eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
111.9هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻آغاز اکران فیلم پرحاشیه در سینماها! 🔹 فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر با استقبال روبرو شده بود، از چهارشنبه ۱۰ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران شد. 🔹«سرهنگ ثریا» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد. 🔹ژاله صـامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی پور، منیره حسین زاده، رها ربانی نیا و مجید پتکی بازیگران این فیلم هستند.
🔻آغاز ریاست ایران در مجمع اجتماعی سازمان ملل 🔹علی‌رغم مخالفت‌های آمریکا، ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد از امروز آغاز می‌شود. 🔹رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل ۲۰ اردیبهشت‌ماه، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان رئیس این مجمع انتخاب کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هواپیماهای اسراییل بمب‌های فسفر سفید را بر روی مدرسه‌ای که توسط سازمان ملل در اردوگاه آوارگان "الشطی" اداره می‌شود، پرتاب کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب دیروز گفتن آذوقه و نفت باید به روی رژیم‌صهیونیستی بسته بشه منظورشون چی بود ؟ نماینده حزب سعادت ترکیه می گوید خلبانانی که غزه را بمباران کردند در قونیه آموزش دیدند، سوخت هواپیماهایشان از اسکندرون می رود، آب و غذایشان هم از ترکیه می رود... زمان غم و اندوه و توئیت همبستگی نیست. زمان قطع پشتیبانی از اسرائیل است. ارسال غذا به غزه یعنی گرسنه نمیرید.
شهادت آرمان علی‌وردی با پدرش چه کرد...
سردار رادان: ترور دیشب کار جیش‌الظلم‌ بود فرمانده فراجا: شب گذشته در شهرستان بمپور گرو‌‌هک تروریستی جیش‌الظلم‌ با گشت‌های انتظامی پلیس درگیر می‌شو‌ند. در این درگیری و ترور ناجوانمردانه یک پلیس به شهادت می‌رسد و ۴ نفر دیگر مجروح می‌شوند.
پنتاگون: آمریکا و عربستان سعودی برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه به توافق رسیدند. یکی از توافقات اصلی جلوگیری از رسیدن موشک های یمن به فلسطین اشغالی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک سرباز اسقاطیلی در تیراندازی در نزدیکی بیت لید سقط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازیکن تونسی جایزه‌اش را به مردم غزه اهدا کرد انس جابر، بازیکن تونسی مسابقات حرفه‌ای تنیس پس از همدردی با کودکان غزه، جایزه خود را به آن‌ها اهدا کرد.
امیرحسین زارع، قهرمان نام آور کشتی کشورمان، صبح امروز طی مراسمی مدال‌ طلای مسابقات جهانی بلگراد و مدال طلای مسابقات آسیایی هانگژو را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تو هفته‌ای هستیم که ابتداش سالروز شهادت مظلومانه آرمان علی‌وردی بود و انتهاش شهادت مظلومانه روح‌الله عجمیان 🔻و چه پیوند زیبایی از ترکیب این دو اسم بدست میاد. تا وقتی که آرمان‌ها و روح‌الله‌ها هستن ادامه داره... به همین مناسبت ببینید روایت رهبر انقلاب از پوستری که از شهید آرمان علی‌وردی و شهید روح‌الله عجمیان مشاهده کرده بودند.
دادگستری البرز: کسی در پرونده شهید عجمیان دخالت یا توصیه نداشته است دادگستری استان البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 🔹هیچ‌کس در پرونده شهید عجمیان له یا علیه متهمان دخالت و یا توصیه به صورت شفاهی و یا کتبی نداشته است.
کشته شدن یک فرمانده صهیونیست درحالیکه به اذعان رسانه‌ها، آمار تلفات سربازان اسرائیلی در رسانه‌های غربی سانسور می‌شود، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرده که یک فرمانده صهیونیست در جریان نبردهای غزه کشته شد.
واکنش مدیر روابط‌عمومی سپاهان به رای بازی با الاتحاد
واکنش قوه قضائیه به صحبت‌های پدر شهید عجمیان
تلویزیون رژیم صهیونیستی: فرمانده گردان 53 تیپ 188 ارتش صهیونیستی در درگیری با نیروهای قسام کشته شد.
او می خواهد از ‎ سخن بگوید... از حالا ترس بر پیکر تمام شیاطین افتاده... منتظر سخنرانی تاریخی او در روز جمعه هستیم...
سایت پویش «حریفت منم» با استقبال میلیونی مردم ایران لحظاتی از دسترس خارج شد طی ساعات گذشته حملات شدید سایبری برای هک کردن و نفوذ به سایت Alaqsastorm.com توسط کشورهای متخاصم بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفت همچنین تحریم شرکتهای خارجی خدمات دهنده زیرساخت فنی اینترنت و تحریمهای گوگل ادامه دارد. استقبال کم نظیر مردم برای شرکت در پویش حریفت منم (عاشق مبارزه با اسرائیل) به ۷میلیون نفر رسید و سامانه «حریفت منم» مجبور به نوبت دهی برای ثبت نام شد. علاقمندان می توانند با ارسال نام خود به ۳۰۰۰۲۱۲ در پویش آمادگی مبارزه با اسرائیل و پویش حریفت منم شرکت کنند.
گردان‌های قسام از انهدام 10 تانک، نفربر و بولدوزر ارتش صهیونیستی در چند محور درگیری در نوار غزه از نیمه شب گذشته تاکنون خبر داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت کارشناس اسرائیل‌اینترنشنال از موفقیت جمهوری اسلامی در ایجاد گفتمان جهانی مقاومت شما نگاه کنید، آقای امیرعبداللهیان در این روزها از طریق مصاحبه با رسانه‌های مختلف از جمله CNN توانست گفتمان جمهوری‌اسلامی را در جامعه غرب تزریق کند! گفتمان مقاومت قطعا موفقیت‌های زیادی داشته است.
تصویری از فرمانده گردان 53 که در شمال نوار غزه نفله شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده گردان ۵۳ تیپ ۱۸۸ زرهی اسقاطیل که اوایل جنگ رجز خوانی میکرد و امروز به دست مقاومت به دیدار یزید شتافت😄