eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
377 دنبال‌کننده
112هزار عکس
74.5هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
در همین حال گزارش جدیدی در کانال ابوعبیده بصورت متنی منتشر شد: طی 24 ساعت گذشته بیش از 21 خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شده است.
بیش از 75 روزنامه نگار در حملات اسرائیل از 7 اکتبر تاکنون به شهادت رسیده‌اند!
🔴بایدن: از نتانیاهو میخواهم که به طور مستقیم به حوثی های یمن پاسخ ندهد و اجازه دهد نیروی دریایی آمریکا با آنها مقابله کند.
🔴بلومبرگ: آمریکا با متحدان خود در کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره " اقدام نظامی احتمالی "علیه حوثی‌های مورد حمایت ایران گفت وگو میکند‌‌.
گردان‌های قسام منتشر کرد: 🖼 شما زنده وارد غزه شدید و تکه‌تکه بیرون خواهید رفت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قدرت نمایی قسام پس از دو ماه جنگ کتائب القسام تصاویری از راکت‌های خود منتشر کرد که آماده شلیک به تل‌آویو است. در شصت و دومین روز جنگ، قسام برای اسرائیل، قدرت نمایی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرمانده ارتش اسرائیل اعتراف کرد که دو زوج را در داخل یک خانه دستبند زده و سپس از تانک برای تخریب ساختمان استفاده کردند. ۱۵ غیرنظامی از جمله ۸ نوزاد در آتش سوختند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎵فحاشی ممنوع؛ حتی به کافران و حیوانات آیت الله انصاریان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️‌سلام امام زمانم 🔹‌صبحت‌بخیرمولای‌من️ 🔹‌سلام مضطرِ غریب... روزهای نیامدنت طولانی شد رو به قبله امن یجیب می‌خوانم و می‌گویم: 🔹‌يَا أَيُّهَا الْعَزِيزُ مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ فَأَوْفِ لَنَا الْكَيْلَ وَتَصَدَّقْ عَلَيْنَا ۖ إِنَّ اللَّهَ يَجْزِي الْمُتَصَدِّقِينَ... ....
28.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یاصاحب‌الزمان‌‌... نیامدنت همیشه به چشم می آید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به قول عراقیها ، وقتی خودمانی میشوند : یا عباس :) ...💚 دست مارو بگیر ✨
خواهد آمد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها💔
یقیناً خداوند قادر است معجزه ای نازل کند❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ای کاش حداقل آزادی بیان آمریکا تو کشورمون بود تا دانشگاه‌ها و دانشجویان تو اغتشاشات هرغلطی دلشون میخواد علیه امنیت ملی نکنن. هیچکس هم هیج کاری باهاشون نداره، بعد میگن آزادی بیان نیست، دیکتاتوریه و. این کلیپو ببینید و نشون دانشجویان بدید تا معنی دیکتاتوری رو بفهمن 🔻 بازجویی مجلس نمایندگان آمریکا از روسای سه دانشگاه هاروارد، پنسیلوانیا و ام‌آی‌تی به جرم اعتراضات دانشجویان و اساتید به جنایات اسرائیل در غزه! در نهایت حکم به استعفا(عزل) داده میشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غرب بخوبی می دانست . غرب بخوبی و بنا بر تجربه خود می دانست جنگ دیگر نباید در جغرافیا و حیات او رخ دهد. جنگ های طولانی مذهبی پروتستان و کاتولیک ها در اروپا غربی، شورش مدام آناباپیست ها و نزاع با آرا ناکس و کالون، پس از آن جنگ های مدرن اول و دوم که شهرت به جنگ جهانی یافتند. میلیون ها کشته و میلیاردها دلار و پوند آسیب به نظام سرمایه داری غرب وارد ساخت.‌ جیب کارخانه ها اسلحه سازی پر بود. اما باید جنگ از غرب دور شود. جنگ یعنی ناامنی، ناامنی یعنی فرار سرمایه داری! پس لعنت به جنگ در اروپا لعنت به جنگ در هزار فرسخی آمریکا لعنت به ناامنی در خیابان های پاریس و برلین! و درود به جنگ در خاورمیانه، شمال آفریقا، افغانستان و... و غرب در ممالک شرق بردگان فکری داشت و دارد که جنگ‌هایش را توجیه کنند. .
وقتی دیشب نیمی از جهان در خواب بود.
مقایسه‌ی عملکرد سازمان ملل در مواجهه با دو تجاوز نظامی در دنیا 🗓 به مناسبت ۱۸آذر سالروز معرفی عراق بعنوان مسئول و آغازگر جنگ از سوی دبیر کل سازمان ملل 💢 یک موقعیت اما دو برخورد متفاوت از سازمان ملل!! ♨️ اقدام فوری درباره حمله به کویت، در اعلام متجاوز بودن عراق و همچنین اعلام ضرب الاجل برای خروج نظامیان عراقی، در مقابل تعلل آن سازمان در قبال ایران، امری است که به وضوح دشمنی و خصومت برخی از اعضا و اقدام ناعادلانه این سازمان را ثابت می کند. 🔻 در فاصله هشت‌ساله ایران و عراق، شورای امنیت مجموعا 11 قطع‌نامه صادر کرد که در 3 قطع‌نامه به مسائل شیمیایی و در 8 قطع‌نامه به جنگ پرداخته است. اما در فاصله یک‌ساله جنگ عراق وکویت، 40 قطع‌نامه توسط شورای امنیت صادر شد. بر این مبنا اگر به کشوری تعرض شود و نقض صلح انجام شود، شورای امنیت باید فعالیت‌هایی انجام دهد و حتی مختار به فعالیت نظامی است و در این مورد ورود کرد. 🔻 سازمان ملل نه تنها در دوره جنگ تحمیلی، عراق را مجبور و محکوم به خروج از ایران نکرد، بلکه حتی آن را به عنوان متجاوز نیز معرفی ننمود. تنها تلاش آن سازمان در طی 8 سال جنایات رژیم بعثی، محدود به اعلام آتش‌بس بود که نه تنها سودی برای ایران نداشت بلکه به ضرر تمامیت ارضی ایران اسلامی نیز تمام می شد. 🔻 با وجود تلاش های بسیاری نیز که مسئولان وقت در اقناع اعضای سازمان ملل در اصلاح قطعنامه ها داشتند، نهایتا در قطع نامه 598 نیز عراق به عنوان متجاوز اعلام نشد و تعیین آن به آینده موکول گردید. پس از گذشت حدود 3 سال از جنگ تحمیلی، و طی فرآیندی -و احتمالا به دلیل انتقام از عراق به واسطه حمله به کویت- دبیرکل سازمان ملل در گزارشی به شورای امنیت، عراق را به عنوان متجاوز اعلام نمود ولی شورای امنیت آن را نیز تایید ننمود. 🔻 به هر حال شورای امنیت سازمان ملل می‌بایستی گزارش دبیرکل را تصویب کرده و به صورت رسمی عراق را به عنوان متجاوز اعلام می‌کرد که چنین اقدامی صورت نگرفت. در مجموع می‌توان گفت که اظهار نظر و گزارش دبیرکل سازمان ملل به صورت رسمی تجاوز نظامی عراق به را در اسناد رسمی و در افکار عمومی ثبت کرد، ولی باعث نشد که ایران بتواند خسارات خود را از عراق مطالبه و دریافت نماید. 🔻 اگر به رفتاری که شورای امنیت سازمان ملل با تجاوز عراق به کویت با حمله ارتش عراق به سرزمین ایران انجام داد توجه کنیم در می‌یابیم که از همان روز اول اشغال کویت، شورای امنیت سازمان ملل عراق را متجاوز اعلام کرد و لشکرکشی عراق به کویت را محکوم کرد و خسارات مستقیم و غیر مستقیم کویت از این تجاوز را برآورد کرد و تا دلار آخر آن را از عراق دریافت نمود. برگرفته از سخنرانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✖️ این ویدئو توسط حامیان LQBTQ 🌈 همجنس بازان ساخته شده اعتراف و تهدید میکنن که ما سراغ فرزندانتان می‌آییم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️وقتی انسان از حیوان پست تر میشه باید به اشد مجازات برسه... اما جریانی داره شکل میگیره که با جوسازی در حال ایجاد اخلال در کار و تصمیم قوه قضاییه برای اجرای عدالت هست! آنچه مسلمه، این شخص باعث انحراف بسیاری از جوانها و بروز ناهنجاریهایی در سطح خانواده و جامعه شده و مطالبه عمومی، قطعا اجرای عدالت اسلامی و الهی در حق افراد اینچنینی هست به طوری که درس عبرت برای سایرینی بشه که از روی جهالت، این افراد رو الگوی خودشون قرار دادن و امیدوار هستن یک روزی مثل این خبیث بشن
تیتر بعدی : حمله نفربرهای رژیم جمهوری اسلامی به خانه یحیی و بستن او روی هایپرسونیک برای تبعید به ایذه 😂 ✍️🏻صهیون نشنال دیگه از مرز اخبار توهمی گذشته تبدیل به جُک شده!
میزان ارز تخصیصی دولت روحانی: سال ۹۸: ۲میلیون دلار سال۹۹: ۲۱میلیون دلار سال ۱۴۰۰ همزمان با بودجه معروف به بودجه فروپاشی نوبخت: ۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار آقای برهانی ۹۹٪ رو چطور حساب کردی؟ آیا سازمان اطلاعات سپاه حق داره الان علیه شما بعنوان نشر اکاذیب، اعلام جرم کنه؟