eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
379 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨منابع فلسطینی اعلام کردند اسماعیل هنیه برای گفتگو در مورد پرونده آتش بس و مذاکرات زندانیان وارد قاهره شد
افزایش ۴۸.۵ درصدی گردشگر در ۱۴۰۲ وزیر گردشگری: 🔹آمار گردشگری در ۸ ماهه اول سال، ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بود که ۴۸.۵ درصد افزایش داشته است. 🔹یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از این رقم مربوط به کشور آذربایجان است که مرزهای زمینی دو کشور هنوز باز نشده وگرنه شاهد افزایش گردشگر بودیم. 🔹یک مصوبه دیگر دولت اجازه خروج موقت ۱۱ شی تاریخی متعلق به دوران قبل اسلام و پس از اسلام برای نمایش در نمایشگاه بزرگ شکوه پارس در پکن است. (گویا آقای وزیر توالت های بین رلهی رو تعمیر کردن😂)
🔴 فکر کردین آمریکا برای چی با کره شمالی خوب نیست! برای همین چیزاست! 🔹 یعنی موشکایی داره که کل کره زمین رو دور میزنه 😂
🔸️ سرقت اموال مردم مظلوم ودر محاصره غزه توسط لشکر کفر و جهود اخیرا تصاویری در فضای مجازی منتشر می شود که که نشان می دهد هنگامی که نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری هجوم می برند ، خودروهای شخصی فلسطینی ها را نیز به سرقت می برند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای حکم پرونده طبری در چه مرحله‌ای است؟ سخنگوی قوه قضائیه : 🗣در حال حاضر پرونده ایشان در اجرای احکام است و در حال تحمل حبس هستند. 🗣پرونده‌ای در دادسرای کارکنان دولت دارند که در حال رسیدگی است.
دیوانگاره میدان انقلاب یلدایی شد 🔹در آستانه شب یلدا دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با حال و هوای محبت خانواده ایرانی یلدایی شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قالیباف: بودجه باید منطبق بر برنامه هفتم باشد رئیس مجلس: 🔹درست است که برنامۀ هفتم توسعه هنوز تبدیل به قانون نشده است، اما در شورای نگهبان دارد مسیر خود را طی می‌کند. 🔹اما جهت‌گیری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باید مطابق برنامۀ هفتم باشد. علاوه‌برآن سیاست‌های کلان ابلاغ شده است. 🔹برای مثال، طبق این سیاست‌ها باید دیون پیمانکاران دولت تعیین‌تکلیف شود، باید رابطۀ دولت و نفت اصلاح شود، بدهی دولت و شرکت‌های دولتی به بانک‌ها باید روشن شود. 🔹إن‌شاءالله تا زمان بررسی بودجه در مجلس، برنامۀ هفتم هم ابلاغ شود.
♦️اتفاق تلخ در دوومیدانی ایران؛ پرتاب تخم‌مرغ به جای پرتاب دیسک 🔹در خوابگاه مجموعه آفتاب انقلاب، تخم‌مرغ‌هایی به دیوار کوبیده شده که گفته می‌شود توسط ملی‌پوش پرتاب دیسک انجام شده است. 🔹شب گذشته محسن رسولی، ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت که از اردوی تیم ملی اخراج شده و به همین دلیل قصد دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند. او گفت: 🔹«شرایط خیلی برایم سخت بود و چندین بار تماس گرفتم و گفتم خواهش می‌کنم من را درگیر یک کفش نکنید. اگر نمی‌خواهید کاری کنید خودم باید تهیه کنم و اگر می‌خواهید کاری انجام دهید به من بگویید. 🔹باز هم خبری نشد تا اینکه با فشار زیادی که در تمرین داشتم و خیلی خسته می‌شدم و از یک طرف دیگر باید به این موضوعات هم فکر می‌کردم به خاطر همین دلیل استوری گذاشتم و انتقاد کردم و بعد از استوری گذاشتن به جای اینکه بگویند چرا انقدر ناراحت شدم و چه چیزی لازم دارم و به فکر چیزی نباشم اما با مربی من تماس گرفتند که به حسین رسولی بگوید که از اردو بیرون برود و من را از ورزشگاه اخراج کردند. در صورتی که من حداقل‌ها را خواستم که هر ورزشکار عادی لازم دارد.» 🔹صبح تخم مرغ برایم به عنوان صبحانه آوردند و من را مسخره کردند و نپخته بود. وقتی پوست کندم و در بشقاب ریخت و فیلم آن را گرفتم و برای آن فردی که این صبحانه را تهیه کرد فرستادم. پرتابگر دیسک خوبی هستم اما با تخم مرغ نمی‌توانم نشانه بگیرم. اگر می‌خواستم فردی را بزنم با سنگ‌یا دیسک می‌زدم نه تخم‌مرغ./ ایرنا
حضور کاردار سوئد در دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد شدید خاله نرگس از موضع‌گیری یک مجری کودک( ایرج طهماسب) درباره غزه 🔹 آزاده آل ایوب (خاله نرگس) در برنامه به افق فلسطین: یکی از مجریان محبوب دوره کودکی ما، مطلبی در فضای مجازی نوشته بود که قلب من را که بچه‌ی او حساب می‌شوم، به درد آورد؛ می‌خواهم خودم را گول بزنم و بگویم شاید او نبوده و کس دیگری آن را نوشته؛ نمی‌شود کسی مجری کودک باشد و آن وقت با این الفاظ، کودکان غزه را خطاب کند. 🔹می‌دانید حیوان درنده کیست؟ همان رژیم صهیونیستی است که پست‌ترین و منحط ترین کارها را انجام می‌دهد، همان رژیمی که جلوی کامیون‌های دارو و تانکرهای آب و سوخت را می‌گیرد تا به دست کودکان فلسطینی نرسد.
⭕یحیی سریع سخنگوی انصارالله یمن از سخنرانی مهمِ عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله درباره آخرین تحولات فلسطین در بعدازظهر امروز خبر داده است. ◾پ.ن: احتمالا محور اصلی سخنرانی وی درباره تشکیل ائتلاف دریایی به رهبری آمریکا بر ضد صنعا خواهد بود.
به گزارش آسوشیتدپرس، با وجود حضور کشتی های جنگی چینی در نزدیکی باب المندب با درخواست کمک کشتیهایی که به دلیل همکاری با اسرائیل مورد حمله یمنیها قرار گرفته اند جواب نداده، حتی کشتیهایی که به هنگ کنگ ربط داشتن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌋 ویدیوی نفس گیر از فوران آتشفشان ایسلند 🔥﴿يُرْسَلُ عَلَيْكُمَا شُوَاظٌ مِّن نَّارٍ وَنُحَاسٌ فَلَا تَنتَصِرَانِ﴾[ الرحمن: 35] بر شما شعله‌اى بى‌دود فرستاده شود، يا دودى بى‌شعله، پس با او مقابله نتوانيد كرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار رادان در پایگاه راسک : علاوه بر اینکه از کشور پاکستان انتظار داریم مسئولیت بیشتری در برخورد با اشرار نشان دهد، برای خودمان این حق را قائلیم که تا هر جا که لازم باشد تروریست‌ها را تعقیب کنیم.
در رای گیری سرنوشت یک سال کشور از ۲۹۰ نماینده ۶۸ نفر غایب بودند!
مخالفان کلیات بودجه؛ اسماعیلی: بودجه سال ۱۴۰۳ مطابقتی با برنامه هفتم ندارد توسلی: در بودجه ۱۴۰۳ عدالت نسبی رعایت شد حسینی: چرا بازنشستگان را در لایحه اصلاحی مقابل مجلس قرار داده‌اند گودرزوند چگینی: ایرادات لایحه بودجه به خوبی رفع نشده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض سناتور دموکرات به حمایت بی‌وقفه آمریکا از کشتار در غزه؛ ما به عنوان یک ملت در این کشتار شریکیم! 🔶 برنی سندرز سناتور آمریکایی در جلسه سنای آمریکا: از 7 اکتبر، حداقل 15 هزار بمب و 57 هزار گلوله توپ در اختیار اسرائیل قرار دادیم که 5400 بمب از آنها بمب‌های دو هزار پوندی(نزدیک به یک تُن) بوده که می‌تواند محله‌ای را با خاک یکسان کند.
۶۰ نفر مخالف میشه تقریبا یک سوم مجلس این یعنی بودجه نرمال نیست
📌متن شبهه👇 تاحالا به این موضوع فکر کردید!؟ هزینه پرداخت حقوق تمام کارمندان و مستمری‌بگیران دولت در یک‌سال شمسی چقدر است؟ (مبنا ۱۴۰۱) اگه تعداد کل حقوق‌بگیران را ۲۰ میلیون نفر حساب کنیم (که کمتر هست) و متوسط حقوق هر کدام رو ۱۰ میلیون بگیریم (که کمتر هست) می‌رسیم به عدد ۴۸ میلیون دلار در سال حالا اگه فروش ۳ میلیون بشکه نفت در روز رو با قیمت روز هر بشکه ۸۷ دلار حساب کنیم درآمد ناخالص یک روز فروش نفت میشه ۲۶۱ میلیون دلار نتیجه : فروش *یک روز نفت* در ایران برابر است با جمع کل پرداختی تمام کارمندان و مستمری‌بگیران طی *پنج سال کاری* دشت‌مان گرگ اگر داشت نمی‌نالیدم نیمی از گله‌ی ما را سگ چوپان خورده 📌پاسخ به شبهه👇 🔹 فروش روزانه نفت ایران در سال 1401، حدود 1 میلیون و 200 هزار بشکه بوده است. www.shana.ir/news/467662/ 🔹 درآمد حاصل از فروش نفت در این سال حدوداً 60 میلیارد دلار اعلام شده است. http://fna.ir/1u8p3d 👈 یعنی حدوداً هر بشکه نفت 136 دلار درآمد داشته است. 🔹 طبق قانون بودجه 1401 از حدود 60 میلیارد دلار درآمد نفتی دولت، 40 درصد(24 میلیارد دلار) آن متعلق به صندوق توسعه ملّی و 14.5 درصد(8 میلیارد دلار) آن متعلق به شرکت ملّی نفت ایران، و حدود 45 درصد (27 میلیارد دلار) سهم دولت است. https://www.ekhtebar.com/wp-content/uploads/2022/03/Untitled.pdf ✳️ اگر قیمت هر دلار را 40 هزار تومان فرض کنیم، سهم دولت از درآمد نفتی، 1.080 همت خواهد بود. 🔹 بر اساس اطلاعات فوق، هزینه دولت برای پرداخت حقوق را محاسبه می کنیم: ▪️ تعداد حقوق بگیران دولت(کارمند و بازنشسته و ...) 👈 حدود 12 میلیون نفر. ▪️ میانگین فرضی حقوق ماهانه 👈 10 میلیون تومان. 🧮 تعداد حقوق بگیران✖️ ده میلیون تومان✖️ 12 ماه = ✅ هزینه دولت برای پرداخت حقوق یک ماه کارمندان 👈120 همت ✅ هزینه دولت برای پرداخت حقوق یک سال کارمندان 👈 1.440 همت. ❗️درآمد نفتی دولت در طول سال🤷🏻‍♂️1.080 همت🤷🏻‍♂️ ⚠️ هزینه های دولت منحصر در پرداخت حقوق کارمندان نیست و اگر سایر هزینه ها را هم محاسبه کنیم، خواهیم دید که درآمد نفتی، بخش اندکی از هزینه های دولت را تأمین می کند.
🔴شروع چلّه بزرگ از فردا تا ۱۰بهمن 🔹مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران: شب چله آغازگر چله بزرگ است که از اول دی آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد 🔹طول شب چله در تهران ۱۴ ساعت و ۱۶ دقیقه خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقال خودروی اسراییلی منهدم شده از یکی از محورهای جنگی