eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.7هزار عکس
74.3هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️انتشار اطلاعیه مرحله سوم فروش یکپارچه خودرو تا چند روز آینده / تغییر در نحوه عرضه وجود ندارد مدیر روابط شورای رقابت: 🔹بدون مصوبه شورای رقابت امکان تغییر در نحوه عرضه خودرو وجود ندارد. 🔹سامانه یکپارچه خودرو حذف نشده است. 🔹عرضه خودرو همچنان به شیوه قبلی است. 🔹احتمالا طی چند روز آینده اطلاعیه مربوط به عرضه دور سوم در سامانه یکپارچه بارگذاری و منتشر خواهد شد./ایسنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 در پی گلایه متقاضیان خودرو از سایپا؛ مدیرعامل سایپا: امکان افزایش مهلت واریز وجه برای خودروهای پیش‌فروش‌شده وجود دارد.
واکنش فضائلی به استفاده همسر رئیسی از واژه بانوی اول عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب: 🔹کم نبوده‌اند بانوان بزرگ و عالی قدری که در کنار مردان بزرگ نقش آفرینی کرده‌اند. 🔹اما خطاست که دولتمردان برای تکریم آن‌ها از الگوی نابجای بیگانگان کپی‌برداری کنند.
🔸ممنوعیت حجاب در المپیک وتو شد 🔹کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) چند روز پس از آنکه وزیر ورزش فرانسه، داشتن پوشش حجاب را برای ورزشکاران این کشور در جریان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ممنوع کرد، اعلام کرد که ورزشکاران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در دهکده ورزشکاران این رویداد مهم، حجاب داشته باشند.
♦️ 🔹پلیس تهران: از امروز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ طرح تشدید برخورد با عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشین و استفاده از تلفن همراه اجرا می‌شود. 🔹علی‌اف: ۵۵۰۰ آذربایجانی به قره‌باغ باز می‌گردند. 🔹عراق: گروه‌های مخالف ایران را از مرزهای شمالی دور کردیم.
کشف ۱۵۰ شی از جمله دستبند و سمعک در شکم بیمار 🔹بیماری که به تازگی توسط جراحان هندی تحت عمل جراحی قرار گرفته و از درون شکم اش اقلامی چون دستبند و سمعک کشف شده بود پس از عمل جراحی به دلیل گلایه از درد شدید معده فوت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گریه های یک مرجع تقلید غم و اقامه عزای یک عالم دینی از فراق همسرش . . آیت الله جوادی آملی: این [ گریه‌ها ] برای اینگونه ‎ واقعاً کم است. من طلبه بودم و مشتاق درس و بحث ولی ایشان جدا بود. تازه ازدواج کرده بودیم، دو روز بعد خداحافظی کردیم. از آمل به قم آمدم و ۴ سال وضع ما این بود. بحبوحه درس آقای علامه طباطبایی بود. یک بار نگفت من جوانم این چه وضع زندگی کردن است. این اواخر که از بیمارستان آمدند و با واکر حرکت می‌کردند، کسی زنگ زد، ایشان در آشپزخانه بودند، تلفن را آوردند. گفت شما داری درس می‌خوانی. مرتب یک استکان چای و لیوان آب می‌آورد؛ نه به خاطر اینکه ما مقامی داشتیم. گفتند که تو داری درس می‌خوانی، من مواظبم.
بانوی اول!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸️ زلزله‌ای که ماهواره نور۳ بر پیکر شبکه تروریستی اینترنشنال انداخت! 🔹واکنش کارشناسان ضد ایرانی اینترنشنال به تکنولوژی پیشرفته ماهواره نور۳: 🔹ماهواره نور۳ دقیقا از تکنولوژی موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای پیروی می‌کند که نه تنها اسرائیل، بلکه دورتر از آن را هم می‌تواند هدف قرار دهد! 🔹ماهواره نور۳ از مکانیزم موشک‌های هایپرسونیک و فراصوت استفاده می‌کند که برد بسیار زیادی دارد و عملا نمی‌توان با آن مقابله کرد!
🔸اعتراف معنی دار همدست ترامپ 🔹یکی از کسانی که به همراه رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پرونده تلاش برای لغو نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ در ایالت جورجیا تحت پیگرد قرار گرفته بود، در دادگاه اتهام خود را پذیرفت. 🔹«اسکات هال» در ماه اوت به همراه ترامپ و ۱۷ تن دیگر تحت پیگرد قرار گرفت و اولین متهمی است که در این پرونده به اخاذی اعتراف کرد. هال پنج جرم از جمله دخالت در مسائل انتخاباتی را پذیرفت. 🔹ترامپ و سایر متهمان این پرونده اتهامات علیه خود را رد کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸اعلام وضع اضطراری در نیویورک 🔹با بارش باران و جاری‌شدن سیل در خیابان‌های نیویورک، علاوه بر نیویورک در دو منطقه «لانگ آیلند» و «هادسون» وضع اضطراری اعلام شده است. 🔹در پی ورود سیلاب به متروی پرجمعیت‌ترین شهر آمریکا، ایستگاه‌های متروی نیویورک تعطیل شد. «همچنان منتظریم که آسفالتشون آب و جذب کنه ..:)»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 توهمات اینترنشنال پس از ناامید شدن از اعتراضات سراسری در ایران؛ مولوی عبدالحمید رهبر کل ایران است!
🔸عضو ‌کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: وظیفه تنظیم قیمت سیمان بر عهده وزارت صمت است/ بورس کالا به عنوان نهاد مالی رسمی کشور حذف شدنی نیست زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به جوسازی‌های اخیر بذرپاش وزیر راه: 🔹بورس کالا یکی از نهادهای رسمی بازار مالی است و کسی نمی‌تواند بورس را رد کند؛ در این زمینه ضروری است دولت به حمایت از بورس آمده و به عنوان نهاد تنظیم گر عمل کند. 🔹وظیفه این تنظیم گری و حمایت از منافع تولیدکننده و مصرف کننده در بخش فولاد و سیمان نیز به عهده وزارت صمت است و در کل وزارتخانه‌ها بایستی در حوزه‌های کالایی مرتبط با خود در این زمینه به حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده کمک کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸افزایش انتقادات پیرامون اوضاع سلامت بایدن شان هنیتی، مجری فاکس نیوز: 🔹نگرانی‌های بسیار عمیقی در میان رأی‌دهندگان در مورد سن، قدرت بدنی و توانایی‌های شناختی بایدن وجود دارد. توانایی‌هایی که به‌طور آشکار در حال افول هستند و ما امروز در حال تماشای آن هستیم.
🔸توییت هایی که حکایت از قدرت معنوی جمهوری اسلامی در دنیا دارند.
🔸آمریکا و صهیونیست‌ها به موفقیت ایران اعتراف کردند وبگاه تایمز رژیم صهیونیستی نوشت: آمریکا اعلام کرد که ماهواره تصویربردار ایرانی (نور۳) بصورت موفقیت آمیز درمدار زمین قرارگرفته.
🔸عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: خروج فولاد و سیمان از بورس به نفع کشور نیست عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اسلامی: 🔹️خروج سیمان و فولاد از بورس کالا به نفع کشور نیست و نمی‌تواند به رونق حوزه مسکن و کاهش قیمت هم کمک کند. 🔹️شهباز حسن‌پور در مورد اظهارات وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح خروج سیمان و فولاد از بورس کالا برای کاهش قیمت مسکن گفت: برای اتخاذ یک تصمیم باید همه جوانب کار بررسی و سنجیده شود، واقعیت این است که عرضه سیمان و فولاد در بورس کالا باعث شده است تا قیمت این محصولات عادلانه و شفاف در اختیار خریداران قرار گیرد و مانع بروز رانت و حضور دلالان در این بخش شود. 🔹️بارها عنوان شده که دولت باید تنظیم‌گری کند و با استفاده از ابزارهای مختلف زمینه عرضه مطلوب کالاها را فراهم سازد در این میان دخالت مستقیم در قیمت از سوی دولت نتیجه مثبتی نخواهد داشت. 🔹️با خروج سیمان و فولاد از بورس کالا شاهد رشد قیمت‌های این دو کالا به دلیل نبود شفافیت در بازار خواهیم بود و این مساله موانع زیادی برای ساخت مسکن در کشور ایجاد می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸‏تلفات انفجار تروریستی در پاکستان به ۶۵ شهید و بیش از ۱۵۰ زخمی رسید رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که شمار تلفات انفجارمرگبار دیروز در مراسم بزرگداشت از «میلاد نبی مکرم ( ع) » در استان پاکستان به ۶۵ شهید و بیش از ۱۵۰ زخمی رسیده است. با حاکمیت گروهک قومگرای طالبان بر افغانستان حملات تروریستی در پاکستان نیز به شدت افزایش یافته است.
🔸️تایید طرح ناتو برای دالان تورانی زنگزور" روزنامه مساوات چاپ باکو نوشت: مولود کاراکایا، معاون حزب پان ترکیست افراطی "حرکت ملی" ترکیه و نماینده مجمع پارلمانی ناتو گفت: مجمع پارلمانی ناتو در نشست ۲۲ نوامبر ۲۰۲۲ پیشنهاد ترکیه مبنی بر اهمیت نفش جمهوری باکو و "دالان زنگزور" در تامین انرژی متحدان ناتو را تایید و در گزارش نهایی خود گنجانده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 اعترافات جالب اپوزیسیون: 🔹 مردم ما را باور نمی‌کنند؛ همین مردم نوارهای کاست (امام)خمینی را باور کردند اما ما با این همه رسانه و برنامه را باور نمی‌کنند! 🔹اپوزیسیون متوهم است؛ فراخوان‌های رضا پهلوی، شاخص‌ترین فرد اپوزیسیون هم مورد استقبال قرار نگرفت؛ هر چه ائتلاف و شورا و... تشکیل دادیم همگی منهدم شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب‌های پرستاره 🔺در ستایش و پاسداشت شهدای اصفهان 🔹 این نماهنگ به سفارش فولاد مبارکه به مناسبت هفته دفاع مقدس ساخته شده است.
راز حملات اخیر به قانون جدید حجاب چیست؟ 🔰 نقره داغ شدن افرادی که به بانوان محجبه متعرض می شوند 🔹بر اساس قانون جدید حجاب هر شخصی که به بانوان محجبه متعرض شود یا به خاطر حجاب به بانوان محجبه خدمات ندهد، بلافاصله باید توسط همه ضابطان دستگیر شوند حتی اگر به کسی بخاطر حجابش در فضای مجازی یا حقیقی مورد توهین واقع شود تا ۱۵۰ میلیون جریمه نقدی می شود 🔹نکته جالب دیگر این است که بر اساس تبصره۱ ماده ۴۹ این قانون؛ حضور آقایان در محیط های اختصاصی بانوان مثل واگن مترو ممنوع است در صورتی که فردی در محیط اختصاصی بانوان حضور پیدا کند تا ۲۴ میلیون تومان جریمه می شود + با روشن شدن بندهای قانون جدید حجاب قشنگ میشه علت حملات رسانه ای به این قانون رو متوجه شد👌