eitaa logo
تصریح (تفکر و تأمل و تعقل)
75 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.1هزار ویدیو
13 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
تصریح (تفکر و تأمل و تعقل)
🎥 افشاگری دکتر زرشناس از واقعیتی غیر قابل انکار... ⏪ ریشه اغتشاشات مقصرین اصلی آشوب‌ها 🔸آقایان شورای عالی انقلاب فرهنگی بایست محاکمه و پاسخگو باشند.
۱۸ آبان ۱۴۰۱
جنگ نرم چگونه است؟ 🔹حداقل در شش سطح بررسی می شود ⬅️ ویژگی های جنگ نرم : ۱ - پیچیده بودن ۲ - آرام و بی صدا ۳ - غافلگیر کننده ۴ - پیشرفته ۵ - هنرمندانه ۶ - سازماندهی شده ۷ - سریع و پرشتاب ۸ - دقیق نبودن مرزهای خودی و غیر خودی. ⬅️ روش های اعمال جنگ : ۱ - فریب مردم ۲ - شایعه پراکنی ۳ - شبهه افکنی در جامعه ۴ - کارشکنی در برنامه ها ۵ - نفوذ (نفوذ در اشخاص- نفوذ در ارکان- نفوذ در برنامه ها و تصمیمات). ۶ - برخی اغتشاشات صنفی ⬅️ ابزارهای جنگ نرم : ۱ - رسانه؛ به عنوان مهمترین ابزار جنگ نرم شامل : ماهواره، اینترنت، فضای مجازی ۲ - سلبریتی ها از هر قشری (هنرمند، ورزشکار، شاعر، خواننده و...) ⬅️ اهداف جنگ نرم : ۱ - تغییر باورها و اعتقادات ۲ - تغییر افکار و اندیشه ها ۳ - تغییر رفتار ۴ - تغییر ساختار (هدف غایی) ⬅️ پیامدهای جنگ نرم : ۱ - سست کردن مقاومت ملی ۲ - از بین بردن وحدت و انسجام ۳ - به هم ریختن آرامش روانی جامعه ۴ - ایجاد دوقطبی های کاذب و عمیق کردن برخی شکاف های سطحی و جزئی موجود ۵ - تقویت گرایشات به خارج از مرزها ۶ - تغییر سبک زندگی از شیوه بومی، سنتی و اسلامی به لوکس گرایی و مصرف زدگی ۷ - تغییر نگاه طهارتی مردم به برداشت صرفا بهداشتی (سگ چون واکسن زده و با شامپوی لوکس شستشو می شود پس نگهداریش در منزل بلا اشکال است!) ۸ - ترویج بی تفاوتی نسبت به محیط اطراف و اطرافیان، چه این اطراف، همسایه یا شهر دیگری باشد یا کشوری دیگر. و... ⬅️ راههای مقابله با جنگ نرم : ۱ - تکیه به خداوند و رعایت تقوا و تعبد ۲ - بصیرت افزایی ۳ - نیکوکاری ۴ - تقویت همبستگی ۵ - خدمت به مردم ۶ - شایسته گزینی ۷ - مبارزه با فساد ۸ - صداقت با مردم ۹ - حضور در مراسم ۱۰ - تقویت روحیه ایثار ۱۱ - تقویت امید در جامعه ۱۲ - باور به نقش جوانان ۱۳ - توجه جدی به پرورش کودکان و دانش آموزان ۱۴ - تسهیل ازدواج ۱۵ - توجه به معیشت مردم ۱۶ - اعتقاد به اصل "ما می توانیم" ۱۷ - ساده زیستی و پرهیز از اسراف ۱۸ - مصرف کالای داخلی ۱۹ - تلاش در جهت رفع محرومیت 🔻و مهم تر از همه جهاد تبیین
۱۸ آبان ۱۴۰۱
تصریح (تفکر و تأمل و تعقل)
🎥 واکنش رضا شهبازی طنزپرداز و مجری برنامه پاورقی به آزمایش موشک ماهواره‎بر قائم۱۰۰: بُرد این موشک ۱۲۵۰۰ کیلومتر است که قابلیت جابجایی هر چیزی را دارد از ماهواره گرفته تا چیزهای دیگر !!! . ولی همینجوری الکی بگم که فاصله تهران تا نیویورک فقط ۱۱ هزار کیلومتر است!😊
۱۸ آبان ۱۴۰۱
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆👆عاقبت لیدر اعتراضات دانشجویی دیروز، آینه‌‌عبرت معترضین دانشجویی امروز ♦️ رئیس ستاد جوانان میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ بود؛ او هم روزی سرسختانه مبارزه می‌کرد، برای تصوراتی مثل: تقلب انتخاباتی، خفقان و نداشتن آزادی، دیکتاتوری رهبری و سرکوبگری لباس‌شخصی‌ها، کشتن نداآقاسلطان توسط عوامل نظام، احساس فلاکت ایرانی و... ♦️وی پس از دستگیری و محکومیت به حبس، هنگام مرخصی از کشور فرار کرده و حالا پس از مدتی زندگی در کشور فرانسه(مهد به‌اصطلاح آزادی غربی) برای شما از تغییرات تصورات خویش روایت می‌کند... 🎞برشی از مستند الف‌الف‌، پاریس ✍ای‌کاش این مستند در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی اکران و حول آن کرسی آزاد اندیشی برگزار شود؛ شاید اینبار جوانان کمتری فریفته‌ی سناریوی مشترک انتخاباتی دموکرات‌های آمریکایی و لیبرال‌های ایرانی شوند 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
۱۸ آبان ۱۴۰۱
۱۸ آبان ۱۴۰۱
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
23.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«اگر براى اين حادثه تلخ، مسلمانى از روى تأسّف بميرد ملامت نخواهد شد و از نظر من سزاوار است» این جمله را همه ما بارها شنیده ایم. جمله ای که گوینده آن حضرت علی علیه السلام است و عموما زمانی به کار می رود که به یک زن یا انسان بی دفاع (ولو یهودی) ظلم و تعدی شود. اما جالب است بدانید که ماجرای به کار بردن این جمله از سوی حضرت علی با آنچه که در ذهن خیلی از مردم شکل گرفته کاملا متفاوت است و ایشان این حرف را خطاب به سپاهیان خود که در تامین امنیت برای مردم در برابر دشمن کوتاهی کردند، به کار می برد. یعنی این سخن قبل از آنکه واکنشی به تعدی به زن یهودی باشد، واکنشی به «کم کاری سپاهیان خود برای فرار از جهاد با دشمن و قصور در تامین امنیت» است. خطبه 27 نهج البلاغه در همین رابطه است که می توانید به آن مراجعه کنید اما نکته اساسی اینجاست که سالهای سال، این جمله معروف را آنقدر به اشتباه بیان کرده اند که اساسا کاربرد آن در ادبیات بسیاری از نخبگان و علمای ما نیز کارکرد دیگری پیدا کرده. فیلم را ببینید و توضیحات حجه الاسلام طباخیان را بشنوید. عضو کانال شوید 🔻 https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
۱۸ آبان ۱۴۰۱
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸«اِبراز قانع نشدن»، غیر از «قانع نشدن» است! | خطر خدشه به حجیّت و نافذالحکم بودن رهبری🔸 ⛔️ اجانب دوست دارند این اتحادی که مردم با رهبر دارند شکسته شود. یکی بگوید رهبر این را گفت و من .* وقتی این کلیت شکسته شود، اجانب پیروز میدان خواهند شد. [در جنگ تحمیلی]، مردم صدها هزار شهید دادند. با شعار جنگ جنگ تا پیروزی [سال‌ها جنگیدند]. بلافاصله یک روز امام گفت صلح می‌کنم و این صلح من تاکتیکی نیست. مردم تردید نکردند و به نفع امام در غدیر راهپیمایی کردند. مردم ما تربیت شدۀ هزار سال انتظارند. ⛔️ مردم عاشق چشم و ابروی بزرگان دینی نیستند. مردم امام غائبشان را در عالِم وارسته خود می‌بینند و برای حفظ ارتباط خود [با او]، سر و جان می‌دهند. ⛔️ درست است علماء معصوم نیستند اما حجت هستند. امام هم معصوم نبود، اما حجت بود. فرق است بین و . وقتی گفته می‌شود «من قانع نشدم»، نفی عصمت نیست [که بدون اشکال باشد، بلکه] نفی حجیت است. ⛔️ امام فرمود وقتی مردم به خبرگان رأی دهند و خبرگان مجتهد عادلی را انتخاب کنند او ولیّ منتخب مردم است و حکمش نافذ است. «من قانع نشدم»، نفی نافذ الحکم بودن است نه نفی عصمت. نافذ الحکم بودن پرچم ماست، سرود ملی ماست. هرکس پرچم نافذ الحکم بودن را سست کند، پرچم جایگزین بدون هیچ تردید پرچم استکبار است. ⛔️ اشعث ابن قیس برای رسیدن خدمت حضرت علی (علیه السلام) از قنبر اجازه گرفت. قنبر به دستور حضرت آن زمان راهش نداد. اشعث مشت به بینی قنبر کوبید و خون جاری شد. قنبر خدمت حضرت علی (علیه السلام) با صورت خون آلود رسید. حضرت چه کند با رئیس بزرگترین قبیله؟! تنها این جمله را به اشعث گفت: «ما لی و لک یا أشعث أما و اللّه لو لعبد ثقیف تمرست لا قشعرت شعیراتک»، اگر آن بردۀ ثقفی را ببینی موهای اندامت به لزره در می‌آید. آن‌ها که برای امیر المؤمنین می‌کردند، در مقابل حجاج ابن یوسف بودند. ⛔️ ، غیر از است. قانع نشدن اختیاری نیست، اما ابراز آن، انتخابِ حجیت خود بر حجیت نظام و نافذ الحکم بودن خود بر نافذ الحکم بودنِ نظام است. ما هزار سال صبر کرده‌ایم تا «اسلام امامت» را در جهان جا بیاندازیم. این حجیتِ زمامدار، جانشین امامت است. این حجیت، شیشۀ عمر مردم ماست. مردم تحمل نمی‌کنند کسی به شیشۀ عمرشان سنگ بزند. وقتی امام گفت «جنگ»، مردم تردید نکردند و وقتی امام گفت صلح، مردم تردید نکردند؛ چون می‌خواستند در آخرِ شبِ غیبت، را ببینند. —————————— *اشاره به صحبت‌های یکی از نمایندگان سابق مجلس، در مورد گفتگویش با رهبر معظم انقلاب. ایشان اظهار کرده بود که از صحبت رهبری در مورد حصر سران فتنه، «قانع نشدم»! @haerishirazi
۱۸ آبان ۱۴۰۱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥همسر شهید مهدی باکری خطاب به مادرشهید آرمان علی وردی: به شما تبریک میگیم با مدال افتخاری که به درب خانه شما زده شده است 🔹تصاویری از دیدار مادران و خواهران برخی از شهدا با خانواده شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی
۱۸ آبان ۱۴۰۱
🤞 باسلام _ متاسفانه همسر و دختر شهید حمید باکری در زمین دشمنان نظام بازی می کنند,,
۱۸ آبان ۱۴۰۱
از آغاز تا پایان شروع: زن، زندگی، آزادی ادامه: سنگ، هرج و مرج، بیکاری هدف: بغل، بدن، مجانی نتیجه: بی‌شرمی، بی‌حیایی، عریانی عاقبت: داعش، ترور، ویرانی ....... عاقل باشیم و نگذاریم ایران سوریه شود.
۱۹ آبان ۱۴۰۱