eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
376 دنبال‌کننده
111.6هزار عکس
74.2هزار ویدیو
169 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
بازار مسکن روی خط ثبات 🔹بازار مسکن در هفته اخیر همزمان با انتشار آمار ماهانه تحولات مسکن شهر تهران، با ثبات نسبی قیمت و رکود معاملات همراه بود. 🔹اگرچه در یک ماه اخیر خرید و فروش حدود ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد. 🔹قیمت هر متر خانه در تهران از ۷۶ میلیون تومان به ۷۵.۷ میلیون تومان کاهش پیدا کرد. 🔹ماه گذشته ۳۵۹۳ معامله مسکن در تهران منعقد شد که نسبت به مهرماه رشد حدود ۱۵ درصد نشان داد.
دستور نخست‌وزیر فرانسه به اعضای دولت: به‌جای واتس‌اپ و تلگرام از پیام‌رسان بومی استفاده کنید 🔹نخست‌وزیر فرانسه در بخشنامه‌ای از اعضای کابینۀ خود خواسته که استفاده از پیام‌رسان تلگرام، واتساپ و سیگنال را متوقف و پیام‌رسان بومی Olvid را جایگزین آن‌ها کنند. 🔹در این بخش‌نامه گفته شده که پیام‌رسان داخلی تحت پشتیبانی شتاب‌دهنده‌های فرانسوی قرار دارد و برای افزایش امنیت در مبادلات و اطلاعات محرمانه بهتر است جایگزین پیام‌رسان‌های خارجی شود.
ادعاهای سخنگوی ارتش اسرائیل علیه مقاومت ▪️تاکید بر ادامه کشتار و ویرانی در نوار غزه سخنگوی ارتش اسرائیل: 🔹حماس توافق بازگرداندن ربوده‌شدگان را اجرا نکرد و همچنان به بازداشت ۱۳۹ نفر از آنها ادامه می‌دهد. 🔹در ساعات صبح امروز به ۲۰۰ هدف در نوار غزه از زمین و هوا و دریا حمله کرده و اهدافی متعلق به حماس را منهدم کردیم. 🔹اماکنی را در نوار غزه تدارک دیدیم که ساکنان غزه می توانند به آن پناه ببرند. 🔹به حملات خود برای فروپاشی حماس و بازگرداندن تمام ربوده شدگان ادامه خواهیم داد. ارتش مصمم به ادامه جنگ است.
🔸️شب یلدا میوه گران نخواهد شد 🔹رئیس اتحادیه میوه‌فروشان: هندوانه شب یلدا از طریق شهرهایی مثل دزفول تأمین شده است. امسال حجم تولید میوه بالاست و می‌توان گفت با افزایش محصولات و کاهش قیمت نیز روبه‌رو هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حسین رفیعی: کاش در این دوره نبودم بازیگر و‌ مجری تلویزیون: 🔹نمی‌توان شاهد جنایات یک رژیم علیه کودکان بود و واکنشی نداشت، ناراحت نشد و آرزو نکرد که کاش در این دوره نبودم و این روزها را نمی‌دیدم. 🔹گناه بچه‌های غزه این است که چشم آبی نیستند. 🔹همه کشورهای دنیا برای مردم اوکراین و کودکان آنجا دل سوزی کردند، ولی در غزه، بیش از ۶ هزار کودک به شهادت رسیده‌اند و امروز یک نوزاد کشته شده، ولی هیچ واکنشی نمی‌بینیم.
🔴کیهان: هموطن بی حجاب! از تو متنفر نیستم اما از اینکه مردان هوسران تو را نگاه می کنند دلم برایت می سوزد که ابزار جنسی شده ای 🔹روزنامه کیهان خطاب به بی حجابها پیامی منتشر کرد و نوشت:هموطن بی‌حجابم! از تو متنفر نیستم! ولی امروز که وسط پاساژ راه می‌رفتی و چشم مردهای هوسران را به خود جلب کرده بودی که هیچ کدامشان تو را باشرافت نمی‌دانند، فقط دلم برایت سوخت که چطور از این همه حق، حق آرامش، حق امنیت، حق محیط پاک، حق مترو و اتوبوس امن، حق خانواده سالم و... فقط حق برهنگی را به عنوان حقوق زن به خورد تو داده‌اند! در چشم این مردان، زنِ بی‌حجاب، زنِ مفت و بی‌ارزش و فقط ابزار جنسی است و بس. 🔹 در نظر مردها، زن فقط و فقط به‌خاطر حیا و پاکی‌اش، به‌خاطر علم و ایمانش، جذابیت حقیقی دارد، نه به‌خاطر برهنه بودنش!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ شبکه های اجتماعی 📱 ، فضای امنی برای نشر اطلاعات شخصی و سازمانی نیست❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 استاد شجاعی ❌ زمان هایی که ظالم و مظلوم ، جفتشون میرن جهنم !!! اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
❌ بدون‌ شرح... اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم به کدام روحانیون اعتماد دارند؟ شهید بهشتی پاسخ می‌دهد! اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️ حال رشت خوب نیست ❌ دین و اخلاق مردم شریف گیلان پایمال هوس‌‌رانی عده‌ای قلیل شده است. ❌ مردم مظلوم گیلان و رشت، وسط جولان عده‌ای خوشگذران، زندگی تلخی دارند و کشف حجاب و هنجارشکنی عادی شده است‌. اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈اثر قطعی 💪 🔹️این کار را با دقت مشاهده بفرمایید تا به این یقین برسید؛ آنچه خدای دانا و حکیم فرمان میدهد، قطعا عمل به آن، آثار و برکات دارد 💥بخش اول؛ گزارش رسانه دشمن از احساس قدرت اقلیت هنجار شکن و رواج برهنگی در کشور بعد از فتنه سال گذشته و انزوای مومنین 💥بخش دوم؛ اعتراف رسانه دشمن به اثر فوق العاده زیاد حضور مومنین در جامعه و تذکر به افراد گناهکار و به انزوا کشاندن هنجارشکنان 🔹️حضور مستمر و گسترده مومنین در جامعه، ریشه تمام فتنه ها را میخشکاند🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☠️جنایتکاران مهربان🔞🔞🔞 👈مشاهده این کار به تمام مردم عزیز ایران، خصوصا ((خانمهایی که در رعایت حجاب، سهل انگاری میکنند))، جدا توصیه میشود🤔 بدانید چه کسانی و با چه هدفی، اصرار به کشف حجاب دختران و زنان ایرانی دارند و آنها را در تحقق توطئه شان، ناامید کنید 📢هر چقدر میتونی، این کار رو منتشر کن🙏
🔹️برای لاشخورها، مرگ☠️ انسانها موضوعیت ندارد 🤔 🔸️مهم دستور ارباب🇮🇱🇺🇲 است که برای چه کسی باید پارس 🦮کنی و پاچه بگیری
تصویر تازه از لانچرهای پدافندی صیاد ۳ ناوچه سهند. در تصویر لانچرهای موشک پدافندی صیاد ۳ را مشاهده میکنید که به صورت مایل پرتاب چهار تیر بر روی سهند لود شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرص خوردن مجری اینترنشنال از حملات نیروهای نیابتی ایران به آمریکا و بی‌پاسخ ماندن این حملات! 🔹‌«یک کشور خاورمیانه به ابرقدرت دنیا 70 بار حمله کرده‌است!»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقابله پدافند هوایی سوریه با حملات اسرائیل 🔹رسانه‌های رسمی سوریه از حمله هوایی جدید رژيم صهیونیستی به حومه دمشق و مقابله پدافندی با این حملات خبر دادند. 🔹به دنبال این تجاوز، پدافند هوایی سوریه به مقابله با موشک‌های دشمن پرداختند و چندین موشک توسط پدافند این کشور رهگیری و منهدم شده است.
کاخ سفید: برای احیای وقفه بشردوستانه در غزه تلاش می‌کنیم؛ غزه باید در قلمرو فلسطین بماند 🔹هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید: حماس مسئول عدم تمدید وقفه در درگیری‌ها است و ما به تلاش برای احیای وقفه بشردوستانه در غزه همراه با اسرائیل، مصر و قطر ادامه می‌دهیم. 🔹این مقام ارشد آمریکایی مدعی شد: حماس باید فهرستی از گروگان‌های قابل مبادله را برای ادامه کمک‌ها به غزه ارائه کند. 🔹کربی تاکید کرد: غزه باید در قلمرو فلسطین باقی بماند و نمی توان مساحت آن را کاهش داد.
گرانی کپسول گاز! 🔹 ویراست و توئیت
🚨شب گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در دمشق حمله کرد و دو نفر به شهادت رسیدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌مرده از فیض تو احیاگر جان می‌گردد 🔹‌عالم پیر از این نشئه جوان می‌گردد 🔹‌سر تسلیم بہ پاے تو فرود آوردم 🔹‌ڪہ بہ انگشت ولاے تو جهان می‌گردد
🔻 اسماعیلی: تا سه ماه آینده در تولید کاغذ تحریر به خودکفایی کامل می‌رسیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: 🔹حداقل نیاز کشور به کاغذ تحریر ۸۰ هزار تن است که امروز ما به این میزان تولید کاغذ دست پیدا کرده‌ایم. 🔹حداکثر نیاز کشور به کاغذ تحریر نیز حدود ۱۲۵ تا ۱۳۰ هزار تن است. 🔹تا سه ماه آینده و با افتتاح کارخانه کاغذ زاگرس در استان فارس، به این عدد حداکثری نیز خواهیم رسید و می‌توانیم بگوییم که در تولید کاغذ تحریر کاملا خودکفا خواهیم شد. 🔹این در حالی است که قیمت کاغذ تولید داخلی یک سوم قیمت کاغذ خارجی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حمله پهپادی مقاومت به خودروهای زرهی اسرائیل 🔹گردان‌های القسام ویدیویی را منتشر کرد که در آن با ۳ فروند پهپاد انتحاری «زواری»، تجمع خودروهای زرهی رژيم صهیونیستی را در شمال منطقه مرکزی غزه هدف قرار دادند. گردان‌های القسام با 3 فروند پهپاد انتحاری زواری، تمرکز خودروهای دشمن را در شمال منطقه مرکزی هدف قرار می‌دهند.