از مطالبات جدی باید دادن این نقش به دانشگاه در برنامه هفتم باشد 🔹دکتر سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی، روز دوشنبه شانزده آبان با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شاهد به ایراد سخنرانی پرداخت، وی همچنین در این جلسه به پرسش‌های دانشجویان این دانشگاه پاسخ داد. یکی از بهترین بسترها برای طرح مسئله، گفتگو و ابراز نظرهای مختلف دانشگاه است‌ 🔸در اندیشه‌های دینی وقتی که کار ویژه‌ای برای دولت تعیین می‌شود، آموزه‌های دینی به صراحت بیان می‌کند که دولت و جامعه نسبت به آن وظیفه نقش دارند یعنی اگر به مسئولان دستور به عدالت داده متقابلا برای مردم هم قیام برای عدالت را بیان می‌کند. 🔸من بارها در جمع دانشجویان گفته‌ام که ماموریت و حق و انتظاری که از دانشگاه می‌رود این است که یک دولت در سایه باشند. دانشگاه محلی برای ایفای چنین نقشی است که تحولات را دنبال کند و بر آن تاثیر بگذارد. اگر دانشگاه سایه به سایه تحولات کشور را دنبال کند و در هرکدام وسع خود را به کار بگیرند و سعی کنند آنجا که نقص و خطا وجود دارد اصلاح و برطرف شود، آنجا که روند به خوبی پیش می‌رود به تقویت آن کمک کند. یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه، تصمیم‌سازی برای تصمیم‌گیری‌هایی است که در کشور انجام می‌شود 🔸یکی از ماموریت‌های مهم دانشگاه، تصمیم‌سازی برای تصمیم‌گیری‌هایی است که در کشور انجام می‌شود. یکی از بهترین بسترها برای طرح مسئله، گفتگو و ابراز نظرات مختلف همین دانشگاه‌ها هستند که افراد بیایند و در آنجا بحث و موضوعات را بررسی کنند که اگر چنین باشد هم اهداف مشترک همه محقق می‌شود و هم نظام و جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند. 🔸درحالیکه هزینه سنگینی برای آموزش‌عالی صدها هزار دانشجو انجام می‌شود اما استفاده لازم از ظرفیت دانشگاه اعم از دانشجو و استاد صورت نمی‌گیرد، برای حل مسائل کشور باید به پایان‌نامه‌ها و تحقیقات دانشگاهی بها لازم داده شود. 🔸برای دانشگاه‌های ما، ماموریت تعریف نشده است، این موضوع را در یک‌سال گذشته هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام و هم در نامه‌ به دولت بیان کردم. یک مطالبه واقعی این است که در همین لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم که در یکی دو ماه آینده دولت قرار است به مجلس بدهد و مجلس تصویب کند باید نقش و جایگاه دانشگاه در برنامه پنج‌ساله هفتم مشخص شود، این هم حق و هم ماموریت دانشگاه است. 🔸در سیاست‌های برنامه هفتم که اخیرا در مجمع تشخیص بحث شد و از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، رشد هشت درصدی تعریف شده است ، این رشد هشت درصدی نیاز به کار جدی دارد تا مباحثی که مورد انتظار است فراهم شود و لازمه‌ی آن پای کار آمدن دانشگاه است، دانشگاه در این باره ماموریت برنامه داشته باشد. 🔸اگر وظیفه و سهم دانشگاه از این هدف مشخص شود موجب یک نشاط علمی و اجتماعی در دانشگاه خواهد شد و دانشجو و استاد احساس می‌کند که در روند پیشرفت کشور و جامعه نقش دارد و تاثیرگذار است ‌‌✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily
هدایت شده از دکتر سعید جلیلی
سیر تاریخی و محیطی حوادث، لازمه‌ی بررسی هر پدیده 🔸به حوادث اخیر کشور یا هر پدیده دیگری از چند سطح می‌شود نگاه کرد؛ زمانی خود پدیده را مورد بررسی ابعادی قرار می‌دهیم، زمانی هم به زمینه وقوع آن پدیده توجه می‌کنیم. حوادث جاری را هم باید از سیر رویدادهایی که این حوادث در ادامه آن بروز پیدا کرده است دنبال کنیم. برخی از موضوعات در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی را نمی‌توان فارغ از تحولات محیطی بررسی کرد، هم محیط خود کشور، هم محیط منطقه‌ای و هم بین‌المللی در این موارد اهمیت دارد. اگر راجع به موضوعات مختلف نیاز به تحلیل دقیقی داریم باید این موارد را در نظر گرفت. 🔸در همین حوادثی که مربوط به انقلاب اسلامی است حرکاتی در یک روند تاریخی حداقل شصت‌ساله شکل گرفته است. از حوادث 13 آبان که نزدیک به شصت‌سال پیش دولت وقت ایران، به خواست آمریکا به مجلس لایحه‌ می‌داد و مجلس تصوی می‌کرد که اگر یک شهروند معمولی آمریکایی، عالی‌ترین مقام ایرانی را کشت، دادگاه ایران حق محاکمه او را ندارد تا امروز سیری شکل گرفته است که هرکدام از نقاط آن حلقه‌های این بحث را کامل می‌کند. 🔸می‌بینیم که دشمن ابایی ندارد که اعلام کند فشار حداکثری را دنبال می‌کند و بعد هم به کرات اعلام می‌کند که در فشار حداکثری شکست خورده‌ایم و حالا متوجه می‌شویم روند مسیر به گونه‌ای است که دشمن می‌گوید من روزی صدام را به جان این ملت می‌اندازم و ایران هم حق ندارد از یک کشور سیم خاردار بگیرد. حالا در همان روند به جایی رسیده‌ایم که همان‌ها بیان می‌کنند که آیا کشورهای دیگر، تولیدات نظامی ایران را استفاده می‌کنند یا خیر؟ این یعنی یک روند طی شده و به امروز رسیده‌ایم. 🔸او دیده است که ابزار جنگ جواب نداده است، دیده است که ابزار تحریم اقتصادی هم جواب نداده است، فشار سیاسی و رسانه‌ای هم به جایی نرسیده و حالا آن دشمن چه کار دیگری می‌تواند بکند؟ اگر روزی موانعی چون حمله نظامی دشمن، یا تحریم اقتصادی و فشار رسانه‌ای و سیاسی داشته‌ایم حالا دشمن به اعتراف خودش مستأصل شده است. 🔸دشمن پیش‌بینی‌ می‌کند که کشور می‌تواند پیشرفت و شتاب بگیرد، این امر البته نیازمند کار کردن و تلاش داشتن است اما دشمن از همین می‌ترسد که مبادا این جامعه خودش سراغ ایرادات و اشکالات موجود برود، آنها را رفع کند و سرعت پیشرفت و شتاب را افزایش دهد. دشمن از این می‌ترسد که زخم‌هایی رویش دست می‌گذاشت حالا توسط خود جامعه درمان و برطرف شوند. 🔸مردم قدرت و علت اصلی به نتیجه نرسیدن اهداف دشمن بوده‌اند، چه در زمان جنگ و چه در دوره‌های بعدی این مردم قدرت اصلی و مانع بزرگ سر راه تحقق اهداف دشمن بوده‌اند. دشمن در صدد است مردمی که چنین راهی را انتخاب کرده‌اند و تا اینجا پیش آمده‌اند را از ادامه میسر منصرف کند. تشییع پیکر شهید سلیمانی شکل عالی از همراهی ملت با یک نگاه است 🔸قدرت در همراهی ملت با یک نگاه است، وقتی دشمن همه نیروی خود را به کار می‌گیرد و توپ و تانک را به صحنه می‌آورد و نیروی نیابتی را بسیج می‌کند اما به نتیجه نمی‌رسد به دلیل همین همراهی ملت است. 🔸اوباما رئیس جمهور اسبق آمریکا در پایان دوره ریاست‌جمهوری خود در بیان گزارش عملکرد هشت ساله دولتش اعلام می‌کند که سیاست‌های آمریکا در هشت سال جنگ سوریه به‌خاطر ایستادگی ایران دربرابر آن با شکست مواجه شده است. اینکه شهید حججی در دهه نود ظهور و بروز پیدا می‌کند آنطور استوار و محکم برابر دشمن می‌ایستد نشانه ایستادگی این نسل است و بعد تشییع پیکر شهید سلیمانی شکل عالی از همراهی ملت با یک نگاه است، دشمن می‌خواسته بگوید «نه غزه، نه لبنان» اتفاقا قهرمان آن عرصه‌ها، قهرمان ملی می‌شود. 🔸امروز شهید آرمان علی‌وردی را می‌بینیم که چگونه تبلور همان نگاه را به ما منتقل می‌کند و دربرابر آن شکل از رفتارهای داعشی بر دین خود پایدار می‌ماند.حسرت دشمنان نداشتن جوانانی همچون شهید سید روح الله عجمیان است که با اینکه هیچ برخورداری از نظام نداشته و هیچ وظیفه‌ای نداشته است پای کار این اندیشه می‌آید و جان خود را فدا می‌کند ‌‌✅ پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر سعید جلیلی @saeedjalily