eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.6هزار عکس
74.2هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم! آیت الله میرزا علی اکبر مرندی در یکی از نامه‌هایش به علاّمه طباطبایی،نوشته بود: مرحوم استادمان آقای قاضی ما را خَسِرَ الدُّنْیا وَالاْآخِرَةَ کرد. نه از دنیا بهره‌ای داریم و نه از آخرت! و منظورش این بود که کسی که بوی آقای قاضی به او خورده بود دیگر میل و رغبتی به دنیا و آخرت از خود نشان نمی‌داد و تنها هم و غمش رسیدن به (او) بود. فاش می‌گویم و از گفتهٔ خود دلشادم. بندهٔ عشقم و از هر دو جهان آزادم. 📚سیره فرزانگان، عبدالحسن بزرگمهرنیا، نشر سامان دانش، به نقل از: اُسوه سالکان، ص ۱۴۵، نشر قائم آل محمد.
فرمان پوتین برای سربازی اجباری در روسیه 🔹خبرگزاری تاس: پوتین فرمانی را درباره سربازگیری اجباری و فراخوانی ۱۳۰ هزار نفر برای خدمت نظامی از ابتدای پایین امضا کرده است.
🔸 کریمی دوباره گوسفند بودن خودش رو به مخاطبان نشون داد 🔹 عکس کودک پاکستانی رو به عنوان کودک زاهدانی به مخاطباش قالب میکنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بدون تعارف با پزشک خانم ایرانی وطن دوستی که چند روز قبل به عنوان برترین پزشک غددکودکان در جهان انتخاب شد. در آنجا گفتم که همینجا در ایران بمانید و جذب کشورهای خارجی نشوید ماجرای تودهنی خانم دکتر به اماراتی‌ها که از واژه خلیج عربی استفاده می‌کردند
وقتی تحلیل‌هات درباره توسعه رو از کانال‌های واتس‌اپی دنبال می‌کنی :))
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بی‌توجهی مردم زاهدان به فرخوان‌های ضدانقلاب 🔹برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در زاهدان خلاف ادعاهای رسانه‌های معاند، مبنی بر تیراندازی و ناامنی در این شهر را نشان می‌دهد.
جمعیت عجیب و غریب در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در یمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸قالیباف: گفتمان واحد بریکس مقابله با یک‌جانبه‌گرایی است | دنیا در حال گذر از نظم جهانی موجود است.
♦️پلاک خودروهایتان را مخدوش نکنید/ ۶ ماه تا یک‌سال حبس در انتظار متخلفان 🔹رئیس پلیس راهور کشور: برابر ماده ۷۳۰ قانون تردد خودروهای پلاک مخدوشی، یا فاقد پلاک و یا مالکانی که به عمد نسبت به دستکاری پلاک‌ها اقدام می‌کنند ۶ ماه تا یک سال زندانی دارد.
پشت صحنه هفته مد نیویورک، یک مدل با پای زخمی منتظر رفتن روی باند است. نمایش‌های پر زرق و برق برای اشراف ... اما واقعیت پشت‌صحنه‌ متفاوت است.
طرف خودش میگه من عفو رهبری خوردم آزاد شدم بعد رسانه احمق برانداز میگه نه حاجی تو هنوز داغی میخوان دو سال بندازنت زندان 😄
🔺عکسی عبرت آموز از رژه یمنی ها
گناه بسیاری از زن ها چیست که همسرانشان مردانه عمل نمی کنند؟ مردانی که در حمایت کردن از خانواده ضعیف عمل می کنند، مردانی که در تصمیم گیری تردید دارند، مردانی که خودشان را طعمه ی سوء استفاده کنندگان و کلاهبرداران قرار می دهند، نمی توانند از زنانشان توقع زن بودن داشته باشند! زنی می تواند زنانه رفتار کند که در کنار یک "مرد" زندگی کند. زنی که همیشه مجبور است وظایف مردانه ی همسرش را انجام دهد، هیچگاه لذت زن بودن را درک نخواهد کرد.
اینکه امارات پول بدهد تا در دانشگاه آریزونا و کلرادوی آمریکا برایشان تحقیق کنند و ماهواره بسازند و با موشک ژاپنی از مرکز فضایی تانه‌گاشیما ژاپن به آسمان بفرستند برای عده ای در داخل کشور ما ذوق و شوق دارد نام آن میشود توسعه و پیشرفت! دانشمند ایرانی ماهواره نور۳ را به فضا فرستاد!
دعوت رئیس جمهور تانزانیا از رئیسی برای سفر به این کشور 🔹وزیر امور خارجه تانزانیا در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان بر دعوت  رئیس جمهور کشورش از رئیسی برای سفر به دارالسلام تاکید کرد.
هر دم از این باغ بری میرسد! دانشکده دندان‌پزشکی مشهدِ امام رضا علیه‌السلام اجلاس علمی رسمیشو با کشف حجاب مجری و سخنران برگزار میکنه و بعد از یک هفته هیچ مسئولی پاسخگو نیست و برخورد نمیکنه!!! دست مسئولِ خائن رو از دولت انقلابی قطع کنید!
هکرهای ایرانی اطلاعات صهیونیست‌ها را جمع‌آوری کردند جروزالم پست مدعی شد: 🔹هکرهای ایران در یک سری حملات در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، نام کاربری، رمزها و تاریخچه مرورگر اشخاص مورد هدف قرار گرفته را جمع‌آوری کردند.
🔴سازمان زندان‌ها: شرایطِ زندان رامهرمز عادی است 🔹ساعتی پیش برخی کانال‌ها مدعیِ شورش در زندان رامهرمز شده بودند، ادارۀ زندان‌های خوزستان در واکنش به این موضوع اعلام کرد: به‌خاطرِ درگیریِ تعدادی از زندانیانِ یکی از بندهای زندان رامهرمز، برای مدتی کوتاه وضعیت زندان ناآرام شد و بلافاصله با حضور ماموران، اوضاع به حالت عادی برگشت.
⭕کاخ سفید از صربستان خواست تا نیروهای خود را از مرز کوزوو خارج کند
📣 دربی ۱۰۲ اواخر آذر برگزار می‌شود 🔺رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار معوقه پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر، اواخر آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود. 🔺بیست‌وسومین دوره لیگ برتر اوایل مرداد سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید.
⭕️ خنثی سازی فتنه عظیم توسط سربازان گمنام امام زمان(عجل الله) 💢 چنانچه که حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر محترم اطلاعات در جلسه اعضای هيأت های نظارت استانی که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام برگزار شد، عنوان کردند؛ دشمن همواره در تلاش است که با تفرقه‌افکنی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی کشور را به سوی موج جدیدی از آشوب سوق دهند. 💢 پس از اغتشاشات سال گذشته که با بیش از ٢٠ سرویس اطلاعاتی در تقابل و جنگ ترکیبی بودیم؛ چندین تیم ترور حرفه ای برای ترور «عبدالحمید اسماعیل زهی» معروف به «مولوی عبدالحمید» وارد کشور شدند تا با ترور این فرد و در ادامه آن ترور زنجیره ای چندین مقام امنیتی و قضایی ، جرقه آغاز آشوب در سیستان و بلوچستان و سرایت به کل کشور زده شود که با عنایات حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هوشیاری تیم های حفاظتی که برای حفاظت از جان این فرد باغی در تلاش اند همگی خنثی شده است
🛑 یک مقام ژاپنی به عنوان بخشی از برنامه کاهش جمعیت آنها علیه بشریت، فاش کرده است که ویروس کووید توسط نخبگان جهانی "ساخته دست بشر" بوده است. به گفته استاد ژاپنی تاکایوکی میازاوا از دانشگاه کیوتو، ویروس کرونا توسط نخبگان به طور مصنوعی ایجاد شده است.
✍امیرالمؤمنین امام علی (علیه السلام) : گمراهان را بر گوش خود مسلّط مكن. 📚 نهج البلاغه، نامه ۱۰
ماجرای مسمومیت ۳۰ دانشجوی دانشگاه سبزوار 🔹برخی از دانشجویان دانشگاه سبزوار طی پیام‌هایی در فضای مجازی خبر از مسمویت تعدادی از دانشجویان بعد از وعده غذایی دادند. 🔹این دانشجویان علائمی مانند تهوع،سردرد و شکم درد را تایید کرده‌اند و اعلام داشته‌اند بعد از این که ماکارانی در سلف دانشگاه خورده‌اند این علائم بروز کرده است. 🔹یکی از دانشجویان گفت بیش از ۳۰ دانشجوی پسر شب گذشته به مراکز درمانی اعزام شده‌اند و این موضوع بین دانشجویان دختر خوابگاهی نیز مشاهده شده است. این علائم پس از سرو غذای ماکارونی در خوابگاه اتفاق افتاده است. 🔹دانشگاه ضمن تکذیب ادعای دانشجویان مبنی بر مسمومیت بر اثر وعده غذایی سرو شده، تا کنون بابت این اتفاق عذرخواهی نکرده‌اند و بعد از گسترده شدن ماجرا نهایتا امروز در خوابگاه حضور یافته و مشکل را مربوط به انفلوانزا یا کرونا دانسته‌اند.