eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
نتانیابو : ما در حال نبردی هستیم که به ما تحمیل شده است یا ثابت قدم می مانیم یا شکست می خوریم خودشم میدونه شکست خواهد خورد :)
✍امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام: كسى كه به‌واسطه گناه كسى را سرزنش كند، گذشت نكرده است. 📚 غررالحكم، حدیث ۹۵۶۷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️هم‌اکنون راهپیمایی عظیم در کمپ جنین در حمایت از غزه...
☑️رئیسی: ناکامی رژیم صهیونیستی در حمله شب گذشته به غزه دومین پیروزی پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی است رئیس جمهور کشورمان در مصاحبه با شبکه الجزیره: 🔹رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی به هیچ دستاورد واقعی نرسید و این یک شکست استراتژیک است. 🔹جنایات رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز چه انسانی و چه نظامی عبور می کند و این ممکن است همه را به اقدام وادار کند. 🔹آمریکا به محور مقاومت پیام داد و در صحنه پاسخ عملی و علنی گرفت. 🔹واشنگتن از ما می‌خواهد در حالی که حمایت گسترده‌ای از رژیم صهیونیستی می‌کند، حرکتی نکنیم و این یک خواسته باطل است. 🔹ما در کنار همه کشورهای عربی و اسلامی و سایر کشورهای جهان از آتش بس فوری حمایت می کنیم. 🔹آمریکا و برخی کشورهای اروپایی مانع آتش بس در غزه می شوند و این جنایت است.
🔴 سیاست کثیف اردوغان ها و محمد بن راشد ها... "شاید از سخنان اردوغان تعجب کنید و بگویید حرف و عمل یکی نیست "ولی بدلیل خروش عظیم مردم ترکیه اردوغان مجبور هست علیه رژیم صهیونیستی صحبت بکنه "تا بلکه خشم مردم آرام بگیره! "ولی در اصل توجه داشته باشید که اردوغان و بعضی از سران کشورهای منطقه مهره های غرب و یهود هستند.
📺 رئیس‌جمهور ایران خطاب به الجزیره: آمریکا به خوبی توانایی‌های کنونی ما را می‌داند و می‌داند که تجاوز به ایران غیرممکن است. رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا توانایی ریشه کن کردن مقاومت فلسطین را ندارند.
تست میدانی کروز هواپایه حیدر با موفقیت انجام شد.
کروز هواپایه حیدر در این رزمایش هدف مورد نظر را در فاصله ۳۰ کیلومتری به طور دقیق مورد اصابت قرار داد. کروز حیدر از سیستم هدایت GPS برخوردار است و خلبان پس از پرتاب موشک بر ادامه روند حرکت آن به سوی هدف تسلط کامل دارد. بنابر این گزارش، طول موشک حیدر ۳ متر و ۸۳۰ سانتی‌متر و وزن آن نزدیک به ۴۰ کیلوگرم است. این موشک که از سرجنگی بیش از ۲۰ کیلوگرم برخوردار است. قابلیت انهدام اهداف ثابت و متحرک را تا شعاعی بیش از ۲۰۰ کیلومتر دارد. همچنین کروز حیدر با قدرت تخریبی قابل توجه بیشتر در جهت تخریب یگان‌های زرهی و سنگرهای بتنی کاربرد دارد. کروز حیدر توسط سازمان جهاد خودکفایی هوانیروز ساخته شده و امروز برای نخستین‌بار در رزمایش پرتاب و تست عملیاتی شده و رسماً وارد ستاد رزم ناوگان هوانیروز شد. رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از روز جمعه - پنجم آبان ماه - با رمز یا علی بن موسی الرضا(ع) در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان آغاز شده است. در این رزمایش که یگان‌های پیاده، زرهی، موشکی، توپخانه، هوانیروز، پهپاد، مهندسی، جنگ الکترونیک، جنگ نوین، سایبر، فاوا و هواپیماهای ترابری و پشتیبانی نهاجا حضور دارند مطابق با ساختار رزم سازمانی جدید، بر ۴ ویژگی‌ دور زن، دقیق زن، هوشمندی، قابلیت اتوماسیون و شبکه محور شدن تجهیزات تأکید دارد و این ۴ ویژگی را در مراحل مختلف این رزمایش مورد ارزیابی میدانی قرار خواهد داد. ارزیابی سطح توانمندی یگان‌های رزمی و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، مرور تاکتیک‌های رزم زمینی، برآورد عملیاتی تسلیحات جدید، ارتقای توان بازدارندگی در مواجهه با تهدیدات نوین و همچنین توسعه‌ امنیت پایدار از جمله اهداف این رزمایش است. در این رزمایش دو روزه در مرحله نخست انتقال زمینی و هوایی ۴ تیپ رزمی، یک گروه مهندسی رزمی، یک گروه توپخانه و دیگر نیروه به صورت همزمان از مناطق مختلف کشور، تحت امر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق هستند و در مرحله بعدی اجرای عملیات شناسایی و جمع‌آوری اخبار و اطلاعات با استفاده از سامانه‌های پهپادی، الکترونیکی، شنود الکترونیکی نیروهای اطلاعاتی در دستور کار قرار دارد. در مرحله سوم و چهارم این رزمایش هدایت و اجرای عملیات پدافند ساحلی، طرح‌ریزی و اجرای عملیات شبانه هوانیروز را در دستور کار قرار دارد و در مرحله نهایی طرح‌ریزی و اجرای عملیات آفندی به منظور انهدام نیروهای مهاجم در منطقه سرپل انجام می شود.
🔺یحیی السنوار: آماده تبادل اسرای اسرائیلی با تمامی اسرای فلسطینی هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام کتبی و درخواست دولت آمریکا به ایران برای جلوگیری از توسعه جنگ در منطقه ‎ https://telewebion.com/episode/0x9583f8e برنامه "جریان" شبکه یک سیما
🔴به زودی حکم "پرویز فتاح" برای ستاد اجرایی و "حسین دهقان" برای بنیاد مستضعفان اعلام می‌شود‌/ایران امروز
🚨| احتمال مبادله همه زندانیان فلسطینی با زندانیان اسرائیلی 🚨یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه: حاضریم به صورت فوری، همه زندانیان اسرائیلی را با همه زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم مبادله کنیم 🚨 نتانیاهو هم دقایقی پیش اشاره کرده که چنین طرحی، روز گذشته در کابینه جنگ اسرائیل مورد بررسی قرار گرفته است.
🔺حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 🔸رژیم اشغالگر اطراف شهرک حولا در جنوب لبنان را هدف گرفت.
☑️منابع عبری زبان اعلام کردند که موشک‌های قسام به ریشون لتسیون و بافنیه در جنوب تل آویو هم اصابت کرده است.
🔴 | سایت العباد رژیم صهیونیستی هدف پهپاد تهاجمی قرار گرفت و این پیامی قوی برای اشغالگران است.
🚨 | فعال شدن پدافند سوریه در حمص
🔸جهنم موعود‌ 🔹 نکات مهم در مورد شکست همه‌جانبه صهیونیست‌ها در عملیات ترکیبی و همه‌جانبه شب گذشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 دومین کنفرانس ملی فضای سایبر، ۹ تا ۱۱ آبان ۱۴۰۲ توسط دانشکده مهندسی دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 🌀 منتظر اعلام برنامه‌های جذاب این رویداد علمی باشید ...
خاطره جالب شهید طهرانی مقدم از عملیات موشکی برعلیه کفتارهای مجاهدین خلق ‏شهید طهرانی مقدم: 🔹در یکی از عملیات‌ها که علیه منافقین بود، قرار شد منطقه‌ای را با موشک هدف قرار بدهیم. 🔹من موشک‌ها را آماده کرده بودم، سوخت‌زده و با سیستم برنامه‌ریزی شده بودند. 🔹موشک‌ها هم از آن موشک‌های مدرن نقطه‌زن بود. 🔹‏ایشان(شهید احمد کاظمی)از عمق تماس گرفت که مقدم آماده‌ای؟ 🔹گفتم: بله. 🔹گفت: موشک‌ها چقدر می‌ارزد؟ گفتم مگر می‌خواهی بخری؟! 🔹گفت: بگو چقدر می‌ارزد؟ 🔹گفتم: مثلاً شش هزار دلار. 🔹گفت: «مقدم نزن این‌ها این‌قدر نمی‌ارزند.» 🔸انتشار به مناسبت سالروز شهادت حسن طهرانی مقدم
🔴 رئیس‌جمهور ایران خطاب به الجزیره: "واشنگتن از ما می‌خواهد در حالی که حمایت گسترده‌ای از رژیم صهیونیستی می‌کند، حرکت نکنیم و این یک خواسته باطل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خمینی، مردی که از تاریخ جلوتر بود «شما چرا سوره‌ی برائت رو نمی‌خونید؟ شما چرا آیات قتال رو نمی‌خونید؟ قتال هم رحمت است.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸کار کارِ "کارما" است 📃خودزنیِ هکرهای صهیونیست در اعتراض به بی‌کفایتی نتانیاهو. 🔹هکرهای موسوم به کارما (KARMA) با شعار "کارما رویای ۸۰ سالگی ما را به باد خواهد داد" که سابقا تهدید به افشای ۱۰ترابایت اطلاعات محرمانه هک شده از اسرائیل نموده بود در جدیدترین اقدام با انتشار یک ویدئو نشان داد که اطلاعات زیرساختی دولت الکترونیک اسرائیل را در اختیار دارد