eitaa logo
♦️تا ظهور مولا (عج)♦️
379 دنبال‌کننده
112.1هزار عکس
74.6هزار ویدیو
170 فایل
🤲🏻🌹کانال تحلیلی خبری ؛فقط در جهت ظهور و جهاد تبیین🌹🤲🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد شدید خاله نرگس از موضع‌گیری یک مجری کودک( ایرج طهماسب) درباره غزه 🔹 آزاده آل ایوب (خاله نرگس) در برنامه به افق فلسطین: یکی از مجریان محبوب دوره کودکی ما، مطلبی در فضای مجازی نوشته بود که قلب من را که بچه‌ی او حساب می‌شوم، به درد آورد؛ می‌خواهم خودم را گول بزنم و بگویم شاید او نبوده و کس دیگری آن را نوشته؛ نمی‌شود کسی مجری کودک باشد و آن وقت با این الفاظ، کودکان غزه را خطاب کند. 🔹می‌دانید حیوان درنده کیست؟ همان رژیم صهیونیستی است که پست‌ترین و منحط ترین کارها را انجام می‌دهد، همان رژیمی که جلوی کامیون‌های دارو و تانکرهای آب و سوخت را می‌گیرد تا به دست کودکان فلسطینی نرسد.
⭕یحیی سریع سخنگوی انصارالله یمن از سخنرانی مهمِ عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله درباره آخرین تحولات فلسطین در بعدازظهر امروز خبر داده است. ◾پ.ن: احتمالا محور اصلی سخنرانی وی درباره تشکیل ائتلاف دریایی به رهبری آمریکا بر ضد صنعا خواهد بود.
به گزارش آسوشیتدپرس، با وجود حضور کشتی های جنگی چینی در نزدیکی باب المندب با درخواست کمک کشتیهایی که به دلیل همکاری با اسرائیل مورد حمله یمنیها قرار گرفته اند جواب نداده، حتی کشتیهایی که به هنگ کنگ ربط داشتن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌋 ویدیوی نفس گیر از فوران آتشفشان ایسلند 🔥﴿يُرْسَلُ عَلَيْكُمَا شُوَاظٌ مِّن نَّارٍ وَنُحَاسٌ فَلَا تَنتَصِرَانِ﴾[ الرحمن: 35] بر شما شعله‌اى بى‌دود فرستاده شود، يا دودى بى‌شعله، پس با او مقابله نتوانيد كرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار رادان در پایگاه راسک : علاوه بر اینکه از کشور پاکستان انتظار داریم مسئولیت بیشتری در برخورد با اشرار نشان دهد، برای خودمان این حق را قائلیم که تا هر جا که لازم باشد تروریست‌ها را تعقیب کنیم.
در رای گیری سرنوشت یک سال کشور از ۲۹۰ نماینده ۶۸ نفر غایب بودند!
مخالفان کلیات بودجه؛ اسماعیلی: بودجه سال ۱۴۰۳ مطابقتی با برنامه هفتم ندارد توسلی: در بودجه ۱۴۰۳ عدالت نسبی رعایت شد حسینی: چرا بازنشستگان را در لایحه اصلاحی مقابل مجلس قرار داده‌اند گودرزوند چگینی: ایرادات لایحه بودجه به خوبی رفع نشده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض سناتور دموکرات به حمایت بی‌وقفه آمریکا از کشتار در غزه؛ ما به عنوان یک ملت در این کشتار شریکیم! 🔶 برنی سندرز سناتور آمریکایی در جلسه سنای آمریکا: از 7 اکتبر، حداقل 15 هزار بمب و 57 هزار گلوله توپ در اختیار اسرائیل قرار دادیم که 5400 بمب از آنها بمب‌های دو هزار پوندی(نزدیک به یک تُن) بوده که می‌تواند محله‌ای را با خاک یکسان کند.
۶۰ نفر مخالف میشه تقریبا یک سوم مجلس این یعنی بودجه نرمال نیست
📌متن شبهه👇 تاحالا به این موضوع فکر کردید!؟ هزینه پرداخت حقوق تمام کارمندان و مستمری‌بگیران دولت در یک‌سال شمسی چقدر است؟ (مبنا ۱۴۰۱) اگه تعداد کل حقوق‌بگیران را ۲۰ میلیون نفر حساب کنیم (که کمتر هست) و متوسط حقوق هر کدام رو ۱۰ میلیون بگیریم (که کمتر هست) می‌رسیم به عدد ۴۸ میلیون دلار در سال حالا اگه فروش ۳ میلیون بشکه نفت در روز رو با قیمت روز هر بشکه ۸۷ دلار حساب کنیم درآمد ناخالص یک روز فروش نفت میشه ۲۶۱ میلیون دلار نتیجه : فروش *یک روز نفت* در ایران برابر است با جمع کل پرداختی تمام کارمندان و مستمری‌بگیران طی *پنج سال کاری* دشت‌مان گرگ اگر داشت نمی‌نالیدم نیمی از گله‌ی ما را سگ چوپان خورده 📌پاسخ به شبهه👇 🔹 فروش روزانه نفت ایران در سال 1401، حدود 1 میلیون و 200 هزار بشکه بوده است. www.shana.ir/news/467662/ 🔹 درآمد حاصل از فروش نفت در این سال حدوداً 60 میلیارد دلار اعلام شده است. http://fna.ir/1u8p3d 👈 یعنی حدوداً هر بشکه نفت 136 دلار درآمد داشته است. 🔹 طبق قانون بودجه 1401 از حدود 60 میلیارد دلار درآمد نفتی دولت، 40 درصد(24 میلیارد دلار) آن متعلق به صندوق توسعه ملّی و 14.5 درصد(8 میلیارد دلار) آن متعلق به شرکت ملّی نفت ایران، و حدود 45 درصد (27 میلیارد دلار) سهم دولت است. https://www.ekhtebar.com/wp-content/uploads/2022/03/Untitled.pdf ✳️ اگر قیمت هر دلار را 40 هزار تومان فرض کنیم، سهم دولت از درآمد نفتی، 1.080 همت خواهد بود. 🔹 بر اساس اطلاعات فوق، هزینه دولت برای پرداخت حقوق را محاسبه می کنیم: ▪️ تعداد حقوق بگیران دولت(کارمند و بازنشسته و ...) 👈 حدود 12 میلیون نفر. ▪️ میانگین فرضی حقوق ماهانه 👈 10 میلیون تومان. 🧮 تعداد حقوق بگیران✖️ ده میلیون تومان✖️ 12 ماه = ✅ هزینه دولت برای پرداخت حقوق یک ماه کارمندان 👈120 همت ✅ هزینه دولت برای پرداخت حقوق یک سال کارمندان 👈 1.440 همت. ❗️درآمد نفتی دولت در طول سال🤷🏻‍♂️1.080 همت🤷🏻‍♂️ ⚠️ هزینه های دولت منحصر در پرداخت حقوق کارمندان نیست و اگر سایر هزینه ها را هم محاسبه کنیم، خواهیم دید که درآمد نفتی، بخش اندکی از هزینه های دولت را تأمین می کند.
🔴شروع چلّه بزرگ از فردا تا ۱۰بهمن 🔹مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران: شب چله آغازگر چله بزرگ است که از اول دی آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد 🔹طول شب چله در تهران ۱۴ ساعت و ۱۶ دقیقه خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقال خودروی اسراییلی منهدم شده از یکی از محورهای جنگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبح امروز ارتش اشغالگر اسرائیل 56 ساختمان را در منطقه شجاعیه در شرق غزه با مواد منفجره تخریب کرد.
📣 مصادره برج ابربدهکار مالیاتی در سعادت آباد 🔺️سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از ۵ هزار میلیارد ریال از بدهی ابربدهکار مالیاتی خبر داد. 🔺️این ابربدهکار ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهکاری مالیاتی دارد و بیش از ۵ هزار روز فرار مالیاتی داشت. 🔺️یک برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت آباد متعلق به این فرد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی و قضایی فروخته شد
📣 بیماران بدحال طعمه جدید کلاهبرداران تلفنی رئیس پلیس فتای پایتخت: 🔺️مجرمین با مراجعه به بیش از ۱۰ بیمارستان در کشور و به دست آوردن اطلاعات پزشکان، با ترفندهای زیرکانه با پذیرش بیمارستان تماس می‌گرفتند و خود را پزشک آن بیمارستان معرفی می‌کردند و درخواست شماره تماس همراهان بیمار بستری شده تحت نظر خود را می‌کردند. 🔺️مجرمین با ترساندن و نگران کردن آنها از وضعیت بیمار، درخواست وجه برای جراحی می‌کردند که شکات نیز باتوجه به شنیدن نام پزشک و نگرانی از وضعیت بیمار خود بدون بررسی صحت موضوع وجه مورد نظر را واریز می‌کردند. 🔺️در نهایت با اقدامات پلیس فتا تهران بزرگ تمامی اعضای این باند ۴ نفره شناسایی و دستگیر شدند.
نصب موشک‌های‌ با برد بالا بر روی شناورهای سپاه فرمانده نیروی دریایی سپاه: 🔹یک تحول و انقلاب در توان نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است، شناورهایی طراحی کرده‌ایم تا بتوانند موشک‌هایی با برد بالاتر را شلیک کنند. 🔹موشک‌هایی که ‌بر روی شناورهای سپاه نصب شد‌ه‌اند مجهز به هوشمند مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک هستند. 🔹تا پایان سال ‌در حوزه الحاق و ساخت شناور، اتفاقات بسیار بزرگی در نیروی دریایی سپاه رقم خواهد خورد‌ و توان نیروی دریایی سپاه افزایش خواهد یافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 خاص ترین جشن روز دانشجو برای دخترهای دانشگاه علامه این بچه ها جشن روز دانشجوی امسالشونو مهمون رفقاشون در پایگاه پهپادی بودن که با یه کیک ۱۲۰ کیلویی این روز رو جشن گرفتن :)
دریافت عوارض جاده‌ای و بزرگراهی فعلا منتفی شد معاون راهداری سازمان راهداری: 🔹برای نگهداری جاده‌ها روش‌های مختلف تامین مالی وجود دارد. 🔹فعلا در آزادراه‌ها عوارض دریافت می‌کنیم. پیشنهاداتی برای دریافت عوارض از جاده‌ها و بزرگراه‌ها مطرح شده که شرایط آن فراهم نشد.
وصول ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی ابربدهکار مالیاتی بعد از ۱۴ سال سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: 🔹طی فعالیت‌های صورت گرفته این سازمان در خصوص پرونده‌های مالیاتی مربوط به ابربدهکاران مالیاتی، یک این ابربدهکار که ۱۴۰۰ میلیارد تومان بدهکاری مالیاتی دارد و بیش از پنج هزار روز (حدود ۱۴ سال) فرار مالیاتی داشت با پیگیری های قانونی صورت گرفته نسبت به وصول بخشی از آن اقدام شد. 🔹در جریان رسیدگی و وصول بدهی مالیاتی این هلدینگ اقتصادی هیچگونه خللی در فعالیت واحدهای تولیدی این هلدینگ ایجاد نشد، از طرف دیگر وصول این بدهی از محل فروش اموال شخصی صورت گرفت که در این مورد یک برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت آباد متعلق به این فرد شناسایی و پس از طی مراحل قانونی و قضایی فروخته شد.
انهدام باند زورگیران خشن در تهران رئیس پلیس تهران: 🔹باند چهار نفره زورگیری‌های خشن از مردم منهدم شد. سارقان به ۱۰۰ فقره زورگیری و سرقت اعتراف کردند. 🔹آنان پس از شناسایی افرادی که درحال کار با گوشی تلفن همراه گرانقیمت بوده یا وسیله گرانبهایی به همراه داشته با تهدید قمه و چاقو از وی زورگیری کرده بودند. 🔹در برخی موارد هم که با مقاومت مالباخته مواجه شده بودند، او را مجروح کرده و سرقت کرده بودند.